Jump to content

Scandalizare in lumea auto - grupul VAG prins cu minciuna la normele de poluare


bimmer90f30

Recommended Posts

Grupul VAG o duce bine. Fiat e mult sub. In alta clasa practic.

Da, sunt sigur ca Fiat se va vinde super in America.

Este extrem de greu sa faci o marfa falimentara sa aiba succes.

VW a creat multe marci de rezerva pentru a acoperi cerintele de pe pietele mai sarace.

Marketing extrem de bun. Chiar nu sunt fan VW, dar unii vad ca se grabesc sa le faca priveghiul.

 

 

E clar ca tu ai o antipatie pentru marcile germane in general, altfel nu-mi explic.

Eu am antipatie in general pentru cei care vor sa jecmaneasca si sa prezinte lucrurile putin altfel decat sunt...in rest, numai de bine. Ca sunt germani,englezi, haitieni, au mintit, au trisat, sa plateasca si sa lase capul jos.cat despre produsele germane, chiar daca se bucura de o aura in ochii consumatorilor si industria lor este privita ca etalon, sunt multe domenii de activitate in care sunt depasiti de alte natiuni, care uneori au un renume nemeritat.

 

Uite aici aroganta, nici nu se obosesc pe site-ul lor sa traduca un comunicat de presa,sau sa isi instruiasca reprezentantele din toate tarile sa traduca un comunicat:

 

http://www.volkswagen.ro/news_newsletter/tiri_de_ultim_or/tiri/3342_volkswagen_ag_a_emis_urm_toarea_informare

 

 

Ideea este ca nu este normal sa iti minti clientii, atat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am antipatie in general pentru cei care vor sa jecmaneasca si sa prezinte lucrurile putin altfel decat sunt...in rest, numai de bine.

Cam asta esenta marketing-ului.

 

 

Ca sunt germani,englezi, haitieni, au mintit, au trisat, sa plateasca si sa lase capul jos.cat despre produsele germane, chiar daca se bucura de o aura in ochii consumatorilor si industria lor este privita ca etalon, sunt multe domenii de activitate in care sunt depasiti de alte natiuni, care uneori au un renume nemeritat.

 

Eu sunt super multumit de toate lucrurile nemtesti pe care le-am avut.

 

Uite aici aroganta, nici nu se obosesc pe site-ul lor sa traduca un comunicat de presa,sau sa isi instruiasca reprezentantele din toate tarile sa traduca un comunicat:

Macar e in engleza. Daca erau francezi era mult mai rau.

Nu mi se pare aroganta.

 

Ideea este ca nu este normal sa iti minti clientii, atat.

 

Toti fac asta. Unii sunt prinsi cu minciuna, altii nu. E naiv sa crezi ca se urmareste dreptatea si adevarul.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca ati ajuns sa comparati Fiat cu Vw, fie si ca produse.. Fiat e din alta clasa. Vw, marca de pluton, ofera la ora actuala cele mai apropiate produse de premium. Fiat face niste mijloace de transport.

Si cand o vinde Fiat in America ceva notabil, vine sfarsitul lumii .

Nu sunt fan neaparat marci germane, dar nici sa fii hater parca nu e drept.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din punct de vedere economic se poate renunta la diesel oricand.

 

mai e un aspect de discutat aici - cand rafinezi petrolul, vrei-nu-vrei iese si benzina si motorina (evident, procentele si calitatile variaza in functie de ce vrea cel care rafineaza si te tipul de petrol - dar pana la un punct); daca nu vinzi motorina respectiva, trebuie sa o stochezi sau sa faci altceva cu ea - si vorbim de cantitati mari; asa ca rafinaria va tine cont obligatoriu de asta - e un balans care trebuie facut; asa ca dieselul va ramane in poza cu siguranta, sau costul benzinei va deveni mult mai mare, in asa fel incat rafinaria sa isi acopere pierderea asociata vanzarii motorinei.

 

asa ca noi astia iubitori de consum minuscul putem sta linistiti - renuntam la dizal cand trecem la masini electrice

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

firma o sa aibe o perioda grea dar asta e.

in us pe piata autoturismelor, diesel e doar ceva bizar si atat , in europa e mult prea importanta sa o lasa sa cada.

 

adica firma care a omorat 800 de insi in accident industrial supravietuieste, BP cu cel mai mare dezastru de poluare petroliera off shore din istorie e bine merci, etc.. si pica vw.. o sa fim seriosi.

De toyota ce ati mai auzit de scandalul ala de au murit si cativa insi, mie mi se pare a fi bine merci, deci chestii seriose legate de siguranta, un un kkt de poluare de care toti se bat cu caramida in piept dar la modul real nu ii pasa nimanui.,.. vezi pe toti pe aici care scot dpf-ul cu totul ca nu ii trage masina.. :)

 

 

 

istoria e uitata repede...

un exemplu.. uite recall la ford, in urma a 6000 de accidente dovedite, vreo 100 de morti, 1700 de raniti TOATE masinile produse de ei intre 76 si 1980..

asta e doar un exemplu... mai multe aici..

http://www.investopedia.com/slide-show/car-recalls/

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

GM-ul a avut probleme mult mai grave, moartea a peste 130 de persoane parca, airbag-uri care nu sareau, motor care se oprea subit si mai apoi si niste SUV-uri care luau foc din cauza unor fire legate prost pe la sistemul de deschidere a geamurilor.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_ignition_switch_scandal

http://www.theguardian.com/business/2014/aug/08/gm-third-safety-recall-suvs-catch-fire

 

Amenda a fost undeva la 900 mil USD. Parca e un pic prea mica tinand cont de amenda vehiculata pt VW.

Edited by doubtfire
Link to comment
Share on other sites

la vw treaba e mai grava ca a fost premeditara pura pe care nu o poti nega , adica nu poti pretinde ca intamplator ai un soft care detecteaza cand se fac teste si scoate emisii bune.

la treaba cu GM., pot spune, scuze in testele noastre nu am avut probleme, nu am stiut .. etc.. dar la vw nu poti pretinde asa ceva.

Asta e diferenta mai mare.. ca au fost prinsi cu inselaciune pura.. in cellate cazuri s-a putu nega ca nu suntem noi, e takata, ca nu am stiut, etc... dar nu acum...

Edited by DOMI
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Si in plus, treaba asta nu se iarta. La nivel uman, olandezului nu va mai vrea sa fie vazut de vecini conducand o masina care polueaza, iar la nivel macro, vw nu va mai avea primul cuvant de spus in negocierile cu tarile sau cu alte companii mari. Cand ii vor simti slabi, toti vor incerca sa ii loveasca, chiar si furnizorii chinezi de materiale sau cei care le transporta masinile.Vor avea de dat bani in dreapta si in stanga mai repede decat curge apa dintr-o sita. Si apoi vor veni reglementarile impotriva poluarii tuturor motoarelor dizel, extra investitii pentru aducerea motoarelor la norma impusa prin lege. Ce mai ! Nu va asteptati la o centrala multimedia noua pe modele VW anytime soon ! :)
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Tare asta cu negocierile... :) O sa fie fix ca si pana acum. Volumele dicteaza iar scaderile vor fi neinsemnate in negocieri.

 

La GM a fost dovedit ca stiau de problema dar au refuzat recalul desi se impunea. E la fel de grav.

 

Iar furnizorii de multe ori isi deschid documentele catre clienti. Se tin confidentiale doar documentele care ar putea afecta negocieri ulterioare. Scheme, teste, materiale etc. se cunosc deci asta cu takata nu tine.u

Link to comment
Share on other sites

Sa nu dea vina grupul vag pe baietii de la Bosch care le-au facut softul.Bine,cei de la Bosch anuntasera grupul vag ca e doar un soft experimental.Dar ma indoiesc ca cei de la Bosch nu si-au recunoscut propriul soft pe masinile care rulau deja pe strazi.Deci intr-un fel sunt si ei complici deoarece nu au anuntat acest lucru.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mai e un aspect de discutat aici - cand rafinezi petrolul, vrei-nu-vrei iese si benzina si motorina (evident, procentele si calitatile variaza in functie de ce vrea cel care rafineaza si te tipul de petrol - dar pana la un punct); daca nu vinzi motorina respectiva, trebuie sa o stochezi sau sa faci altceva cu ea - si vorbim de cantitati mari; asa ca rafinaria va tine cont obligatoriu de asta - e un balans care trebuie facut; asa ca dieselul va ramane in poza cu siguranta, sau costul benzinei va deveni mult mai mare, in asa fel incat rafinaria sa isi acopere pierderea asociata vanzarii motorinei.

 

asa ca noi astia iubitori de consum minuscul putem sta linistiti - renuntam la dizal cand trecem la masini electrice

Link to comment
Share on other sites

vina e doar a producatorilor auto care s-au laudat cu noxe reduse desi stiau ca nu e fezabil comercial. atat au tot batut apa in piua cu niste cifre ireale incat aia de fac standardele le-au considerat reale si le-au impus prin lege. se cere acum de fapt mai mult decat poate tehnica actuala la un cost rezonabil.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Aia cu olandezul vazut de vecini e incredibila.

 

La fel cum companiile petroliere mai fac diverse tampenii si aiung sa plateasca amenzi si dupa sunt bine-mersi, la fel si VAG va trece peste fara probleme.

Ar fi fost nasol pentru ei daca aveau o situatie financiara nasoala, insa o duc super bine. O gramada de branduri care merg bine.

Edited by Service Premium
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.