Jump to content

Amortizor E36 - plange de rupe


adrian_ilie

Recommended Posts

Salutare, am observat ca amortizorul drept fata e praf - curge ulei din el intr-o veselie.

Se poate schimba doar un amortizor? sau trebuie sa le iau pe amandoua?

 

Amortizorul sport este doar mai tare decat cel standard nu? sau mai are si alte "inbunatatiri" :blink:

Link to comment
Share on other sites

Salut,adriane stiu cum e si eu pe ursul meu le-am schimbat astazi pe fata 2 bucati noi,unul era spart si celalalt curs,acum simt cand merg cu masina ca am....''picioare'':),apropo cel cu amortizoare bilstein pe ce sunt alea pe gaz sau ulei?
Link to comment
Share on other sites

Salut,adriane stiu cum e si eu pe ursul meu le-am schimbat astazi pe fata 2 bucati noi,unul era spart si celalalt curs,acum simt cand merg cu masina ca am....''picioare'':),apropo cel cu amortizoare bilstein pe ce sunt alea pe gaz sau ulei?

229568[/snapback]

 

da la mine pe dreapta troncane urat si e enervant. probabil nici cel din stanga nu e prea stralucit ca are ceva anii.

 

Cele Bilstein sunt pe gaz.

 

Tu de care ti-ai luat? pe gaz sau pe ulei? si cat ai dat? :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Eu mi-am luat pe gaz la 2 mil 100 bucata noi

229630[/snapback]

 

De unde le-ai luat? ce magazin? ce firma sunt?

 

acum am vazut ca esti din pitesti:(

 

 

 

Am sunat la Promotor si mi-au rupt capu cu Sachs 5 milioane un amortizor pe ulei :blink:

Edited by adrian_ilie
Link to comment
Share on other sites

poti pune linistit Gabriel sau Bilstein, Sachs sant prea scumpe, intreaba mai bine la Augsburg daca esti din Buc si vezi si un pret de acolo, acum depinde si ce fel de garda ai la masina, daca este mai joasa sau normala, daca ai arcuri sport sau soft, pentru ca si aceste lucruri conteaza, daca ai garda joasa tre sa pui amortizoare sport, pentru ca amortizorul sport este facut sa lucreze putin si nu se uzeaza in timp ca unul normal care e facut sa lucreze pe o cursa mai lunga. Mai cauta pe aici pe forum si vei gasi explicatii paote mult mai bune decat ale mele. Bafta

Apropos pt un 520 E34 din 95 ma costa un amortizor 2,8 mil bucata si era Bilstein, nu de la Augsburg, de la un magazin mai mic, acum du te maibine si pe magazinele mai mici care aduc amrtizoare, ai grija incearca sa cumperi produse nemtesti, pt ca cele turcesti, italienesti sau spaniole sant de calitate mai prosta, in caz ca vrei sa vinzi masina pune ce gaseti mai ieftin si asta e

Edited by mario.b
Link to comment
Share on other sites

poti pune linistit Gabriel sau  Bilstein, Sachs sant prea scumpe, intreaba mai bine la Augsburg daca esti din Buc si vezi si un pret de acolo, acum depinde si ce fel de garda ai la masina, daca este mai joasa sau normala, daca ai arcuri sport sau soft, pentru ca si aceste lucruri conteaza, daca ai garda joasa tre sa pui amortizoare sport, pentru ca amortizorul sport este facut sa lucreze putin si nu se uzeaza in timp ca unul normal care e facut sa lucreze pe o cursa mai lunga. Mai cauta pe aici pe forum si vei gasi explicatii paote mult mai bune decat ale mele. Bafta

Apropos pt un 520 E34 din 95 ma costa un amortizor 2,8 mil bucata si era Bilstein, nu de la Augsburg, de la un magazin mai mic, acum du te maibine si pe magazinele mai mici care aduc amrtizoare, ai grija incearca sa cumperi produse nemtesti, pt ca cele turcesti, italienesti sau spaniole sant de calitate mai prosta, in caz ca vrei sa vinzi masina pune ce gaseti mai ieftin si asta e

244613[/snapback]

 

si cum aflu ce fel de "garda" am la masina? sau ce arcuri sau amortizoare am?

 

Ca nu se distinge nimic nici pe rampa pusa.

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

Pui masina langa alta cu aceeasi motorizare si acelasi model, daca este mai lasata a ta inseamna ca este posibil sa ai garda joasa, ideea este ca celalta masina cu care faci comparatia sa stie propietarul ce are pus pe masina, cam asa se poate, daca nu te duci la un service unde sa cunoasca meserie si iti spun baietii ce ai pe masina. Bafta
Link to comment
Share on other sites

Pui masina langa alta cu aceeasi motorizare si acelasi model, daca este mai lasata a ta inseamna ca este posibil sa ai garda joasa, ideea este ca celalta masina cu care faci comparatia sa stie propietarul ce are pus pe masina, cam asa se poate, daca nu te duci la un service unde sa cunoasca meserie si iti spun baietii ce ai pe masina.  Bafta

244674[/snapback]

 

O sa incerc.

 

Dar daca eu am suspensie sport si imi cumpar amortizor normal - nu e bine nu?

Link to comment
Share on other sites

Dpdv al functionalitatii nu este bine deloc, pentru ca un amotizor sport este facut sa lucreze putin (ca si cursa sus jos) iar un amortizor normal este facut sa lucreze pe o cursa mai lunga sus-jos, ideea este si de arcuri, aici vine problema, daca ai arcurile cu garda jos automat tre si amortizor spor pt ca e facut sa lucreze putin, daca ai arcuri normale... poti pune ce vrei dar masina va deveni mai rigida, nush exact sa iti spun acum dif intre amortizoarele pe gaz si cele pe ulei, nu am citit pe nicaieri despre diferentele intre cele 2. Bafta
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.