Jump to content

alternator 200A sau 250A


Recommended Posts

Buna ziua dragi colegi.O sa incep cu inceputul.Detin un e46 320d 136cp an 2000.Sistemul meu audio consuma cam mult , subwoofer aprx 600W , medii-inalte aprx 200W.aprx acum 2 ani mi-a picat alternatorul , l-am reconditionat , ieri mi-a picat din nou.Gasesc pentru modelul meu de masina un alternator mai puternic de 200 sau 250A dar care sa fie plug and play , fara sa fac alte modificari.banuiec ca mufa de la alternatorul meu este cu 3 pini (stiu ca la fl este cu 2 pini). Astept un raspuns , multumesc mult. Edited by george_geo1010
Link to comment
Share on other sites

800W pe maxim (dar nu cred ca o tii asa perioade lungi) la 14V inseamna vreo 55A.

Consumul propriu al alternatorului sa fie si el vreo 2-3A, iar bateria suge vreo 10A maxim in incarcare.

Daca mai pornesti farurile (7-8A) si restul micilor consumatori sa fie inca vreo 2-3A.

Rezulta un total de 80A maxim. Pana la 200A cat are alternatorul tau, mai e cale lunga.

 

Cauzele ar trebui cautate in alta parte. As zice sa-ti iei alt alternator.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

din ce stiam eu alternatorul stoc de pe e46 320d este de 150A.muzica are intr-adevar 800W dar sa nu uitam si de pierderi , ca doar randamentul nu este 100% , sa zicem ca la maxim suge cam 1000 - 1200W maxim , deci consumul ar fi cam de 90A cand ascult la maxim , de cele mai multe ori asa fac.oricum , eu zic ca il solicit mult mai mult decat cineva care nu asa consumatori mari pe masina.aveti idee cati pini are mufa de la alternatorul meu?2 sau 3?multumesc Edited by george_geo1010
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu mai e ce a fost odata forumul bmw...acum mai apare cate unul care isi da cu parerea din ce a auzit si el pe ici pe colo , nimeni cu nimic concludent.pacat.revin eu cu raspunsurile , pana in 09.1999 s-a folosit alternator de 120A si mufa 3 pini , dupa data de 09.1999 s-a folosit alternator de 150A mufa 2 pini.asa e valabil motoarele de 136cp , la cele de 150 deja divera forma alternatorului.am preferat sa pun unul sh pana la urma decat sa il reconditionez pe cel vechi.reconditionarea m-a tinut fix un an jumatate , garantie se da un an.
Link to comment
Share on other sites

m-am uitat dupa aceea pe realoem.com ... dar pentru ce mai exista acest forum ? ca sa ne uitam cu totii pe realoem ? ar fi fost mult mai ok sa discutam aici pe forum , sa stie si alti utilizatori pe viitor daca se vor ivi de aceasta problema.o zi buna !

Da, intram pe forum ca sa invatam sa ne uitam pe realeom.

Tu, ce faci acum? :pardon:

Pe de alta parte CAT echipament electric/electronic... crezi ca poate sa "duca" o baterie/alternator fie ea si de 150A??

Cineva mai sus TI-A SUGERAT sa pui CONDENSATORI.. Stii care e rolul lor?

Dar POATE pana la urma (adica pana sa te apuci sa echipezi masina..) trebuie sa inveti de pe ..alte forumuri (eventual)despre sisteme audio.. si LIMITARILE LOR!

 

Sau poate ca trebuie mai intai SA INVESTESTI...

 

" Problema" pe care o pui e o raritate! Cei mai multi nu descarca/solicita bateria/alternatorul cu echipamente audio, de mare putere ... si "after market"...

 

Chiar nu am vrut sa fiu atat de "rau".. :pardon:

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

stiu care este rolul unui condensator.la electronica ma pricep destul de bine , am condensator montat , am scris mai sus asta.rolul condensatorului este de a filtra si de a stabiliza caderile de tensiune.se comporta ca o baterie practic.unii dintre noi au impresia ca daca iti montezi condensator gata ai scapat de problema , nu se mai descarca bateria :))).despre audio stiu destul de multe crede-ma , nu sunt novice in asa ceva.nu v-am intrebat nimic despre muzica , sistemul audio este montat de aprx 2 ani si merge foarte bine si in ziua de azi.si nu am gunoaie gen magnat sau alte prostii.am bagat ceva banuti in sistemul audio.eu am intrebat daca exista pentru modelul meu de bmw un alternator de 200A sau 250A care sa fie plug and play si sa aiba mufa cu 2 pini. Edited by george_geo1010
Link to comment
Share on other sites

Barerie buna am , masa solida am.ceea ce nu am...cred ca noroc nu am.acum 2 ani am reconditionat alternatorul si din pacate mi-au schimbat doar carbunii atunci ca aia erau picati.de data aceasta au pucat colectorul si releul de incarcare.deoarece mi se cereau numai pe piese fara manopera 450 lei am deci sa iau unul sh.sper sa ma duca macar 2 ani.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut!

 

Am vazut ca in trecut ai discutat de altrnator.

 

Detin un e46 320d si am schimbat alternatorul de 120a cu 150a aceasi marca valeo. Problema e ca mufa ce intra in el difera. Intrdevar tot doua fire sunt. Ce se poate intampla daca leg gresit firele? Am luuat de la schrot mufa ok dar culoarea firelor nubse respecta. Nu stii de ce ramane martorul ABS aprlins aprox 1 secunda dupa ce opresc motorul?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.