Jump to content

Despre calitatea actuala BMW si Chip Tuning


docdennis

Recommended Posts

Sincer m-am cam convins ... tuning este o prostie , momentan o sa las masina asa cum este ... urmatoarea v-a fi direct una puternica ... te gandesti ca faci economie dar in realitate nu este asa ... putin dezamagit de chestia asta dar asa invatam .

 

Stai un pic, eu nu am facut eco, am facut pt putere iar puterea s-a simit din plin, mai ales la A4.

Link to comment
Share on other sites

Stai un pic, eu nu am facut eco, am facut pt putere iar puterea s-a simit din plin, mai ales la A4.

Si eu tot de putere am ... dar tunerul s spus ca voi inregistra scaderi de consum , pe bc su siguranta la pompa nu pot inca sa ma pronunt dar cred ca la pompa consumul va fi mai mare ...

 

Dom' profesor, de ce nu ne explici tu?

Eu nu am ce sa explic nu ma princep , eu spun ce am citit si ce mi s-a spus , voinea Dragois mi-a spus ca o sa imi creasca puterea si o sa scada consumul (TCMTURBO), apoi toti producatorii de chiptuning afirma tot asta. Acum sa lasam elevul de serviciu sa ne explice cand si cum e valabila treaba cu chiptuning ,putere si consum .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mi-a spus ca o sa imi creasca puterea si o sa scada consumul

Eu cred ca atat ai retinut tu.

Fraza completa era: o sa creasca puterea dar cu un consum pe masura daca vei folosi acea crestere, o sa scada usor consumul (a se intelege ~ 0.3%) daca vei folosi masina in exact acelasi regim ca inainte de remapare.

Link to comment
Share on other sites

Acum inteleg ce are Service Premium cu tine :D suntem 3 deja care repetam aceeasi idee, e fascinant cum nu intelegeti.

Amice sincer nu stiu ce intelegi tu ca eu sincer nu mai inteleg nimic , habar nu am despre ce discutam . Totul a plecat de la afirmatia (preluata) ca masina primeste mai multi cai putere si scade consumul si noxele.

Tu ce ai incercat sa imi explici si unde ? poate nu ti-am citit postarea cine stie ...

Link to comment
Share on other sites

Pai teoretic ai dreptate, practic nu se stie... asta ti s-a zis. Teoretic un cuplu mai mare trage mai usor caroseria. Uite, eu o sa fac un test de consum (la pompa) inainte si dupa resoftare. Problema e ca anul asta sigur nu fac resoftarea, poate peste 1 an, dar o sa scriu impresii pe forum 100%.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Danny D: scrisesem pt BOASKA, sry. Ai scris intre timp. "Chippuirea"/"remaparea" se poate reduce la urmatoarea chestie: turbina si injectoarele sunt setate sa bage mai mult aer si carburant, care sa genereze o explozie mai puternica. Nu poti sa bagi doar mai mult aer si sa mergi mai repede. De fapt poti intr-o oarecare masura, ceea ce cred ca fac si tunerii care garanteaza consum mai mic la fix acelasi stil de mers, prin folosirea unui amestec sarac. Banuiesc ca diferenta/pierderea de putere e insesizabila, dar temperaturile mai mari dauneaza motorului. Mai e varianta pe care a spus-o MuscleMike: apasarea pedalei e demultiplicata. Astfel, dupa remapare, apasarea pedalei pana la 50% o sa corespunda unei apasari de doar 30% - ca si cum ai apasa-o mai putin. Normal, va fi si mai lenesa masina.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu mai am o masina modificata. Dar modificarile sunt si hardware (injectoare mai mari, turbina mare, etc).

Inainte de modificari, aveam un consum mediu mixt undeva la 5.8-6.5% (ca si altele stock de acelasi tip) la mers normal si fara bagaje/pasageri. Acum dupa toate modificarile si remaparea corespunzatoare, puterea a crescut cu peste 70%, consumul se situeaza lejer pana in 5-5.2% la un mers normal spre sportiv. De cele mai multe ori e sub 5. Si vorbim de consum facut la pompa, ca pe BC nu e de incredere.

Deci se poate obtine si scadere de consum + crestere de putere, dar cu interventii majore in motor. Nu doar dintr-un simplu soft.

 

Ca idee s-au facut 900 km cu 43L de motorina. 2 persoane, portbagaj plin de bagaje, traseul includea si Autostrada Transilvania (se stie ca mersul pe autostrada trage mai greu la consum decat mersul pe nationale si limitarile din localitati).

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu am spus-o tendentios, ci ca aveai o impresie, probabil gresita dar ce ti-au spus oamenii aici te-a facut sa iti schimbi parerea. si ca urmeaza sa faci un test la pompa. Dar deraiem.

 

Chestia este ca imi afiseaza un consum mai mic pe bc dar parca alimentez mai des ca inainte si de cand a spus cineva ca si el avea pe bc consum mai mic si la pompa mai mare devine deja cu certitudine ca asa este ...

 

Acum nu inteleg in ce conditii chiar obtii cai in plus si consum mai redus (asta daca cumva este posibil) , ma simt excrocat de cel care mi-a vandut harta ecu ...

Edited by Danny D
Link to comment
Share on other sites

nu ai cum, puterea o obtii arzand combustibil.

ok sunt niste trucuri sa il mai scazi, gen ardere mai completa, sisteme de start stop, biturbo etc.. dar nu ai cum sa consumi mai putin doar din chip tuning.

mai circula o teorie ca acum ai cuplul mai mare deci poti merge in ture mai mici ca masina trage.. nu e adevarat..

ai 40 km/h in oras, tot in treia treapta stai si tot aceasi turatie o ai si in cel mai bun caz acelasi consum.. poate din cazua cuplului asta "enorm " de dupa chip tuning nu o fi nevoie sa schimbi in a doua sa accelerezi, dar nu cred ca o sa consumi mult mai putin din cauza asta...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.