Jump to content

exhaust gas temp sensor after EGR cooler


InSidE

Recommended Posts

Va salut,

 

am un F11 din 2015, motorizare B47, 190000 km, astazi i-am schimbat uleiul, si am pus ista-d, am citit codurile, si vad ca am eroarea 29EB00 "Exhaust-gas recirculation cooler. Efficienty to low or bypass flap faulty".

Sunt curios unde este acest "flap"?

 

Va atasez o imagine de ansamblu. Sa fie vreo clapeta actionata de reperul 6?

 

E actionat de 6 si comandat de electrovalva, reper 15. Daca 6 nu are membrana sparta, furtunele de vacuum sunt intregi, atunci e electrovalva e dusa. Codul electrovalvei

11747810831

 

Recomand electrovalva OE sau Pierburg, ei fac si originalul.

Spor!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Va salut,

 

am revenit.... am demontat astazi intreg ansamblu, se pare ca actuatorul cu vacum avea membrana fisurata. Din fericire am gasit una identica pe un egr de la un VW :)), se potrivesc perfect.

 

Acum ma intreb, se comercializeaza separat astfel de componente? BMW stiu ca nu comercealizeaza separat acel actuator.

 

Am pus si un video in care m-am apucat sa curat coolerul egr, ( in filmare este doar o mica parte din cata funingina a iesit) http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/hyper.gif

 

post-100573-0-67026300-1627393350_thumb.jpg

post-100573-0-96393100-1627393426_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Va salut,

 

am revenit.... am demontat astazi intreg ansamblu, se pare ca actuatorul cu vacum avea membrana fisurata. Din fericire am gasit una identica pe un egr de la un VW :)), se potrivesc perfect.

 

Fratioare, dar pune si tu mai multe detalii despre piesa aia de la VOLKSWAGEN, ca nu te costa nimic.

Poate mai intra si altii si VOR SA REPARE IEFTIN CA SI TINE membrana sau ce o fi ea...

 

Hai ca asteptam nerabdatori un PN (part number) sau macar o poza si de la ce model de volkswagen ai luat...

 

Retine, aici rezolvam si probleme nu doar ridicam probleme!

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Va salut,

 

am revenit.... am demontat astazi intreg ansamblu, se pare ca actuatorul cu vacum avea membrana fisurata. Din fericire am gasit una identica pe un egr de la un VW :)), se potrivesc perfect.

 

Acum ma intreb, se comercializeaza separat astfel de componente? BMW stiu ca nu comercealizeaza separat acel actuator.

 

Am pus si un video in care m-am apucat sa curat coolerul egr, ( in filmare este doar o mica parte din cata funingina a iesit) http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/hyper.gif

 

 

Cum sa nu-l gasesti separat :)) cod 11718511638

Costa 221 lei OE https://www.bavauto.ro/11718511638

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Multzam fain, o sa comand unul nou.

 

Pe seria mea de sasiu nu imi da part number pentru piesa respectiva...

 

Pune ultimele 7 si verific sa fie compatibil 100% cu masina ta. Dar 99%, ala e codul ce ti l-am dat.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Intradevar, nu iti da part number pe piesa respectiva cautand cu VIN-ul tau. Inseamna ca vine impreuna cu racitorul. Verifica daca ai recall pe racitor.

https://www.bmw.co.uk/en/footer/quick-links/bmw-vehicle-recalls.html

https://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-services/campanii-tehnice.html

 

In cazul in care pe pagina din UK apare ca am recall dar pe pagina din romania scrie ca nu exista rechemari ce e de facut ? Sau e alta cacanarie tipica rahatului asta de tara ?

Link to comment
Share on other sites

In cazul in care pe pagina din UK apare ca am recall dar pe pagina din romania scrie ca nu exista rechemari ce e de facut ? Sau e alta cacanarie tipica rahatului asta de tara ?

 

Fix din cauza aceasta am pus ambele link-uri. Nu e nicio cacanarie, pur si simplu nu sunt sincronizate serverele lor cum trebuie. Suna la reprezentanta si programeaza-te.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Cum sa nu-l gasesti separat :)) cod 11718511638

Costa 221 lei OE https://www.bavauto.ro/11718511638

 

Salutare,

 

Am si eu aceeasi problema cu piesa respectiva. Am facut un test cu ISTA si imi zice ca nu se actioneaza supapa de bypass coller. M-am uitat si asa este. Nu este intepenita, pot sa o actionez manual si am si vacuum pe furtun.

Intrebarea mea este daca se potriveste pe F20, WBA1C11060E606256 .

Multumesc frumos .

 

la ce experienta am avut cu astia din Pitesti... m-as mira sa nu imi spuna sa ma duc in UK daca pe pagina din UK imi arata :))

 

Ai reusit ceva in reprezentanta cu recall? Si eu am un ticket pe UK .

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am si eu aceeasi problema cu piesa respectiva. Am facut un test cu ISTA si imi zice ca nu se actioneaza supapa de bypass coller. M-am uitat si asa este. Nu este intepenita, pot sa o actionez manual si am si vacuum pe furtun.

Intrebarea mea este daca se potriveste pe F20, WBA1C11060E606256 .

Multumesc frumos .

 

 

Salut.

Acesta e codul OE 11718515899 pt supapa ce actioneaza clapeta racitorului pt masina ta, reper 2 https://www.realoem....&diagId=11_4582

 

Iti recomand sa verifici, chiar sa o si schimbi, nu e scumpa deloc, electrovalva ce actioneaza acea supapa, reper 14 cod OE 11747810831. E stiuta problema lor, se defecteaza destul de des.

Dupa ce schimbi clapeta si/sau electrovalva, trebuiesc resetate adaptarile pe evacuare cu ISTA.

 

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 6 months later...
  • 1 year later...
On 05.10.2019 at 14:01, Adiaxc said:

Mulțumesc de rĂŁspuns... acum am terminat de verificat si ĂŽntr-adevĂŁr era clapeta de bypass ĂŽnțepenita.. abea am reușit sa o fac să se miște ușor... spray pt ungere.. capsula de vacuum am văzut ca tine aer.. in fine am montat tot la loc si sper sa fi rezolvat problema.. cert este ca acea clapeta era ca si sudata.. acum lucreazĂŁ.

o sa revin dupĂŁ câteva zile sa vad dacă mai apare codul de eroare

Salut! Cum ai testat capsula de vacuum? Se poate fără sa o dai jos?

Link to comment
Share on other sites

Salutare 

Merge empiric cumva..urmărești furtunasul care pleacă din capsula si il scoți de la prima imbinarr, apoi tragi aer cu gura sau altceva seringa mare ceva de făcut vid si vezi daca acționează tija de la capsulă , obturezi gaura de la furtunas sa vezi daca tine vacumul.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
On 9/18/2015 at 9:01 PM, InSidE said:

Am gasit problema, mufa care vine de la senzor, s-au rupt pinii.. se pare ca e problema comuna, mi-a zis mase de chestia asta, ca eu nici prin cap nu ma gandeam sa verific.

 

http://s23.postimg.org/mu9sjq2s7/20150918_183823.jpg

 

http://s23.postimg.org/pn303r34n/20150918_183830.jpg

Salut, mai poti pune odată pozele? Nu merge link-ul, merci

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.