Jump to content

BMW 116i engine light


Recommended Posts

Salutare... Recent am achizitionat un seria 1 E87 si nu reusesc sa scap de problema asta...

La inceput s-a aprins acea valva galbena insotita de un triunghi galben si diagnosticul mecanicilor a fost ca distributia este sarita desi motorul nu avea nici un comportament\sunet suspect...Mi-a pus distributia la loc si dupa un drum brasov-bucuresti a reaparut acea valva galbena...

M-am intors la mecanic a testat-o si a gasit senzorul de tonatii defect,l-am schimbat si pe ala am mai facut un drum brasov-bucuresti si problema a reaparut.

Am testat iar masina si a aparut clapeta de acceleratie... am schimbat si clapeta de acceleratie desi cea veche parea sa fie noua am mai facut un drum de 400 km si a reaparut martorul (valva galbena)...

Ideea e ca de fiecare data cand o testez apare ceva, schimb piesa, merg 300-400 km si imi apare iar valva galbena

 

inca o problema dubioasa am mai avut de la bun inceput cand am facut RAR-ul... am parcat masina lasand-o cu cheia in contact, au mutat masina 5 metri au facut poze la seria sasiului si la seria motorului dupa care m-au chemat sa imi iau masina... camd am incercat sa o pornesc nu mai aveam curent... a venit un amic si mi-a dar curent am pornit si a 2-a zi am schimbat bateria.. la 2 zile distanta a inceput sa imi tot apara valva galbena

Ma poate ajuta cineva???

post-74237-0-51437700-1442427863_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

N-ar fi exclus ca toate alarmele sa fie false. Verifica cu atentie cablajele, in special in partea inferioara a masinii. In cazul asta, tot ce ti-au facut "mecanicii" a fost degeaba. Sper ca ai observat ghilimelele ...

Pe de alta parte, un cablaj cu izolatia partial strapunsa este foarte greu de identificat, am patit-o personal la un Jaguar (dupa orice spalare sau cand ploua, motorul intra "in avarie"). Am vandut-o cuiva care a zis ca are timp sa dea jos motorul, sa demonteze toate cablajele, sa le spele si apoi sa le verifice izolatorii.

Pana una alta, incearca si alti mecanici.

Link to comment
Share on other sites

Simbolul este de check engine.

Problema cu distributia sarita e comuna la 116i e87(eu am patit-o la 85 k km).Schimbat intinzator+niste nimicuri.

Simptomele initiale : pe parcursul a 2-3 luni masina a fost din ce in ce mai zgomotoasa.La o pornire intr-o zi a aparut buba, nu se tura peste 3000,mergea in suturi groaznice,zgomot ciudat al motorului.Ulterior dupa cateva porniri...nu a mai pornit.La fel,doar check engine aprins.

Tu unde ai reparat treaba asta?Reprezentanta?Tare mi-e ca nu a fost facuta cum trebuie.

Nu am inteles o chestie.Masina cum se comporta?

 

PS: s-a facut si recall ulterior,dupa ce schimbasem intinzatorul,mi s-a facut recall pt intinzator,s-a schimbat si codul oe pt noua piesa.

Ne poti da ceva detalii ?

Edited by AdrianHH
Link to comment
Share on other sites

Salut... nu am reparat masina la reprezentanta ci la un mecanic local din brasov, mecanic vorbind nu pare sa aiba ceva... trage la fel de bine ca si inainte numai ca dupa ce a umblat la distributie si a pus-o la loc dupa cum zic ei parca imi face un zgomot ciudat, gen: parca imi bate un tachet sau ceva de genul

Discutia intre mecanicul care a lucrat la masina si seful lui a fost ca de giaba tot schimb piese ci trebuie sa refac toata distributia cu lant intinzatoare si ce mai are ea pe acolo...

Acum nu stiu ce sa mai zic, voi cauta un mecanic mai priceput... poate chiar si reprezentanta sa imi zica exact ce e de facut

PS. Ori ce sfat imi poate fi de ajutor... macar imi fac o idee si nu ma iau ca prostul dupa ori ce diagnostic imi dau 'mecanicii'

Link to comment
Share on other sites

Salut... nu am reparat masina la reprezentanta ci la un mecanic local din brasov, mecanic vorbind nu pare sa aiba ceva... trage la fel de bine ca si inainte numai ca dupa ce a umblat la distributie si a pus-o la loc dupa cum zic ei parca imi face un zgomot ciudat, gen: parca imi bate un tachet sau ceva de genul

Discutia intre mecanicul care a lucrat la masina si seful lui a fost ca de giaba tot schimb piese ci trebuie sa refac toata distributia cu lant intinzatoare si ce mai are ea pe acolo...

Acum nu stiu ce sa mai zic, voi cauta un mecanic mai priceput... poate chiar si reprezentanta sa imi zica exact ce e de facut

PS. Ori ce sfat imi poate fi de ajutor... macar imi fac o idee si nu ma iau ca prostul dupa ori ce diagnostic imi dau 'mecanicii'

Din ce zici tu ori nu a sarit de la punct,ori nu a fost reglata cum trebuie.Nu trebuia sa bata nimic.

Link to comment
Share on other sites

Sincer sa fiu nici nu cred ca a umblat la distributie... sunetul de care vorbeam pare sa fi disparut, deci probabil sunt doar paranoic

Am testat masina la reprezentanta si erorile provin de la baterie... sfatul lor a fost sa merg asa pana reapare problema si sa ma intorc sa imi verifice cablajele...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.