Jump to content

f30 318d


darius_x

Recommended Posts

Pe principiul "uleiul se schimba la an, nu la km :) ". Dar poate a fost schimbat in alta parte intre reviziile 'oficiale' ?

 

L.E. : Ultima citire de cheie e in RO, e posibil sa fi fost schimbat uleiul inainte sa fie adusa sau dupa ce a fost adusa, dar nu la BMW (inainte de ultima citire).

Edited by mgs
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

In Romania se recomanda schmbul la 10k din mai multe motive. Unul ar fi praful mult peste media occidentala, al doilea ar fi ca noi le cumparam SH, si e interesul nostru sa le intretinem cat mai bine, doar nu ne furam singuri caciula.

 

In DE am vazut si eu schimburi la 40k km, si exista pe unele specificatii de uleiuri numarul asta imens.

 

The combination of innovative base oils – based on synthesis technology and the latest additive technology – guarantees an engine oil that reduces oil and fuel consumption and that ensures fast lubrication of the engine. Depending on the manufacturer instructions, oil change intervals of up to 40,000 km are possible.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

178.000 km este numarul magic?

 

Am vazut cred ca cel putin 10 BMW pe autovit cu fix 178.000km, coincidenta sau?

 

iarasi, faza cu 320 cu 143 cai e prea nesimtita... cum sa ii zici 320 cand ea e 318?

Nu zic neaparat de amicul tau, dar mi se pare o idiotenie sa minti omu§ ca e 320 si el sa fie 318i doar pentru ca sunt mai cautate 320 si poate poate se razgandeste si ia 318...

Edited by AFk^
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Care-i faza cu praful?

Cum intra el in motor?

 

pulberile fine trec de filtru si din admisie trec in camera de ardere si le spala al treilea inel de la piston;)

pelicula de ulei depinde de ce aduna(praf, aditivii buni din motorine/benzine) si de regimul de functionare (mai mult oras si fara autostrada,din pacate)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

pulberile fine trec de filtru si din admisie trec in camera de ardere si le spala al treilea inel de la piston;)

pelicula de ulei depinde de ce aduna(praf, aditivii buni din motorine/benzine) si de regimul de functionare (mai mult oras si fara autostrada,din pacate)

Ai zice ca traim in desert. :rolleyes:

Asta cu "e praf, deci trebuie schimbat uleiul de 3 ori mai repede" e o gogoasa aruncata de Doreii din service-uri, ca sa-si scoata parleala. Daca ai fi zis ca nu avem autostrazi si se merge mult urban as mai fi inteles.

Edited by LYM
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.