Jump to content

e46 316i 2002 moare motorul in mers


cristisad

Recommended Posts

Salut,

 

Am gasit azi o alta problema.

Prin oras, la turatii mai mici, imi moare motorul complet. In rezervor aveam 9 litri benzina.

Azi intorsesem masina intr-o intersectie si mi-a murit motorul in viraj, volanul se intarise, super dificila situatia.

Ce ar putea fi? filtru benzina /aer , clapeta acceleratie? N-am niciun martor in bord. Credeti ca daca o pun pe tester, poate fi indicata problema reala?

Edited by cristisad
Link to comment
Share on other sites

pai cu 9 litrii de benzina poti avea si surpriza. de unde stii ca erau 9? Nu mai merge cu ea asa ca iti moare pompa. Cel putin 15 litrii sa ai in rezervor.

pai cand sunt pe galben , inseamna ca mai am 7 litri. Eu inca nu eram pe galben,eram aproape.

Link to comment
Share on other sites

Mai ti minte cand ai vrut sa iti iei BMW si toti tiau spus mai bine lasa ca e bun si Renault Clio care il aveai de nou UITE.

 

Cat despre e46 316i si 318i sunt masini foarte stricacioase si cu performanta mica, sa mai si gasesti una cu probleme de la un samsar ordinar nu stiu cum reusiti.Pentru ce este forumu asta daca nu de informare, dar voi sariti din cotet in cazan si nu va mai intereseaza, ati uitat tot, pana inceapa sa va friga la buzunare sau va lasa cand va este lumea mai draga.

Lati avut pe Claudiu Visan drept model de ASA NU.

 

Legat de problema ta in locul tau as verifica in mai intai meniul ascuns daca iti mai merg toate becurile din bord,unii samsari ordinari umbla si acolo.Sa iti moara motoru in mers la turatii mici sau la relanti si sa nu apara eroare in bord asta e tare suspicios.

Link to comment
Share on other sites

Si eu iti recomand sa faci un test la martorii de bord. Pui testerul si vezi daca se aprind toti, altfel s-ar putea sa fie scosi de pe integrat si nu se aprinde nimic in bord. Pune un tester dedicat bmw si vei vedea ce probleme ai. Pe forum vei primi indrumari, nu rezolvari propriu-zise! Edited by Ciobanu George
Link to comment
Share on other sites

Mai ti minte cand ai vrut sa iti iei BMW si toti tiau spus mai bine lasa ca e bun si Renault Clio care il aveai de nou UITE.

 

Cat despre e46 316i si 318i sunt masini foarte stricacioase si cu performanta mica, sa mai si gasesti una cu probleme de la un samsar ordinar nu stiu cum reusiti.Pentru ce este forumu asta daca nu de informare, dar voi sariti din cotet in cazan si nu va mai intereseaza, ati uitat tot, pana inceapa sa va friga la buzunare sau va lasa cand va este lumea mai draga.

Lati avut pe Claudiu Visan drept model de ASA NU.

 

Legat de problema ta in locul tau as verifica in mai intai meniul ascuns daca iti mai merg toate becurile din bord,unii samsari ordinari umbla si acolo.Sa iti moara motoru in mers la turatii mici sau la relanti si sa nu apara eroare in bord asta e tare suspicios.

 

Il am si pe Clio, dar conduc e46 pana ma satur si de el si de masini. Stai linistit, mi-am luat lectia: nici e46 nu ma mai incanta cu atatea probleme, dar nici clio. Mai exact, m-am cam saturat sa am masina , sa stau s-o intretin mereu. Nici clio nu e noua, are 8 ani, mult pentru un renault si in renault bagam bani.

Merg toate becurile din bord, de pe e46, e din Romania luat bmwul.

 

Problema la e46 este asa:

Cand franez la semafor si trec pe liber si incetinesc, scad turatiile destul de tare si moare motorul.

Daca trag rapid in treapta 1, inainte sa se opreasca masina la semafor, nu mai moare motorul. Se intampla doar cand incetinesc foarte puternic si sunt sub 800rpm. Am observat ca daca n-o tin pe liber si o trec in treapa 1 cand sunt

pe la 500rpm, nu mai moare.

Oricum, o duc la service, o pun pe tester si o sa vad ce are.

Edited by cristisad
Link to comment
Share on other sites

Il am si pe Clio, dar conduc e46 pana ma satur si de el si de masini. Stai linistit, mi-am luat lectia: nici e46 nu ma mai incanta cu atatea probleme, dar nici clio. Mai exact, m-am cam saturat sa am masina , sa stau s-o intretin mereu. Nici clio nu e noua, are 8 ani, mult pentru un renault si in renault bagam bani.

Merg toate becurile din bord, de pe e46, e din Romania luat bmwul.

 

Problema la e46 este asa:

Cand franez la semafor si trec pe liber si incetinesc, scad turatiile destul de tare si moare motorul.

Daca trag rapid in treapta 1, inainte sa se opreasca masina la semafor, nu mai moare motorul. Se intampla doar cand incetinesc foarte puternic si sunt sub 800rpm. Am observat ca daca n-o tin pe liber si o trec in treapa 1 cand sunt

pe la 500rpm, nu mai moare.

Oricum, o duc la service, o pun pe tester si o sa vad ce are.

tester,in principiu verifica sa nu traga aer fals pe undeva,apoi senzorii axa cu came si vibrochen.

@Mihai n42 din ce am inteles

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

e posibil sa fie de la spalatul motorului ?

Ca vad ca azi nu mai face probleme,deocamdata.

De cand am spalat motorul, am inceput sa am o gramada de probleme. N-am avut nicio problema cu ea, dar deloc, pana cand am spalat motorul la un centru de detailing.

De cand am spalat motorul, in urmatoarele zile mi s-a intepenit electromotorul , dar si-a revenit si nu mai am treaba cu el.

Apoi,in urmatorea zi, imi murea motorul in mers, dar azi nu mai moare deloc. Tare mi-e teama ca de la spalatul motorului am patit toate astea.

Sa nu mai spun ca aveam o gramada de sunete la rotile fata si pedala acceleratie, cand trageam dreapta, in mers. Acum au disparut toate , odata cu trecerea timpului.

Edited by cristisad
Link to comment
Share on other sites

Tot imi moare motorul, dar doar daca vin de la viteze mari si franez tare spre zero, atunci moare. Se intampla foarte rar, daca franez incet, cu grija , fara sa trag pe liber, din treapta a4a, atunci n-am probleme.

Am sa o duc pe tester si am sa va spun ce are :).

Link to comment
Share on other sites

Am s-o pun pe tester.

Culmea e ca motorul moare doar daca franez brusc la 0 si trec pe liber, altfel , daca franez usor, nu moare. Nu moare nici cand trec pe liber, doar daca vin tocmai din treapa a4a si franez spre 0 , trecand pe liber.

Senzorul axe cu came sa fie?

Edited by cristisad
Link to comment
Share on other sites

cu ce ai spalat motorul? cu jet?

 

daca da, ia in calcul ca e posibil sa iti fi smuls vrun furtunas de vacuum sau chiar vreun contact electric, ceva, si sa traga aer fals...

 

oricum o diagnoza se impune de urgenta

Nu stiu daca a fost cu jet, am dus-o la un centru de detailing.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

S-a rezolvat . Haideti sa va spun ce avea.

Dupa ce mi s-au schimbat semeringuri supape si am rezolvat problema cu pierderile ulei, cand mi s-a montat inapoi debitmetru si suportul lui cu un anume furtun, acesta a fost pus PROST si atingea acele roti ale motorului pe care stau o curea de cauciuc. Au fost suficiente 2 saptamani ca acele roti sa faca o fisura in suportul debitmetrului, pe unde tragea aer mai mult decat trebuia.

Mie imi murea doar la viteze mai mari, pentru ca lua aer mult si debitmetrul nu functiona corect si motorul se stingea.

A fost suficient sa acopar acea fisura si nu mai moare motorul deloc.

 

Problema a aparut dupa 2 sapamani, dupa ce am schimbat semeringuri, exact cand mi s-a demontat motorul. De atunci n-a mai umblat nimeni.

Am vazut cu ochii mei, cum acele roti de la motor, pe care stau cureaua, sapau in suportul si teava de cauciuc, ce se duc in debitmetru. N-are nimic pe tester, de acolo de la fisura aia era.

Concluzia: spuneti-i boului care face o reparatie la motor, sa puna inapoi intr-un mod corect furtunele si restul componentelor, altfel te trezesti ca intr-un viraj moare motorul si nici servo n-ai, cum am patit eu.

Am rezolvat problema cu uleiul si mi-a omorat masina in alta parte si n-a fost un simplu mecanic, un nimeni, era cineva care a desfacut bmwuri la viata lui.

 

Mai ti minte cand ai vrut sa iti iei BMW si toti tiau spus mai bine lasa ca e bun si Renault Clio care il aveai de nou UITE.

 

Cat despre e46 316i si 318i sunt masini foarte stricacioase si cu performanta mica, sa mai si gasesti una cu probleme de la un samsar ordinar nu stiu cum reusiti.Pentru ce este forumu asta daca nu de informare, dar voi sariti din cotet in cazan si nu va mai intereseaza, ati uitat tot, pana inceapa sa va friga la buzunare sau va lasa cand va este lumea mai draga.

Lati avut pe Claudiu Visan drept model de ASA NU.

 

Legat de problema ta in locul tau as verifica in mai intai meniul ascuns daca iti mai merg toate becurile din bord,unii samsari ordinari umbla si acolo.Sa iti moara motoru in mers la turatii mici sau la relanti si sa nu apara eroare in bord asta e tare suspicios.

 

Se pare ca nu masina e stricacioasa, ci idiotii de mecanici si acesti mari ingineri cu certifiari bmw care stiu doar la bani sa se gandeasca. Rar vezi un mecanic care iubeste e46 si care umbla la orice masina, ca la masina sa. Toti stiu sa ceara cat mai multi bani , sa faca bani din asta si atat.

Edited by cristisad
Link to comment
Share on other sites

Este posibil sa iti traga aer fals pe undeva. Verifica furtunele de pe admisie. Ce motor este?

 

Ai fost geniu la faza asta, ai ghicit problema.

Tragea aer pe sub debitmetru suport/teava fisurata , debitmetru fiind montat prost de cel care mi-a schimbat semeringurile.

 

Mai ti minte cand ai vrut sa iti iei BMW si toti tiau spus mai bine lasa ca e bun si Renault Clio care il aveai de nou UITE.

 

Cat despre e46 316i si 318i sunt masini foarte stricacioase si cu performanta mica, sa mai si gasesti una cu probleme de la un samsar ordinar nu stiu cum reusiti.Pentru ce este forumu asta daca nu de informare, dar voi sariti din cotet in cazan si nu va mai intereseaza, ati uitat tot, pana inceapa sa va friga la buzunare sau va lasa cand va este lumea mai draga.

Lati avut pe Claudiu Visan drept model de ASA NU.

 

Legat de problema ta in locul tau as verifica in mai intai meniul ascuns daca iti mai merg toate becurile din bord,unii samsari ordinari umbla si acolo.Sa iti moara motoru in mers la turatii mici sau la relanti si sa nu apara eroare in bord asta e tare suspicios.

 

 

N-am cum sa plang dupa Clio care i l-am dat tatalui meu, inapoi )). E ceva diferenta intre ele))

post-72777-0-45061800-1442518680_thumb.jpg

post-72777-0-24069700-1442518801_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.