Jump to content

BMW e90 5000 RPM in a doua cred


Recommended Posts

Buna ziua,

 

Am un BMW e90(10.2009 facelift) 330xd 241 cai, adus in 2012 din Germania. are acum 155.000 km. (30k in tara)

 

Nu am avut probleme cu el pana sa imi faca urmatoarele figuri.

- (fac o accelerare mai agresiva pe durata scurta) Plec de la semafor apasand acceleratia mai tare, apoi din ce imi dau seama schimba urmatoarea treapta, eu ridic piciorul de pe acceleratie pana la un nivel mai normal atunci se accelereaza foarte tare 4800-5100 ture (am 5 mii si ceva pe bord) de FRICA iau piciorul de pe acceleratie ca ma smuceste la un moment dat si ea revine la normal apoi.

Am patit de 3 ori in ultimele 30-40 zile aproximativ, de fiecare data eram plecat de acasa/birou de 2-3 minute.

Nu imi dau cu parerea ca nu ma pricep, stiu doar ce am citit pe net dar nimic la obiect.

 

- A doua problema ar fi ca imi pare ca smuceste cand dau in R din P sau D, ma refer cand dau de schimbator...... cand e parcata in panta/rampa pare ca se simte mai tare....

 

----Precizari----.

--Imi pare ca dupa ultima revizie nu trage la fel de bine ca la inceput(dar poate m-am obisnuit eu cu ea si nu-mi mai dau seama...)

(cand o calcam ma lua cu lesin.....)

--Nu am schimbat nimic la ea inafara de revizie standard(filtre si ulei), placute frana, lichid frana la aproximativ 10.000 km.

--Nu merg agresiv, decat rar. Sport de 2 ori pe luna si de regula dupa ce o incalzesc bine inainte (asa am citit...)

--Se scurge ulei pe la cutie......la fiecare revizie am vazut murdar.....si mi se recomanda revizie de fiecare data cand vb cu cineva (sa o fac?, sa completez doar uleiul? sa il schimb?.....)

-- la ultima revizie mi s-a spus ca am si scurgeri de nu stiu unde de la motor.....

 

As dori sa stiu ce e de facut si ce ar mai trebui facut la o masina de 150.000 km

 

Alte chestiuni ce vreau sa le rezolv din diferite discutii cu posesori sau fosti de BMW de acum si din trecut....

 

- o mica bocaneala(poc) cand dau de volan cursa scurta - am inteles ceva de capul casetei de directie....

- la gropi sau coborire de pe borduri mici, troncane ceva...nu foarte rau dar simtsi se aude

- trebuie schimbat uleiul in diferential ?

- imi spunea cineva de volanta? ca ar trebui schimbata.... am asa ceva ? stiu ca la dacie era.....

- Sa schimb bujiile ?

- curatare EGR ?

- inlocuire furtune vacum ?

- Curatare galeria admisie ?

 

 

Ms. Dau un bax de bere, 2, 3........

 

Raspund repede la forum daca primesc notificari, aduc lamuriri la orice am scris mai sus daca e nevoie.

 

O seara placuta

Link to comment
Share on other sites

 

 

- A doua problema ar fi ca imi pare ca smuceste cand dau in R din P sau D, ma refer cand dau de schimbator...... cand e parcata in panta/rampa pare ca se simte mai tare....

 

 

Salut! Trage frana de mana inainte sa apesi pe "P" in special cand esti in panta/rampa si sa vezi ca nu mai smaceste deloc!

 

 

 

 

 

Iph6+

Link to comment
Share on other sites

La 150000 km in primul rand trebuie sa faci schimbul de ulei si filtru la cutia de viteze dupa care ar trebui sa verifici tampoanele motor si cutie. Asta pentru smunciturile pe care le acuzi cand schimbi din R in P sau D. Bujiile le poti schimba preventiv chiar daca nu ai eroare la tester, poti curata admisia, EGR-ul iar pentru vacuum iti recomand un test vacuum. Personal as schimba toate furtunurile astfel incat sa stau linistit, insa este optiunea ta. Volanta la automata nu e acelasi lucru cu volanta de la manuala. Practic nu-i ai grija pentru ca e doar o piesa din metal fara amortizoare si fara masa dubla.

Prioritatea ta trebuie sa fie schimbul de ulei si filtru la cutia de viteze.

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca supraturarea aia si necuplarea curecta sau ce o fi e de la uleiul din cutie...? ca asta e marea mea problema.......

si o sa ii fac si restul de curatari (egr, admisie) si furtunele de vacum si bujiile.

Daca tot o bag in service ii fac cat mai multe...

astea 2 ce sunt? bucse? sau ce?

- o mica bocaneala(poc) cand dau de volan cursa scurta - am inteles ceva de capul casetei de directie....

- la gropi sau coborire de pe borduri mici, troncane ceva...nu foarte rau dar simt si se aude

 

Apropo, distributia la asta e pe lant nu ? se schimba ceva ? se verifica cumva.....

 

P.S lichidul servo se inlocuieste? se completeaza? ms

 

 

Ms de raspunsuri.

 

Tu ai scurgeri pe la cutie si sau motor si intrebi pe forum ce sa faci?

Fugi intr-un service cat mai repede!!!

 

Ce service?

Imi poti recomanda unul ? Curge de 3 ani pe la cutie sau pe unde o curge si nu s-a schimbat nimic in mersul ei inafara de 3 smucituri....Toate astea le-am observat in service, ca nu am elevator sau ca imi face balta unde o parchez. Din 5 serviceuri, 2 au recomandat revizie cutie la 150-200k, 1 a zis ca e pe VIATA si ceilalti 2 au curatat si nu au recomandat nimic.

 

Asa ca, daca stii tu un service bun cu OAMENI te rog sa imi lasi contact aici sau pe PM.

 

(daca nu, te rog sa ii lasi pe cei care au mai "patit" din ce am eu, sa ma ajute, ca oricum discutia asta era premergatoare unei deplasari in service, dar nu vroiam sa imi spuna sa schimb nu stiu ce daca era doar de curatat sau revizie)

 

Nu ma intelege gresit dar am patit sa merg in 5 servicuri cu reglaj faruri ca bateau unui hais si altul cea si mi se recomanda schimbare far (ca de...era 1000 euro) si pana am desfacut eu si doar erau sarite din reglajele automate). si plateam 100-200 lei doar pe constatare sau " NU STIU CE ARE" .

 

Ms

Edited by Alex Balaz
Link to comment
Share on other sites

Totusi eu nu prea inteleg cum poti sa mergi cu masina de 3 ani stiind ca are scurgeri de ulei la cutie si sau motor. Nu cred ca e imposibil sa mergi intr-un service ok ca sa iti faca o constatare pertinenta. Mergi la Bmw Filaret, la Baneasa ( chiar daca unii ai avut experiente mai putin pozitive, sunt mecanici ok). Sau mergi la orice alt service mai de doamen ajuta, nu baraca din cartier care se pricepe la toate marcile.

Eu in locul tau m-as fi ingrijorat la faz a cu cutia. Smuciturile alea pot fi semn rau, dar mai ales turarea aia haotica. Iti sugerez sa mergi la un service cat mai repede pana nu e prea tarziu.

Restul problemelor sunt minore si se verifica/ schimba. Un cap de bara, o semicaseta, furtune vacuum.

Link to comment
Share on other sites

Am mers numai la serviceuri 'ok' recomandate. Niciodata la Titi mecanicu si ghereta lui.(titi este un nume fictiv, scuze daca exista cineva cu acest nume). Niciodata la Bmw reprezentanta, la fel, din experienta altora. Multumesc pt recomandari aici dar si pe PM. O sa fac cat se poate de repede revizia la cutie si restul chestiilor.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.