Jump to content

Ce cauciucuri se merita sa pui pe un seria 3 cu care mergi mai mult prin oras


alexk1

  

67 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Simplu, nu ai bani de 255 35 R18 pui 205 55 16, cu 1000-1100ron rezolvi problema cu 4 anvelope premium.

 

decat Riken mai bine:

http://www.anvelopejantealiaj.ro/anvelope-auto-vara-kumho-ku-39-255-35r18-94y

http://www.e365.ro/anvelope/sava/anvelopa-sava-255-35r18-94y-intensa-uhp-xl-fp.html

http://www.autowebshop.ro/p/65822/anvelope-toyo-vara-25535r18-94w-proxes-c1s-xl/

Edited by ionut_marius
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Simplu, nu ai bani de 255 35 R18 pui 205 55 16, cu 1000-1100ron rezolvi problema cu 4 anvelope premium.

 

 

 

nu....stai ...ai gresit ....

 

255/35/R18 e de baza...musai 18'....de 500-1000 euro ! ( dar nu sunt bani de 4 gume ok )

 

pe un 320d probabil e musai 255/35/R18 !

Edited by wind-3er
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Sunt la al doilea set de Conti sport contact 5 pe cklass am 225 45 17 fata si 245 40.17 spate si le recomand. Aderenta pe uscat sunt exceptionale, iar pe ud pana in 220km/h nu am simtit nimic nesigur. Dezavantajul lor este ca se uzeaza mai repede un pic. Altfel pilot sport are tt-ul, pe 18, insa scartaie mult mai repede in viraje insa sunt un pic mai silentioase parca.

Chiar daca prin Ro nu circuli cu medii orare asa mari, sa nu uitam ca pericolele din trafic sunt mai mari pe dn-uri decat in alte parti. Asa ca un cauciuc premium te poate scapa la manevre de evitare bruste sau la franari sau etc.

Ps: Bucuresti arad am facut sapt trecuta in 7h cu 2 opriri cumulat de 30 min

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sunt 552 km.. ce medie iti iese.? mica oricum.. si probabil ai avut noroc de trafic mai lejer..

nu zic ca e imposibil sa scoti sub 8h, dar in general cam atat faci.. daca ai ghinion si mai mult.

 

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Alte pareri ? :D

 

Nu sunt destule?,colegii mei au fost generosi...hai ca bag si eu.

anvelopele se impart in 3 categorii;

1 Premium :Conti,Miche,Good...dar mai bine ia link asta si te descurci tu....http://www.tyrereviews.co.uk/

2 Medii;hANK,Kumho....Fulda frate

3 Buget de om amarat.....chinezesti aici

 

Idea e ca daca mergi putin merita scumpe ca au material bun si nu crapa in timp(6-10 ani)....vezi de ce se vand astea bine la SH?....dar ai morcov sa nu le tai la sine.

Mergi mai mult pe an poti si medii ca le uzezi mai repede decat imbatranesc ele si cat sunt noi ca an nu ai probleme...aici ar fi Fulda,Yoko,.....Toyo nu.

Alea de buget te capcaneaza cu pretul ....dar sunt varza la carcasa si echilibrezi non stop la ele.....iar aderenta si mai ales pe ud....varza.

Am vazut si eu ca si altii multe ....seria 7 sau a8 cu chinezarii pe ele de nu stii ce sa crezi..ori sunt prosti ori sunt zgarciti de prosti,dar si logan cu michelin.

Depinde si ce masina ai ...eu personal merg pe anvelope premium si le iau dupa ce zic testele nu dupa unul sau altul ca oamenii sunt subiectivi si sunt in stare sa faca din RIKEN CEA MAI TARE ANVELOPA.

Este adevarata afirmatia ,ea este atat de tare in material ca aderenta ei tinde catre zero.

De pe site ala am aflat ....Falken are un model nou de RFT care este revolutionar zic ei....de fapt este mai usoara carcasa si nu mai sunt atat de rigide.

Sa vedem.

Edited by dorubimotoru
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu la achizitie am avut alte criterii dupa care m-am luat:

- stilul meu de condus: in oras, rar trec peste 60kmh, foarte rar. In afara, de obicei 90-100. Maxim 120 daca drumul e f bun si il stiu. 70% din drumuri, doar oras.

- calitate perceputa in functie de ce am nevoie pentru stilul meu de condus: fiind linistit, conducant preventiv, nu am nevoie de cauciucuri cu performante sportive de 5-600 lei bucata. Eu in oras ies la plimbare, nu la demaraje. Eu merg in regim de croaziera in afara, nu de raliu cu minim 120kmh.

 

Pe 17 mi-am luat 4 Riken 225/45/17. Au 2 veri acum. Pentru 900 lei cat am dat pe toate cu montat si echilibrat, raportul calitate-pret in conditiile de mai sus e ok. Am zis ca mai bine nou decat SH de firma. Acum au ceva uzura, dar mai merg o vara cu siguranta.

 

Acum, pentru cineva care franeaza puternic, accelereaza tare pe ud, nu tine distanta ok, accelereaza in curbe, pune frana brusca in curbe, incearca sa vada cu cu ce viteza maxima poate lua curbe, merge tare pe ploaie: IA CAUCIUCURI SCUMPE. Intr-adevar, astea ieftine de vara aluneca mai tare, atat pe uscat, dar mai ales pe ud. Si Riken sunt zgomotoase pe la 30-40kmh.

 

Cat despre iarna, ia mai scumpe direct. Eu am vazut diferenta, pe Logan 1.4 ce-i drept. Unul cu Continental noi noute, altul cu Riken noi noute. 185/65/15 cred, diferenta de pret aproape de dublu. Drumuri de tara, zapada asa cum trebuie. Cu Riken ieseai la impins mult mai des. :))

Edited by CodrinMarius
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Premisa ta este ca mergi singur pe drum. Au fost N cazuri cand mergeam la fel ca tine sau chiar mai incet si a trebuit sa pun frana brusca sau sa fac testul elanului din cauza unor distrusi de pe contrasens. Sau din cauza unui caine. Sau din cauza unui betziv, sau din cauza unui copil care a sarit dupa minge. In loc sa fiu bine acum, as fi fost prin tribunale, eventual cu un omor la activ.

 

Din experientele anterioare, o sa-mi cumpar doar cauciucuri premium noi de acum incolo si asta sfatuiesc pe oricine, chiar daca imi iau Logan (ca tot era cineva mirat ca a vazut Michelin-uri pe Logan), chiar daca nu fac liniutze, chiar daca nu ma dau cu masina.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut in trecut o experienta neplacuta cu niste cauciucuri mai slabe calitativ (am luat SH niste Dunlop de iarna) - cu un A6 4F quattro, pe urcarea dinspre Brasov spre Predeal, la sub 0 grade, n-am putut sa ma tin in spatele unui focus (care nici nu mergea tare, culmea) - pe una din serpentine aproape ca m-am rasucit la 180 de grade; noroc ca nu venea nimeni de pe contrasens.

 

In concluzie - nu recomand sub nicio forma cauciucuri no name sau SH; totdeauna gasesti unele de la un productator premium (Continental, Michelin, Goodyear) sau macar de la urmatorul nivel (Dunlop, Bridgestone, Pirelli, Vredestein, etc).

 

Eu citesc inainte review-uri de pe site-ul http://www.tyrereviews.co.uk, si caut unele la un pret rezonabil la noi.

 

de preferat ia cauciucuri de iarna ceva mai inguste, sa ai talonul putin mai mare - iarna drumurile sunt mai proaste; in loc de 255/35/r18 ia 225/40/r18, pe dimensiunea asta gasesti Nokian/Pirelli/Dunlop la in jur de 550-600 ron bucata.

Link to comment
Share on other sites

Vreau sa iau si eu 2 nokian wr d4 pentru spate, deoarece cele de pe fata sunt foarte ok inca. Nelamurirea mea este daca sa iau 225 45 17 cum ar fi normal pentru jantele mele(style 284) sau 225 50. Pe fata am 225 50, ar influenta stabilitatea sau orice altceva daca ar fi acea diferenta de inaltime sau sa iau ca si pe fata sa fie toate la fel. Momentan am de vara 225 50 pe toate 4 si nu e nici o problema.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Matador allseason 185/65/15 am folosit pe un Astra G, destul de ok, dar incepand cu al 3-lea an se simteau dezechilibrate. Matador mp59 de iarna 195/55/16 folosite pe Pug 206 o singura iarna au fost foarte ok, ulterior au ajuns la colegul Daci_84 care la fel este foarte multumit de ele. (gume made in slovacia toate)

 

Sava Eskimo HP 205/55/16 am acum pe 323i, iarna trecuta am folosit masina foarte putin, dar la Paltinis si-au facut treaba exact cum trebuie. (made in germania)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.