Jump to content

Ranforsare volanta BMW E46 330d


V5P

Recommended Posts

Salut tuturor

 

As avea nevoie pe viitor de o volanta ranforsata sau un upgrade de volanta pentru un E46 330d.

Puterea va sari probabil de 350CP si 750-800Nm si va fi nevoie de o volanta mult mai rezistenta.

Ambreiajul este upgradat deja iar veriga slaba ramanand volanta...

Se poate face ceva la acest capitol?

Am cautat si recautat alta volanta upgrade dar singura este cea LUK standard...

 

Am mai vazut si o piese interesanta convertor de torque dar nu stiu daca este si pentru cutie manuala.

Daca exista si pentru cutie manuala cred ca ar fi foarte util pentru cutie la un asemenea cuplu.

Link to comment
Share on other sites

salut, convertor of torque este convertizorul care se foloseste la cutiile automate, nu are nici o treaba cu cutiile manuale, iar volanta se poate imbunatati dar conteaza mult la cine pt ca in loc sa o imbunatateasca poate sa pice in cateva sute de km dupa si ai dat banii degeaba...intereseaza-te la o firma de tuning profi care chiar stiu ce ti-ar trebui si ar avea acces la o volanta imbunatatita luata noua, nu modificata si mai stiu eu cum...parerea mea, eu asa as face...
Link to comment
Share on other sites

Ăn afarĂŁ cĂŁ am ”pierdut” ĂŽn el vreo 20 cp e chiar funny. Chiar și la accelerĂŁri bruște spatele ”fuge” doar puțin cât sĂŁ nu uiți cĂŁ e RWD.

Nu știu cum va fi la iarnĂŁ!

Eu acolo mi-am fĂŁcut volanta și discul, dar au trecut doar 4 luni și nu am decât vreo 3000 km cu ea, așa cĂŁ un feedback corect nu aș putea sĂŁ-ți dau.

M-am luat și eu dupĂŁ recomandĂŁrile unor prieteni și cunoscuți.

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturorAs avea nevoie pe viitor de o volanta ranforsata sau un upgrade de volanta pentru un E46 330d.Puterea va sari probabil de 350CP si 750-800Nm si va fi nevoie de o volanta mult mai rezistenta.Ambreiajul este upgradat deja iar veriga slaba ramanand volanta...Se poate face ceva la acest capitol?Am cautat si recautat alta volanta upgrade dar singura este cea LUK standard...Am mai vazut si o piese interesanta convertor de torque dar nu stiu daca este si pentru cutie manuala.Daca exista si pentru cutie manuala cred ca ar fi foarte util pentru cutie la un asemenea cuplu.

 

Convertizor de cuplu exista doar pe automate ! la e46 ai acea automata de la GM care nu va rezista neam ! exista o solutie de la sachs racing pentru volanta si ambreiaj... dar te costa 1500 de euro ! pentru ce target ai tu... nu stiu daca va tine solutia celor de la atix !

Link to comment
Share on other sites

Toti care se dau la noi la drag racing (cupluri sanatoase gen 800nm) au ambreiaj + volanta facute la o firma in Ungaria, dar nu stiu sa iti spun numele (e aproape de granita)

 

gresit... nu toti :)... dar da.. este vorba de stefan zsorst ! uite aici un exemplu de ambreiaj sanatos , e cel de pe ibiza lui Bogdan , dar nici asta nu e ieftin !

post-30210-0-25646700-1443186030_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Convertizor de cuplu exista doar pe automate ! la e46 ai acea automata de la GM care nu va rezista neam ! exista o solutie de la sachs racing pentru volanta si ambreiaj... dar te costa 1500 de euro ! pentru ce target ai tu... nu stiu daca va tine solutia celor de la atix !

 

Momentan am placa si disc Sachs Performance Xtreme Kit 2 rezistent la 850Nm,volanta a ramas neupgradata iar la cei de la Sachs nu am vazut volanta pentru modelul meu,doar de la LUK.

 

Ăn afarĂŁ cĂŁ am ”pierdut” ĂŽn el vreo 20 cp e chiar funny. Chiar și la accelerĂŁri bruște spatele ”fuge” doar puțin cât sĂŁ nu uiți cĂŁ e RWD.

Nu știu cum va fi la iarnĂŁ!

Eu acolo mi-am fĂŁcut volanta și discul, dar au trecut doar 4 luni și nu am decât vreo 3000 km cu ea, așa cĂŁ un feedback corect nu aș putea sĂŁ-ți dau.

M-am luat și eu dupĂŁ recomandĂŁrile unor prieteni și cunoscuți.

 

Trebuia sa fie o mica pierdere doar se invart 2 acum :D

Cati CP aveai fara ?

Cat ai castigat la plecarea de pe loc,simti ca pleci mai bine fara sa patinezi acum?

Link to comment
Share on other sites

masina lui RCC inca e in stadiu intermediar ! mai sunt cateva detalii de rezolvat pana va atinge si el targetul de 300 si 700 de nm !.. vezi ca sachs face si volante singlemass in seria performance !

 

Nu vreau sa o transform nici in caruta punandu-i siglemass,sa se simta totul la orice schimbare de treapta...

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa o transform nici in caruta punandu-i siglemass,sa se simta totul la orice schimbare de treapta...

 

 

crede ma.. e abia inceputul la ce e sub masina ta ! la cele single mass de la sachs.. nu mi sa parut atat de rau cu ea... bine ca pusesem pe un golf varianta aia ! la tine ar mai fi o solutie... arcurile din volanta dual mass sa fie inlocuite cu altele mai dure... dar cam atat ! vezi ca ti am dat PM !

Link to comment
Share on other sites

crede ma.. e abia inceputul la ce e sub masina ta ! la cele single mass de la sachs.. nu mi sa parut atat de rau cu ea... bine ca pusesem pe un golf varianta aia ! la tine ar mai fi o solutie... arcurile din volanta dual mass sa fie inlocuite cu altele mai dure... dar cam atat ! vezi ca ti am dat PM !

 

Nu am ĂŽnțeles ce ai vrut sa spui cu e abia ĂŽnceputul.

Link to comment
Share on other sites

Vroia sa spuna ca va trebui sa ranforsezi si caroseria, 700nm pe e46 iti vor rupe peste un timp suportii diferentialului si a puntii spate ;)

Da...știu problema...este des ĂŽntâlnitĂŁ si la M3E46,am vĂŁzut ca exista kituri pentru ramforsare punte spate,am in plan pe viitor si acest upgrade.

Link to comment
Share on other sites

Problema e cã odatã rupte prinderile munca va fi mult mai mare decât dacã ai ranforsa caroseria În zonele de prindere acum cât caroseria este Întreagã.

Exact acesta este motivul pentru care eu ĂŽn prezent nu mai cresc nici puterea nici cuplul.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Vroia sa spuna ca va trebui sa ranforsezi si caroseria, 700nm pe e46 iti vor rupe peste un timp suportii diferentialului si a puntii spate ;)

 

 

Si nu numai ! sunt destule elemente ce trebuiesc ranforsate si facute cu cap .. mai ales pt cei 700 de nm !

 

Da...știu problema...este des ĂŽntâlnitĂŁ si la M3E46,am vĂŁzut ca exista kituri pentru ramforsare punte spate,am in plan pe viitor si acest upgrade.

 

Vezi ca nu toate sunt bune... iar cele bune costa... dupa aia.. ai nevoie de un sudor bun... si inca cateva acareturi pe langa !... dar din toti ... singurul care a facut cea mai desteapta mutare pt a pune in valoare toata puterea si cuplul.. e RCC... si a pus LSD quaife ! IN VECI nu o sa ai tu plecare buna pe open si gume de strada !

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor

 

As avea nevoie pe viitor de o volanta ranforsata sau un upgrade de volanta pentru un E46 330d.

Puterea va sari probabil de 350CP si 750-800Nm si va fi nevoie de o volanta mult mai rezistenta.

Ambreiajul este upgradat deja iar veriga slaba ramanand volanta...

Se poate face ceva la acest capitol?

Am cautat si recautat alta volanta upgrade dar singura este cea LUK standard...

 

Am mai vazut si o piese interesanta convertor de torque dar nu stiu daca este si pentru cutie manuala.

Daca exista si pentru cutie manuala cred ca ar fi foarte util pentru cutie la un asemenea cuplu.

 

Arunca o intrebare la Exelixis, o sa gasesti la ei cea mai puternica masina cu numere de Romania. Un GT-R de 1570 CP, tunata de ei ...

In plus, sunt niste tipi super, daca incepi o discutie despre motoare, tuning, NOx si turbine, te prinde dimineata acolo. :)

Link to comment
Share on other sites

IN VECI nu o sa ai tu plecare buna pe open si gume de strada !

 

Din pacate stiu acest lucru...mai ales cand mai ai si 1650kg... Astept si achizitionarea unui blocant.Am tot discutat cu baieti si se poate face blocant si prin modificari dar nu cred ca va fi la fel ca cel Quaife.

Link to comment
Share on other sites

Arunca o intrebare la Exelixis, o sa gasesti la ei cea mai puternica masina cu numere de Romania. Un GT-R de 1570 CP, tunata de ei ...

In plus, sunt niste tipi super, daca incepi o discutie despre motoare, tuning, NOx si turbine, te prinde dimineata acolo. :)

 

Din punctul meu de vedere esti tuner cand produci piesele pentru masina modificata nu doar le montezi,dar asta este o alta discutie...

Din pacate am avut 2 intersectari cu ei in timpul proiectului si am ramas cu un gust amar.

Am fost interesat de o evacuare(pe care iar nu ei o produc,sunt doar intermediari) si cand am cedut detalii despre ce se va modifica la masina si cum oamenii au fost foarte deranjati ca nu inchid ochii si le dau doar banii.

A doua intalnire a fost cand am facut primul soft la ei iar pe grafic au vazut ca am probleme undeva cu turbina dar cu toate astea au facut softul si a iesit un grafic de cacat fata de softul lui Dragos de la CompletChip pe care il recomand cu incredere !

Mi s-ar fi parut normal sa imi spuna la cat sunt ei de profesionisti sa imi rezolv problema si pe urma sa vin la soft pentru a scoate maximul.

 

Cand ai capitalul unui client de cateva sute mii euro este usor sa faci teste si performanta,mai greu este cand nu ai acel capital si esti nevoit sa scoti performanta din ce ai,atunci este mai interesant.

 

Deci in final despre Exelixis daca ai suficienti bani incat sa te duci la ei sa le spui ca vrei sa atingi un target sa le lasi masina si banii si ochii pe usa te poti duce daca esti cu un soft,o evacuare si mai ceri si detalii despre,nu prea recomand.

Link to comment
Share on other sites

Din pacate stiu acest lucru...mai ales cand mai ai si 1650kg... Astept si achizitionarea unui blocant.Am tot discutat cu baieti si se poate face blocant si prin modificari dar nu cred ca va fi la fel ca cel Quaife.

 

 

nici nu se compara.... se poate face o adaptare cu diferential de pe e36... dar se face prin placi de frictiune.... vs quaife care e torsen [ mecanic ].... un alt plus la quaife e ca poti cere raport custom ! ti am lasat un nr de telefon in privat.... sa mai ai niste idei pentru viitor de luat in considerare !

Link to comment
Share on other sites

nici nu se compara.... se poate face o adaptare cu diferential de pe e36... dar se face prin placi de frictiune.... vs quaife care e torsen [ mecanic ].... un alt plus la quaife e ca poti cere raport custom ! ti am lasat un nr de telefon in privat.... sa mai ai niste idei pentru viitor de luat in considerare !

 

Iti multumesc pentru sfaturi !

Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere esti tuner cand produci piesele pentru masina modificata nu doar le montezi,dar asta este o alta discutie...

Din pacate am avut 2 intersectari cu ei in timpul proiectului si am ramas cu un gust amar.

Am fost interesat de o evacuare(pe care iar nu ei o produc,sunt doar intermediari) si cand am cedut detalii despre ce se va modifica la masina si cum oamenii au fost foarte deranjati ca nu inchid ochii si le dau doar banii.

A doua intalnire a fost cand am facut primul soft la ei iar pe grafic au vazut ca am probleme undeva cu turbina dar cu toate astea au facut softul si a iesit un grafic de cacat fata de softul lui Dragos de la CompletChip pe care il recomand cu incredere !

Mi s-ar fi parut normal sa imi spuna la cat sunt ei de profesionisti sa imi rezolv problema si pe urma sa vin la soft pentru a scoate maximul.

 

Cand ai capitalul unui client de cateva sute mii euro este usor sa faci teste si performanta,mai greu este cand nu ai acel capital si esti nevoit sa scoti performanta din ce ai,atunci este mai interesant.

 

Deci in final despre Exelixis daca ai suficienti bani incat sa te duci la ei sa le spui ca vrei sa atingi un target sa le lasi masina si banii si ochii pe usa te poti duce daca esti cu un soft,o evacuare si mai ceri si detalii despre,nu prea recomand.

Nu mai sunt anii '60 incat sa poti produce piese. Totul este extrem de specializat si nu este rentabil.

 

Modificarile auto nu sunt pentru cei cu buget restrans.

 

Chestia asta cu firma care face de toate la cel mai inalt nivel e derivata din ideea aia comunista cu omul multilateral dezvoltat. Bun la toate pe hartie, la nimic in realitate.

Edited by Service Premium
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu mai sunt anii '60 incat sa poti produce piese. Totul este extrem de specializat si nu este rentabil.

 

Modificarile auto nu sunt pentru cei cu buget restrans.

 

Chestia asta cu firma care face de toate la cel mai inalt nivel e derivata din ideea aia comunista cu omul multilateral dezvoltat. Bun la toate pe hartie, la nimic in realitate.

 

Zise un service."nu este rentabil" si "nu sunt pentru cei cu buget restrans" sunt chestii opuse dar ai dreptate ca modificarile sunt costisitoare si din acest motiv firmele de tuning "profesionale" precum exemplul care a fost dat ar trebui sa isi permita luxul de a produce piese din moment ce modifica GTR,Lambo si alte capete.

Despre comunism nu prea stiu ce sa iti spun pentru ca aveam 2 ani cand a "disparut" din tara noastra.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ceea ce spui tu n-are aplicabilitate.

 

O firma care face modificari auto n-are cum sa aiba sculele si expertiza necesara pentru a face piese.

 

Pana si producatorii auto au renuntat sa mai produca mare parte din piese si au contracte cu furnizori. Oare de ce?

 

Daca vrei calitate inalta, n-ai cum sa fabrici tu piese.

Fabricantii de piese se pot specializa pe anumite piese si au un buget enorm pentru asta incat sa se doteze cu cea mai noua tehnologie.

 

Sa-ti dau un exemplu. Un mare producator de cursiere este Campagnolo. Avand experienta enorma in fabricatia pieselor de biciclete din aluminiu si carbon, anumite piese au fost comandate la ei de catre NASA, Ferrari, Maserati si altii.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.