Jump to content

PROBLEME intalnite


Gully

Recommended Posts

care sunt problemele cu care v-ati confruntat la E46

hibe, defecte etc.

de ex. eu am probleme a 2-a oara cu senzorul de temperatura exterioara. cat a fost iarna a indicat ok, cand a venit caldura a inceput sa indice aiurea - cand 35 C cand - 28, -34 etc.

Link to comment
Share on other sites

316i

 

articulatie fragila

bieletele antiruliu trebuie schimbate la 100 mii km

la unele masini se fisureaza vasu de expansiune

valva pcv trebuie schimbata la 100 mii km

debitmetru cu erori

si din cate am auzit sonda lambda ar mai trebui schimbata (eu n-am avut probleme)

sistemul de deschidere la geamuri devine lenes la unele masini

 

.. cam atat

Link to comment
Share on other sites

316i

 

articulatie fragila

bieletele antiruliu trebuie schimbate la 100 mii km

la unele masini se fisureaza vasu de expansiune

valva pcv trebuie schimbata la 100 mii km

debitmetru cu erori

si din cate am auzit sonda lambda ar mai trebui schimbata (eu n-am avut probleme)

sistemul de deschidere la geamuri devine lenes la unele masini

 

.. cam atat

229322[/snapback]

 

 

cat au fost bieletele ?

Link to comment
Share on other sites

care sunt problemele cu care v-ati confruntat la E46

hibe, defecte etc.

de ex. eu am probleme a 2-a oara cu senzorul de temperatura exterioara. cat a fost iarna a indicat ok, cand a venit caldura a inceput sa indice aiurea - cand 35 C cand  - 28, -34 etc.

229304[/snapback]

 

 

un contact imperfect sau senzorul dus.

Link to comment
Share on other sites

bieletele antiruliu sunt in jur de 140 - 180 ron amandoua. Sunt o imbunatatire ieftina avand in vedere ca atunci cand se uzeaza scot zgomote. La mine zici ca mergeai cu carutza nu cu bmw-u .. mai ales cand era drumu denivelat

 

mai am de mentionat ceva tot la e46. probleme cu plasticele in general care scot zgomote. La mine tot asa nu am probleme majore dar la unii scot zgomote

Link to comment
Share on other sites

vas expansiune

debitmetru :blink:

229993[/snapback]

in mers, scartaie pielea (de pe scaun, nu a mea :)) cand se freaca de inchizatoarea de la centura de siguranta (aia dintre scaune)..la cea mai mica miscare sau denivelare se aude un scartait...

Link to comment
Share on other sites

Martor airbag aprins....a 2-a oara  :blink: Prima data am schimbat un cablu cu o mufa mare galbena pe sub scaunul pasager....acum astept sa merg la diagnoza sa vad ce mai are.

230035[/snapback]

 

 

Vezi ca s-ar putea sa ai o eroare la computerul de bord. La mine asta a fost. Au sters-o aia la service si gata. Au zis ca daca problema persista in cazul meu va trebui schimbat senzorul de sub scaunul pasagerului. Incearca faza cu computerul de bord.

 

Succes

Link to comment
Share on other sites

ah.. inca una. garnitura pe care vine de la filtrul de ulei pe blocul motor se fisureaza si murdareste motorul pe partea dreapta. am schimbat-o si de atunci motoru e curat .. din pacate doar pe partea dreapta. pe partea stanga e tot murdar si nu stiu cam ce ar fi, sper sa nu fie garnitura de chiulasa. asta e boala motorului, am vazut aceleasi pete de ulei la toate motoarele m43 pe care le-am vazut (peste 6-7) fara nici o exceptie
Link to comment
Share on other sites

am un 3-i din 2005,modelul nou,2.0d,si la primii 7000 km sa dus cupla elastica din capul motorului, pe urma am schimbat cotiera dintre scaune caci scirtiia,apoi am schimbat tampoanele la cutia de viteze,apoi am schimbat bordul pentru cami juca acul de la turometru in relanti iar acum dupa schimbarea bordului senzorul de temperatura imi arata cu citeva grade mai putin in bord decit in realitate,inclusiv cind spal masina imi arata la jumatate fata de realitate,--si deabia am 60.000 km si am iesit si din garantie.Am mai avut inca doua serii 3 inainte din 1999 si din 2001 dar nici unul nu mia facut nici o problema.Sint cam dezamagit de noile BMW-uri si cred ca toate au inceput sa aiba probleme si din cauza faptului ca nu mai fai fac piesele in Germania.
Link to comment
Share on other sites

ah.. inca una. garnitura pe care vine de la filtrul de ulei pe blocul motor se fisureaza si murdareste motorul pe partea dreapta. am schimbat-o si de atunci motoru e curat .. din pacate doar pe partea dreapta. pe partea stanga e tot murdar si nu stiu cam ce ar fi, sper sa nu fie garnitura de chiulasa. asta e boala motorului, am vazut aceleasi pete de ulei la toate motoarele m43 pe care le-am vazut (peste 6-7) fara nici o exceptie

230660[/snapback]

 

 

 

Si la mine e la fel. Acelas motor si aceeasi problema cu murdaritul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.