Jump to content

BMW E90 320D M-Paket


Cici86

Recommended Posts

Asa e. Dar uite ce frumos se vede tips-ul dublu din fundal fata de cel din mana ta. :)

 

 

tipsu acela din fundal a fost motivul pentru care l am dat pe cel original jos, cred ca a fost undeva la 250 ron fara sa mai platesc montaj, dar oricum daca gasesti modelul oem la 200 de lei, nu are rost sa te complici deorece e plug and play, nu trebuie sudat, numai ca sa ai tu siguranta ca nu ti l fura cineva, altfel sistemul de prindere o tine foarte bine :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

cu 50 de lei nu ti le aseaza/sudeaza nimeni.sudura e ideal sa fie in argon.

si e putina bibileala, dar cu 100 lei cred ca le rezolvi.

 

eu am luat tips-ul de la pilot tuning pitesti.

numai ca cele doua iesiri erau egale.

am taiat-o pe cea din afara si am scos o bucata, apoi am sudat iar.

o am de 6 ani cred si atunci nu prea gaseam cu una mai iesita.

diametrul nu l-am masurat niciodata.eu am luat-o la ochi atunci.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Daca te duc in Bucuresti la service chiar foarte mare specializat doar pe evacuari si ti le sudeaza in argon cu 50 lei imi dai tu mie 5.000 lei? Daca eu le-am sudat in argon cu 50 lei vii tu si zici ca nu?

daca vrei 5000 de lei dute la munca.

bine ca le-ai sudat tu cu 50 de lei.eu am zis un pret mediu.nu am specificat un anumit service sau o manopera fixa.

 

cic, nu sudezi nimic pe masina.modifici doar iesirea la evacuare

  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Am citit cateva articole,unde se specifica ca DPF ar trebui schimbat la 200.000km.

DPF de pe masina mea nu a fost schimbat si are in prezent 180.000km iar in idrive imi arata ca mai pot circula inca 150.000km pana ar trebui schimbat.

La cati km ar fi recomandat sa-l schimb?

Link to comment
Share on other sites

Aberatii scrise de tot felul de neica nimeni pe net. Se schimba la 200.000 la masinile care atat afiseaza pe bord dar real bat spre 400.000. Eu am 240.000 si e in cei mai normali parametri, daca pot spune asa. Am mai avut acum ceva ani tot un e90 320d cu 300.000 km si era absolut ok si la ala. Am avut e60 in ultimii 2 ani cu 260.000 km si la fel de ok era dpf-ul. La niciuna dintre ele nu l-am curatat sau alte minuni. Doar ca aveau km reali, nu 4-500.000 cum au multi dar habar n-au.

 

Si la toate am avut resoftare.

 

Asa ca lasa-l in pace.

 

In concluzie nu ar trebui sa ma ingrijorez?. Cel mult inca 150.000 km cat imi arata pe idrive voi putea merge linistit.?

Link to comment
Share on other sites

Am citit cateva articole,unde se specifica ca DPF ar trebui schimbat la 200.000km.

DPF de pe masina mea nu a fost schimbat si are in prezent 180.000km iar in idrive imi arata ca mai pot circula inca 150.000km pana ar trebui schimbat.

La cati km ar fi recomandat sa-l schimb?

 

 

Il schimbi cand iti da peste limita mBar pe tester.

 

Nu are importanta numarul de km din idrive, mie imi arata ca mai am 180.000 km cu el si s-a dus, asta pe la 240.000.

 

Depinde si cum mergi cu masina, dupa cum imi ziceai ca o scoti doar la mall si la cateva plimbari saptamanale, cel mai bine o iei odata la 3-4 saptamani si o scoti pe autostrada 20-30km si e de ajuns.

 

Oricum ea isi face regenerare la fiecare 500km...

Edited by AFk^
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

In concluzie faci verificare oe tester si nu umbli la el daca e in parametri. Cum ziceam anterior, o masina intretinuta corect si exploatata asa cum trebuie nu ar trebui sa aiba probleme cu dpf-ul cel putin inainte se 300.000 km.

 

Cel mai repede si des pica la motoarele mari gen X5 3.0d din cauza ca proprietarii merg cu ele la consum in oras, subturat. Adica nu o calca ci lasa cutia sa schimbe usor, sub 2000 rpm.

 

Ce scriu eu nu sunt nascociri din putul gandirii proprii ci date obtinute de la oameni de incredere de la reprezentanta.

 

Iar daca cumva pica dpf-ul intr-un final, recomand inlocuirea cu unul nou oem, nicidecum cu unul aftermarket sau eliminarea completa.

 

 

se poate schimba si elementul filtrant din el, mai nou..

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ca si una si alta strica aspectul masinii.

Daca tie iti plac blondele,mie imi plac brunetele ! ;)

Mie imi place cum da cu acel colant carbon.

Vis a vis de carligul de tractare sunt de acord cu tine, da mai bine cand nu este la vedere,dar prefer sa protejez bara de cei cu "frane" slabe.

Edited by Cici86
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.