Jump to content

BMW vechi vs modele noi...


Sile

Preferati modelele mai vechi de BMW(pana in 1995) sau cele mai noi(1995-2007)??  

752 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 1 month later...
daca nu ar fi in Romania cum e, as prefera, pe langa un BMW cu care merg zilnic, un E24 pe care sa-l lustruiesc toata ziua si sa-l scot doar in duminicile insorite.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/File:1985_BMW_M635CSi.JPG am pus si un link cu o poza da nu o vede.

 

Cum adica ai prefera un E24 pe langa un BMW? :)

Pai E24 nu este tot BMW?Adica tu ai un E36 si consideri ca esti mai "respectat" in Romania decat daca ai avea un E24? :lol:

In primul rand ca E36 este imaginea romilor, a capsunarilor(din cauza asta am si eu unul), deci nu il vad mai "sus" decat un E24.

De ce nu iti cumperi un E24 daca iti place?Din cauza gunoaielor care judeca oamenii dupa tipul de masina pe care o conduc?

Pai este plin de hoti si de gunoaie care au seria 6, Ferrari, sau mai stiu eu ce masini.Iti ghidezi viata si preferintele dupa judecata lor?

Eu nu inteleg chestia asta.Daca nu ar fi Romania cum e...Pai cine puii mei da doi bani pe ce gandesc altii despre tine, pe niste gunoaie de oameni care nu au altceva de facut decat sa judece pe altii si sa barfeasca .

Ma rog, fiecare cu parerea lui...

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
N-am zis la miÂşto, chiar seamĂŁnĂŁ.

 

Ai pus si tu ceasurile de M... daca puneai de la E60, chiar ca erau aproape identice.

 

Cum am vazut acele ceasuri, instant m-a dus cu gandul la Logan, ai dreptate.

 

E46... ultimul bavarez... inainte de era "japonizarii" :)

 

Deci inteleg ca nu iti mai iei alt BMW dupa asta.

 

Cel mai tare ma distreaza ca pentru fiecare, masina lui este "ultima bavareza", "ultimul BMW german", "singurul BMW pur sange"... etc :lol:

Link to comment
Share on other sites

N-am zis la miÂşto, chiar seamĂŁnĂŁ.

 

Ai pus si tu ceasurile de M... daca puneai de la E60, chiar ca erau aproape identice.

 

Cum am vazut acele ceasuri, instant m-a dus cu gandul la Logan, ai dreptate.

 

E46... ultimul bavarez... inainte de era "japonizarii" :)

 

Deci inteleg ca nu iti mai iei alt BMW dupa asta.

 

Cel mai tare ma distreaza ca pentru fiecare, masina lui este "ultima bavareza", "ultimul BMW german", "singurul BMW pur sange"... etc :lol:

Dupa E46.... va urma dar nu curand..Mercedes E klass.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

daca nu ar fi in Romania cum e, as prefera, pe langa un BMW cu care merg zilnic, un E24 pe care sa-l lustruiesc toata ziua si sa-l scot doar in duminicile insorite.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/File:1985_BMW_M635CSi.JPG am pus si un link cu o poza da nu o vede.

 

Cum adica ai prefera un E24 pe langa un BMW? :lol:

Pai E24 nu este tot BMW?Adica tu ai un E36 si consideri ca esti mai "respectat" in Romania decat daca ai avea un E24? :lol:

In primul rand ca E36 este imaginea romilor, a capsunarilor(din cauza asta am si eu unul), deci nu il vad mai "sus" decat un E24.

De ce nu iti cumperi un E24 daca iti place?Din cauza gunoaielor care judeca oamenii dupa tipul de masina pe care o conduc?

Pai este plin de hoti si de gunoaie care au seria 6, Ferrari, sau mai stiu eu ce masini.Iti ghidezi viata si preferintele dupa judecata lor?

Eu nu inteleg chestia asta.Daca nu ar fi Romania cum e...Pai cine puii mei da doi bani pe ce gandesc altii despre tine, pe niste gunoaie de oameni care nu au altceva de facut decat sa judece pe altii si sa barfeasca .

Ma rog, fiecare cu parerea lui...

 

am intrat in colimatorul d-lui Bavaria...

deci: am zis ca as prefera sa am un BMW! E24 pe care sa-l lustruiesc toata ziua si sa merg cu el doar de placere, pe langa un alt BMW cu care sa merg toata ziua (de exemplu E36 care vreau sa cred ca nu e imaginea rromilor, ci a pasionatilor BMW care nu dispun de atatia bani sa isi ia unul nou, cum e de fapt si cazul meu..la 23 de ani, nefiind un baiat de bani gata). Desigur ca toate padurile au uscaturi..cate E46-uri sau E39-uri sau mai ales X5-uri nu sunt detinute de respectivii numiti de dumneata...asta nu eticheteaza o masina ca fiind reprezentativa pt ei.

E24 imi place foarte tare, dar ca sa iti raspund la intrebare, nu imi cumpar tocmai datorita tarii in care traim, a taxelor si impozitelor pe care trebuie sa le platim la o asa masina si a drumurilor de care nu mai are rost sa aduc aminte.

Ai dreptate despre "gunoaiele" care stiu doar sa judece, stiu multi din astia care sunt buricul pamantului cand au pus mana pe bani de o bere, dar stiu sa zica de altii ca au masini nu stiu cum...ca ei au vazut una mai misto la tv sau intr-o revista :) ..Probabil si despre Isus ar avea ceva de zis, ca are barba prea mare sau ceva...urasc foarte tare genul asta oameni si crede-ma ca atunci cand imi iau o masina nu aplec urechea la ce zic altii...eu imi iau ce masina imi place! Sper ca ai inteles ce am vrut sa zic.

Edited by marius_ivan
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

primul bmw condus a fost un e 21 318 cu injectie. La e46 al meu 318 NU SE AUDE DELOC MOTORUL! Ma enerveaza la culme.Acum aflu o gramada de minusuri la el! Toate au culminat cu problema aceea cu ruperea caroseriei la priderea suportului diferentialului! NU SE POATE ASA CEVA! E 21 il simteai altfel.Era agil usor tot ce trebuia.Prea se exagereaza cu trehnologia pe masini in ziua de azi.Singurul lucru care l-am simtit si atunci si acum este raspunsul foarte bun la apasarea acceleratiei in ture inalte(se simte si la ture putine dar fiind motorul mic nu e mare sfaraiala daca nu e turat).In rest intotdeauna m-au fascinat masinile vechi.Parerea mea!

 

E21 323 dublu carburator :lol:

un e12 528 cu carburator cvadruplu(4 camere. Era cat tigaia in care face mama omleta)....ce sunet...ce bucurie!

 

care arata mai bine?

 

Nou sau vechi?

A se observa CSL-urile.Un perete de plastic la cel nou si cata migala si atentie la detaliu la cel vechi!

 

 

CSL-urile nu sunt una langa alta dar cea mai frumoasa este langa noul seria 5 :)

post-1639-1252004910_thumb.jpg

post-1639-1252004917_thumb.jpg

post-1639-1252005439_thumb.jpg

post-1639-1252005450_thumb.jpg

post-1639-1252005482_thumb.jpg

post-1639-1252005807_thumb.jpg

post-1639-1252005817_thumb.jpg

post-1639-1252006101_thumb.jpg

post-1639-1252006118_thumb.jpg

post-1639-1252006584_thumb.jpg

post-1639-1252006606_thumb.jpg

post-1639-1252006713_thumb.jpg

post-1639-1252006759_thumb.jpg

Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

Bine inteles cele vechi !

nu suport noua generatie de BMW ...la mine povestea BMW se termina cu E46 CSL ( desi consider ca este prea grea si asa ) si cu Z4 M .

BMW face masini pt americani in zilele de azi( oare de ce are M3 motor V8 ???), mari, automatice silentioase sa nu cumva sa faca indigestie de la cei 7 hamburgari cu portie tripla de cartofi si cola light, oameni pentru care coboratul scarilor este un sport extrem. De, x5 nici nu are rost sa vorbesc, o masina de teren trebuie sa fie o masina de teren nu un hatchback mai mare de la bordul caruia sa te uiti la cei dintr-un golf si sa zici ,, a mea e mai mare si mai tare ''. X3 parca se face prin Austria nu ?! sau ma insel ?...

Pe vremuri daca vedeai un bot de e23 sau e24 in oglinda nu stiai cum sa te dai din fata lui in timp ce faceai pisu pe tine, azi dc vezi un bmw in fata te intrebi oare cand o sa mi se bage in fata fara semnal sau o sa opreasca in mijlocul drumului fara nici un motiv cu adevarat important ori de ce franeaza in halul acesta in mijlocul curbei cand nu e nimic in fata...

Un Lotus echipat cu a/c, piele, abs etc are 900+kg ... de ce cel mai usor BMW are 1400+kg daca este o masina moderna ce beneficiaza de ultimele descoperiri in materie de materiale usoare si cum lupta ei impotriva poluarii daca fac masini din ce in ce mai grele si mai mari in care trebuie sa puna motoare din ce in ce mai mari ca sa mai scoata un timp decent pana la 100km/h.

Mai poti spune oare Freude am fahren daca intre tine si rotile masinii exista o armata de computere ce iti spun: oh la viteza asta si cu x grade din volan nu ai dreptrul sa apesi pedala de aceleratie pana la jumatate , trebuie sa fi un idiot , nici o problema , preluam noi controlul , iti reducem din benzina si punem noi frana independent pe roti astfel incat tu sa fi si sa te simti in deplina siguranta...sigur o sa imi sariti in cap ca iarna nu se poate fara ele...oare miile de euro investite in senzori nu erau mai bine cheltuite pe o pereche buna de cauciucuri de iarna cu tepi sau cu crampoane suficient de adanci ?

post-302-1252018291_thumb.jpg

Edited by Black_Rider_GVG
Link to comment
Share on other sites

Bine inteles cele vechi !

 

Un Lotus echipat cu a/c, piele, abs etc are 900+kg ... de ce cel mai usor BMW are 1400+kg daca este o masina moderna ce beneficiaza de ultimele descoperiri in materie de materiale usoare si cum lupta ei impotriva poluarii daca fac masini din ce in ce mai grele si mai mari in care trebuie sa puna motoare din ce in ce mai mari ca sa mai scoata un timp decent pana la 100km/h.

 

Raspunsul e simplu la problema cu greutatea.. nu poti face masini confortabile si cu o tinuta de drum decenta fara greutate. Daca un seria 3 ar avea 900 sau 1000 de kg ar topai exact ca un clio ..

E greu de gasit un compormis ..... vrei sa intri in curba cu 140 km/h si sa stea, dar si sa ai confort. Una din cele mai simple si ieftine solutii e sa faci masina mai grea.

Sau poti face o masina usoara cu suspensia foarte dura si va sta si aia in curbe, dar nu la fel de confortabil.

la masinile astea noi in general e prea mult marketing si prea putina inginerie adevarata...cel putin asta e impresia mea.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Bine inteles cele vechi !

 

Un Lotus echipat cu a/c, piele, abs etc are 900+kg ... de ce cel mai usor BMW are 1400+kg daca este o masina moderna ce beneficiaza de ultimele descoperiri in materie de materiale usoare si cum lupta ei impotriva poluarii daca fac masini din ce in ce mai grele si mai mari in care trebuie sa puna motoare din ce in ce mai mari ca sa mai scoata un timp decent pana la 100km/h.

 

Raspunsul e simplu la problema cu greutatea.. nu poti face masini confortabile si cu o tinuta de drum decenta fara greutate. Daca un seria 3 ar avea 900 sau 1000 de kg ar topai exact ca un clio ..

E greu de gasit un compormis ..... vrei sa intri in curba cu 140 km/h si sa stea, dar si sa ai confort. Una din cele mai simple si ieftine solutii e sa faci masina mai grea.

Sau poti face o masina usoara cu suspensia foarte dura si va sta si aia in curbe, dar nu la fel de confortabil.

la masinile astea noi in general e prea mult marketing si prea putina inginerie adevarata...cel putin asta e impresia mea.

NU este deloc asa! Atunci hai sa ne cumparam autobuze sau jeep-uri ca sunt grele si stau bine pe curbe....Cel mai mult conteaza repartizarea greutatii si suspensia pe masura masinii.Un seria 3 e 30 sta FOARTE bine pe curbe si este foarte confortabil si nu are 1300kg la fel si e21 care stock are chiar pana in 1000kg si este FOARTE confortabil.Nu stiu de unde scoateti explicatiile astea

Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

Merg cu un e21 momentan, care are fix 1020 de kg si pot sa spun ca e foarte confortabil. Masina "topaie" nu datorita greutatii sale, ci datorita suspensiilor, deci afirmatia ta DOMI nu este realista :) La partea cu statul pe curbe ma abtin sa comentez, zic doar ca e ok pentru anii aia :lol:
Link to comment
Share on other sites

L.E.Nu stiu unde intrii tu in curba cu 140 km/h.Ca sa poti iesi cu bine trebuie sa fie FOARTE larga aproape nu o mai poti numi curba.Curbe sunt pe serpentine unde un Lotus bate cam orice masina moderna cu indiferent cat de multa putere.

 

Merg cu un e21 momentan, care are fix 1020 de kg si pot sa spun ca e foarte confortabil. Masina "topaie" nu datorita greutatii sale, ci datorita suspensiilor, deci afirmatia ta DOMI nu este realista :lol: La partea cu statul pe curbe ma abtin sa comentez, zic doar ca e ok pentru anii aia :lol:

Pune 2-3 saci de ciment in portbagaj sa vezi ce creste handlingul :) O sa poti itra in orice curba cu pedala la fund si nu o sa depasesti 40 km/h. :)

Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

Pune 2-3 saci de ciment in portbagaj sa vezi ce creste handlingul :) O sa poti itra in orice curba cu pedala la fund si nu o sa depasesti 40 km/h. :D

Stai linistit ca la fel se intampla si acum din cauza carburatorului ala :lol: Dar se va schimba situatia :lol:

Oricum pot spune ca sunt foarte multumit de cum se comporta pe sosea pentru varsta ei si pentru ce a indurat :)

Link to comment
Share on other sites

Taz, nu compara autobuzul cu masina. Acolo mai sunt si alti factori, ca de exemplu centrul de greutate.

Eu vorbesc de confort+tinuta de drum ... simultan, iar voi le separati. Aprope ca nu exista o masina cu suspensii confortabile si tinuta de drum buna sub 1 tona.

Sunt cateva exceptii datorita suspensiilor avansate si extrem de scumpe. Dar pentru o masina normala cum e un seria 3 asta nu e viabil. deoarece pur si simplu costa prea mult. Ar adauga un 7-8k la pret fara probleme si un seria 3 nu e ieftin oricum.

Alex spui de e21 .. e confortabil dar nu sta bine in curbe...si coincidenta.. are cam 1 tona...exact ce spuneam eu.

Iti spun eu ca asta e motivul pentru care toti producatorii de masini premium au marit greutatea si nu au scazut-o. La o masina de performanta e alta treaba, confortul e pe ultimul loc...

Iar chestia asta o stiu de la cativa ingineri auto, nu e citita de pe nu stiu ce forum. Poate cineva care are timp poate sa iti explice mai bine ca principiu cum lucreaza o suspensie si care sunt fortele care apar si cand, care sunt compromisurile care se fac intre tinuta de drum si confort.

 

Imi tot spui de lotus ala, de acord o masina de track-day foarte buna, dar e cu totul alta clasa si are alt scop. Dar nu cred ca ai vrea sa mergi cu ea prin Timisoara de exemplu...De fapt cred ca nu vei putea traversa orasul de la vest la est fara sa o rupi in doua....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.