Jump to content

papa cam mult ulei


Recommended Posts

dupa un drum Bucuresti -Pitesti, Pitesti- Bucuresti cu viteaza medie de 180 km/h, am fost nevoit sa completez cu aproximativ 1.5l ulei, si ma surprinde lucrul acesta deoarece motorul in oras nu consuma atat de mult ulei (500 mll la 8000km), mentionez ca uleiul folosit este Castrol TXT Softec 5w40.Sa fie oare prea subtire???Castrol RS ar fi mai indicat pt un motor de 2.5 24v ???pierderi de ulei nu mai am pe nicaieri . Edited by ciupi4you
Link to comment
Share on other sites

Semeringurile de la supape. Exact acelasi lucru il patisem eu. Cand am desfacut motorul am vazut ca nu am uzura pe cilindri, in schimb semeringurile alea erau varza. Le-am schimbat si de atunci totul este ok, nu mai pierd ulei de loc.

 

Te duce undeva la 5-6 milioane, cu tot cu garnitura de chiulasa schimbata si curatat chiulasa+supape, daca pui si tu osul la treaba :blink: Si ar fi bine sa il pui, ca merita curatate toate alea, de la clapeta de acceleratie pana la injectoare (date jos si trimise la bancul de ultrasunete)...

 

Se pot schimba semeringurile alea si fara sa umbli la chiulasa, doar dand jos capacul de la culbutori. Am inteles ca exista un cleste care faciliteaza asta. Dar recomandarea mea este sa faci un lucru calumea :)

Link to comment
Share on other sites

@MuadDib

man am mai spus in alte topicuri ca am si supape si semeringuri noi, deci asta e exclus am observat ca mult ulei vine in admisie prin furtunul de deasupra senzorului de la axa cu came. in plus am curatat galeria de admisie si toate furtunele, clapeta de acceleratie, etc.

cat despre uzura la motor nu este cazul....am avut motorul desfacut si arata impecabil

Edited by ciupi4you
Link to comment
Share on other sites

Atunci scuze :blink:

 

Experienta mea este cea prezentat mai sus...

 

In rest...

 

Ar fi cazul sa incerci un semisintetic 10w40 (Valvoline, Mobil1, Elf) pentru 2000-3000 de km, sa vezi cum se comporta, inainte sa treci la Castrol RS (10w60). 5wXX este posibil sa fie prea subtire. Ce scrie in manuale, la motorul tau, la ulei recomandat?

Link to comment
Share on other sites

Atunci scuze  :blink:

 

Experienta mea este cea prezentat mai sus...

 

In rest...

 

Ar fi cazul sa incerci un semisintetic 10w40 (Valvoline, Mobil1, Elf) pentru 2000-3000 de km, sa vezi cum se comporta, inainte sa treci la Castrol RS (10w60). 5wXX este posibil sa fie prea subtire. Ce scrie in manuale, la motorul tau, la ulei recomandat?

229664[/snapback]

sincer nu am gasit nimic despre ulei in manuale , sau poate nu am vazut eu insa de fiecare data cand vorbeam cu cineva si spuneam ce ulei am mi se spunea ca e prea subtire. de RS am tot auzit la motoarele astea si eram oricum hotarat sa trec la el ca tot a venit vara.

Link to comment
Share on other sites

sincer nu am gasit nimic despre ulei in manuale , sau poate nu am vazut eu insa de fiecare data cand vorbeam cu cineva si spuneam ce ulei am mi se spunea ca e prea subtire. de RS am tot auzit la motoarele astea si eram oricum hotarat sa trec la el ca tot a venit vara.

229667[/snapback]

verifica sa nu piarda pe la baie ... :blink:

Link to comment
Share on other sites

vezi sa nu piarda pe la garnitura...

un prieten de-al meu asa a patit....

nu se vedea nimic...pe la motor...si cand a scos fisele era plin de ulei acolo...fisele stateau intr-o balta de ulei...si ce balta... :blink:

am vazut ca masina ta e pe benzina... sau nu...

Link to comment
Share on other sites

dupa un drum Bucuresti -Pitesti, Pitesti- Bucuresti cu viteaza medie de 180 km/h, am fost nevoit sa completez cu aproximativ 1.5l ulei, si ma surprinde lucrul acesta deoarece motorul in oras nu consuma atat de mult ulei (500 mll la 8000km), mentionez ca uleiul folosit este Castrol TXT Softec 5w40.Sa fie oare prea subtire???Castrol RS ar fi mai indicat pt un motor de 2.5 24v ???pierderi de ulei nu mai am pe nicaieri .

229599[/snapback]

 

cand sta ai observat pete sub masina??? sti ce poate sa fie,acuma tu trebuie sa te uiti, iti spun pt ca patit si varul meu tot la un e34 525.verifica filtrul de ulei.al lui scapa mult ulei pe la garnituri si pana sa ne prindem a tot bagat ulei.chestia faina era ca nu lasa pete sub masina. uleiul intra cu pres in filtru si scuipa mult afara in timpul mersului. poate e aceeasi chestie

Link to comment
Share on other sites

cand sta ai observat pete sub masina??? sti ce poate sa fie,acuma tu trebuie sa te uiti, iti spun pt ca patit si varul meu tot la un e34 525.verifica filtrul de ulei.al lui scapa mult ulei pe la garnituri si pana sa ne prindem a tot bagat ulei.chestia faina era ca nu lasa pete sub masina. uleiul intra cu pres in filtru si scuipa mult afara in timpul mersului. poate e aceeasi chestie

230735[/snapback]

pai da man dar daca il scuipa afar tot trebuia sa se vada pe motor pe undeva insa la mine nu se vede, pete sub ea nu am, singurul loc pe unde se vede ulei este aratat in poza de mai sus, insa cand am dat galeria de admisie jos sa o curat am gasit destul de mult ulei si in ea....ideea e ca daca ajunge in galeria de admisie nu poate sa ajunga prin semeringurile de la supape, ci pe undeva pe vre-un furtun si mai pun o poza sa vedeti unde este tot timpul murdar de ulei,(nu joja ci furtunul care iese din galerie si intra in burduful ala gros)

Link to comment
Share on other sites

vezi sa nu piarda pe la garnitura...

un prieten de-al meu asa a patit....

nu se vedea nimic...pe la motor...si cand a scos fisele era plin de ulei acolo...fisele stateau intr-o balta de ulei...si ce balta... :blink:

am vazut ca masina ta e pe benzina... sau nu...

230510[/snapback]

pe partea aia e totul nou + inca 2 tuburi de silicon ...ca sa fiu sigur, deci exclus

Link to comment
Share on other sites

[De fapt, tu doar ai segmentat motorul sau l-ai si hornuit si alezat ( blocul)?

231711[/snapback]

nici una nici alta, am reusit sa stramb toate supapele pe admisie si sa stric axa cu came si rampa inclusiv tachetii, am dat _chiulasa_ jos am schimbat supape semeringuri si le-am montat la loc, bineinteles alta axa cu came si alta rampa cu tacheti...._chiulasa_ am desfacut-o la rece ca sa nu fie nevoie sa o rectific, bineinteles am verificat-o sa nu fie ovalizata...in fine si daca vine pe furtunul ala cum o rezolv ca ma dispera ....sa nu fie uleiul asta ce trebuie, cumva sa fie transformat mai repede in gaze din cauza temperaturii????? incerc un schimb cu Castrol RS si daca nici ala nu rezolva problema il arunc la gunoi si imi iau alt motor. Ma poate ajuta cineva cu o bobina buna sa aflu care din ale mele nu merge cum trebuie, am o problema la prima pornire, e ca si cum ar pornii in 3 pistoane dupa care in 4 secunde urca turatia si isi revine la normal (sau asta e cumva de la pompa de benzina???)

Link to comment
Share on other sites

E pur si simplu din cauza compresiei. Fenomenul este urmatorul:

La viteze mari, segmentii scapa compresia, iar aceasta nu are unde sa se duca decat in baie. Acolo, toata presiunea, impreuna cu uleiul antrenat, iese pe furtunul de carter care duce in admisie. In mod normal, gazele de carter, intra din nou la ardere, pentru a reduce poluarea, ceea ce nu se intampla atunci cand motorul este uzat.

Nu te-ai uitat in oglinda sa vezi daca la 180km/h, nu scoate fum?

Poate nu se obsserva, dar roaga un prieten sa se tina dupa tine, atunci cand mergi tare. Iti v-a spune ce iese pe esapament. Daca pe esapament sunt depuneri de ulei ars atunci asta este.

 

O alta varianta ar fi un ulei contrafacut indiferent ca este Castrol sau Mobil 1.

Daca nu se dovedeste valabil ceea ce am postat mai sus, incearca cu 10w40, pt. ca in momentul fabricarii motorului M50B25, tolerantele erau mai mari in asamblarea lui deci nu suporta 0w.... sau 5W......

 

Bafta! :blink:

Link to comment
Share on other sites

E pur si simplu din cauza compresiei.  Fenomenul este urmatorul:

La viteze mari, segmentii scapa compresia, iar aceasta nu are unde sa se duca decat in baie. Acolo, toata presiunea, impreuna cu uleiul antrenat, iese pe furtunul de carter care duce in admisie. In mod normal, gazele de carter, intra din nou la ardere, pentru a reduce poluarea, ceea ce nu se intampla atunci cand motorul este uzat.

Nu te-ai uitat in oglinda sa vezi daca la 180km/h, nu scoate fum?

Poate nu se obsserva, dar roaga un prieten sa se tina dupa tine, atunci cand mergi tare. Iti v-a spune ce iese pe esapament. Daca pe esapament sunt depuneri de ulei ars atunci asta este.

 

O alta varianta ar fi un ulei contrafacut indiferent ca este Castrol sau Mobil 1.

Daca nu se dovedeste valabil ceea ce am postat mai sus, incearca cu 10w40, pt. ca in momentul fabricarii motorului M50B25, tolerantele erau mai mari in asamblarea lui deci nu suporta 0w.... sau 5W......

 

Bafta! :blink:

231937[/snapback]

tin sa spun ca in spatele meu pe tot drumul a mers un prieten de-al meu care a ramas surprins de faptul ca o masina din 2006 in speta a lui o skoda octavia 2.0 TDI 6 trepte abia se tine dupa un bmw din 92 si a mai ramas surprins de faptul ca la accelerari bruste sau chiar la km buni de mersi cu 220km/h nu scotea fum....urmeaza sa dau catalizatorul jos si atunci o sa vad daca intradevar sunt sau nu depuneri de ulei pe esapament....

inca ceva uleiul intradevar este cumparat din Carrefour asa ca nu stiu daca este "the real deal" cum zice americanul

Edited by ciupi4you
Link to comment
Share on other sites

Eu am incercat sa-ti spun cam ce poate fi. :)

Daca dai catalizatoarele jos si gasesti ulei, ceea ce nu cred, daca spui ca nu scoate fum, cum iti explici ca mananca ulei, in afara faptului ca s-ar parea ca este un ulei prea subtire?

La orice motor, indiferent de marca sunt 3 motive tehnice, care duc la consumul de ulei:

 

Supape care nu inchid perfect, semeringuri la supape;

Segmentii au fanta de inchidere mai mare decat distanta admisa;

Pierderi de ulei din motor, datorita neetanseitatii unor garnituri sau a filtrului;

 

Ca doar nu se evapora asa din senin! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu am incercat sa-ti spun cam ce poate fi. :)

Daca dai catalizatoarele jos si gasesti ulei, ceea ce nu cred, daca spui ca nu scoate fum, cum iti explici ca mananca ulei, in afara faptului ca s-ar parea ca este un ulei prea subtire?

La orice motor, indiferent de marca sunt 3 motive tehnice, care duc la consumul de ulei:

 

Supape care nu inchid perfect, semeringuri la supape;

Segmentii au fanta de inchidere mai mare decat distanta admisa;

Pierderi de ulei din motor, datorita neetanseitatii unor garnituri sau a filtrului;

 

Ca doar nu se evapora asa din senin!  :blink:

232013[/snapback]

sincer nu stiu man insa garantat mai devreme sau mai tarziu tot o sa aflu care e cauza...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.