Jump to content

E 90 320i Le-mans-blau


Mircanu

Recommended Posts

Nu e prea subtire 5w30? la alte marci norma asta e pt tari cu clima rece si foarte rece. E totusi un motor aspirat care mananca destul de mult la doar 100k km. Pe langa faptul ca zici ca erau alte masini la completat.

 

Pai, uleiul asta il pun ei la toate masinile. E standard. La fel de "standard" este si consumul de ulei la motoarele bmw de generatie noua, conform mecanicilor. Nu are legatura cu nr de km rulati.....

Edited by Mircanu
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Azi dimineata, masina nu mai porneste.

Invarteste un pic si moare imediat. Apare semnul ala de exclamare portocaliu pe display.

Cred ca e bateria, desi nu a dat nici un semn de oboseala inainte.

 

M-am uitat la baterie si e bmw, cred ca cea originala cu care masina a plecat din fabrica si atunci se explica. Ochiul ala parca e galben (nu se vede f bine), ceea ce indica schimbat.

Am chemat pe unii care ofera vin, verifica si schimba baterii, sper ca asta sa fie. Nu vreau sa ma gandesc ca s-a stricat electromotorul sau mai stiu eu ce.....

 

Daca o schimb, gagii cica au unele coreene si bosch. La ambele branduri au doua variante, una de baza si una cu amperaj mai mare.

Ce sa iau? Daca e careva pe faza.

Multumesc.

 

PS: luna asta se implineste un an de cand am masina. Am facut 20k km cu ea, ceea ce este mai mult decat am crezut ca o sa fac.

Edited by Mircanu
Link to comment
Share on other sites

Merci.

 

Am luat Bosch, pana la urma. Masina avea de 90, originala BMW Varta.

Bosch este de 100. Bateria a fost inlocuita de unii specializati in baterii care vin acasa si iti fac treaba in fata casei.

Le-am spus ca trebuie inregistrata in soft si mi-au zis ca se poate pacali softul ca e aceeasi bateria si asta au facut. O fi vrajeala, nu stiu!

Link to comment
Share on other sites

Merci.

 

Am luat Bosch, pana la urma. Masina avea de 90, originala BMW Varta.

Bosch este de 100. Bateria a fost inlocuita de unii specializati in baterii care vin acasa si iti fac treaba in fata casei.

Le-am spus ca trebuie inregistrata in soft si mi-au zis ca se poate pacali softul ca e aceeasi bateria si asta au facut. O fi vrajeala, nu stiu!

 

:)) hai ca esti ironic. Sau prea naiv.

Link to comment
Share on other sites

practic inregistrarea asta anunta modulul responsabil cu mentenanta bateriei ca s-a montat o baterie noua, se introduc datele ei, si in functie de asta cere alternatorului cantitatea necesara de curent, in doua vorbe simple cam despre asta e vorba. Indienii aia care ti-au venit sigur nu prea au ei habar de asa ceva, bateria va tine pana dai tu masina, nu cred ca o mai tii inca 2 ani :). E ok si de 100, alternatorul are oricum o plaja de incarcare, nu e de fix 90, nu-ti fa griji in privinta asta. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

practic inregistrarea asta anunta modulul responsabil cu mentenanta bateriei ca s-a montat o baterie noua, se introduc datele ei, si in functie de asta cere alternatorului cantitatea necesara de curent, in doua vorbe simple cam despre asta e vorba. Indienii aia care ti-au venit sigur nu prea au ei habar de asa ceva, bateria va tine pana dai tu masina, nu cred ca o mai tii inca 2 ani :). E ok si de 100, alternatorul are oricum o plaja de incarcare, nu e de fix 90, nu-ti fa griji in privinta asta.

 

Merci. M-ai linistit.

Ideea e ca i-am sunat inapoi, au recunoacut ca stiau de integistrare, insa nu au cele necesare asa ca merg pe burta. Au oferit sa-mi dea banii inapoi.

 

Am tot citit si eu despre procedura asta si ce inseamna. Cred ca BMW

nu a avut ce face cand a inventat IBS-ul asta.....

O sa las bateria asta si o sa caut un service care are ce-i trebuie pentru a face integistrarea. Sper sa nu se arunce astia la pret aiurea. Imi place sa fie totul ok la masina.

Edited by Mircanu
Link to comment
Share on other sites

la AUH Motors mie mi-au cerut 4k AED pentru o baterie, din care 3200AED era bateria si restul manopera, la un E66, du-te si tu la DAS in Al Quoz si ti-o inregistreaza pentru un maxim 200AED zic eu, oamenii sunt specializati in BMW si sunt printre cei mai buni din DXB.
Link to comment
Share on other sites

Da, la Das o sa sun. Merci.

Mergeam azi, da fiind vineri e inchis.

 

La dealer am sunat sa intreb de baterie, cea mai ieftina era 1400dhs. Eu am dat 800, daca mai dau 200 pe integistratat, tot e mai bine.

Edited by Mircanu
Link to comment
Share on other sites

Deci, am gasit un service specializat in bmw.

La tipul meu de masina, integistrarea bateriei e o vrajeala. Unele bmw-uri ar avea optiunea ca atunci cand e schimbata bateria si sa se introduca amperajul daca e unul diferit. Alternatorul va incarca in functie de asta si de starea bateriei.

La cazanul meu nu e nevoie. E mai simplu la minte.

 

Alternatorul incarca normal si inainte de reset si dupa. Tot ce au facut a fost sa stearga mesajul de baterie slaba.

Link to comment
Share on other sites

Asa o fi, insa eu nu mai stau in loc de bateria asta. Daca tine mai putin asta e.....

Am pus una noua, am resetat computerul, de la BMW mi s-a spus ca nu trebuie inregistrata......mai mult nu mai fac.

Redresor nu am si nici nu cred ca o sa cumpar unul.

 

Va multumesc oricum ptr sfaturi.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salutare. Un mic update la masina asta.

 

Km actuali 120k. tocmai i-am facut service si am schimbat uleiul (acum au pus 5w30 shell), filtru de aer si bujiile. BMW a recomandat schimbarea filtrului de ac, suspensia pe fata si cureaua de alternator. Astea o sa le schimb in alta parte. Suspensia poate sa mai astepte, nu e atat de rea cum zic ei, sunt pusi pe luat bani.

 

Masina a primit si gume noi. A avut inainte Pirelli care dupa parerea mea sunt slabe. F zgomotoase. Cand am luat eu masina aveau 15k rulati. in total s-au facut vreo 40k km cu ele, zgomotoase au fost de la inceput de cand am luat masina. De mentionat ca fostul proprietar a pus runflat pe fata si normale pe spate, poate si asta a fost un factor, insa eu o sa stau departe de pirelli, pe viitor.

 

Am pus acum Continental si e o diferenta ca de la cer la pamant. Am renuntat sa pun runflat, pentru ca masina asta e folosita numai in oras, daca fac vreo pana o rezolv eu usor.oricum, nu am facut nici o pana in 10 ani, sper sa ramana asa.

Am pastrat configuratia de dinainte cu 225/45 pe fata si 245/45 pe spate.

 

Masina merge bine si sunt multumit de ea (lasand la o parte ca costurile de intretinere ridicate, asumate). consum mediu 10l %, asta fara aer.

Edited by Mircanu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.