Jump to content

Sfat achizitie


alinul27

Recommended Posts

Compari mere cu pere dupa parerea mea. Sunt masini foarte diferite, de la motorizare pana la comfort!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Seria 1 model vechi la 11900? :) Cauta un F20 la banii aia. Sau mai pui un pic si iei una tzipla.

Nu gasesti F20 la bani acesti si sa fier rulata sub 80.000 km. Cel mai probabil nu este interesat asa mult de dotari si toate cele, ci de numarul km si anul mai mare de 2010-2011. Asa ca acestea sunt variantele.

Recomand sa mergi cu ambele, iar in care te simti tu bine pe aia sa o cumperi.

Link to comment
Share on other sites

Am facut un drive test cu un 118d si a fost foarte tare, stiu ca motoarele astea au probleme cu distributia, cam la ce nr de km apar?

Depinde, poate sa iti apara a doua zi sau sa nu apara deloc. De obicei exista o actiune tehnica pe modelele care au avut probleme. Daca poti negocia putin e posibil sa scoti o garantie de un an la ea.

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa te gandesti si la intretinere, revizie seria 1 reprezentanta = ~1200 ron, service multimarca ~900 ron, revizie Golf 6 reprezentanta = 800-900 ron, service multimarca ~600 ron.

Ca si dotari, ambele masini sunt similare. Daca iti place seria 1 cu 600E iti schimbi volanul cu unul de pachet M (cu comenzi si airbag) si ai rezolvat-o.

Ca si performante sa iti dai seama ca 105CP nu sunt 143CP, nu? Si se simt :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Buna, am citit cateva informati de aici de pe forum si de pe altele. Vreau sa cumpar un bmw 123d. Stiu de problemele tipice ale motorului N47D20. Masina vreau sa o cumpara de aici din franta unde si locuiesc. Avand de in vedere ca asigurarea anuala ajung undeva la o mie euro pe an plus prima imatriculare va fi scumpa avand in vedere ca are o putere fiscala de 11 cai.

 

Deci bugetul ar fi cat mai redus, undeva la 8-9000 euro. Am cautat in Franta si am gasit numai 2 -3 la bani astia, vreau modelu E87 ptr din cate am auzit ii cel mai bine echilibrat. Consum si performante bune.

 

Acum vin dintr-o familie VAG, am avut mute vw si am fost foarte multumit. De ce bmw? Chiar daca am avut o experienta foarte neplacuta cu un E39 tds, am zis ca as risca din nou cu asest bmw 123d. Pentru cei 204 cai si acest bloc Twin Turbo.

 

Momentan cicul cu un passat 1.9 TDI PD dus la 188 cai, care este foarte explozi si trage ok, dar locuind in Fr si fac destul de des Franta-Romania si invers caut o masina care sa mearga repede (250 km/h) si sa nu consume exagerat de multa motorina. Dupa calcule si auzite cred ca asta ii masina de care am nevoie. Ptr motive personale nu pot sa fac mai multe de 20 -22 de ore drumul acesta ( Fr-Ro).

 

Acest bmw 123d este si destul de pretabil la tuning. Aici ma refer la upgrade motor prin resoftare si eventual un turbo hybrid.

 

In final cer cateva sfaturi detinatorilor. Deci merita bani astia masina asta? Ce ii bine de stiut asupra bmw 123d.inainte sa il cumperi. Eu vreau sa il iau la peste 150 mi km.

 

Ce stiti despre acest turbo, cum se numeste acest turbo? Ii fiabil?

 

Un consum de oras real si un consum de autoruta la vitese mai mari aveti sa imi dati?

 

Va multumesc de timpul accordat.

 

P.S Sper sa nu fi offtopic, sunt nou aici in aceasta familie. Thx

Link to comment
Share on other sites

Buna, am citit cateva informati de aici de pe forum si de pe altele. Vreau sa cumpar un bmw 123d. Stiu de problemele tipice ale motorului N47D20. Masina vreau sa o cumpara de aici din franta unde si locuiesc. Avand de in vedere ca asigurarea anuala ajung undeva la o mie euro pe an plus prima imatriculare va fi scumpa avand in vedere ca are o putere fiscala de 11 cai.

 

Deci bugetul ar fi cat mai redus, undeva la 8-9000 euro. Am cautat in Franta si am gasit numai 2 -3 la bani astia, vreau modelu E87 ptr din cate am auzit ii cel mai bine echilibrat. Consum si performante bune.

 

Acum vin dintr-o familie VAG, am avut mute vw si am fost foarte multumit. De ce bmw? Chiar daca am avut o experienta foarte neplacuta cu un E39 tds, am zis ca as risca din nou cu asest bmw 123d. Pentru cei 204 cai si acest bloc Twin Turbo.

 

Momentan cicul cu un passat 1.9 TDI PD dus la 188 cai, care este foarte explozi si trage ok, dar locuind in Fr si fac destul de des Franta-Romania si invers caut o masina care sa mearga repede (250 km/h) si sa nu consume exagerat de multa motorina. Dupa calcule si auzite cred ca asta ii masina de care am nevoie. Ptr motive personale nu pot sa fac mai multe de 20 -22 de ore drumul acesta ( Fr-Ro).

 

Acest bmw 123d este si destul de pretabil la tuning. Aici ma refer la upgrade motor prin resoftare si eventual un turbo hybrid.

 

In final cer cateva sfaturi detinatorilor. Deci merita bani astia masina asta? Ce ii bine de stiut asupra bmw 123d.inainte sa il cumperi. Eu vreau sa il iau la peste 150 mi km.

 

Ce stiti despre acest turbo, cum se numeste acest turbo? Ii fiabil?

 

Un consum de oras real si un consum de autoruta la vitese mai mari aveti sa imi dati?

 

Va multumesc de timpul accordat.

 

P.S Sper sa nu fi offtopic, sunt nou aici in aceasta familie. Thx

la N47 ai distributie cu probleme ,la turbo nu stiu ce sa zic 2 turbine inseamna inca o problema in plus.altfel masina sta frumos pe sosea.edit:la banii aia banuiesc ca gasesti o masina cu multi km si probabilitate destul de mare sa iti mai cada ceva,eventual sa gasesti o masina cu istoric de service "bogat"

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Sincer nu stiu ce 123 d fie el si cu km multi gasesti cu doar 8-9 mii euro.

Ele nu sunt asa multe si probabil la.banii astia sunt mega cocsate si blanite.

Dar eu nu inteleg cum poti sa zici ca vrei masina care sa mearga cu 250, in conditiile in care Passatul merge sa zic 230.. doar pentru ca vrei sa faci Franta-Ro in 22 ore. Poate sunt eu singurul, dar eu nu inteleg nimic.

Adica pe unde mergi constant cu peste 200 ca sa zici ca ar conta diferenta de viteza maxima?

In fine, din cate stiu la acest biturbo, care cred ca e secvential, au fost ceva probleme. Nu stiu in care ani de fabricatie. S-au schimbat turbine si la n47 le biturbo de 218 cai, adica varianta mai recenta..

Edited by cavaliere
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Merci de informatii, cum ziceam sunt motive personale, merg la viteze din astea de 4 sau 5 ori pe an max, dar cand trebuie sa merg vreau sa am cu ce.Faza cu 250 km/h a fost doar un punct informativ. Nu despre asta vream sa discut. Normal ca si passatu merge, dar iti tremura volanu si dinti in gura. Desi trec cu el pe langa multe masini (bmw etc)... nu vreau sa fac versus.

 

Masini 123d sunt destule la bani astia. initial vream o skoda RS 2.0TDI 170cp sau un Leon Fr dar am zis sa trec la un "nivel" mai in sus.

 

Ma gandeam ca asta ii mai stabil la viteze mari ca doara de aia ii bmw. Peste 150.000 km am zis tocmai ptr a evita problemele de distributie care sunt tipice. De acest "biturbo" intradvar secvential nu stiam ca pica. Oricum il voi face hybrid si masina va ajunge la o putere de aprox 270cp. De aia as avea nevoie de o denumire a acestiu turbo KKK. As vrea sa vad cat de pretabila ii la tuning.

 

Merci

Edited by NiNu.
Link to comment
Share on other sites

Pai, ptr ca am avut toate masinile resoftate si cu siguranta si viitoarea va fi, ca ii bmw sau alta marca. Am incercat sa gasesc un raspuns adica sa imi fac o idee... @Boaska de obicei cu reactia ma duc si in 2h daca bate vantu ok sunt in Ro dar cum ziceam de cateva ori pe an sunt obligat sa merg cu masina, si trebuie sa ajung in cat mai putin timp. Infine astea ar fi cateva criteri... din multe altele ( motor de 2 litri care are 100cp pe litru, deci asigurare mai ok si prima inscriere ok la bani etc).

 

Am sa mai studiez, oricum pana la sarabatorile de iarna mai am timp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.