Jump to content

Probleme pornire se duce acul de la apa la maxim


nicolae.m

Recommended Posts

Salut, am si eu o problema cu BMW-ul meu care uneori nu porneste. Mai exact fenomenul este urmatorul: pun contactul se aprind toti martorii la bord (normal de altfel) doar ca acul de la temperatura apei se duce pana la maxim ca si cum apa ar fi la 120 grade, dau la automat si nu porneste (electromotorul invarte), nu se aude in schimb pompa de motorina din rezervor in acest timp, iau contactul si il tot pun pana se aude pompa din rezervor si ramane si acul de la apa la locul lui si atunci porneste. Mi s-a intamplat insa sa se auda pompa sa ramana acul la locul lui si tot sa nu porneasca. Ideea este ca trebuie sa ii pun contactul si sa il iau pana cand reusesc sa pornesc motorul. De precizat este ca problema mi-a aparut iarna si mi se intampla dimineata dar am pus pe seama temperaturilor scazute, dar am si acum probleme cu ea mai ales dupa ce sta nepornita cel putin 7-8 ore cu toate ca este cald afara.

Mi se intampla asta o singura data pe zi si anume la prima pornire dar in ultimul timp face mai mereu.

Am fost cu ea la mecanic si am inlocuit de la un alt BMW acelasi model piesele prin eliminare: am schimbat pompa si la fel dimineata aparea problema, am schimbat releele si la fel, am schimbat pana si calculatorul de motor cu EWS si chip si tot asa face. Daca ma poate ajuta cineva care a mai intampinat aceasta problema as fi recunoscator.

 

BMW 320D E46 150CP, an 2003

Cutie automata sport 5 trepte

Link to comment
Share on other sites

Salut, am rezolvat problema cu pornirea. Am schimbat releul din compartimentul calculator motor si acum porneste normal fara nici un fel de problema. Am inlocuit releul tot cu unul original cu acelasi cod pentru a evita eventualele probleme de compatibilitate si functionabilitate. Problema releului a fost la platinile din interior.

Va multumesc pentru informatiile voastre si sprijinul acordat.

post-73881-0-29360600-1440831008_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

Salutare tuturor!

Am o problema la un 320d 150cp din 2003.

La rece pornea sfert,dar dupa ce circulam si se incalzea nu mai pornea.Face doar tzac...M am programat la service pentru electromotor si in timpul asta mi am bagat eu nasul sa curat contactele si la "plusul"de la motor(am bateria in portbagaj)cand sa desfac,am atins cu cheia de caroserie si a facut scantei.Nu am mai desfacut si acum cand pun contactul apa se duce la maxim si nu mai porneste

Link to comment
Share on other sites

E grav ce ai facut, desfa totusi borna de + si dupa cateva minute reconecteaz-o inapoi, daca la fel iti face e foarte posibil ca calculatorul din bord sa se fi stricat iremediabil. NU toate circuitele electronice ale masinii au protectie la supratensiune.

Intotdeauna se deconecteaza musai prima borna de minus si apoi cea de plus.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Salut, am avut probleme cu electronica de pe pompa de motorina au fost doua fire decojite si s-a ars, am reparat electronica am refacut firele dar problema e cand pun contactul si la mie arata apa la maxim si porneste termocupla, mentionez motorul e rece nepornit deoarece am aceasta problema, am sa inlocuiesc acel releu si am sa vad daca face la fel, daca stie cineva altceva va rog sa-mi scrieti. Multumesc ( BMW E46 320D 2000 ) Edited by Daemusin
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Salut baieti, recent am patit si eu treaba asta cu apa la maxim si abs si dde sa ramana aprinsi si sa nu porneasca. Am schimbat acel releu si nu a mai facut pana azi cand am depistat ca face din nou. Daca stie cineva mai multe despre treaba asta as fi foarte recunoscator sa ma ajute si pe mine. O sa merg dupa paste la un tester dedicat poate gasesc ceva. Masina e un e39 520d 2002.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Buna ziua !

Sunt nou pe aici si poate reusesc sa primesc un mare ajutor la o problema care cred ca au mai patit-o si altii intr-un topic mai vechi descrisa .

Problema mea a inceput odata cu interventia la electromotorul masinii fiului meu , un BMW 318D din 2001, E46 cu motor de 85kw care incepuse sa creeze probleme la pornire , cand functiona electromotorul , cand nu . Avand un numar important de kilometri , circa 400.000 si nici o interventie la electromotor care din experienta mea si cu felul cum se manifesta necesita o revizie la periile colectoare . Am dus masina la mecanic si am solicitat demontarea electromotorului pentru a-i face revizia .A decuplat borna de la baterie si s-a apucat de treaba . Am luat electromotorul de la el si i-am rezolvat problema care s-a dovedit a fi reala -carbunii erau la limita de contact .

Am dus electromotorul mecanicului si i l-am lasat pentru montaj . l-am sunat peste cateva ore si mi-a zis ca are o problema cu masina mea , precum ca a montat electromotorul si a pornit masina , a dat-o afara din service si cand sa o reporneasca dupa cateva minute , nu a mai pornit . Electromotorul functioneazaa , actioneaza motorul numai ca la bord acul indicator de temperatura este in maxim la pornire si porneste electroventilatorul de racire a lichidului de racire a motorului . Masina nu mai porneste in aceste conditii .

Cand am mers sa vad ce s-a intamplat l-am gasit cu galeria de admisie demontata cautand sonda de temperatura motor . Am verificat impreuna sonda de temperatura care avea in jur de 2kohmi si continuitatea conductoarelor de cuplare sonda pana in conectorii de la computerul masinii , cu conectorii deconectati desigur . Conductoarele nu sunt intrerupte iar intre cele doua conductoare ,rezistenta ohmica masurata in conectorul destinat sondei si cu conectorii cuplati la calculatorul masinii a fost de circa 1066 ohmi .

Cam astea au fost interventiile si totul cuplat , defectul persista . Nu am intervenit asupra releului albastru despre care se vorbeste in alt topic decat cu o vizualizare sumara a contactelor care mi s-au parut in regula .

Va rog daca ma poate ajuta cineva cu o parere , a venit cineva cu un tester si se tot exprima ca ar fi de la pompa de injectie ...ceea ce nu cred chiar daca zicea ca printre alte multe coduri de defecte ar fi si acesta mentionat(afisat) ...acum nu stiu daca avea un soft adecvat sau unul mai general pentru tot ce misca .

Mentionez ca masina am dus-o cu motorul pornit si pana sa se intervina asupra ei cu demontarea-montarea electromotorului nu a facut niciodata acest defect cu indicator temperatura in maxim si electroventilator sa porneasca la pornire cu motorul rece .

Multumesc pentru orice sfat si daca reusesc ceva si se rezolva problema , am sa postez si dupa ce anume a fost defect sau cum s-a rezolvat aceasta problema , nu cum fac multi care-si rezolva problemele cu ajutorul forumurilor si apoi uita sa mai multumesca sau sa mai posteze cum s-a rezolvat problema ca sa mai foloseasca si altora .

Va multumesc din suflet !

Edited by andreigrg
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua !

aceeasi problema la un E46 318D , aceeasi probvlema a aparut dupa interventia la service asupra electromotorului . au fost schimbate periile colectoare si remontat iar dupa montaj masina prezinta acest defect . mecanicul da din umeri si sustine ca a pornit-o si a scos masina din service pentru parcare iar imediat la o noua repornire prezinta aceasta problema . nu mai porneste si temperatura se duce in maxim pe rosu si pleaca electroventilatorul de racire lichid . ma tem ca a conectat ceva gresit pe la electromotor sau a facut un scurtcircuit accidental, am verificat continuitatea firelor de la sonda de temperatura catre ECU si era buna , sonda are cam 2 kohmi iar la re;leul albastru am facut o verificare vizuala a contactelor si parea totul in regula ...a venit cineva chemat de mecanic si a pus testerul spunand cxa printre multe probleme afisate ar fi si pompa de injectie , dar ma tem ca nu prea are softul care trebuie iar cu pompa ar fi ciudat , am dus masina in functiune si dupa interventie face acest defect ...multzam pentru orice sfat !

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Daca ai eroare de pompa injectie si nu porneste, atunci e cam clara treaba. Poate a agatat vreun fir de la electrovalvele pompei de injectie cand a reparat electromotorul. Asta numai el stie, daca nu e onest sa recunoasca atunci e tardiv.

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

am verificat releul . perfect functional .

 

Salut,

Ai facut o diagnoza cu ISTA? Daca esti din apropiere de TM, te ajut eu gratis, daca nu, incearca sa gasesti pe cineva cu diagnoza, nu vei rezolva altfel problema.

 

Spor.

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua !

multumesc dar sunt din Campina -Prahova

am dus masina la un service de BMW din orasul nostru sau mai bine zis , cred ca se ocupa in mare parte cu BMW ,Mercedes , Audi dar seful de service a lucrat ani de zile in Germania la un service specializat BMW ]. A fost executata o diagnoza dar nu stiu cu ce soft si a aparut eroare de la pompa de injectie , apoi a fost decuplata pompa de la circuitul calculatorului si la o actionare a contact motorului nu a mai pornit electroventilatorul . Omul zice ca 90 % e defect de calculator , ca nu crede ca are pompa ceva ... si ca cine stie ce a facut omul cand a montat electromotorul si crede ca a facut un scurtcircuit la montare si ca a deteriorat calculatorul . Mi-a zis ca ar fi bine sa caut un ECU de la acelasi tip de motor ...nu stiu ce sa zic ...mentionez ca nu stiu daca a facut sau nu un scurtcircuit la montajul electromotorului dar toate sigurantele erau bune si originale , si cele de la compartimentul ECU si cele din locasul pasagerului . Apoi singura interventie care a mai facut-o cel care mi-a demontat si remontat electromotorul a fost sa demonteze lacasul filtrului de polen ca sa vada mai bine la montajul electromotorului si sa-mi schimbe si filtrul de polen . ...Nu stiu ce sa mai zic ...ma pregatesc sa cumpar un ECU dar nu prea cred ca asta ar fi cauza ...va tin la curent cu tot ce se mai intampla , sper sa am destula rabdare si sa nu renunt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.