Jump to content

Un sfat va rog


Recommended Posts

Salutare tuturor. De aproximativ 2 saptamani am cumparat un E46, 316i, fabricatie 199, 105c.p. Inainte sa o cumpar am condus-o putin si am observat ca nu tragea la capacitate maxima... chiar daca are doar 105 cai, nu tragea cum trebuie, parca era gatuita iar relantiul oscila, nu statea fix. Fostul proprietar mi-a spus ca trebuie inlocuita valva PCV si schimbate bujiile, motivand ca acesta ar fi motivul pentru care nu trage, insa am banuit de atunci ca ar putea fi defect si debitmetrul de aer. Dupa ce am cumparat masina, i-am schimbat acea valva PCV si nu mai am probleme cu relantiul, insa problema cu trasul se manifesta in continuare. Cu pedala la fund isi ia singura si incet demarajul si consumul a urcat undeva la 16%. Mentionez ca nu i-am schimbat bujiile deoarece pornirea este ok si nici in mers nu merge intrerupt. Am dus-o la 2 service-uri sa vad care ar fi problema. Primul a folosit un tester universal iar cel de-al doilea a folosit un tester sau soft numai pentru BMW, nu prea ma pricep, pentru ca numai pe masini BMW lucreaza acolo. Ambii mecanici mi-au spus ca trebuie inlocuit debitmetrul de aer, dupa ce le-a aparut eroarea respectiva. Am cumparat un debitmetru original BOSCH de la dezmembrari si dupa ce l-am montat nu mai aparea pe tester ca eroare dar daca o acceleram dadea sa se inece si chiar dadea rateuri pe evacuare, dupa care se oprea. Mecanicul mi-a spus ca debitmetru este defect si sa caut altul. Acum masina are montat debitmetrul ei dar de cateva zile se comporta in felul urmator: dimineata o pornesc, sta la relantiu normal dar daca o accelerez sau vreau sa plec de pe loc se ineaca si se opreste sau da rateuri pe evacuare si nu pot sa plec decat dupa cateva minute, probabil pana se mai incalzeste...(exact ca atunci cand i-am montat debitmetrul pe care il cumparasem de la dezmembrari). Am facut si proba la debitmetru, cu motorul pornit, i-am scos mufa dar are acelasi mers, adica nu se simte nici o diferenta si in mers tot asa greu merge...Voi ce parere aveti? Multumesc.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. De aproximativ 2 saptamani am cumparat un E46, 316i, fabricatie 199, 105c.p. Inainte sa o cumpar am condus-o putin si am observat ca nu tragea la capacitate maxima... chiar daca are doar 105 cai, nu tragea cum trebuie, parca era gatuita iar relantiul oscila, nu statea fix. Fostul proprietar mi-a spus ca trebuie inlocuita valva PCV si schimbate bujiile, motivand ca acesta ar fi motivul pentru care nu trage, insa am banuit de atunci ca ar putea fi defect si debitmetrul de aer. Dupa ce am cumparat masina, i-am schimbat acea valva PCV si nu mai am probleme cu relantiul, insa problema cu trasul se manifesta in continuare. Cu pedala la fund isi ia singura si incet demarajul si consumul a urcat undeva la 16%. Mentionez ca nu i-am schimbat bujiile deoarece pornirea este ok si nici in mers nu merge intrerupt. Am dus-o la 2 service-uri sa vad care ar fi problema. Primul a folosit un tester universal iar cel de-al doilea a folosit un tester sau soft numai pentru BMW, nu prea ma pricep, pentru ca numai pe masini BMW lucreaza acolo. Ambii mecanici mi-au spus ca trebuie inlocuit debitmetrul de aer, dupa ce le-a aparut eroarea respectiva. Am cumparat un debitmetru original BOSCH de la dezmembrari si dupa ce l-am montat nu mai aparea pe tester ca eroare dar daca o acceleram dadea sa se inece si chiar dadea rateuri pe evacuare, dupa care se oprea. Mecanicul mi-a spus ca debitmetru este defect si sa caut altul. Acum masina are montat debitmetrul ei dar de cateva zile se comporta in felul urmator: dimineata o pornesc, sta la relantiu normal dar daca o accelerez sau vreau sa plec de pe loc se ineaca si se opreste sau da rateuri pe evacuare si nu pot sa plec decat dupa cateva minute, probabil pana se mai incalzeste...(exact ca atunci cand i-am montat debitmetrul pe care il cumparasem de la dezmembrari). Am facut si proba la debitmetru, cu motorul pornit, i-am scos mufa dar are acelasi mers, adica nu se simte nici o diferenta si in mers tot asa greu merge...Voi ce parere aveti? Multumesc.

De dragul curiozitatii :

-de ce ti-ai luat un bmw cu tema de casa adica cu probleme declarate.

-de ce ti-ai luat cel mai slab motor posibil de pe e46 care mananca de rupe, 12 la 100 fiind minim in oras...

-macar ai stiut unde iti bagi capu? are 16 ani masina o sa cade din ce in mai multe.

 

Eu zic sa nu te miri ca trage greu o avea ea 105 cai dar la vechimea masinii au mai crapat din ei , si sa nu te plangi de consum 16% e destul de bine pentru semi sportiv la masina ta.

 

Imi pare rau ca mai iau de tine si nu imi pasa de minusurile ce o sa apara, dar cum poti spune ca ai conduso si ai observat ca nu trage bine si tot ai cumparato, nu mai bine strangeai inca 1k/2k euro si iti luai ceva mai nou, mai intretinut si fara probleme imediate.

 

Probabil era pretul bun la masina, nui bai recuperezi tu din reparatii. :goodjob:

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

De dragul curiozitatii :

-de ce ti-ai luat un bmw cu tema de casa adica cu probleme declarate.

-de ce ti-ai luat cel mai slab motor posibil de pe e46 care mananca de rupe, 12 la 100 fiind minim in oras...

-macar ai stiut unde iti bagi capu? are 16 ani masina o sa cade din ce in mai multe.

 

Eu zic sa nu te miri ca trage greu o avea ea 105 cai dar la vechimea masinii au mai crapat din ei , si sa nu te plangi de consum 16% e destul de bine pentru semi sportiv la masina ta.

 

Imi pare rau ca mai iau de tine si nu imi pasa de minusurile ce o sa apara, dar cum poti spune ca ai conduso si ai observat ca nu trage bine si tot ai cumparato, nu mai bine strangeai inca 1k/2k euro si iti luai ceva mai nou, mai intretinut si fara probleme imediate.

 

Probabil era pretul bun la masina, nui bai recuperezi tu din reparatii. :goodjob:

 

Chiar nu vreau sa intru in polemica cu nimeni, nu de asta am postat aici, am avut nevoie de niste pareri/sfaturi de la cei care au avut probleme asemanatoare si atat.

Nu vreau sa ma justific in fata ta ca nu sunt obligat dar ca sa-ti satisfac curiozitatea am sa-ti raspund la intrebari:

- am luat masina cu problemele enumerate intrucat nu mi s-au parut asa grave, pretul masinii a fost ok fata de cele de pe pieta auto, faptul ca masina are taxa platita si nerecuperata, deci o pot inmatricula pe numele meu;

- stiu ca este cel mai slab motor si nu ma deranjeaza acest lucru, consumul masinii este strict treaba mea, nu cred ca are de ce sa te deranjeze pe tine si ca fapt divers nu vreau sa sune a lauda dar am mai avut doua E46 cu ceva ani in urma, un 320d -136c.p. si un 320i din 2001 - 150c.p. si clar sunt constient ca nu este prea sportiva cea pe care o am dar asta este situatia;

- stiu ca este destul de veche masina si sunt constient ca in timp pot aparea si alte probleme dar fiecare isi cumpara ce masina isi permite in functie de buget;

 

Am cerut doar niste pareri/sfaturi nu se se ia cineva de mine, oricum nu ma deranjeaza acest lucru, stai linistit si ca idee daca mai aveam diferenta era logic ca imi cumparam ceva mai nou nu?

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, este eroare de debitmetru.

 

E bine totusi sa verifici si alte chestii. De exemplu, sa nu cumva sa traga aer fals.

 

Sa iei un debitmetru identic cu cel pe care-l ai daca il iei din dezmembrari.

 

Check Engine ai in bord?

 

Multi au schimbat debitmetrul degeaba.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Cei de la service au verificat ca sa nu traga aer fals si altele dar nu au gasit decat asta, ma gandeam ca ar putea fi si altele de ex: senzor axa came sau sonda lambda dar daca erau defecte trebuia sa dea o eroare ceva nu?

Nu este aprins Check Engine.

Ideea este ca inainte dupa ce o porneam dimineata puteam pleca imediat, insa de cateva zile ma lovesc de problema descrisa mai sus: "dimineata o pornesc, sta la relantiu normal dar daca o accelerez sau vreau sa plec de pe loc,nu se tureaza se ineaca si se opreste sau da rateuri pe evacuare si nu pot sa plec decat dupa cateva minute".

Se poate ca debitmetrul sa fie cauza in conditiile in care in urma cu cateva zile nu facea asa?

Link to comment
Share on other sites

De dragul curiozitatii :

-de ce ti-ai luat un bmw cu tema de casa adica cu probleme declarate.

-de ce ti-ai luat cel mai slab motor posibil de pe e46 care mananca de rupe, 12 la 100 fiind minim in oras...

-macar ai stiut unde iti bagi capu? are 16 ani masina o sa cade din ce in mai multe.

 

Eu zic sa nu te miri ca trage greu o avea ea 105 cai dar la vechimea masinii au mai crapat din ei , si sa nu te plangi de consum 16% e destul de bine pentru semi sportiv la masina ta.

 

Imi pare rau ca mai iau de tine si nu imi pasa de minusurile ce o sa apara, dar cum poti spune ca ai conduso si ai observat ca nu trage bine si tot ai cumparato, nu mai bine strangeai inca 1k/2k euro si iti luai ceva mai nou, mai intretinut si fara probleme imediate.

 

Probabil era pretul bun la masina, nui bai recuperezi tu din reparatii. :goodjob:

 

waw, super tare tu ai 316i facelift de 116 cai si vorbesti de 316i 105cp de parca ar fi vreo fabie 1.2 si tu ai vreun 330i :))

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ce erori apar?

 

 

salut, imi poti spune si mie ce trebuie schimbat daca imi apar erorile astea ?

 

135 - senzor pozitie ax came

141 - regulator lambda

171 - amestec combustibil, setare

 

este vorba tot de un 316i , 2001 nfl. vreau sa cumpar ce treubie schimbat si sa stiu exact ce iau. multumesc

Edited by rodriguez
Link to comment
Share on other sites

Salutare, i-am pus debitmetru Bosch si nu mai am problema descrisa mai sus:"dupa ce o porneam dimineata puteam pleca imediat, insa de cateva zile ma lovesc de problema descrisa mai sus: "dimineata o pornesc, sta la relantiu normal dar daca o accelerez sau vreau sa plec de pe loc,nu se tureaza se ineaca si se opreste sau da rateuri pe evacuare si nu pot sa plec decat dupa cateva minute". Acum masina merge rotund insa, tot asa nu trage cum trebuie. I-am facut iar un test si mi-a gasit 2 erori: Knock1 si Knock2 iar mecanicul mi-a spus ca trebuie schimbat senzorul de detonatii sau Knock sensor. Acesta este montat undeva pe blocul motor pe lateral iar pentru inlocuire lui trebuie data jos galeria de adminise. Am sa-l schimb si va tin la curent.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema. Dupa ce a dat jos mecanicul galeria de admisie ca sa inlocuiasca senzorul respectiv (senzorul de detonatii sau Knock sensor), am constatat ca acesta nu era conectat si nici nu se putea vedea acest lucru inainte, fiind intr-un loc greu accesibil. A montat senzorul fara sa-l inlocuiasca cu cel nou iar acum pe tester nu mai da nici o eroare si masina merge foarte bine si trage bine, se simte ca are putere in ea.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.