Jump to content

Pierdere putere bmw e46 136cp


Recommended Posts

Masina se comporta foarte bine cat e motorul rece apoi incepe sa aiba pierdere de putere, accelerez dar parca nu intra turbina nu are vlaga, daca iau piciorul de pe acceleratie si accelerez iar isi revine, am verificat egr, electrovalve egr si turbo, vacuum, dar in zadar. Nu face tot timpul, cand merge bine cand nu. Chiar nu inteleg ce are. Cineva care a avut probleme asemanatoare? (Bmw 320d 136cp 2001)
Link to comment
Share on other sites

Masina se comporta foarte bine cat e motorul rece apoi incepe sa aiba pierdere de putere, accelerez dar parca nu intra turbina nu are vlaga, daca iau piciorul de pe acceleratie si accelerez iar isi revine, am verificat egr, electrovalve egr si turbo, vacuum, dar in zadar. Nu face tot timpul, cand merge bine cand nu. Chiar nu inteleg ce are. Cineva care a avut probleme asemanatoare? (Bmw 320d 136cp 2001)

 

 

Aceeasi problema am si eu , in mers timp de cateva secunde nu are vlaga , iar dupa aia isi revine , chiar is curios ce ar putea fi

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Aceeasi problema am si eu , in mers timp de cateva secunde nu are vlaga , iar dupa aia isi revine , chiar is curios ce ar putea fi

ai aflat?ca am aceeasi buba....si am schimbat turbina,furtunase vacum, intercooler,am facut pompa de inj si tot se simte

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si eu am aceeasi problema!

 

Salut,

 

verifica capsula vacuumatica de la turbina, trebuie sa tina vacuum daca tragi cu o seringa mai mare, daca nu tine vacuum atunci ia alta noua sau second, iar daca este ok, schimba electrovalva turbo de proba, indiferent de ce verificari sau pareri sunt despre cea existenta. Eu am luat ceva polonez, noua si trage cu intreruperi, cu alta acelasi producator tot noua trage de mama focului( nu ai garantie ca sunt si bune chiar daca sunt noi). Initial am montat-o pe cea defecta pe egr si am constatat ca merge relantiul in suturi, apoi am schimbat si am montat-o pe turbo si tragea tot in suturi, deci la gunoi cu ea. Am o cunostinta la care a crapat dupa 3 ani( era pierburg), in prezent merge cu cea cu care o schimbase anterior, masina parca era lesinata. Sa nu te astepti ca daca sunt originale sa mai fie si ok, practic nu prea poti tu sa le testezi fara banc de lucru care sa simuleze conditiile din functionarea motorului, vacuum, tensiune alimentare, etc. La mine capsula vacuumatica era dusa, electrovalva la fel, erau originale, acum e alta poveste, trage ca acum 10 ani cand a venit pe meleagurile mioritice, prietenii care au aceeasi motorizare sunt invidiosi de cum merge.

 

Spor la teste.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.