Jump to content

O scurgere si mai misterioasa


karlito

Recommended Posts

Am fost la service,a degresat pe acolo,urmeaza sa ma duc luni.Insa,am observat o alta scurgere de antigel.Un capac cu 4 suruburi,am insemnat in poza.Trebuie desurubat,pus niste silicon,completat cu apa distilata.Manopera? 120 ron.Nu vi se pare mult? Aceasi suma,la acelasi service,am platit-o pentru un schimb de radiator + completat antigel.Data trecuta pentru o-ringul din spatele chiuloasei am platit 40 de ron.Este cumva vreo invitatie de a nu mai veni prin acel service?S-au saturat de atatea probleme minuscule? Mi se pare foarte mult.120 ron.Si mecanicii au ramas socati cand au auzit suma zisa de patron.

post-73511-0-61870800-1443170887_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

flansa aceea poti sa o schimbi chiar si tu...

 

120 lei?

 

o fi vrut omul sa te refuze politicos ?! :rolleyes:

 

sau o fi cu pretul flansei inclus

Fara flansa,doar manopera.Ce denumire are aceasta flansa? Ca sa ma duc la un magazin de piese.Mai trebuie golita instalatia de apa sau desfac direct si curge o parte din antigel prin acel furtun, dupa care completez? La completare mai trebuie facuta aerisirea instalatiei?

Edited by karlito
Link to comment
Share on other sites

Am cumparat piesa,dar se pare ca a aparut alta scurgere.Am antigel mult pe vasul de expansiune deasupra acelui cot de la furtun care duce in motor.Poate sa-mi spuna si mie ce se intampla cu masina mea? De ce cedeaza atat de multe la instalatia de racire intr-un timp atat de scurt? Intr-o luna am schimbat,cotul de jos,radiator,termostat,oringul din spatele chiuloasei,acum flansa de pe motor si chestia aceasta cu vasul de expansiune? Intr-o luna am mers max 400 km.Sa ma mai astept si la altele?
Link to comment
Share on other sites

nu mai poti avea nici o baza in sistemul de racire, are deja peste 15 ani probabil. iti recomand sa schimbi toate coturile din sistemul de racire, cel din spate, cel d epe lateral si cel din fata de care te plangeai mai sus. De asemenea verifica starea furtunelor si a termostatului. Sistemul de racire e un punct slab la toate masinile mai vechi.

Cotul asta de care vorbeai ultima oara, cu trei sau patru suruburi il schimbi singur , nu e greu, dar vezi ca e posibil la demontare sa-l scoti pe bucati pe cel vechi. Trebuie apoi sa cureti foarte bine zona unde intra cel nou, altfel nu o sa intre si nu se preseaza bine garnitura de la cel nou. Eu am schimbat recent si m-a tinut un an garnitura, am pus cot Febi. Dupa ce a inceput sa curga iar am pus garnitura originala, cea de la Febi deja isi pierduse din elasticitate. Cumpara OEM.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stie careva ce cod are acest cot? Curge exact unde am notat.Sa iau numai garnita sau sa-l schimb cu totul? Garnitura de la capaacul de la motor ce cod are?Exista pe undeva vreo schema cu aceste coduri ca sa nu mai intreb de fiecare data.

 

 

 

Vezi ca nu este cotul de vina. schimba vasul, de acolo pleaca problema. I-a soate tu siguranta si scoate cotul si o sa vezi ca acea parte de la vas care intra in cot, este mancata si nu mai preseaza bine pe garnitura, de aceea curge antigel pe acolo.

 

Tu de ce nu desfaci, sa vezi exact de unde vine defectul?? Vrei sa arunci banii asa aiurea, punand niste poze si vrei sa ti se raspunda exact? Pana nu desfaci sa vezi despre ce este vorba, ce raspunsuri vei primi, sa stii ca nu sunt 100% exacte, dar unele din ele se vor nimeri sa fie adevarate.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

nu mai poti avea nici o baza in sistemul de racire, are deja peste 15 ani probabil. iti recomand sa schimbi toate coturile din sistemul de racire, cel din spate, cel d epe lateral si cel din fata de care te plangeai mai sus. De asemenea verifica starea furtunelor si a termostatului. Sistemul de racire e un punct slab la toate masinile mai vechi.

Asta e cea mai desteapta varianta.

Link to comment
Share on other sites

Asta e cea mai desteapta varianta.

 

 

Acel cot nu se strica niciodata, oricat de vechi ar fi. Se strica doar daca il fortezi si il strica cel care trage de el. Se manaca partea de la vas care intra in cot, fiind mai subtire, se coace in timp si nu mai inchide bine in garnitura. Am vazut la multe e46 aceasta problema.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Ideea e alta. Cand ai o masina veche si cu astfel de probleme, cel mai intelept este sa schimbi tot ceea ce tine de racire deodata si sa scapi pentru multa vreme de orice problema de genul asta.

Niciodata e o vorba mare.

L.E: Vad ca ai editat.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma a fost doar oringul de la cot la vas.Manopera 120 ron pentru un amarat de oring.Am schimbat preventiv vasul de expansiune cu tot cu furtun si flansa in aceeasi manopera.Acum alta problema,pierd ulei.Pe unde poate pierde ulei acest motor(M43)? Am verificat garnitura de la capacul de sus + garnitura de la distributie.Curge un pic dar eu am jos pe scut pete mari de ulei.Mecanicul o da intr-una ca singurele zone sunt acelea.Am inteles pe forum ca mai poate fi oringul de la joja de ulei + inca o chestie de la filtrul de ulei.

post-73511-0-83531300-1443456500_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.