Jump to content

320d xDrive


cornel

Recommended Posts

Pai daca esti din Bucuresti,mergi la ProLeasing Ploiesti sau mai departe la Apan Braila. Eu am fost la toate pana acum,am sters de pe lista : MHS,Bavaria si mai nou Filaret ( ultimul fara un motiv real ),La Ploiesti am fost de cateva ori cu mai toate masinile noastre si am fost extrem de multumit :thumbsup: Daca te hotarasti da-mi un PM si scriu eu un mail acolo sa ” aiba grija ”.

de ce ai sters de pe lista mhs si Bavaria?

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut numai experiente bune cu ProLeasing Ploiesti la toate masinile. Dar ca un sfat, plateste intermediar la 15mii de km un schimb de ulei +filtru, e pacat de motor pentru cat costa sa nu le faci mai ales in Romania... Mai ales daca planuiesti sa tii masina peste perioada de garantie

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Thanks Sm3agol & Fre, o sa ajung la ei :)

Intenționez sa țin mașina si peste perioada de garanție , nu ma plictisesc așa de repede de un lucru mai ales dacĂŁ e sa fie si de calitate, fiabil si sa ĂŽmi satisfacĂŁ scopurile :)

Nici pe mine nu ma prea Încânta regula cu schimbul de ulei pana la 30k km, si cred ca o sa mai adaug un schimb intermediar la jumãtatea estimarii CBS, mai ales ca rãu nu are cum sa ii facã.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Prima revizie - BMW Proleasing Ploiești. Lucrurile au decurs normal, merita drumul pana la ei, prevĂŁd o colaborare de lunga durata :thumbsup:

Overall as caracteriza pe cei ce am interacționat ca amabili sa explice, iar acolo unde nu dețineau informatii sau nu cunoșteau subiectul doritori sa se intereseze.

http://i.imgur.com/3qjwnmN.jpg

http://i.imgur.com/bldmJ4J.jpg

 

S-a schimbat uleiul (Shel 5w30) si filtre (aer, polen, ulei) plus verificĂŁrile de rigoare conform standardelor lor. La un moment dat am observat ca verificau antigelul, au luat o mostra, au pus-o pe niște lamele de sticla si au studiat-o la lumina, mai mult sau mai puțin similar cu o analiza de sânge :rolleyes:

 

S-a resetat si contorul pt urmĂŁtorul schimb de ulei, ce e curios e faptul ca intervalul setat a fost de 31.000 km, din câte știu eu maximul fiind de 30.000 km :unsure: nu ma deranjeazĂŁ, oricum urmĂŁtorul schimb va fi in jurul a 15.000 km.

 

http://i.imgur.com/6kJ7nP2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Buna seara tuturor,

 

Profitand de acest weekend prelungit mi-am alocat niscai timp pt a studia ceea ce imi doream de ceva vreme in ceea ce priveste coding & navigation updates

Dupa ce m-am documentat pe bimmerpost si mi-am format o idee de ansamblu, am instalat E-Sys 3.24 (inclusiv ESysLauncher), PSdZData 56.1 si am purces la drum. Lista de codari ce se pot implementa e destul de lunga, unele sunt destul de practice aducand valoare in utilizarea de zi cu zi si ma refer la activarea proiectoarelor ca si welcome lights, modificarea numarului de blink-uri a semnalizarii, aprinderea luminilor din manerul usilor in reverse, afisarea temperatura din pneuri. Sunt si codari ce pot aduce un plus dpdv estetic, schimbare logo in KOMBI display, animatie de start a NBT sau modificare culori sport gauges, insa moda e intotdeauna trecatoare :) si in consecinta nu prea sunt de interes pt mine.

http://i.imgur.com/zEQUuzb.jpg?2

 

Foarte mult am apreciat posibilitatea de a genera FSC code pt update-ul navigatiei :sorcerer: Europe NEXT 2016-1

Procesul de update consuma destul de mult timp, cred ca a durat in jur de o ora, si din ce am observat daca nu se face cu motorul pornit se mai si opreste (probabil la mijloc e un timeout al HU NBT) insa stie sa fac resume.

http://i.imgur.com/qMXSaj8.jpg?1

http://i.imgur.com/e8keOqo.jpg?1

 

La multi ani Romania!!!

Edited by cornel
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@InSide: ma tenteaza alte optiuni, volanul M e deja la locul lui din primul moment de viata al masinii :)

 

Whish list-ul meu pt moment este rear view camera si lane departure warning.

 

lane departure warning se activeaza din codare daca ai Speed Limit info :)

Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu am optinea SLI/8TH :(.

Mai mult, pana sa ma leg cu E-Sys la calculatoarele masinii speram sa am KAFAS/sau/KAFAS2 si imi facusem planuri de a activa LDW, insa se pare ca am camera simpla FLA necesara doar pt HBA :angry2: nu am gasit in FA/SVT modulul KAFAS :angry2:

In conditiile date prima miscare ar fi sa upgradez/schimb camera si banuiesc ca si modulul de LDW. Inca studiez, din ce am citi pe bimmerpost avand KAFAS2 se pot activa/seta si alte functii precum Front Collision Warning integrata de asemenea in ACC Stop&Go (optiune ce o am) sau/si Pedestrian Detection.

 

BTW @InSidE poti aduce si alte componente hardware inafara de volane?

Link to comment
Share on other sites

Hmm, nu-i chiar asa usor precum crezi.

Daca pui kafas 2 deja ai nevoie de coduri FSC pentru a activa functiile descrise de tine.

Acele coduri se obtin cu niste costuri prohibitive, care adaugate la costurile pentru partea hardware, fac aceste retrofituri nerentabile dpdv financiar.

Parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

@mase sa ĂŽnțeleg ca ar trebui sa mĂŁ rezum la kafas?

M-a intereseazĂŁ in principal Lane Departure Warning, Forward Collision Warning am deja.

Din ce m-am documentat pt SLI trebuie cod FSC, nu știu pt celelalte.

Ăntradevar dacĂŁ e aduni costurile (hardware, soft/FSC, instalare/codare) se ajung la niste sume de mai bine schimbi mașina :)

Seara buna!

Link to comment
Share on other sites

Inteleg ca tu ai pe masina doar o camera simpla, pentru HBA.

LDW nu are nevoie de cod FSC, insa nu cred ca merita deranjul pe care il presupune adaptarea sistemului kafas pe masina ta in vederea obtinerii acestei functii.

LDW nu este ceva spectaculos.

Incearca sa gasesti pentru testare o masina care are aceasta optiune, o sa te convingi.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

DupĂŁ o analiza mai temeinica am decis sa renunț deocamdatĂŁ la LDW retrofit. Trebuie sa admit ca fĂŁrĂŁ ajutorul lui @Neo nu as fi ajuns la o concluzie atât de rapida. Necesita prea multe modificĂŁri ce deocamdatĂŁ nu au rost, pe lângĂŁ camera Kafas, modulul aferent, volan cu vibrații, e musai de schimbat si parbrizul, iar la final calibrata camera.

 

Am adĂŁugat in schimb alte 2 opțiuni si anume 8TH si 3AG. In ceea ce privește Speed Limit Info retrofitul s-a implementat cu modulul dezvoltat de Neo, iar pt rear view camera am gĂŁsit un kit complet din dezmembrĂŁri.

 

http://i.imgur.com/i65AVsP.jpg

 

http://i.imgur.com/jXpn2Yh.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Impresii dupĂŁ prima cĂŁlĂŁtorie mai lunga:

http://i.imgur.com/uJZTUY3.jpg

- loc suficient pt skiuri prin rabatarea spĂŁtarului median

- foarte comoda deschiderea individualĂŁ a lunetei (fĂŁrĂŁ sa mai fii nevoit sa deschizi hayon-ul) , practica si rapida pt obiecte mici sau cand portbagajul e plin

- scaunele sport foarte bine profilate ĂŽnsĂŁ un picuț cam tari, dupĂŁ 1000 km/zi as fi preferat ceva mai confortabil ;)

- motor/cutie/xDrive: nota 10 :rolleyes: modul Sport e extraordinar pe serpentine, interventia DSC-ului e fĂŁrĂŁ emoții atât pt șofer cât si pt pasageri atunci când se depĂŁșește limita de aderentĂŁ :); cred ca schimburile de viteza se fac si funcție de datele din navigație, am observat ca treapta de viteza este selectata si funcție de gradientului pantei (atât la urcare cât si la coborâre); de ex la coborâre pe pante mai accentuate in ecoPro nu mai pune cutia pe neutral

- cruise control stop & go merita toți banii, foarte odihnitor atât la cruising pe autostrada cât si pe segmente de mers in coloana bara la bara; are si o hiba de proiectare as zice, ĂŽngheațĂŁ radarul din bara in viscol ceea ce il face neutilizabil (auto shut down), probabil daca ii fĂŁceau un sistem de ĂŽncĂŁlzire se putea elimina in mare parte acest inconvenient

- SLI sugereaza sa reduci viteza ĂŽnainte de a intra intr-o zona cu limita de viteza mai micĂŁ fata de viteza actuala (in special ĂŽnainte de a intra in localitĂŁți) la primele atenționĂŁri nu ĂŽnțelegeam semnul din bord pe iDrive insa textul e foarte clar :)

http://i.imgur.com/Ss0OGgd.jpg

- farurile adaptive cu high beam assitant impresionante la cât de bine si repede se adapteaza, practic mai tot timpul faza lunga lumineazĂŁ fĂŁrĂŁ a incomoda pe alții

- bagĂŁ caldura foarte foarte repede (in 20-30 secunde sufla aer cad) iar in combinație cu scaunele ĂŽncĂŁlzite te face sa uiți ca ești intr-o mașina diesel la multe grade sub minus

- zgomot motor, ziceam in primele post-uri ca e un diesel destul de gĂŁlĂŁgios la relanti, ori m-am obișnuit eu cu zgomotul ori s-a mai "linistit":) percepția actuala e ca ronțĂŁie mai in surdina (poate influenteazĂŁ si motorina de iarna?)

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

in viraje stranse, balans accentuat, pante abrupte, etc(nu mai retin tot), cutia tinde sa tina cat de mult o viteza astfel incat sa nu afecteze stabilitatea. cu atat mai mult cu cat temperaturile sunt apropiate de inghet sau predispun formarii poleiului. stiu asta ori din cartea masinii, ori de pe vreun forum, ori de pe site-ul BMW. nu mai retin exact continutul in totalitate sau sursa. eu am testat atat in viraje stranse, cat si in pante abrupte si se comporta "ca la carte" functia asta, mai ales la temperaturile astea. bine...daca chiar ajunge la cut-off, schimba viteza, dar o face chiar mult mai lin decat in orice alt caz, tocmai ca sa nu pierzi controlul. insa tind sa nu cred ca datele astea vin de la navi, ci de la anumiti senzori gen auto-leveling(faruri) sau DSC. ce spui tu referitor la navi+cutie=love e un sistem pus deocamdata doar pe Rolls si pe noul 7(din ce stiu eu!) pe cutia 8HP versiunea II(aici presupun doar!)

 

de final: superba masina! thumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

Sunt optimist din fire @Livius1 :) in general, iar in particular de de voi ajunge sa apelez la garanție eu zic ca dialogul rezolva totul :)

Si probabil sunt multe altele ce ar pica ĂŽnainte de calculatoarele mașinii, din ce am tot citit pe forum cel puțin la motorul N47 vĂŁd ca o fobie mai mult sau mai puțin ĂŽntemeiatĂŁ e distribuția :)

 

@harsh eu citisem pe undeva ca in modul sport cutia ar fi corelata cu datele de la navi in ceea ce privește selectarea treptelor de viteza. La câta "inteligenta" are mașina incorporatĂŁ nu m-ar mira sa fie multe alte funcții corelate. Nu știu daca e folclor sau nu insa am auzit si faptul ca softul cutiei ar tine cont si de informații de la senzorul de ploaie, ceea ce ar fi destul de plauzibil daca e sa o luam logic ...

 

Ce am mai experimentat dpdv "inteligenta", fĂŁra sa imi propun ce e drept, este Collision Warning ce la momentul când "simte" via radarul de la ACC ca e posibila o coliziune, preactiveaza frânele si deja la inițierea frânĂŁrii se folosește puterea maxima a sistemului, cu avantajul unei opriri foarte eficiente insa cu mare temere ca cel din spate nu reușește sa frâneze in același timp/distanța cu urmĂŁrile aferente :) Se ĂŽntâmpla rar acest efect, in circulația aglomerata de obicei, cand ori frânez ceva mai târziu sau vreun "grĂŁbit" forțeaza sa ĂŽntre ĂŽn fata pe aceeași banda.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

In urma unui mic incident am rĂŁmas cu câteva ĂŽndoituri, cea mai mare având undeva la 3 cm lungime si jumate de cm adâncime. Lacul nu a suferit decât superficial, foarte probabil ca o zgârieturĂŁ mai estompata va rĂŁmâne totuĂâ˘i dupĂŁ un polish.

Cred ca se poate repara cu succes prin metoda PDR (paintless dental repair) din câte m-am documenta pe net, orice recomandare din partea voastrĂŁ fiind apreciata :) as prefera sa ma duc la cineva cu experienĂâşa.post-2711-14584926677152_thumb.jpgpost-2711-1458492699143_thumb.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Povestea e mai complicata ... Am o scara de lemn in garaj si un rezident (a se citi motan european) de vreme rea ce ii place sa mai ĂŽnnopteze din cand in cand. MultĂŁ vreme am securizat scara sau am depozita-o afara. Ceasul rĂŁu pisica neagrĂŁ (motanu e alb cei dreapta) sâmbĂŁta am adus scara ĂŽn garaj sa ma sui in pod, insa dupĂŁ ce mi-am terminat treaba am omis sa o scot afara sau sa o proptesc bine. Duminica dimineața am gĂŁsit scara "rezemata" de mașina ... :( bĂŁnuiesc ca motanu s-a urcat pe scara ca de altfel e in stare, si a reușit sa o darame spre mașina.

O poza cu "delincventul"

http://i.imgur.com/7BVnVhN.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.