Jump to content

BMW E91 LCI


nasu_georgica

Recommended Posts

  • 2 months later...

Sa aprins in bord martorul de motor, sĂŁptĂŁmana trecutĂŁ.

Azi dimineaĂâşa i-am fĂŁcut un diagnostic si problemele sunt:

- debidmetru de aer,

code 004BC1

- sonda de temperatura aer aspirat

Code 004BA1

Ambele erori au apĂŁrut la 170504 km

 

- sistem de aer, debitul de aer in raport cu debit EGR

Code 004933

- senzor de presiune

Code 00497D

Erori date la 170600km

 

Atunci când se aprinde martorul motor ĂŽĂâ˘i pierde din putere.

 

Ieri am mers 100km cu maĂâ˘ina pe autostrada si dupĂŁ 25km sa stins martorul si maĂâ˘ina a mers normal.

Când am intrat in oraĂ⢠sa aprins iar martorul si problemele au revenit.

 

A mai avut cineva problemele astea la motorul N47?

 

 

 

BMW E91 LCI

Link to comment
Share on other sites

Si mie mi sa aprins martorul la motor cu mesajul 'putere redusa ca rugam conduceti moderat....' Am facut diagnoza a dat eroare pe actuatorul turbo,egr si nu mai stiu ce,mentionez ca de cate ori sa aprins nu a stat mai mult de 2 min,masina tragea normal,am resetat si de atunci am mai favut 800km sa mai aprins odata 1min si atathttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/26/c6133f464a52241abc4fbd6bef16b9da.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La mine este catalizatorul ĂŽnfundat. Am bĂŁgat un aditiv pentru curĂŁĂâşarea catalizatorului si se pare ca funcĂâşioneazĂŁ. De ieri nu sa mai aprins!

Dupa sĂŁrbĂŁtori ma duc iar la tester sa Ăâ˘teargĂŁ eroarea.

DacĂŁ e sa se aprindĂŁ iar am 2 soluĂâşii

Schimbat catalizator sau anularea lui.

 

 

BMW E91 LCI

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pai atunci se pare ca nu am. Mersi

 

 

EnvoyĂŠ de mon iPhone en utilisant Tapatalk

Nu are cum sa nu fie doar daca a fost scos intre timp dar din fabrica iese cu dof altfel nu ar mai fi euro 4 . ca sa vezi daca a fost scos sau nu ajunge sa te uiti la finalele tobelor daca pe interior sunt negre atunci e scos daca sunt curate atunci inca este pe masina

Link to comment
Share on other sites

Nu are cum sa nu fie doar daca a fost scos intre timp dar din fabrica iese cu dof altfel nu ar mai fi euro 4 . ca sa vezi daca a fost scos sau nu ajunge sa te uiti la finalele tobelor daca pe interior sunt negre atunci e scos daca sunt curate atunci inca este pe masina

 

La un coleg de pe forum aceeaĂâ˘i maĂâ˘ina, la prezentare, dupĂŁ VIN ii arata DPF

Link to comment
Share on other sites

La un coleg de pe forum aceeaĂâ˘i maĂâ˘ina, la prezentare, dupĂŁ VIN ii arata DPF

Si la mine arata dpf in vin banuiesc ca este datorita faptului ca e pre-rest deci se poate si fara dpf (prima varianta cea din 2005) draia este considerat un optional la a ta banuiesc ca e practic de serie si de accea nu apare cum ar fi sa zica ca are volan ca sa ĂŽnĂâşelegi ce vreau sa spun , dar nu stiu sigur este doar o presupunere pentru asta este forumul ;)

Link to comment
Share on other sites

Si la mine arata dpf in vin banuiesc ca este datorita faptului ca e pre-rest deci se poate si fara dpf (prima varianta cea din 2005) draia este considerat un optional la a ta banuiesc ca e practic de serie si de accea nu apare cum ar fi sa zica ca are volan ca sa ĂŽnĂâşelegi ce vreau sa spun , dar nu stiu sigur este doar o presupunere pentru asta este forumul ;)

Ok. Mersi

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la mecanic pentru DPF sa ii dea o regenerare forĂâşata, dar nici o Ăâ˘ansa, nu vrea sa porneascĂŁ deloc. Bujiile si termostatul sunt ok pe tester.

Am doua soluĂâşii:

- sa il elimine fizic si din calculator 500ââÂŹ

- sa il schimb cu unul nou 1500ââÂŹ

Miercurea viitoare sunt programat la service. Pana atunci am timp sa ma gândesc ce si cum.

Voi ce pĂŁrere aveĂâşi?

 

 

EnvoyĂŠ de mon iPhone en utilisant Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la mecanic pentru DPF sa ii dea o regenerare forĂâşata, dar nici o Ăâ˘ansa, nu vrea sa porneascĂŁ deloc. Bujiile si termostatul sunt ok pe tester.

Am doua soluĂâşii:

- sa il elimine fizic si din calculator 500ââÂŹ

- sa il schimb cu unul nou 1500ââÂŹ

Miercurea viitoare sunt programat la service. Pana atunci am timp sa ma gândesc ce si cum.

Voi ce pĂŁrere aveĂâşi?

 

 

EnvoyĂŠ de mon iPhone en utilisant Tapatalk

Nu am inteles daca vrea 500 lei sau euro , eu il am eliminat si pentru mine este destul de ok , daca esta facut bine iese foarte putin fum doar cand esti in coada si dupa accelerezi. eu i-am facut si softul ca sa fie un pic mai sprintena :) totul ma costat 400 euro in italia cu banc de proba franat sau cam asa ceva .

Link to comment
Share on other sites

500 Euro. Stau in Belgia si anual maĂâ˘ina trebuie sa treacĂŁ itp. DeocamdatĂŁ nu au aparatura sa verifice daca mai am sau DPF, dar este posibil sa le schimbe.

 

 

EnvoyĂŠ de mon iPhone en utilisant Tapatalk

 

De aia sunt nehotãrât daca sa il schimb sau sa il anulez

 

 

EnvoyĂŠ de mon iPhone en utilisant Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

500 Euro. Stau in Belgia si anual maĂâ˘ina trebuie sa treacĂŁ itp. DeocamdatĂŁ nu au aparatura sa verifice daca mai am sau DPF, dar este posibil sa le schimbe.

 

 

EnvoyĂŠ de mon iPhone en utilisant Tapatalk

 

De aia sunt nehotãrât daca sa il schimb sau sa il anulez

 

 

EnvoyĂŠ de mon iPhone en utilisant Tapatalk

Cred ca doar pentru eliminat si eliminaT din soft este cam mult,cu acesti bani ai putea sa iti faci si un soft destul de respectabil.despre itp ju stiu ce sa iti spun ,eu o am inscrisa pe România si nu sunt probleme , aici in Italia la fel ,tu sti cum e acolo la tine.Dpf tau daca nu gresesc este in acelasi locas cu catalizatorul, daca decizi totusi sa il elimini catalizatorul lasa-l daca nu o sa traga mai greu la turati mici , sau daca nu cea mai buna solutie ar fi un down-pipe (un tub liber) dar care la o inspectie visiva va fi usor recunoscut.

Link to comment
Share on other sites

Poze cu EGR. L-am curăČat cat am putut :), nu se demonteaza decât clapeta.

Am Čters toate erorile din OBD si acum astept sa văd cum se comporta

Este normal ca furtunul de la intercoler sa fie murdar si uleios?

plus ca am incercat sa misc cilindrul ala dar a fost imposibil, poate din cauza pozitiei sau el se misca greu de obicei

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160409/21793022cd9187e43cda7ca52094ca8a.jpg

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160409/2d172f3b84b7af49fc1184cb8f32a969.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160409/b98cafc706e13300c31bd9bc25df0c2c.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160409/4eecf4d57c7451c7bb7b3f1b9208483a.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160409/75f018f05f683b2fcb3393a2fc00959f.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160409/81b0f7418359376995e376d277803f3f.jpg

 

 

Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk

Edited by nasu_georgica
Link to comment
Share on other sites

Gata am rezolvat-o. SoluĂâşia a fost DPF-Off.

Mi-au tĂŁiat DPF-ul si au scos tot ce era in filtru de particule, fĂŁrĂŁ catalizator, apoi a sudat tĂŁietura si l-au montat ĂŽnapoi. Plus ca l-au si Ăâ˘ters din OBD.

Sper sa nu am probleme la ITP!

 

 

EnvoyĂŠ de mon iPhone en utilisant Tapatalk

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.