Jump to content

Ce cauciucuri se merita sa pui pe un seria 3 cu care mergi mai mult prin oras


alexk1

  

67 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Esti sigur ca pe mine vrei sa ma intrebi asta?

Pai nu platesti de 5 ori mai putin fata de Michelin. Tre sa te tina de 5 ori mai mult!

Nu te concentra mult pe ce spun eu. ;) ..alegi replica cea mai proasta si pe aceea o comentezi.. in sens negativ. Nu crezi ca poti sa patesti ceva grav doar din cauza cauciucurilor...? Poate acum observi afirmatia.

 

Pai poate faci si tu diferenta intre o intrebare si o afirmatie ...

 

Eu aici INTREB cum e mai bine , intelegi ? intreb! atata tot ... nu am zis eu ca e mai bine cu Riken ... asa ca relax pls si hai sa ne concentram sa dam raspunsuri care "ajuta"

 

 

Si pentru restu care nu au rabdare sa citeasca anumite chestii , pls , faceti abstractie de BUGET .. eu vreau sa stiu "cum e mai bine sa faci" ... ambele variante imi sunt la indemana ...

Edited by alexk1
  • Like 2
  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

ma mai gandesc pana maine ... si mai astept si alte pareri :)

Boss ... Nankang NS2 au avut mai multi colegi de munca si surpriza, dupa ceva vreme tragea masina, dupa mult stress ... ghici ce ... pe cantar aveau diferente intre 0.5kg si 1.5kg fiecare cauciuc.

Mai degraba Nokian, parerea mea.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Si pentru restu care nu au rabdare sa citeasca anumite chestii , pls , faceti abstractie de BUGET .. eu vreau sa stiu "cum e mai bine sa faci" ... ambele variante imi sunt la indemana ...

 

sa facem abstractie de (mai multa) siguranta (nu?) si sa vorbim de zgomot. Zgomotul care se aude in habitaclu de la cauciucuri prost gandite. Nu ma pronunt in privinta Hiken.. (dar inclin sa cred ca daca de siguranta nu s-a tinut cont, altceva mai putin important... e chiar uitat).

 

Deci, am "ocazia" sa schimb pe rand (deocamdata in fata) cauciucurile la o Skoda Felicia. Pe fata a avut Dunlop 2000 Sport 185/60R14 "gume" care inca mai aveau "viata" in ele.. erau "doar" crapate pe lateral(!)... si le-am schimbat cu Michelin X-Green echivalent. Diferenta enorma in zgomot datorata pneurilor.

Merita toata diferenta de pret.

Durerea de cap... "stresul" datorat zgomotului constant dat de cauciucuri pe asfalt a fost diminuat si asta nu poate decat sa bucure. A, pe spate mai are inca Dunlop... sa iti mai spun ca se aude zgomot de la "rulare" mai mult din spate decat din fata!?

Ar trebui sa ma crezi, si nu sunt singurul care e constient de lucrurile astea "minore" ... daca conduci mult iti dai seama..., NU poti sa faci ABSTRACTIE de nimic care sa faca sofatul MAI BUN, MAI SIGUR.

 

O parere de final: indiferent pe ce te decizi sa dai banii, viata cauciucurilor e prelungita mult mai mult (si aici vorbim de salvat de bani) bracajul si presiunea egala (pe toata durata de viata a cauciucurilor) recomandata de producator pentru masina care o ai, prelungesc viata "gumelor"! Asa ca nu te zgarci cand te urci intre patru roti si un volan.. ci investeste acolo unde merita. Felul cum s-au uzat cauciucurile vechi sunt INDICII CLARE ca probabil altceva trebuie facut inainte de schimbarea lor..

 

...Topicul ASTA intra in categoria celor cam lipsite de sens pe un asa forum... pentru ca se presupune ca multi dintre noi suntem destul de educati in privinta sigurantei!

Edited by bimmer90f30
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Hai sa iti explic altfel ca sa intelegi ce am vrut sa zic ... cu banii de pe Michelin iti iei 5 riken.

Cum e mai bine ... Michelin tinute 5 ani sau Riken noi in fiecare an ?

Acuma te-ai prins ce am vrut sa zic ? :D

 

Cred ca mare parte din cei ce au citit postul tau initial "s-au prins" ce ai vrut sa zici"! Insa tu esti cel care un intelege ceea ce afirma!

 

O anvelope nu se apreciaza in functie de durata de viata, sunt anvelope premium care pot rezista doi ani, in fuctie de modul de intrebuintare! O anvelopa se apreciaza in functie de aderenta si tinuta de drum pe care ti-o ofera, de climatul in care circuli precum si de stabilitatea pe care ti-o ofera in cazul folosirii la extrem! In momentul cand franezi brusc sau cand derapezi si lucrurile scapa de sub control vei intelege exact ce reprezinta aceasta diferenta de pret - este o "mica" diferenta a sigurantei!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am mers cu o masina echipata cu Riken-urile in cauza, si mi s-au parut acceptabile; initial nu stiam ce are pe ea, dar m-am uitat de curiozitate; anvelopele aveau cateva luni, si se prezentau decent.

Nu uitati ca Riken/Tigar/Kormoran sunt toate identice, si sunt fabricate in fostele fabrici comuniste de anvelope din Serbia, Cehia, Romania, etc...(in fosta fabrica Victoria acum se fabrica marcile de mai sus :) ), si toate sunt cumparate de grupul Michelin.

Asta nu inseamna ca sunt echivalente cu Michelin, sau sa ne luam Riken ca e ca si cum am lua Michelin.

 

Eu as lua doar din spirit patriotic, daca ar scrie Made in Romania pe ele, sa le dau un test; macar dau de mancare la niste confrati din tara :)

 

Altfel, daca banii ar fi o problema, m-as uita la Kumho, Hankook, Nexen, Falken, Toyo, etc.

Sunt firme care fac anvelope foarte bune, care, in anumite cazuri pot fi chiar mai nimerite si mai faine decat cele fabricate de marcile premium.

 

Eu momentan am evitat Tigar, am mai strans un pic si am luat o pereche de Nexen N'Fera SU1.

E adevarat, ca le compar pe masini diferite, dar la prima vedere, in mers zi de zi, normal, mai ales in oras (desi am facut si drum lung cu ele), nu prea observ nici o diferenta intre ele si Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2. Ma simt si sunt la fel de confortabil si in siguranta.

 

Am un amic care dupa ce a incercat o pereche de Hankook V12 Evo2, si a dat jumatate de pret pe ele fata de o marca premium a zis ca in viata lui nu mai arunca cu banii pe Goodyear, Continental, Michelin si alte bazaconii, ca nu i se pare normal sa plateasca inutil marca, si ca fata de Continentalurile SportContact3 pe care le inlocuise Hankook-urile sunt mai bune din toate punctele de vedere.

Edited by LittleM@n
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am cumparat jante pentru o masina si au venit cu anvelope (SH). Anvelopele au fost consumate aproximativ 60 %. M-au tinut 2 ani si cam 50.000 de KM mers sportiv. Dupa ce am vazut ca se cam tocisera si mi-am cumarat acelasi model, noi. Vara, aceste cauciucuri au o aderenta senzationala. Imi da senzatia ca merg cu un cart. Daca vremea e mai racoroasa, adica toamna, sau inceput de primavara, unde avem sub 7-8 grade C incep sa alunece. Este vorba de MAXXIS Victra MA-Z1. Singurul defect al lor este ca sunt putin cam zgomotoase dar senzatia de masina lipita de asfalt acopera acest defect. Sunt curios cum stau Maxxis Vicra ZR9. Edited by Dobrescu Alex
Link to comment
Share on other sites

as avea incredere mai mare in Riken decat in Maxxis care gasesc ca sunt ceva facute prin taiwan. mai sunt unele America, tot asa prin Asia facute;

 

sincer multa lume blameaza pe aici Riken, dar dintre cei cu masini mai ieftine, ma refer sub 5000euro, ia verificati cati merg cu cauciucurile sub limita uzurii sau dot-uri de prin 2000 si ceva... ehee, macar de si-ar permite oamenii astia si niste Rikenuri.

 

pentru cine nu isi permite cauciucuri noi premium evident ca se poate spune, ia-ti sh dar ceva premium. usor de zis dar greu de realizat. e greu de gasit anvelope sh care sa merite sa fie cumparate.

multi din pacate "se ard" cumparand anvelope desi premium dar care in 10-15,000km nu vor mai fi bune de nimic sau cu dot-uri de mult trecute. pentru oamenii astia cred ca nu ar fi nicio rusine sa cumpere un Riken sau alta anvelopa low cost dar noua;

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

as avea incredere mai mare in Riken decat in Maxxis care gasesc ca sunt ceva facute prin taiwan. mai sunt unele America, tot asa prin Asia facute;

 

sincer multa lume blameaza pe aici Riken, dar dintre cei cu masini mai ieftine, ma refer sub 5000euro, ia verificati cati merg cu cauciucurile sub limita uzurii sau dot-uri de prin 2000 si ceva... ehee, macar de si-ar permite oamenii astia si niste Rikenuri.

 

pentru cine nu isi permite cauciucuri noi premium evident ca se poate spune, ia-ti sh dar ceva premium. usor de zis dar greu de realizat. e greu de gasit anvelope sh care sa merite sa fie cumparate.

multi din pacate "se ard" cumparand anvelope desi premium dar care in 10-15,000km nu vor mai fi bune de nimic sau cu dot-uri de mult trecute. pentru oamenii astia cred ca nu ar fi nicio rusine sa cumpere un Riken sau alta anvelopa low cost dar noua;

Nu ma pot pronunta la o comparatie cu anvelopele mentionate de tine, dar tinand cont ca nici pretul nu este unul foarte mic, ci la o anvelopa de 205.45.r16 pretul este de 580 ron, nu siu ce sa zic. Mie mi-au placut foarte mult cum se comporta la un mers foarte sportiv si mai ales pe viraje. Directia raspunde instant. Am mai avut si DUNLOP,cumparate noi si nu mi-au placut. Subvira usor masina si la orice curba unde intram mai tare incepeau sa scartaie.

Edited by Dobrescu Alex
Link to comment
Share on other sites

as avea incredere mai mare in Riken decat in Maxxis care gasesc ca sunt ceva facute prin taiwan. mai sunt unele America, tot asa prin Asia facute;

Nu stiu cum sunt Maxxis de vara, dar am unele de iarna 225/50/17 luate anul trecut si comparativ cu altele noi si de la firme mai "low cost" pot spune ca isi fac treaba aproape sau la fel de bine ca Michelin Alpine PA3. Iar faptul ca sunt incaltate pe o masina cu peste 300cp le cam duce la extreme din cand in cand, iar pana acum nu am de ce sa ma plang.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma pot pronunta la o comparatie cu anvelopele mentionate de tine, dar tinand cont ca nici pretul nu este unul foarte mic, ci la o anvelopa de 205.45.r16 pretul este de 580 ron, nu siu ce sa zic. Mie mi-au placut foarte mult cum se comporta la un mers foarte sportiv si mai ales pe viraje. Directia raspunde instant. Am mai avut si DUNLOP,cumparate noi si nu mi-au placut. Subvira usor masina si la orice curba unde intram mai tare incepeau sa scartaie.

 

Unde ai gasit 205/45R16 atat de scumpe? Riken/Tigar/Kormoran sunt maxim 250 de RON, iar intre 400 si 450 gasesti deja toate anvelopele de top de la marcile premium: Michelin Pilot Sport3, Goodyear Eagle F1 Asymm 2, etc.

La 275 ai Nexen SU1 :)

Link to comment
Share on other sites

Unde ai gasit 205/45R16 atat de scumpe? Riken/Tigar/Kormoran sunt maxim 250 de RON, iar intre 400 si 450 gasesti deja toate anvelopele de top de la marcile premium: Michelin Pilot Sport3, Goodyear Eagle F1 Asymm 2, etc.

La 275 ai Nexen SU1 :)

Le-am cumparat anul trecut. Am luat tot netul la cautat si cel mai ieftin asa a iesit. Acum vad ca s-au ieftinit.

Link to comment
Share on other sites

... ca nu i se pare normal sa plateasca inutil marca, si ca fata de Continentalurile SportContact3 pe care le inlocuise Hankook-urile sunt mai bune din toate punctele de vedere.

Corect, fata de Continental-urile vechi si uzate, Hankook noi clar erau mai bune.

 

dar dintre cei cu masini mai ieftine, ma refer sub 5000euro, ia verificati cati merg cu cauciucurile sub limita uzurii sau dot-uri de prin 2000 si ceva... ehee, macar de si-ar permite oamenii astia si niste Rikenuri.

 

pentru cine nu isi permite cauciucuri noi premium evident ca se poate spune, ia-ti sh dar ceva premium. usor de zis dar greu de realizat. e greu de gasit anvelope sh care sa merite sa fie cumparate.

E adevarata si afirmatia ta, multi merg cu gume pana la extrem, dar asta am vazut-o si la masini gen e90 sau w211.

 

Si da, cine nu cunoaste se inteapa la achizitia de gume sh premium. Eu in 2014 mi-am luat 245/35/18 Conti Sport Contact 5 dot 2013 cu profil 8mm la o treime din pretul unei perechi noi, gume fara probleme.

Anul asta in primavara am achizitionat si perechea pentru fata 225/40/18 acelasi model Sport Contact 5 tot fab. 2013 cu 7mm profil la un pret aproximativ la fel de bun.

 

Never ever o guma premium gen Continental(spre exemplu) nu se compara cu una de buget, sunt mult mai plusuri care adunate dau valoare produsului finit. Clar sunt si cazuri in care platesti brandul degeaba, dar nu si pe segmentul asta.

Link to comment
Share on other sites

Salutare toata lumea....

pe e90-ul meu am anvelope marimea standard...205.55.r16...

aici vine chestia cu anvelopele......am riken maystorm 2 b2 luate acum o luna de la emag,am déjà 4000 km cu ele si nici o problema...sper...inca...

faza e ca sunt afara si nu prea se compara drumurile...dar pretul lor a fost 758 ron toate 4....

cam asta am avut de spus de riken.....sincer....foarte multumit....pana acum....si in Germania am mers cu 200-210 constant o buna bucata de drum....

aderenta,zgomot,consum,neasteptat de bune....

V-am salutat...

Edited by Romaryo36
Link to comment
Share on other sites

Salut , am o mare dilema cand trebuie sa aleg cauciucuri pentru masina mea pentru ca nu stiu CARE SE MERITA! - PRET/PERFORMANTA

 

Facand abastractie de caracteristica Run Flat , chiar se simte diferenta intre Riken si Michelin la:

 

  1. ADERENTA
  2. CONSUM
  3. NIVEL DE ZGOMOT

 

pt pret prima varianta

pt performanta a doua varinata.

 

pe tine chiar te intereseaza zgomotul in oras al cauciucurilor ?:getlost:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Comparatia oricum e cel putin stupida, ca sa nu folosesc un alt termen.

 

Eu zic ca misterul achizitiei a fost elucidat, sfaturi a primit gramada, variante de mijloc si in acelasi timp premium.

 

Asa ca relax, nu va mai obositi degetele aiurea.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Comparatia oricum e cel putin stupida, ca sa nu folosesc un alt termen.

 

Eu zic ca misterul achizitiei a fost elucidat, sfaturi a primit gramada, variante de mijloc si in acelasi timp premium.

 

Asa ca relax, nu va mai obositi degetele aiurea.

 

normal ca stie f bine ce si cum....3 pagini inutile.

din partea mea sa-si puna ce vrea el, ca nu e viata mea, masina mea, banii mei, etc

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce riken sunt aici unde lucrez atat de scumpe....dar ca sa va dati seama de ceea ce vreau sa spun....uite am intrat pe niste site-uri si cel mai bun prêt la un riken este de 65 euro per pneu iar un good year efficient grip etc e de 67 de euro....sincer nu stiu pe ce criterii pun astia de aici pretul dar e cam paritate...Dunlop 70 euro,bridgestone 69 euro..etc
Link to comment
Share on other sites

treaba e cam asa.. o anvelopa, avand in vedere vitezele medii mici per total din ro, (oricat zici tu ca ii dai, ca faci ca dregi, ca am mers numai cu 140+, bucuresti arad tot 8h faci, minim... si media saraca e in consecinta real mult mai mica decat ai impresia ).

 

 

O anvelopa de vara tine minim 40k.. (nu neaparat premium, aici intra si alde kumho, falken, nokian care sunt bune si ele. .)

 

in ro, cu masina personala , nu de firma rar face cineva mai mult de 20k/ an, de altfel, media nationala e sub 20k. o parte din km astia se fac si iarna, cu anvelope de iarna..

deci un set de roti de vara te tine minim 4 ani..

tii masina 4 ani.. ? putini tin o masina sh atat.

asa ca gume sh, reiken etc...

poti face un compromis.. uita-te la falken, kumho, nokian..

daca mai iesi prin afara localitatii si vreme mai proasta.. in austria niste gume bune de ud mi-au salvat viata.. nu trebuie sa ai probleme de cateva ori, o singura data e destul.

 

Acum o saptamana, ploaie torentiala in belgia, pe autostrada, urcam un deal si nici prin cap nu imi trecea ca se poate acvaplana urcand o panta si pe autostrada, care are ceva drenaj.. e uite ca am reusit. in panta, pe autostrada, la aproximativ 100 km/h..

 

Gume de kkt, sa zicem cel mult mediocre.. niste bridgestone turanza, cu cel mult 8k km pe ele.. care acu 8 ani erau miezul din dodoasca, dar nu au schimbat nimic la ele in 8 ani si lucrurile au mai evoluat, sunt tot felul de modele noi acum...

DAr ce vroiam eu sa iti spun, e ca, dupa ce treci prin niste situatii dinastea, vezi altfel lucrurile, ca orice sisteme de siguranta ai pe masina, abs, dsc, etc.. toate lucreza cu limita de aderenta a gumei.. aspect neglijat de multi si apoi incepi sa mai dai un ban si pe gume, nu numai sh cu "carnita" sau wanli..

poate faci 80 % prin oras dar tot o sa mergi la un munte la sinaia in week -end odata si nu ai vrea sa sari parleazul ca era o leaca de ploaie..

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

treaba e cam asa.. o anvelopa, avand in vedere vitezele medii mici per total din ro, (oricat zici tu ca ii dai, ca faci ca dregi, ca am mers numai cu 140+, bucuresti arad tot 8h faci, minim... si media saraca e in consecinta real mult mai mica decat ai impresia ).

 

 

O anvelopa de vara tine minim 40k.. (nu neaparat premium, aici intra si alde kumho, falken, nokian care sunt bune si ele. .)

 

in ro, cu masina personala , nu de firma rar face cineva mai mult de 20k/ an, de altfel, media nationala e sub 20k. o parte din km astia se fac si iarna, cu anvelope de iarna..

deci un set de roti de vara te tine minim 4 ani..

tii masina 4 ani.. ? putini tin o masina sh atat.

asa ca gume sh, reiken etc...

poti face un compromis.. uita-te la falken, kumho, nokian..

daca mai iesi prin afara localitatii si vreme mai proasta.. in austria niste gume bune de ud mi-au salvat viata.. nu trebuie sa ai probleme de cateva ori, o singura data e destul.

 

Acum o saptamana, ploaie torentiala in belgia, pe autostrada, urcam un deal si nici prin cap nu imi trecea ca se poate acvaplana urcand o panta si pe autostrada, care are ceva drenaj.. e uite ca am reusit. in panta, pe autostrada, la aproximativ 100 km/h..

 

Gume de kkt, sa zicem cel mult mediocre.. niste bridgestone turanza, cu cel mult 8k km pe ele.. care acu 8 ani erau miezul din dodoasca, dar nu au schimbat nimic la ele in 8 ani si lucrurile au mai evoluat, sunt tot felul de modele noi acum...

DAr ce vroiam eu sa iti spun, e ca, dupa ce treci prin niste situatii dinastea, vezi altfel lucrurile, ca orice sisteme de siguranta ai pe masina, abs, dsc, etc.. toate lucreza cu limita de aderenta a gumei.. aspect neglijat de multi si apoi incepi sa mai dai un ban si pe gume, nu numai sh cu "carnita" sau wanli..

poate faci 80 % prin oras dar tot o sa mergi la un munte la sinaia in week -end odata si nu ai vrea sa sari parleazul ca era o leaca de ploaie..

Intr-adevar acu o luna aveam turanza sa zicem medii inainte de astea si pe o panta in Copou Iasi urcam in jur de 60-70 la ora si coroborat cu lina de tramvai mi-a fugit fata binisor....m-am speriat putin...noroc ca nu aveam vreo masina lateral c-o stergeam putin

Edited by Romaryo36
Link to comment
Share on other sites

bridgestone turanza suntcele mai mizerabile cauciucuri care le-am avut de cand conduc eu, si astea sunt noi, au venit cu masina noua cumparata in decembrie.. si proaste, si zogomotoase.. vai de mama lor.

sper sa se uzeze cat mai repede sa scap de ele.. nici nu imi vine sa dau inca 600 de euro sa schimb niste gume noi..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.