Jump to content

Comutator cutie automata


B69YMC

Recommended Posts

Pe tester nu apare nimic. E ciudat ca nu face mereu, am fost plecat cateva zile la mare si a mers perfect, am ajuns in Bucuresti si a inceput, cred ca nu-i place aerul. :)

 

Prima si a doua oara mi-a facut dupa ce am alimentat, nu stiu daca are legatura cu ceva.

 

Poate sa fie din cauza ca intai opresc motorul si dupa aceea mut in P? Desi mi s-ar parea o ineptie.

Edited by B69YMC
Link to comment
Share on other sites

Corect, insa nu stiu ce tester a folosit si cat de complet e testul.

Stii si tu ca e mai greu la diagnoza cutiilor automate cu softul facut de BMW, pentru ca nu e software dedicat cutiei (cum au cei de la ZF). Presupun ca el are GM 5L40e, ca si mine, INPA nu zice prea multe si nici ISTA.

 

Raman la parerea mea ca motorul trebuie oprit in P, ca se mai intampla sa uiti, e ok, insa in general, in P.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Corect, insa nu stiu ce tester a folosit si cat de complet e testul.

Stii si tu ca e mai greu la diagnoza cutiilor automate cu softul facut de BMW, pentru ca nu e software dedicat cutiei (cum au cei de la ZF). Presupun ca el are GM 5L40e, ca si mine, INPA nu zice prea multe si nici ISTA.

 

Raman la parerea mea ca motorul trebuie oprit in P, ca se mai intampla sa uiti, e ok, insa in general, in P.

 

 

Total de acord, cu ultima afirmatie!

Link to comment
Share on other sites

Cred ca asa il opresc si eu, insa e posibil sa il fi oprit si in N de exemplu, n-am stat niciodata sa fiu atent la lucrul asta, dar e bine de stiut.

 

Am sa incerc sa o pun iar pe tester, cu toate ca nu stiu ce mi-ar putea arata, eu ma gandeam sa nu fie contactele oxidate sau ceva de genul, adica pe parte mecanica.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca asa il opresc si eu, insa e posibil sa il fi oprit si in N de exemplu, n-am stat niciodata sa fiu atent la lucrul asta, dar e bine de stiut.

 

In N e ok, eu am oprit in D de vreo 2 ori. Nici o eroare insa s-a simtit mai nasol . Repet, la mine au fost intamplari, P e in 99,9% din cazuri.

 

Am sa incerc sa o pun iar pe tester, cu toate ca nu stiu ce mi-ar putea arata, eu ma gandeam sa nu fie contactele oxidate sau ceva de genul, adica pe parte mecanica.

Daca nu gasesti erori, singura solutie e sa verifici instalatia electrica a cutiei/masinii.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

la mine chiar erau oxidate contactele, de cand am varsat o cafea dinaia mare prin masina.

O puneam in P si nu se mia aprindea P in bord.. nimic.. asta se intampla de regula la temperaturi mai scazute cu umezeala mare..

 

De pornit pornea..

M-am enervat si am golit gen juma de spray de contacte pe acolo si gata..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.