Jump to content

My X3


Maverick

Recommended Posts

6000km.. deja s-a asezat. Motorul toarce rotund si tinuta de drum este impecabila. Consumul mediu a urcat un pic spre 8,4l % dar asta ar putea fi din cauza ca si viteza media a crescut... :) (inspirat fiind de cursa de F1 de la MC). In uichend a facut cunostinta cu zapada (erau -4grade si 10cm de zapada la Chamonix)..L-am luat la o tura pe munte pe un drum forestier.. nu i-a placut cu cauciucurile dunlop sport... Adica s-a comportat impecabil pentru conditiile respective doar ca DSC-ul era in permanenta aprins. Pe drumul spre casa a plouat aproape continuu.. Viteza medie 150km/h~3000rpm si a stat ca pe Âşine. Suspensia standard se comporta admirabil si ma bucur ca am ales-o in dauna celei sport care venea in pachetul ///M...

Ce nu am reusit inca este sa pornesc manual dezaburirea oglinzilor... din cand in cand mai opream sa imi intind oasele si desi le rabatam, se udau. In primele 5 minute dupa ce imi reluam deplasarea, nu vedeam nimic in ele.. mare bila neagra!!! trebuia sa intru ca un sinucigaÂş in banda si sa sper ca cel care venea din spate imi face loc... :blink:

Mi-am dat seama ca nu am facut nici o poza cu masina prin zapada aia... dar am o poza cu zapada totusi...

Edited by Maverick
Link to comment
Share on other sites

Salut.

Sunt nou prin zona, dar am zis sa beneficiez si eu de experienta posesorilor de X3 de pe aici, asa ca as avea niste intrebari.

Am comandat un X3 2.0 d, la dealerul din Tm, urmeaza sa ajunga sapt asta.

La ce anume trebui sa ma uit, cand o sa o iau in primire? am citit patania lui drive, cu usa sofer miscata, sper sa nu mai fie si alte defecte care sunt frecvente. am luat mereu masini noi, dar nu am avut nici o problema cu ele, chiar daca nu am fost excesiv de atent la receptie.

 

 

In alta ordine de idei, eu merg acum cu un passat(modelul nou), tot 2.0 tdi, de 140 cp. cand am facut drive test cu bmw, mi s-a parut ca trage mai greu, poate fiindca masina e mai grea. sunt f curios in exploatare ce o sa simt, ca si diferente.

deocamdata, singura notabila a fost ca mergi ca pe sine cu x3, datorita tractiunii integrale, sper sa nu simt prea tare lipsa puterii de la 3.d.

ca dotari, am luat ce consideram strict necesar:comenzi pe volan, faruri xenon adaptive, geamuri fumurii, radio profesional, (senzor ploaie mi l-au bagat pe gat).

nu am luat piele fiindca nu o suport nici iarna, nici vara, nu am luat trapa, nu am schimbat jantele,(un pic imi pare rau), nu am pus bare de portbagaj.

Edited by lupul_alpha
Link to comment
Share on other sites

Salut si bine ai venit pe forum.

Crede-ma ca si eu eram la fel de ingrijorat ca tine inainte sa vina. Aceleasi intebari imi puneam si eu: oare nu e submotorizata, daca vine cu usa stramba, daca nu are capac la bancheta spate, daca ..etc. Toate s-au spulberat cand am vazut-o. Imi place sa cred ca patania lui Drive a fost una izolata (chiar nu am mai auzit pe nimeni cu asa problema). Cat priveste motorizarea, eu unul sunt multumit de 2,0d. Da, nu se compara cu un 3.0d dar pe de alta parte este bine echilibrat, consuma cat un sedan si are suficienta putere ca sa te duca fara sa geama la viteze normale. Una peste alta eu nu am fost dezamagit nici un pic (singurul lucru care o sa-ti lipseasca daca-l compari cu pasatul este lipsa spatiului de depozitare de sub volan :blink: ). O sa iubesti xDrive-ul si o sa apreciezi antifonarea (superioara oricarui diesel-parere personala).

Iti doresc (anticipat) sa te bucuri de el si te asteptam cu impresii/poze...

Drumuri bune.

Link to comment
Share on other sites

6000km.. deja s-a asezat. Motorul toarce rotund si tinuta de drum este impecabila. Consumul mediu a urcat un pic spre 8,4l % dar asta ar putea fi din cauza ca si viteza media a crescut... :) (inspirat fiind de cursa de F1 de la MC). In uichend a facut cunostinta cu zapada (erau -4grade si 10cm de zapada la Chamonix)..L-am luat la o tura pe munte pe un drum forestier.. nu i-a placut cu cauciucurile dunlop sport... Adica s-a comportat impecabil pentru conditiile respective doar ca DSC-ul era in permanenta aprins. Pe drumul spre casa a plouat aproape continuu.. Viteza medie 150km/h~3000rpm si a stat ca pe Âşine. Suspensia standard se comporta admirabil si ma bucur ca am ales-o in dauna celei sport care venea in pachetul ///M...

Ce nu am reusit inca este sa pornesc manual dezaburirea oglinzilor... din cand in cand mai opream sa imi intind oasele si desi le rabatam, se udau. In primele 5 minute dupa ce imi reluam deplasarea, nu vedeam nimic in ele.. mare bila neagra!!! trebuia sa intru ca un sinucigaÂş in banda si sa sper ca cel care venea din spate imi face loc... :blink:

Mi-am dat seama ca nu am facut nici o poza cu masina prin zapada aia... dar am o poza cu zapada totusi...

241275[/snapback]

din ce stiu eu, cel putin la mine asa e, cand apesi pe dezaburirea geamului din spate automat se dezaburesc si oglinzile.. incearca. ar trebui sa mearga

Link to comment
Share on other sites

Si pe mine ma batea gandul la chip, dar dupa ce am simtit masina si punand in balanta avantajele/dezavantajele, am decis sa nu fac pasul asta.

De ce nu:

1. odata facut chipul, pierzi garantia pe electronica/transmisie/motor.

2. plusul de putere/cuplu dauneaza transmisiei pe termen lung.

3. oricat il vei vitaminiza nu vei obtine un motor de ///M. E un diesel totusi...

 

Daca o iei noua, mai bine astepti pana in septembrie ca il vor scoate din fabrica cu 177cp si cu blocul motor din aluminiu..

 

edit:

@Poison, multumesc mult pentru sfat; cum da o ploaie o sa verific si te anunt... cred ca, tinand cont de vantul de afara, intr-o ora-doua ma lamuresc.. :blink:

Edited by Maverick
Link to comment
Share on other sites

Motivul pt care am luat BMW m-au condus si la alegerea motorizarii.

Voiam o masina supla, usor de parcat, care sa aiba tractiunea integrala inteligenta, sa nu consume mult si sa nu coste mult taxele. Un motor de 3.0 d costa din start 4500 euro in plus, pe langa alta asigurare, impozit, consum samd.

Merg pe an cam 45000 km si am zis ca toate astea conteaza.

Daca imi accelereaza ca si Passatul si pot merge curent cu 160-180, ma declar multumit, nu vreau sa zbor jos cu 200/h.

Si eu ma gandesc la fel, ca nu vor fi prea multe probleme la receptie, doar ma gandeam daca exista vreun defect recurent. Totusi, e un BMW, ma gandesc ca standardele sunt mai inalte ca la VW :blink:

Mai un lucru ce e diferit, din ce am vazut, spatiul in portbagaj e mai mic la X3.

 

Apropo de chip, se pare ca si fabrica pune chip de putere, dar ca e recomandat sa faci asta dupa cateva mii de km. Cica iti iau computerul de bord, il trimit in Germania si apoi il remonteaza. Asta daca vrei sa tii garantia. Eu, unul , nu as renunta la garantie, mai ales gandindu-ma cat costa orice piesa. La VW a functionat f bine garantia, orice problema a fost rezolvata fara bani, chiar daca nu au fost multe si importante.

Link to comment
Share on other sites

s-ar pare ca aduce intre 20 si 40 de CP.

tipul de la reprezentanta imi zicea asta.

nu de alta, dar voiam si eu sa fentez, sa iau motor de 2.d, sa il tunez si sa mearga aproape ca un 3.d  :blink:

244502[/snapback]

 

Daca esti amabil dezvolti un pic subiectul te rog?? Sint f. interesat.

Link to comment
Share on other sites

Daca esti amabil dezvolti un pic subiectul te rog?? Sint f. interesat.

244614[/snapback]

 

credeam ca am facut-o deja :blink:

ideea e urmatoarea: face si BMW tunning la motor, probabil e mai bine spus tunning la software. cu precizarea ca numai dupa cativa mii de km, nu mai stiu daca vreo 10 sau 20.000. dureaza cam 7-21 zile pana iti vine computerul inapoi din germania. chestia buna e ca nu iti termina garantia, eu as face 20000 km cam in juma de an, asa ca am timp de gandire .

probabil ca, adaugati astia 20-40 cp, masina trage exact cum trebuie.

toate astea mi le-a spus dealerul din Tm , din cate am inteles a dat si el o tura de telefoane, ca sa nu vorbeasca aiurea, mai ales ca ii dadusem tema de casa specifica, cu tunningul.

Link to comment
Share on other sites

Si pe mine ma batea gandul la chip, dar dupa ce am simtit masina si punand in balanta avantajele/dezavantajele, am decis sa nu fac pasul asta.

De ce nu:

1. odata facut chipul, pierzi garantia pe electronica/transmisie/motor.

2. plusul de putere/cuplu dauneaza transmisiei pe termen lung.

3. oricat il vei vitaminiza nu vei obtine un motor de ///M. E un diesel totusi...

 

Daca o iei noua, mai bine astepti pana in septembrie ca il vor scoate din fabrica cu 177cp si cu blocul motor din aluminiu..

 

edit:

@Poison, multumesc mult pentru sfat; cum da o ploaie o sa verific si te anunt... cred ca, tinand cont de vantul de afara, intr-o ora-doua ma lamuresc.. :blink:

244238[/snapback]

dute la masina.. apara pe dezaburire .. stai putin si punemana pe oglinzi.. daca sunt calde .. inseamnaca e ok ..

Iar apropo de chip, poti sa iti pui la Hamman si nu pierzi nici o garantie si nimic. Stiu pe cineva care sia facut la un 530xd

Link to comment
Share on other sites

Azi a sosit masina. Evident ca nu o pot lua, pana nu vinnumerele rosii dar macar am vazut ca e totul ok.

Am descoperit , cu surprindere (neplacuta), ca ii lipsesc niste detalii minore, dar care erau al naibii de comode:

-capacul de la rezervor nu se deschide din masina, doar de afara

-portbagajul nu se deschide din interior, doar de pe portiera si, sper, din telecomanda

-roata de rezerva e pusa sub masina, imi trebuie un minimanual ca sa o scot afara

-radioul, comparativ cu altele, o fi el business cd, dar arata sarac ca naiba, are un display parca de zgarciti. mi se pare tare ciudat ca, in zilele noastre, cand toti pun displayuri cat casa, BMW il pune cat o cutie de chibrituri in cant

Edited by lupul_alpha
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.