Jump to content

320d xDrive


cornel

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • 10 months later...

Am vazut o masina ce seamana cu a ta, astazi la Proleasing (poate era chiar a ta?). Mi-a atras atentia culoarea, si a mea fiind tot albastru Estoril.

Multi km inainte, fara probleme!

Chiar ma uitam azi ca si a mea (F48) a avut intrari in service (pentru intretinere, nu reparatii), cam din 10.000 in 10.000 de km. Eu schimb la placute pe banda rulanta. Pe fata la 20.000 si la 50.000, pe spate la 30.000 si om mai vedea cand.

Link to comment
Share on other sites

Ah,am gĂŁsit acum

The Auto Start/Stop feature operates differently according to the transmission your vehicle is equipped with:<br style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: rgb(34, 34, 34); color: rgb(34, 34, 34); font-family: verdana, geneva, lucida, "lucida grande", arial, helvetica, sans-serif; font-size: 14px;"><br style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: rgb(34, 34, 34); color: rgb(34, 34, 34); font-family: verdana, geneva, lucida, "lucida grande", arial, helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Automatic Transmission: When the vehicle is in Drive, the Start/Stop function will shut off the engine whenever the car is brought to a stop and the brake pedal is pressed to keep the car from moving. After about one second of being stopped, the engine shuts off and the tachometer needle will point to the “ready” position. When the brake is released, the engine starts and you can continue driving as normal. The driver can also put the car in Park while the engine is off and release the brake pedal; putting the car in Drive again will automatically start the engine.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut o masina ce seamana cu a ta, astazi la Proleasing (poate era chiar a ta?). Mi-a atras atentia culoarea, si a mea fiind tot albastru Estoril.

Multi km inainte, fara probleme!

Chiar ma uitam azi ca si a mea (F48) a avut intrari in service (pentru intretinere, nu reparatii), cam din 10.000 in 10.000 de km. Eu schimb la placute pe banda rulanta. Pe fata la 20.000 si la 50.000, pe spate la 30.000 si om mai vedea cand.

 

A mea era :)

 

Un mic sumar al interventiilor pana la 100.000 km ar arata cam asa:

1. 6 revizii (3 cu schimbari complete de consumabile si 3 doar ulei)

2. Cutie transfer xDrive schimata (garantie)

3. Bucsa hidrolager brat stanga schimbat (garantie)

4. Tachet caseta directie (garantie)

5. Placute frana fata/spate (doar odata pe ambele punti, urmeza data viitoare sa schimb si discurile)

6. Update software iLevel (la zi)

7. Parbriz schimbat (acum 2 luni cu unul cu banda/parasolar gri, intre timp am mai luat o piata :angry2: insa a facut doar o floricica "inchisa" ce nu are sanse sa produca alte damages)

8. Revopsit bara fata/spate (de la pietricele bara fata era ciuruita, iar bara spate a suferit cateva zgarieturi de la binevoitori; ar trebui sa revopsesc si capota ce are cateva "cratere" de la pietricele)

9. Revopsit eleron luneta (am insistat eu prea multla spalat cu Karcher-ul si am reusit sa ii "zbor" o bucata de lac :shifty: )

 

Retrofit-uri:

1. Alpine audio system (plus inlocuire boxe/adaugare tweeters Harman Kardon portiere spate)

2. MPPK 200 CP 420 Nm (de departe cea mai buna investie!!!!)

3. SLI

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Destul de curat, mai mergea cu siguranta 50k.

Probabil ca da, poate nu neaparat inca 50k insa considerand doar culoarea uleiului as zice si eu ca mai mergea.

Comparativ la E46 am schimbat uleiul la 180k si era "negru taciune".

 

Ce te-a determinat sĂŁ faci schimbul total și nu gravitațional?

 

Piticul perfectionist probabil :)

ZF recomanda schimb gravitational intre 80-120k km, insa am zis ca rau nu are cum sa ii faca un schimb total, asa ca pt 3 litri de ulei in plus si 1 ora de manopera am zis ca merita.

Link to comment
Share on other sites

Unde ai efectuat schimbul?

Automatico

Ți-am lĂŁsat un PM, dacĂŁ ĂŽmi poți lasĂŁ câteva detalii legate de MPPK.

Kit-ul MPPK conține un DDE și intercooler, iar montajul l-am fĂŁcut la Proleasing. Prețul a fost 1000 euro din câte ĂŽmi aduc aminte cu montaj inclus.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am citit tot topicul. Felicitari pentru felul in care ingrijesti masina.

 

Vad ca si tu ai ceva probleme cu ea, desi nu are multi km. Am folosit un F20 118d(50 000 km rulati in 1,5 ani cat a fost la mine), dar a avut prea multe probleme(printre cele mai mari: pompa motorina, distributia, valva de la racitorul de gaze de pe egr), radiator AC, partea de suspensie si directie n-o mai pun la socoteala ca se adauga la consumabile. Acum ma gandesc la un F30, dar vad ca nu sunt tare stralucite nici astea. Desi daca doresti sa o vinzi, let me know :)))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Nu am mai "accesat"de ceva vreme acest thread, intre timp masina a ajuns la 130k km si urmeaza o revizie full.

 

Imi poți da mai multe detalii despre sistemul audio Alpine ?

 

As zice ca e un upgrade destul de echilibrat dpdv al pretului, usurintei cu care se monteaza versus calitatea sunetului obtinut. Kit-ul contine amplif-ul si un set de boxe pt usile fata, tweeter & medii (trebuie schimbate si ramele de pe usile fata pt a acomoda instalarea tweeterelor). Pt a obtine maximul de calitate ce il poate da sistemul dpdv al meu e musai sa fie schimbate si boxele din usile spate (cele stock sunt jalnice). Am ales varianta sa cumpar un set de boxe original Harman Kardon, difuzoarele de medii se instaleaza plug & play insa pt tweetere trebuie decupat din fata de usa. Probabil ca si schimbarea subwooferelor de sub scaune ar mai aduce un plus de dinamica, ceea ce imi propusesem sa o fac initial, insa intre timp m-am obisnuit cu acest setup.

Cum se aude? Binenteles ca fata de sistemul stock e un pas imens in fata, dpdv al meu as zice ca este calitativ mai bun chiar decat HiFi de fabrica insa ii lipseste profunzimea si dinamica/puterea data de spatialitatea unui Harman Kardon. Pentru cine doreste insa un sunet stereo clasic cu o claritate similara a unui HK la o putere nitel mai mica cred cu tarie ca sistemul Alpine este o alege buna.

 

Salut cornel,

Ce feedback ai acum cu MPPK -ul ?

 

Am instalat MPPK pe la vreo 40k km, intre timp s-au acumulat aprox 90k km . Dpdv dinamic cei 40 Nm/16 CP se simt din plin, maximul ajungand la 420 Nm/200 CP. Atat la viteze mici de oras surplusul de Nm ajuta la plecari mai rapide de pe loc sau in depasiri din scurt dar mai ales la viteze de peste 100km/h simti ca depasirile se fac mai lejer. Dpdv consum de combustibil tot pe acolo e, daca e sa creasca sau sa coboare e total dependent de marimea talpii pantofului :rolleyes: In ceea ce priveste probleme generate, zero pana acum, personal nu cred ca cei de la BMW ar risca o marire a puterii in detrimentul fiabilitatii.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pandemia ne-a schimbat complet modul in care folosim masinile, daca inainte faceam si 20-25k km pe an acum dupa un an si jumatate deabea am ajung la 15.000 km. E drept ca toata vara folosesc preponderent E46 cabrio, insa la propiu a cam prins panze de paianjan F31 :)

 

Revizie full : ule & filtru de ulei, fitru de aer, filtru de polen, filtru de motorina.

In urma check-ului s-a constat nevoia de inlocuire a bucsei/hidrolagar brat dreapta fata, cum pe stoc nu exista urmeaza sa o comande si sa ma reprogrameze (pierdere de vreme, ce o fi asa de greu sa ai in stoc o bucsa)

 

Vln7I6c.jpg?1

Link to comment
Share on other sites

am eu bucsele, stanga-dreapta, originale BMW, daca esti sigur ca vrei sa schimbi doar bucsele

mie mi-au zie cei de la service-ul de roti unde am mers sa fac geometria ca ar trebui sa le schimb, ca prezinta urme de imbatranire

le-am comandat si am mers la service, aici, ce sa vezi, se recoamnda schimbarea bratului cu totul, pt ca acesta este din aluminiu si bla bla..alte detalii pe care nu m-am obosit sa le retin

daca schimbi doar bucsele, dezavantajul ar fi ca in timp pot sa apare zgomote de la un mic joc pe care il capata bucsa in brat

Edited by mariusmsd
Link to comment
Share on other sites

Daca reprezentanta BMW recomanda schimbarea si o si face, merg pe mana lor. Acum vreo 4 ani am mai schimbat o bucsa pe garantie si personal nu am observat nici un joc/zgomot sa apara si am facut lejer 50k km in aceasta perioada de timp.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.