Jump to content

BMW vechi vs modele noi...


Sile

Preferati modelele mai vechi de BMW(pana in 1995) sau cele mai noi(1995-2007)??  

752 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ai perfecta dreptate, insa nu cred ca o sa vezi pe cineva laudandu-se la modul : chiar daca mi se strica mie des masina asta si raman in pana cand mi-e lumea mai draga, asta nu-mi rapeste fericirea deoarece stiu ca am o masina complexa si de la butonul de la geam pana la motoras am 3 calculatoare si 2 fibre optice ...

 

Nimeni nu-si doreste o masina complexa doar de dragul complexitatii.

Link to comment
Share on other sites

e ca si cum ai sta intr-o casa si iti pica centrala. normal ca pana o repari ingheti de 3 ori mai tare ca ala care sta in aceeasi casa dar se incalzeste cu lemne. per total insa tu esti mai castigat. Edited by Rares
Link to comment
Share on other sites

vezi ce zici acolo de case cu lemne:P ca eu inca sunt in preistorie: si ard lemne.sper sa fie ultimul an:Psa evoluez la centrala

e 30 are abs nu toate, cele mai noi.e 28 are abs e 23 are abs e34 are abd e 32 are abs.si airbag uri si .....orice altceva este si pe o masina noua

deci in plus pe astea noi ai design ul , electronica multa ,si succes la fete care fug dupa masinile noi

in minus ai calitate slaba a finisajelor, plastic mult, piese care rezista mult mai putin(ai dreptate ciupanezule la chestia cu piesele si cu castigul din service) si costuri mai mari de intretinere. asta asa ca paranteza.nu zice nimeni ca nu s frumoase sau foarte bune la siguranta.dar si ele minusurile lor.si fata de cele de prin 90 sunt chiar inferioare calitativ..dar sunt foarte frumusele si gata sa ti fure bani din bucunar.......

 

cristi md la mine nebunia a inceput cu mult inainte sa aibe tara asta ursi ........nu spun pevestea vietii mele dar cand lucram la bmw uri altii nu stiau ca exista asa ceva...vb asta pt ca asa e.........la 13 ani eram ajutor de mecanic si reparam batranele e 12 e 21 si cand aparea un e 23 sau e 28 ziceam ca am vazut ozn uri mai ales la primele e 34 ...........fascinatie totala........asta se intampla acum 18 ani.asa ca stiu despre ce e vb cu placutele de frana si senzorii plus resetarea:PP eu fata de multi alti pot sa spun ca nu vb doar ca sa vb.........

 

nebunia a inceput la altii acum 7 8 ani cu ursul MTJ care arata groaznic dar rupea gura masinilor prin oras.aproape toate .......de motor de m5 e 34.

de atunci a prins ursul .......ieftin micut usor de reparat.si asa a luat bmw ul viteza in romania........atunci daca aveai bmw erai .....nava spatiala acuma bmw este o masina sa spunem comunca care si o poate permite are o masina .......e chestie doar de gust de look.orice isi ia un ford sau vw poate la fel d ebine sa aleaga un bmw......dar daca ne ar place la toti bmw :) ce ar fi:P deci ai dreptate nebunia a inceput de la urs...dar nu in cazul meu.nebunia mea a inceput de prin anii 88 89 :) poate la vre o intalnire povestim cum am avut fiecare contact cu primul bmw si care a fost ala.eu in 89 nu am vazut nici un e 46 sau e 39 cu care sa am contact.am avut insa in 97 contact cu e 39 si e 46.si de atunci mentin legatura cu ele:PP doar pt mici reparatii:PP

Link to comment
Share on other sites

nebunia a inceput la altii acum 7 8 ani cu ursul MTJ care arata groaznic dar rupea gura masinilor prin oras.aproape toate .......de motor de m5 e 34.

de atunci a prins ursul .......ieftin micut usor de reparat.si asa a luat bmw ul viteza in romania........atunci daca aveai bmw erai .....nava spatiala acuma bmw este o masina sa spunem comunca care si o poate permite are o masina .......e chestie doar de gust de look.orice isi ia un ford sau vw poate la fel d ebine sa aleaga un bmw......dar daca ne ar place la toti bmw :) ce ar fi:P deci ai dreptate nebunia a inceput de la urs...dar nu in cazul meu.nebunia mea a inceput de prin anii 88 89 :) poate la vre o intalnire povestim cum am avut fiecare contact cu primul bmw si care a fost ala.eu in 89 nu am vazut nici un e 46 sau e 39 cu care sa am contact.am avut insa in 97 contact cu e 39 si e 46.si de atunci mentin legatura cu ele:PP doar pt mici reparatii:PP

Link to comment
Share on other sites

Hopa, ai descoperit america :). Hai sa lasam teoria conspiratiei, nu exista nici o baza reala pentru afirmatia ca masinile actuale sunt concepute pentru a fi mai putin fiabile decat generatiile anterioare.

 

O piesa poate fi mai subtire si pentru ca intre timp tehnologia a evoluat si s-au descoperit o multime de materiale noi si tehnologii de fabricatie imbunatatite.

 

Nu e nici o teorie a conspiraĂžiei, este normal ca un firmĂŁ de orice fel sĂŁ ĂŽncerce sĂŁ producĂŁ tot felul de produse cu o fiabilitate limitatĂŁ la perioada de garanĂžie.

 

Servisarea este o sursĂŁ imensĂŁ de profit.

Link to comment
Share on other sites

Pai faptu ca e mai simplu inseamna ca e mai fiabil ? daca iarna pun o frana si ma duce-n sant ca nu are ABS , inseamna ca e mai fiabil ca nu se strica ABS ? sa fim seriosi, nu suntem in evul mediu sa ne bagam capu in nisip ca sunt parti electronice mai multe pe masina, toate alea ajuta, problema este cum spuneam, lumea trage concluzii pripite, ca nu stie reseta oil service interval, sau eroarea de la placutele de frane etc..

 

Nu se poate compara un e30 cu un e46... sa fim seriosi... la vremea respectiva e30-u era masina buna acum in comparatie cu ce exista nu mai e asa buna, ajungem din nou la polemica cu seria8...

 

Hai sa-i numesc melancolici pe cei care prefera iarna sa puna frane fara ABS... ca sa se simta intr-o masina adevarata...

exista f. multi ursi cu ABS .

la 325 facea parte din dotarea standard :)

Link to comment
Share on other sites

topicul asta e ca si o comparatie intre arcul lui Robin Hood si un snipper ...

 

ambele au acelasi rol, doar ca functioneaza pe alti parametri.

la arcul lui Robin Hood isi mai pune si omul mintea la contributie pe cand snipper-ul poti sa-l si programezi sa se declanseze ...

usor, usor masinile o sa imprumute toate reflexele soferului :)

Link to comment
Share on other sites

corect.in curand tu o sa dormi si masina te va duce und eai nevoie.........unde mai este fun ul.unde mai e placerea ta de a schimba viteza sau de a scartai roata 1 secunda............asta daca ai asemenea placeri.........si nu esti comod cu costum apretat parfumat cu boss si esti sef la vre o mare firma(vb in general nu de cineva anume) eu mai simplu imbracat mai uratel nespalat neparfumat cu vaselina sub unghii ..imi place sa mi selectez singur vitezele si sa nu am nici un sistem de siguranta.............daca o sa mor din cauza lipsei lor nu am sa regret.

e ok si un sniper pt oras dar pt pasiune (daca o ai) e buna o masina veche.........mie personal astea noi nu imi inspira nici o pasiune mai nimic........desi 3 coupe ultimul e fantastic de frumos.si am condus 335i a fost ok totul perfect........dar a atins 180 instant fara sa inteleg cand sa intamplat.....soo no fun era automata poate de aia.in fine ...sa fie arcul lui robin hood ala te mai dezamorteste :)

Link to comment
Share on other sites

Toata lumea vrea fun, pana ajunge in sant, dupa aia se face om cuminte....

 

Cum sa regreti dupa ce mori, dupa ce mori nu mai simti nimic... ? O sa regreti daca o sa ramai invalid....

 

Deci faptu ca iti ofera siguranta si ca nu tremura toata de la 120 la 180 a devenit un lucru rau ? faptu ca poti creste viteza medie, si sa te simti in perfecta siguranta a devenit lucru rau ?

 

Eu am observat la toti marii "raceri".. toti au povesti interesante , si de asemenea toti au o poveste care i-a determinat sa se cuminteasca :).... unii mai norocosi, altii nu..

Link to comment
Share on other sites

la arcul lui Robin Hood isi mai pune si omul mintea la contributie pe cand snipper-ul poti sa-l si programezi sa se declanseze ...

usor, usor masinile o sa imprumute toate reflexele soferului :)

 

Crezi cĂŁ poĂži trage bine cu o puÂşca cu lunetĂŁ fĂŁrĂŁ mult antrenament Âşi ceva talent?

Link to comment
Share on other sites

INTERCEPTOR vrea sa spuna ca oricat ar fi masina de buna, soferul face toti banii ! (citat din my Personal Statement)

 

sunt de acord ca o masina model mai vechi e mai pasionala ...

 

eu am pornit "la drum" cu un E30, am avut E34, si am ajuns la E46... probabil ca o sa merg si mai departe :)

pe un drum ca asta (presarat si cu alte "fiare", vreo 12 de altfel) nu ai cum sa nu stii sa folosesti arcul lui Robin Hood...

 

insa pe fondul cunostintelor acumulate in timp, devine o reala placere sa pui mana si pe un MP4 laserpointed... :)

 

comparatia dintre BMW-urile vechi si cele noi e destul de greu de facut... la aprecierea celor vechi se pot aventura cei cu experienta in domeniu, ma refer aici la capitolele tehnice, si nu neaparat la design...

 

cei care au trecut direct pe modelele noi, neavand un minim oarecare de "tras" de ursuleti sau rechini, inteleg putin diferit un model de BMW mai vechi...

 

personal, eu am urcat aseara in fosta mea masina (e30 323i) si am avut un feeling de nedescris :) ... acelasi bord, aceleasi scaune primitoare, sunetul ala de motor pe benzina in 6 cilindri... a fost superb!

 

asa ca fiecare model este preferat din cu totul alte considerente decat celelalte: unul ca are tehnica mai evoluata, altul ca, dimpotriva, nu are atata electronica si iti permite sa faci ce vrei cu cele 4 roti.... unul ca e mai placut ca aspect, altul ca e mai spatios...

 

orice apreciere este in mod cert subiectiva, insa atunci cand o faci cu pasiune pentru masina, impune respect...

prietenii stiu de ce...

Link to comment
Share on other sites

b 50 xxl frumos spus. replyul tau.

si acuma sa ma ocup de cristi md ai zis cumva ca masina mea tremura toata la 120 180 ??sau vb in general de unele cazane care la observi prin trafic.

masina mea urca pana la 210.dupa 37 de ani. si urca repede sau relativ repede.........nu am abs si nu as regreta nimic.accidente am avut .cu dacie :) si unu subtirel cu un bmw gen semnal spart si indoit usor aripa spate........insa dacia a fost acordeon:PP deci nu conteaza masina .ci soferul cum bine a subliniat xxl.

tu crezai ca nici un e 46 sau e39 sau si mai noi nu ajung in sant???orice masina fie ea si de f1 sau cea mai electronica intr a in sant daca vre un cretin e la volanul ei si sfideaza legile gravitatiei crezand ca sistemele lui electronice au invins legile fizici.

deci sa fim seriosi.

cum a spus iar xxl .ca a spus multe si bune.............pasiunea e la modele vechi.la cele noi .......e doar placerea de a o avea a o conduce si de a te da mare in ea.am 20 de ani si am e 46 sunt cel mai tare.sau ceva asemenator.vb de pustii nu de cei care au deja o anume varsta si de pt ei masina este o necesitate un confort necesar.cam atata.mari placeri nu ai

 

masina mea nu tremura ,decat de nervi ca nu are pe unde sa zburde.

de unde stii ca dupa ce mori nu mai simti nimic?ai fost vreodata mort??eu am fost si pot spune ca nu simti dar vezi absolut tot auzi dar nu poti atinge esti ca int ro chestie de aia (holgrama)

raceri nu sunt cei care fac cerculete si drifturi sau curse ilegale.........raceri sunt cei care conduc pe circuite si nu cred ca ai stat tu cu vre unu d evb sa ti povesteasca ce face el pe circuit.asa orice om si cu dacie daca face o patenie o povesteste .asta nu il face racer........in fine e discutabila la infinit chestia asta.ps sa ti mai dau un argument sa te linistesti.....viteza media a fost lansata in 88 90 la max 250 ............si cele mai multe bmw uri ajungeau cu lejeritate la 220 230 inca de prin anii 80............vezi ,se pare ca tu nu prea cunosti la masini vechi si nu ai mare experienta .daca aveai nu aberai asa finut la chestia cu viteza si siguranta.poate vreodata o sa ai ocazia sa mergi cu o masina veche.dar unu una distrusa ci una care este in mintile ei intretinuta si in stare technica foarte bune. ai sa ti scimbi parea instant. cum a zis si xxl:P ca l tot citez.............daca pasiune si cunostiinte nu e .nimic nu e :) care este:P sincer in e 46 nu am nici o senzatie.nici in e 90 ca ammers destul cu el nici in seria 1 nici in e 39.singura senzatie este ca esti in foarte mare siguranta ceea ce e perfect eronat daca volanul si pedalele nu sunt atinse de cine trebuie si sunt sub controlul vre unuia care sa trezit direct sofer .ma suparat rau faptul ca ai spus despre masinile vechi ca ar fi nesigure si tremura si au probleme cu viteza medie........ai dat niste argumente.......ieftine.....si esti totala necunostiinta de cauza.........sau poate gresesc.desi nu cred ca ai avut prea mare legatura cu rechini sau ursii in stare buna........sa simti pe pielea ta cum urca un ursulet pana la 220 240 dar tu stii mai bine .nu?

Link to comment
Share on other sites

la arcul lui Robin Hood isi mai pune si omul mintea la contributie pe cand snipper-ul poti sa-l si programezi sa se declanseze ...

usor, usor masinile o sa imprumute toate reflexele soferului :)

 

Crezi cĂŁ poĂži trage bine cu o puÂşca cu lunetĂŁ fĂŁrĂŁ mult antrenament Âşi ceva talent?

NU stiu ? Dar cred ca putem aranja cu computeru' sa traga perfect ...

Link to comment
Share on other sites

uite cum tremura un bmw pe strada si ce standarde punea bmw in 1978...

The BMW M1 is a supercar automobile, and was the first and only mid-engined BMW. It employed a twin-cam M88/1 3.5 L 6-cylinder engine, a version of which was later used in the E24 BMW M6/M635CSi and E28 BMW M5. The engine had six separate throttle butterflies, four valves per cylinder and produced 277 PS (204 kW) in the street version, giving a top speed of 260 km/h (162 mph). Turbocharged racing versions were capable of producing around 850 hp.

 

The M1 coupe was hand-built between 1978 and 1981 under the Motorsport division of BMW as a homologation special for sports car racing. The body was designed by Giugiaro, taking inspiration from the 1972 BMW Turbo show car. Originally, BMW commissioned Lamborghini to work out the details of the car's chassis, assemble prototypes and manufacture the vehicles, but Lamborghini's financial position meant that BMW reassumed control over the project in April 1978, after seven prototypes were built. Only 456 production M1s were built.[1]

 

Though the car never saw a great deal of racing success, the M1 is remembered as a refined and civilized supercar in the true BMW tradition, with great handling and stellar build quality. In 2004, Sports Car International named the car number ten on the list of Top Sports Cars of the 1970s.

 

nu e cazul sa rascolim mortii dar nici sa i facem incompetenti si nesiguri sau lipsiti de performanta nu?? ca doar firma bmw nu sa nascut din e 46 e39 si alea de dupa ele.........sa dam cezarului ce e al cezarului.....

Link to comment
Share on other sites

b 50 xxl frumos spus. replyul tau.

si acuma sa ma ocup de cristi md ai zis cumva ca masina mea tremura toata la 120 180 ??sau vb in general de unele cazane care la observi prin trafic.

masina mea urca pana la 210.dupa 37 de ani. si urca repede sau relativ repede.........nu am abs si nu as regreta nimic.accidente am avut .cu dacie :) si unu subtirel cu un bmw gen semnal spart si indoit usor aripa spate........insa dacia a fost acordeon:PP deci nu conteaza masina .ci soferul cum bine a subliniat xxl.

tu crezai ca nici un e 46 sau e39 sau si mai noi nu ajung in sant???orice masina fie ea si de f1 sau cea mai electronica intr a in sant daca vre un cretin e la volanul ei si sfideaza legile gravitatiei crezand ca sistemele lui electronice au invins legile fizici.

deci sa fim seriosi.

cum a spus iar xxl .ca a spus multe si bune.............pasiunea e la modele vechi.la cele noi .......e doar placerea de a o avea a o conduce si de a te da mare in ea.am 20 de ani si am e 46 sunt cel mai tare.sau ceva asemenator.vb de pustii nu de cei care au deja o anume varsta si de pt ei masina este o necesitate un confort necesar.cam atata.mari placeri nu ai

 

masina mea nu tremura ,decat de nervi ca nu are pe unde sa zburde.

de unde stii ca dupa ce mori nu mai simti nimic?ai fost vreodata mort??eu am fost si pot spune ca nu simti dar vezi absolut tot auzi dar nu poti atinge esti ca int ro chestie de aia (holgrama)

raceri nu sunt cei care fac cerculete si drifturi sau curse ilegale.........raceri sunt cei care conduc pe circuite si nu cred ca ai stat tu cu vre unu d evb sa ti povesteasca ce face el pe circuit.asa orice om si cu dacie daca face o patenie o povesteste .asta nu il face racer........in fine e discutabila la infinit chestia asta.ps sa ti mai dau un argument sa te linistesti.....viteza media a fost lansata in 88 90 la max 250 ............si cele mai multe bmw uri ajungeau cu lejeritate la 220 230 inca de prin anii 80............vezi ,se pare ca tu nu prea cunosti la masini vechi si nu ai mare experienta .daca aveai nu aberai asa finut la chestia cu viteza si siguranta.poate vreodata o sa ai ocazia sa mergi cu o masina veche.dar unu una distrusa ci una care este in mintile ei intretinuta si in stare technica foarte bune. ai sa ti scimbi parea instant. cum a zis si xxl:P ca l tot citez.............daca pasiune si cunostiinte nu e .nimic nu e :) care este:P sincer in e 46 nu am nici o senzatie.nici in e 90 ca ammers destul cu el nici in seria 1 nici in e 39.singura senzatie este ca esti in foarte mare siguranta ceea ce e perfect eronat daca volanul si pedalele nu sunt atinse de cine trebuie si sunt sub controlul vre unuia care sa trezit direct sofer .ma suparat rau faptul ca ai spus despre masinile vechi ca ar fi nesigure si tremura si au probleme cu viteza medie........ai dat niste argumente.......ieftine.....si esti totala necunostiinta de cauza.........sau poate gresesc.desi nu cred ca ai avut prea mare legatura cu rechini sau ursii in stare buna........sa simti pe pielea ta cum urca un ursulet pana la 220 240 dar tu stii mai bine .nu?

 

Nu am spus nimic de masina ta nici de alte masini intalnite in trafic, , ar trebui sa sti ca imi place tare masina si ce ai facut cu ea,desi era putin exagerat, era exagerat cu un motiv, ma refeream strict la faptul ca astea noi dupa spusele tale ajung la 180 km/h fara sa-ti dai seama. Si afirmam ca este un lucru bun, nu un lucru rau, oferind la viteza mare un sentiment de siguranta creste viteza medie de rulare... nu ? daca la 180 km/h ai emotii cu masina fie ca e a mea fie ca e a oricui, eu unu nu circul des cu 180 km/h (daca nu imi ofera siguranta)... nu e asa ?

 

 

Referitor la treaba cu moarte, :) n-am de unde sa stiu am zis o chestie perfect logica nu are rost sa intram in detalii, ca ai pornit postu de la prezumtia ca am ceva cu masina ta, eu as lua o masina ca a ta, sa o reconditionez, si sa o tin la pastrare in garaj, alaturi de altele, dar nu as circula cu ea, nu ca e foarte veche, dar pentru ca apreciez masinile din ziua de astazi.

 

Ce sa mai vorbim de M1... incepe vanzarea undeva pe la 120.000 euro... vise frumoase, daca as avea una in posesie jur ca as tine-o in garaj si nu as circula cu ea.. ca este o bijuterie.

 

 

Zici de erori de sistem, uite la a mea... daca nu decuplez DSC-u... in primele 5 minute sau inainte sa ii dau o acceleratie puternica se aprinde DSC-u ABS-u si tot in bord.... as zice ca se aprinde aiurea ABS-u.. ca n-are nici o legatura... dar adevarul este.. ca e o problema cu rotile mele, daca sunt 10 cazuri in care se aprinde aiurea si 1 un caz se aprind bine... eu zic ca merita. De exemplu avertizarea ptr placutele de frana, desi verific regulat, grosimea placutelor, sau uleiu sau alte cele, imi place sa stiu ca ma avertizeaza si masina... desi costa 50 de lei in plus schimbarea placutelor...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

daca se intampla vre o eroare in sistem?? ca apare destul de des la astea cu fibre si multe fire:PP daca impusti pe altcineva??pe mine de exemplu :Psa scapati odata.........

riscul este imens si risti sa te obisnuiesti cu aceste sisteme inperfecte .

eu o sa continui sa "trag cu arcul" cat mai des !

 

p.s. oricum, oricand merg cu o masina de ultima generatie dezactivez toate sistemele inca de la urcare . :)

Link to comment
Share on other sites

@INTERCEPTOR: M1 nu e chiar cel mai bun exemplu din moment ce are motor de Lamborghini Âşi design de Giugiaro.

 

acolo scria: originally, BMW commissioned Lamborghini to work out the details of the car's chassis, assemble prototypes etc

 

Adica BMW a subcontractat Lamborghini ca sa se ocupe de detaliile privitoare sasiul, sa asambleze prototipurile etc

 

Nu stiu de ce ai inteles tu ca BMW M1 avea motor facut la macaronari... :)

 

Si ontopic: E12 525 carb 6 cil. 150 cai din 1979 - ajungea la 160-170km/h cu 4 insi in masina relativ repede fara sa tremure sau sa se chinuie

 

Intr-adevar, nu avea ASC, ASC+T, DSC, senzori, martori, computere, module.. Dar asta nu insemna ca nu imi placea sunetul si siguranta masinii la viteze mari... Am mers cu rechinu` la mare din cluj si pe zona pitesti-buc-constanta nu l-am lasat sub 150km/h. Si era motoru, pedalele si volanul.

Acum daca as merge la mare, as merge cu 170, pe pilot automat. Practic, ar trebui doar sa tin volanul drept.

 

Pt mine, amandoua variantele sunt bune, atata timp cat emblema producatorului e aceeasi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.