Jump to content

Tremurat motor F10 530D + mieunat


Recommended Posts

Am fost la Banat Car cat masina a fost in garantie cat si dupa. Pana am avut ceva probleme care la BanatCar nu au fost rezolvate.

 

Atunci am mers la Pitstop si am stat langa ei. Am fost de vreo 2-3 ori. Lucreaza destul de OK insa ai surprize cu manopera cateodata pt ca e deosebit de scumpa. (daca mergi acolo, sa intrebi inainte de pret).

 

Mai nou imi fac singur lucrarile :p si daca nu pot singur, merg in ordine: BanatCar si Pitstop (stat langa ei). In altii nu am incredere :(

Link to comment
Share on other sites

OE pun, doar ma gandeam ca sunt tot de Bosch facute. In fine, nu are rost sa risc pentru 200 de lei. Numai ca luna asta am bagat mai mult decat planuiam in masina, cam 4700 de lei in reparatiii si se pare ca nu e gata. Maine imi vin cauciucurile de iarna, sapt viitoare jante, and the list goes on... alti bani alta distractie. Edited by Crysis21
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Buna seara

 

Pana la urma care a fost rezolvarea ? Si la mine am observat ca pornesc si dupa 3-5 secunde incepe sa balbaie un pic , turometrul oscileaza si el....daca incerc sa accelerez tremura pina in 1000 de rotati, dupa nu mai tremura!!!

Dupa 2-3 min isi revine la normal dry.gif . Asta se intampla doar cand este rece

Edited by flavyus
Link to comment
Share on other sites

Buna seara

 

Pana la urma care a fost rezolvarea ? Si la mine am observat ca pornesc si dupa 3-5 secunde incepe sa balbaie un pic , turometrul oscileaza si el....daca incerc sa accelerez tremura pina in 1000 de rotati, dupa nu mai tremura!!!

Dupa 2-3 min isi revine la normal dry.gif . Asta se intampla doar cand este rece

Am mai spus o si o repet : Curatati galeria de admisie asta e cauza pentru care motorul intrerupe la pornirea la rece!

O sa fii uimit de ce gasesti in interior

Bafta!

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am mai spus o si o repet : Curatati galeria de admisie asta e cauza pentru care motorul intrerupe la pornirea la rece!

O sa fii uimit de ce gasesti in interior

Bafta!

 

Ok dar de ce face decat la rece asta nu imi explic dry.gif , si o perioada scurta de timp

Edited by flavyus
Link to comment
Share on other sites

@flavyus find diesel doar la rece sunt bujiile puse la treaba.

 

@Crysis21 la fel am patit si eu in trecut, doua buji pe duca si nu mai incalzeau cum trebuie, fiind vara se simtea incet tremuratul la rece in jurul a 1200rpm, le-am schimbat dar acel sunet pronuntat al motorului era tot prezent, nu stiu daca din cauza bujiilor nu s-a facut arderea cum trebuie si s-ar fi infundat galeria caci aceea era problema, curatat galeria+egr care era infundat rau de nu mai inchidea bine valva, si pe urma a fost totul normal.

 

Edit: wtf am omis ca ai postat tot septembrie dar 2015, totusi pana la urma la tine sunetul a disparut cand ai curatat admisia?

Edited by Stormzor
Link to comment
Share on other sites

I-am facut o diagnoza acum , concluzia : 1. Bujiile 2-4-6 arse

2. Releul ars

3. Galeria +egr colmatate!!!

 

De obicei bujiile nu se ard ! Eroarea vine de la releu! El pica din cauza vibratiilor ! Poti masura bujiile cu un multimetru inainte sa le schimbi! Schimba prima data releul si vezi ce erori mai da!

Curata galeria si egr ul o sa ramai surprins ce gasesti in interior !

Succes

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De obicei bujiile nu se ard ! Eroarea vine de la releu! El pica din cauza vibratiilor ! Poti masura bujiile cu un multimetru inainte sa le schimbi! Schimba prima data releul si vezi ce erori mai da!

Curata galeria si egr ul o sa ramai surprins ce gasesti in interior !

Succes

 

pai si de ce pe testar da doar 3 bujii arese?si nu toate daca de vina este releul? Oricum le schimb toate 6

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pai si de ce pe testar da doar 3 bujii arese?si nu toate daca de vina este releul? Oricum le schimb toate 6

Ai vazut ce e in relul ala ??

Are 4 sau 6 contacti in functie de cati cilindri are motorul foarte subtiri ! Daca unul sau mai multi dintrei ei sunt dezlipiti de la vibratii iti va da eroare doar la cele care sunt dezlipite! Sau poate da la toate daca toate sunt dezlipite! Sper ca m am facut cat de cat inteles!

Succes!

Link to comment
Share on other sites

De obicei bujiile nu se ard ! Eroarea vine de la releu! El pica din cauza vibratiilor !

Cum sa il pui sa schimbe releul (DE FAPT UN MODUL dedicat controlului bujiilor!) cand din diagnoza a rezultat ca numai anumite bujii sunt ...arse? ..Ce fel de logica ai folosit?

Daca erau toate bujiile arse atunci foarte probabil acel modul ar fi defect.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Cum sa il pui sa schimbe releul (DE FAPT UN MODUL dedicat controlului bujiilor!) cand din diagnoza a rezultat ca numai anumite bujii sunt ...arse? ..Ce fel de logica ai folosit?

Daca erau toate bujiile arse atunci era foarte probabil acel modul defect.

Eu nu l am pus sa schimbe releul! i am dat un sfat din experienta ! Eu am aceiasi motor aceleasi probleme am avut la tester a iesit bujia 2 si 5 arse...defapt era releul! Rezolvarea inlocuit releu si curatat galerie si egr!

Link to comment
Share on other sites

Eu nu l am pus sa schimbe releul! i am dat un sfat din experienta ! Eu am aceiasi motor aceleasi probleme am avut la tester a iesit bujia 2 si 5 arse...defapt era releul! Rezolvarea inlocuit releu si curatat galerie si egr!

Eu am avut 2 bujii din 4 arse, le-am schimbat o data acum 40k km si acum recent am eroare bujia 1. Crezi ca o sa schimb mai intai "releul"!? In nici un caz.

O sa schimb toate bujiile (si) pentru ca sunt garantate un anumit numar de kilometri..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut 2 bujii din 4 arse, le-am schimbat o data acum 40k km si acum recent am eroare bujia 1. Crezi ca o sa schimb mai intai "releul"!? In nici un caz.

In mod normal cand schimbi bujiile trebuiesc schimbate toate ca sa faci o treaba buna nu doar cele arse! Pentru ca una noua se incalzeste mult mai repede si mai tare decat una veche!

Asta daca vrei sa nu iti tremure motorul la rece!

In fine fiecare face cum crede eu am spus parerea mea si cum am rezolvat eu ! Si vorbesc in cunostiinta de cauza operatiunea a fost facuta de mine personal!

Bafta!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.