Jump to content

e46 318 FL/ N42b20


Niku1994

Recommended Posts

Am inceput sa caut si sa ma documentez despre un e46 318 FL ,recunosc ca imi place tare mult modelu dar din cate am citit pe acest forum si din ce am mai auzit multi au avut probleme cu acest motor si cu varianta sa mai slaba 316i.

 

Pana in decembrie as dori sa achizitionez unul, nu e graba dar mai mult de 4500 euro nu as da pe e46 oricat de dotat ar fi el.

Multi useri se plang pe forum de ex :Claudiu Visan , karlito, cristisad .etc nu as dori sa patesc ca ei sa imi iau masina cu o sumedenie de bube si sa nu mai pot scoate capu din problemele care apar de la o saptamana de la cumpararea masinii.

 

Din cate am inteles distributia si simeringurile trebuie schimbate la un e46 SH, asta accept dar sa nu mai porneasca masina, sa moara motorul in mers sau sa nu traga motorul asta nu miar conveni.

 

Doresc ca acest topic sa fie folositor si pentru alti useri care doresc sa cumpere un e46FL(piata e plina de modelul acesta) si sa fie folosit pentru evitarea tepelor gen : cumparare de la samsarii cu km dati inapoi sau masinii avariate si cu probleme ascunse grave si altele.

 

Stiu ca masinile second hand sunt loz in plic si ca la un moment dat o sa trebuiasca sa bagam bani in ele dar daca puteti ajuta cu o parere, informatie sau un sfat ati putea ajuta multi dintre noi sa evite o masina vai de capu ei.

 

Am gasit masina aceasta recent http://olx.ro/oferta/bmw-318i-facelift-ID4w7Vy.html#3c6293ae75 , ce parere aveti merita banii?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mașina din linkul acela nu are sigur 150.000km, la banii aia. Nu te mai lua dupĂŁ ce vezi pe aici ca e un motor cu probleme. Sunt aici 50 persoane care au probleme cu mașina și alți zeci de mii care nu au probleme. Eu același model și motor am cumpĂŁrat acum un an la 204.000km. Acum are 20.000km ĂŽn plus și ar trebui sa schimb ambreiajul,simeringuri și ceva pe la grup. Asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ e prost motorul. Cred ca este singurul pana ĂŽn 2000cmc pe benzina care are consumul foarte bun și ceva putere. Bafta ĂŽn alegere
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Am inceput sa caut si sa ma documentez despre un e46 318 FL ,recunosc ca imi place tare mult modelu dar din cate am citit pe acest forum si din ce am mai auzit multi au avut probleme cu acest motor si cu varianta sa mai slaba 316i.

 

Pana in decembrie as dori sa achizitionez unul, nu e graba dar mai mult de 4500 euro nu as da pe e46 oricat de dotat ar fi el.

Multi useri se plang pe forum de ex :Claudiu Visan , karlito, cristisad .etc nu as dori sa patesc ca ei sa imi iau masina cu o sumedenie de bube si sa nu mai pot scoate capu din problemele care apar de la o saptamana de la cumpararea masinii.

 

Din cate am inteles distributia si simeringurile trebuie schimbate la un e46 SH, asta accept dar sa nu mai porneasca masina, sa moara motorul in mers sau sa nu traga motorul asta nu miar conveni.

 

Doresc ca acest topic sa fie folositor si pentru alti useri care doresc sa cumpere un e46FL(piata e plina de modelul acesta) si sa fie folosit pentru evitarea tepelor gen : cumparare de la samsarii cu km dati inapoi sau masinii avariate si cu probleme ascunse grave si altele.

 

Stiu ca masinile second hand sunt loz in plic si ca la un moment dat o sa trebuiasca sa bagam bani in ele dar daca puteti ajuta cu o parere, informatie sau un sfat ati putea ajuta multi dintre noi sa evite o masina vai de capu ei.

 

Am gasit masina aceasta recent http://olx.ro/oferta/bmw-318i-facelift-ID4w7Vy.html#3c6293ae75 , ce parere aveti merita banii?

Link to comment
Share on other sites

nu prea as crede ce ai auzit de e 46 1.8 i (1895) eu prima data modelul 1.8 din 94 si l-am forjat 4 ani jumate si credema forjat am facut 100000 si mai bine de km fara nici o problema la motor . mergeam pe autobanda constant cu 160 170 km pe ora 800 km saptamanal si prin oras trageam de el ca numi pasa am dat 450 euro pe el , nu am putut sa l pun in cap ,se auzea un tacanit ,in rest super ,singurul lucru care lam schimbat la el bucse si multi rulmenti ca mi-era dusa fuzeta si mecanici nu miau zis , si o data perile de la alternator era pe curea , l-am vandut cu 370 de euro si mi-am cumparat un e 46 tip tronic de un an si merge perfect ,trage mult mai tare ca celalalt 4000 de rotati 180km pe ora celalalt aproape 6000 la 188km parca. nu prea cred sa nu fie reusit motorul , dupa cate stiu Bmw-ul cu motorul asta sa ridicat , in benzinare cred ca-s cei mai tari din modele de serie ,la diesel abia din 2000 cand au fost testate pe banc in graz Austria stiu sigur si au avut rezultate exceptionale . apoi in urmatori ani nu mai stiu, dar nu cred ca ar trebui sa te ingrijorezi de motor si cutie la benzinar ,poate senzori si electroica (de undeva trebue sa-si scoata banii). iti zic niste secrete , cand cumperi o masina , ce am invatat si eu este un cod carel bagi pe ecran la masina si iti arata km reali (pe you tube), bagi a doua a treia si pornesti de pe loc finut (cutia ok),suspensile cu mana te apesi pe ia tare si sa revinainapoi imediat fara sa balanseze , motorul il lasi 5 min la relantiu mergi o tura cu el si apoi pe loc il ti la 7000 de turati 2-3 sec daca sta ii super daca sta la 6000 6300 mai mergi sigur 100000 de mii dar nu mai ai performanta maxim in caz de liniute , apropo de un am tip tronic si am tras de ea si la liniute si nu are nimic si toti zica automaticele sunt mai sensibile. Iti urez succes si sa conduci cu atetie.
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

nu prea as crede ce ai auzit de e 46 1.8 i (1895) eu prima data modelul 1.8 din 94 si l-am forjat 4 ani jumate si credema forjat am facut 100000 si mai bine de km fara nici o problema la motor . mergeam pe autobanda constant cu 160 170 km pe ora 800 km saptamanal si prin oras trageam de el ca numi pasa am dat 450 euro pe el , nu am putut sa l pun in cap ,se auzea un tacanit ,in rest super ,singurul lucru care lam schimbat la el bucse si multi rulmenti ca mi-era dusa fuzeta si mecanici nu miau zis , si o data perile de la alternator era pe curea , l-am vandut cu 370 de euro si mi-am cumparat un e 46 tip tronic de un an si merge perfect ,trage mult mai tare ca celalalt 4000 de rotati 180km pe ora celalalt aproape 6000 la 188km parca. nu prea cred sa nu fie reusit motorul , dupa cate stiu Bmw-ul cu motorul asta sa ridicat , in benzinare cred ca-s cei mai tari din modele de serie ,la diesel abia din 2000 cand au fost testate pe banc in graz Austria stiu sigur si au avut rezultate exceptionale . apoi in urmatori ani nu mai stiu, dar nu cred ca ar trebui sa te ingrijorezi de motor si cutie la benzinar ,poate senzori si electroica (de undeva trebue sa-si scoata banii). iti zic niste secrete , cand cumperi o masina , ce am invatat si eu este un cod carel bagi pe ecran la masina si iti arata km reali (pe you tube), bagi a doua a treia si pornesti de pe loc finut (cutia ok),suspensile cu mana te apesi pe ia tare si sa revinainapoi imediat fara sa balanseze , motorul il lasi 5 min la relantiu mergi o tura cu el si apoi pe loc il ti la 7000 de turati 2-3 sec daca sta ii super daca sta la 6000 6300 mai mergi sigur 100000 de mii dar nu mai ai performanta maxim in caz de liniute , apropo de un am tip tronic si am tras de ea si la liniute si nu are nimic si toti zica automaticele sunt mai sensibile. Iti urez succes si sa conduci cu atetie.

Eu nu cred ca niku sa referit la cazanele alea vechi e36, el se refera la un e46 FACELIFT 318i cu motor de 2000cc nu la modelul sub 2002 care are alta motorizare mai slaba, si care la aspect e demodat rau fata de varianta sa mai noua.

Nu cred ca omul vrea diesel ci pur si simplu un benzinar care nici nu consuma mult si nici sai faca multe probleme.

Ai zis tu ca ai forjat masina 100k km e posibil , nu vezi ca e plin de e36 care de ceva timp le baga la drifturi si isi bat joc de ele.E plin You tube si FB de filmulete.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

din pacate motorul n42 este unul plin de probleme. foarte tare ce spune baiatul de mai sus, care ii recomanda motorul dar in acelasi timp recunoaste ca are de schimbat semeringurile.

ca fiabilitate motorul de pe 316 318i nfl (ala de 1.9) ii da clasa celui n42. dar e drept, la consum si putere nu au nicio treaba, n42 sta foarte bine dar parerea mea este ca NU este un motor de cumparat decat daca te duci si il iei dintr-o sursa fff sigura (km putini) si ai si posibilitatea sa il duci la un mecanic care stie unde sa se uite. doar asa as lua un n42.

in nici un caz nu as lua un n42 asa de pe olx, autovit sau de la samsari care aduc masini la greu.

n42 e un motor care nu prea rezista la tavaleala, e un motor si foarte complicat, complex...

 

eu care sunt fan benzina vad pentru e46 facelift cel mai potrivit motorul de pe 320d. fiabilitate buna spre foarte buna, consum f bun, putere f buna.

alta varianta ar fi un 320, 325i dar deja vorbim de cu totul alt consum (fata de 316/318i n42), alt impozit, si este si greu sa gasesti un 6 cil cu taxa cu platita si fiscal la zi.

Edited by CosminE46
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Pai dacă recomand motorul și trebuie sa schimb simeringurile nu înseamnă că e prost. Orice mașină se strica. După 12 ani e normal.

Simeringurile costa 500-700roni, nu știu sigur, dar pentru banii ăștia nu cumperi o mașină?

Trebuie sa recunosc ca dacă merg sub 120km/h nu consuma aproape deloc, dar dacă eu merg cu 180-200km...

Edited by mihaitza123
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai dacĂŁ recomand motorul și trebuie sa schimb simeringurile nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ e prost. Orice mașinĂŁ se strica. DupĂŁ 12 ani e normal.

Simeringurile costa 500-700roni, nu știu sigur, dar pentru banii ĂŁștia nu cumperi o mașinĂŁ?

Trebuie sa recunosc ca dacĂŁ merg sub 120km/h nu consuma aproape deloc, dar dacĂŁ eu merg cu 180-200km...

Da cum ai spus pentru 500 de lei rezolvi si simeringurile , mai iei un intinzator tip nou si ai rezolvat problema si la distributie si nu cred co sa mai ai treaba cu motorul mult timp.

 

Consumul nu este mare,ba chiar la extraurban sta foarte bine , motorul este mai silentios fata de diesel si se tureaza frumos la cei 143 caluti.Acum ai grija ce masina cumperi ca daca cumperi una ieftina ii foarte posibil sa apara si alte probleme care nu ar trebuii.

 

Mare grija si bafta!

Link to comment
Share on other sites

e haios ce spuneti voi de preturi.....

 

 

si daca masina in cauza era un A4/2003-2004......cat costa un schimb de distributie ( curea+ role+ pompa apa + ce se mai schimba la cele pe curea) si asta la fiecare 60-70000 cand se schimba cureaua ?

 

dar in schimb la un N42...e nasol ca ii schimb simeringurile la 180.000

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

dar in schimb la un N42...e nasol ca ii schimb simeringurile la 180.000

 

Sa stii ca e un capat de tara ca schimbi niste amarate de simeringuri la 180k km. e o operatiune banala care se face relativ usor ,asta daca mecanicul stie ce face si deloc scumpa...dupa asta nu mai ai probleme.

Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca e un capat de tara ca schimbi niste amarate de simeringuri la 180k km. e o operatiune banala care se face relativ usor ,asta daca mecanicul stie ce face si deloc scumpa...dupa asta nu mai ai probleme.

 

personal cand am optat sa-mi cumpar un N42 am stiu si de micile probleme specifice mototrului si nu numai...pe care mi le-am asumat are 13 ani masina, noua nu e.

asa sunt 99% din e46-n42

Link to comment
Share on other sites

e haios ce spuneti voi de preturi.....

 

 

si daca masina in cauza era un A4/2003-2004......cat costa un schimb de distributie ( curea+ role+ pompa apa + ce se mai schimba la cele pe curea) si asta la fiecare 60-70000 cand se schimba cureaua ?

 

dar in schimb la un N42...e nasol ca ii schimb simeringurile la 180.000

 

Eu nu cred ca ții tu mașina 180.000km adicĂŁ sa schimbi de 2 ori simeringurile

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cel mai bine este sa vezi masina live ca asa din poze te poti pacali usor.

eu am fost pana la brasov la o masina care arata super in poze si cand am ajuns acolo era un cotet ordinar,iar cand am inceput sa ii arat proprietarului ca a fost lovita,ca are probleme multiple a zis ca pe el nu la deranjat cand acumparat-o :blink:

din proprie experienta iti spun ca masinile cu preturile cele mai mici au probleme majore ptr. ca altfel gandestete ca proprietarul stie pretul pietei si nu este el prost sa ti-o dea tie mult mai ieftin decat face.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

la masini care se invart intre 3000-4000euro nu mai exista masina ieftina sau scumpa. nu e nicio garantie ca una scumpa e mai buna decat una ieftina. trebuie grija mare la achizitie ,mult noroc si evident cascaval in portofel ca la vechimea asta sigur pica destule. Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.