Jump to content

Scandalizare in lumea auto - grupul VAG prins cu minciuna la normele de poluare


bimmer90f30

Recommended Posts

 

Daca isi permit sa pacaleasca astfel de teste, cum ramane cu clientul?

 

pai clientul bata-l vina se uita la pret,consum,motorizare,performante,fiabilitate etc......si pe ultimul loc poluarea daca se uita vreun client la asta,daca toate celelalte conditii se incadreaza in buget...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

bine ca Americani se plang care de departe daca te uiti sunt cei mai mari Poluatori :blink: de pe glob cu cei cativa de locuitori ai sai

Mai arunca si o privire prin alte curti de prin Asia, Africa, sau chiar aici in GB. Nu vrea za intelegeti ca Americanii nu polueaza, dar au luat initiativa si e un lucru important sa mareasca pretul carburantului pentru a stimula un consum ceva mai mic. Oricum daca functioneaza sitemul ca in ziua de astazi, in 100 de ani oamenii se sufoca pe strada daca mai are cine se sufoca. Varianta cu masini electice o sa fie o solutie care poueaza si mai rau. Ce faci cu miliartede de baterii folosite?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cuplul ,la reprize se misca decent,consuma 8/10 in oras si 5/7 si aia a fost.sa nu uitam ca daca zici 2,5 deja 80% din interlocutori vor zice asa mare motorul?si nu consuma mult?

La reprize se misca decent DAR ĂNTRE REPRIZE STĂ ĂN REPAOS , are sens pe autostrada ca sa mergi cu 140 si sa consumi 6 dar pe strazi intortocheate unde schimbi manual vitezele de sute de ori este o corvoada pentru oricine care are ceva in comun cu soferia.

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Audi si Skoda recunosc ca au folosit acelasi software: http://www.bbc.com/news/business-34377443

Softul a fost facut de Bosch, care se disculpa: "Noi le-am facut softul asa cum ne-au cerut, dar le-am spus ca e numai pentru teste, nu pentru circulatia pe drumurile publice"

Sunt din ce in ce mai convins ca lovitura a fost bine calculata, Germania este in rahat rau de tot. Din tot grupul lipseste doar Porsche ...

 

Si pentru ca tacamul sa fie complet, guvernul german cica ar fi stiut de manaria VW inca de acum 2 ani

There were widespread German media reports at the weekend that the government ignored warnings two years ago that VW was using the software. However, on Monday, a government spokesman denied this.
Edited by D_A_N
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Repet,eu nu consider ca scandalul asta o sa duca la moartea motoarelor diesel.

A aparut norma euro 6 si pun pariu ca vor creste eficienta sistemului si va disparea si celebrul rezervor de adblue.

Imposibil sa nu gaseasca astia o solutie sau masinile sa aiba o revizie la un anumit nr de km sa fie curatat sistemul de evacuare.

Sa cada industria motoarelor diesel inseamna o nenorocire pt industria auto.

 

Prin presa se vehiculeaza varianta ca toate motorizarile diesel care au fost afectate de scandalul..vot fi detarate si vor fi transformate in acte ca euro 4.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Repet,eu nu consider ca scandalul asta o sa duca la moartea motoarelor diesel.

Evident ca nu scandalul asta. Dar evolutia pietei auto in general cam asta spune.

 

Si care ar fi dupa tine concluzia acestei logici?

Teorii sunt multe.

Pana la urma, in America piata de diesel reprezinta 1%. Din 1%, cat oare o fi vandut VW?

E o furtuna intr-un pahar cu apa.

Intr-o luna sau doua va uita toata lumea despre chestia asta.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Era de asteptat o asemenea miscare, de fapt acum se intampla in domeniul auto ceea ce s-a intamplat de multi ani incoace in mod repetat in industria farmaceutica, unde tot SUA a fost prima tara care a scos la iveala teste clinice masluite si unde s-au platit amenzi record; de fapt, Europa cea ecologista este ipocrita, deoarece este divizata si fiecare tara isi cam sustine firmele locale.

 

Interesant ar fi daca cumparatorii s-ar constitui in parte civila si ar da in judecata vw pentru inselaciune, deoarece au vandut un bun masluind cu buna stiinta masuratori si caracteristici tehnice care pot influenta decizia de achizitie, atunci ar fi interesant sa vedem cum vw isi ia masinile inapoi, si in acelasi mod, toate firmele ar deveni mai responsabile fata de client, si nu ar mai afisa consumuri mincinoase, emisii minime, lanturi lifetime, etc.....dar probabil ca in final tot clientul va plati intr-un fel sau altul factura.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma, in America piata de diesel reprezinta 1%. Din 1%, cat oare o fi vandut VW?

E o furtuna intr-un pahar cu apa.

 

Depinde la ce te raportezi. Daca te raportezi la piata auto americana acest 1 % nu inseamna nimic. Daca te raportezi strict la penalizarile pe care are sa le plateasca grupul vag inseamna ceva consinstent.

 

 

Intr-o luna sau doua va uita toata lumea despre chestia asta.

 

Eu zic ca peste o luna doua acest scandal va atinge apogeul.Vom vedea cine va avea dreptate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cand te gandesti putin ce inseamna grupul VAG, iti poti da seama ca 18 miliarde de euro nu sunt un capat de tara.

 

Nu lua doar valoarea celor 18 miliarde. Gandeste-te si la actiunile grupului vag care au scazut cu 20% din cauza acestui scandal.Daca calculezi cat ar fi penalizarile+inca un minus de 20% din actiuni ai sa vezi ca nu e chiar putin.Pe dealta parte mai e si reputatia. In afaceri daca ti-ai pierdut reputatia nu prea mai esti credibil.Deci treaba nu e chiar asa roza.

Link to comment
Share on other sites

Spectacolul are acum si un nume: DIESELGATE.

BMW a pierdut 15 miliarde de Euro prin proiectul ROVER si LAND ROVER si sunt foarte bine dupa aceasta pierdere. Asa ca 18 miliarde pentru VW nu cred ca este o mare problema. Motorul Diesel nu dispare, nici nu are cum, mai ales in Europa unde firmele de transporturi prefera camioane diesel. Sa nu mai vorbim de SUV-uri care dispar de pe piata daca nu exista Diesel.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cand te gandesti putin ce inseamna grupul VAG, iti poti da seama ca 18 miliarde de euro nu sunt un capat de tara.

 

Domn' Oracol, ramane de vazut.

 

Da-mi voie sa te contrazic, valoarea de piata a grupului era de cca 126 mld USD inainte de scandal. Valorile actiunilor VAG au scazut de la 170 la 107 USD, adica 37%. Asta inseamna ca pierderea pe bursa este de 47 mld USD la care se vor adauga despagubirile si amenzile pe care vor trebui sa le plateasca. Eu n-as cumpara actiuni VAG acum ...

 

http://content.screencast.com/users/satwien/folders/Snagit/media/a42e4064-99b7-445c-bc41-e22b16386015/2015-09-28_21-19-08.png

Link to comment
Share on other sites

Nu lua doar valoarea celor 18 miliarde. Gandeste-te si la actiunile grupului vag care au scazut cu 20% din cauza acestui scandal.Daca calculezi cat ar fi penalizarile+inca un minus de 20% din actiuni ai sa vezi ca nu e chiar putin.Pe dealta parte mai e si reputatia. In afaceri daca ti-ai pierdut reputatia nu prea mai esti credibil.Deci treaba nu e chiar asa roza.

Au scazut acum la inceperea scandalului. Isi vor reveni. Nu o sa fie o chestie de cateva luni, dar intr-un an sau doi isi vor reveni.

 

Da-mi voie sa te contrazic, valoarea de piata a grupului era de cca 126 mld USD inainte de scandal. Valorile actiunilor VAG au scazut de la 170 la 107 USD, adica 37%. Asta inseamna ca pierderea pe bursa este de 47 mld USD la care se vor adauga despagubirile si amenzile pe care vor trebui sa le plateasca. Eu n-as cumpara actiuni VAG acum ...

 

 

 

Isi vor reveni. Au manageriat totul foarte bine. Principala mutare buna a fost treaba cu demisia CEO-ului. Vor aduce un alt CEO foarte respectat si brand-ul isi va reveni.

Sa nu uitam cate marci sunt in grupul VAG. Parca vorbim de Dacia sau Fiat.

Edited by Service Premium
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Isi vor reveni. Au manageriat totul foarte bine. Principala mutare buna a fost treaba cu demisia CEO-ului. Vor aduce un alt CEO foarte respectat si brand-ul isi va reveni.

Sa nu uitam cate marci sunt in grupul VAG. Parca vorbim de Dacia sau Fiat.

 

Evident ca-si vor reveni, madam Merkel nu-si permite alta varianta. O sa vedem cum va proceda, cu un ajutor de stat sau prin cumpararea de actiuni, caz in care grupul va avea statul ca actionar (majoritar?), exact ca OMV.

O analiza echilibrata vis-a-vis de "Made in Germany": http://www.reuters.com/article/2015/09/23/usa-volkswagen-germany-economy-idUSL5N11T2Y420150923

Link to comment
Share on other sites

Au scazut acum la inceperea scandalului. Isi vor reveni. Nu o sa fie o chestie de cateva luni, dar intr-un an sau doi isi vor reveni.

 

 

 

Isi vor reveni. Au manageriat totul foarte bine. Principala mutare buna a fost treaba cu demisia CEO-ului. Vor aduce un alt CEO foarte respectat si brand-ul isi va reveni.

Sa nu uitam cate marci sunt in grupul VAG. Parca vorbim de Dacia sau Fiat.

Pai Fiat o duce chiar fff bine, au cumparat o groaza de marci falimentare americane, pe care le revitalizeaza, iar acum incep sa popularizeze marca Fiat in SUA....si cu ajutorul papei :)

 

De revenit isi revin, insa le va trebui mult timp, si in timp ce vor incerca sa convinga lumea, multi se vor orienta spre alte marci; si asa, mitul german incepuse sa fie spulberat usor usor.....deoarece sunt obisnuiti toti sa vanda prin prisma made in germany, fara sa ofere calitate sau performante extraordinare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Evident ca-si vor reveni, madam Merkel nu-si permite alta varianta. O sa vedem cum va proceda, cu un ajutor de stat sau prin cumpararea de actiuni, caz in care grupul va avea statul ca actionar (majoritar?), exact ca OMV.

O analiza echilibrata vis-a-vis de "Made in Germany": http://www.reuters.com/article/2015/09/23/usa-volkswagen-germany-economy-idUSL5N11T2Y420150923

In momentul in care Porsche a devenit parte din grupul VAG si s-au creeat cateva mii de locuri de munca, statul German a scutit acest grup de 800 de milioane de Euro taxe si a sprijinit industria auto pentru a se dezvolta si oferii cat mai multe locuri de munca. Grupul VAG nu o sa cada si cu siguranta statul German sprijina aceasta companie. Pe langa statul Romana care nu face o autstrada pentru a ajuta companiile, mai si rade Ponta de cei de la VW. E ofticat ca oamenii au platit mai putin timbrul de mediu.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai Fiat o duce chiar fff bine, au cumparat o groaza de marci falimentare americane, pe care le revitalizeaza, iar acum incep sa popularizeze marca Fiat in SUA....si cu ajutorul papei :)

Grupul VAG o duce bine. Fiat e mult sub. In alta clasa practic.

Da, sunt sigur ca Fiat se va vinde super in America.

Este extrem de greu sa faci o marfa falimentara sa aiba succes.

VW a creat multe marci de rezerva pentru a acoperi cerintele de pe pietele mai sarace.

Marketing extrem de bun. Chiar nu sunt fan VW, dar unii vad ca se grabesc sa le faca priveghiul.

 

De revenit isi revin, insa le va trebui mult timp, si in timp ce vor incerca sa convinga lumea, multi se vor orienta spre alte marci; si asa, mitul german incepuse sa fie spulberat usor usor.....deoarece sunt obisnuiti toti sa vanda prin prisma made in germany, fara sa ofere calitate sau performante extraordinare.

E clar ca tu ai o antipatie pentru marcile germane in general, altfel nu-mi explic.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.