Jump to content

Scade turatia la franare pe liber


Recommended Posts

Salut!

 

Am o problema care ma supara si nu pare sa-i dea nimeni de capat: la franare fara sa fie in viteza, pe liber (daca motorul nu este incalzit), turatia motorului scade undeva la 500-600 de ture si trepideaza ca si cum ar vrea sa moara motorul, iar dupa ce masina se opreste turatia creste la normal...

 

Nu stiu daca au legatura cu problema asta, dar am semnalat si alte simptome cum ar fi:

-cand trec de pe liber in viteza 3 si nu am turatie mare imi da suturi,

-uneori porneste mai lung (cam o data sau de 2 ori pe saptamana, bateria e aproape noua),

-simt ca nu trage bine uneori,

-alteori aud ca un suierat intre 2000 si 3000 de turatii,

-tot rar aud si rontaieli pe la supapa de admisie,

-sare din viteza 2 daca nu eliberez imediat ambreiajul.

 

Mentionez ca am schimbat recent kit-ul de ambreiaj, pana atunci nu aveam problema cu suturile la intrarea in viteza 3 si saritul din viteza 2; toate celelalte probleme sunt dinainte de schimbarea kit-ului.

 

Stie cineva ce ar putea fi si ce probleme au legatura intre ele?

Multumesc mult!

Edited by TheRock
Link to comment
Share on other sites

Este o masina veche de 17 ani - incepi prin a inlocui toate furtunasele de vacuum,furtunul de la CCV care e in spatele motorului ,furtunasele care merg de la rampa la injectoare- tot ce e furtun si nu a fost inlocuit pana acum trebuie schimbat - turatia motorului care oscileaza mult pe liber la franare duce cu gandul la ceva probleme de vacuum.

Cotul care iese din debitmetru - verifica sa fie intreg si sa nu aiba fisuri - da-l jos si verifica bine .

Deasemenea senzorul camshaft poate sa fie obosit.

Pune si un tester la treaba si vezi ce erori ai.

Cu saritul din viteza nu am idee.

Link to comment
Share on other sites

am mai avut probleme cu aerul fals, iar atunci problema era evidenta si permanenta... acum e vorba de fluctuatia relantiului doar la franare, nu in mers sau stationare... turatia scade doar cand viteza se apropie de zero (dar niciodata cat sa moara motorul), iar dupa ce masina se opreste turatia isi revine...
Link to comment
Share on other sites

am mai avut probleme cu aerul fals, iar atunci problema era evidenta si permanenta... acum e vorba de fluctuatia relantiului doar la franare, nu in mers sau stationare... turatia scade doar cand viteza se apropie de zero (dar niciodata cat sa moara motorul), iar dupa ce masina se opreste turatia isi revine...

Servofrana (tulumba aceea de la pompa de frana) este actionata si cu ajutorul vacuumului, defapt trage aer din galeria de admisie; in momentul cand actionezi frana, practic in galeria de admisie nu mai are aer suficient pt a creea amestecul de carburant necesar functionarii motorului, deci posibil sa pierzi aer pe la vreun furtun ceva. Cu alte cuvinte, cand actionezi frana, tulumba trage aer din galeria de admisie, si binenteles ca in galerie nu mai ramane aer in deajuns, de aceea apare si acea intrerupere a motorului.

Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.