Jump to content

Am ramas fara bord.....


Janee

Recommended Posts

Buna tuturor!

Ieri dimineata,nu am reusit sa deschid din centralizata,ci doar cu cheia.Intru inauntru,surpriza: aveam unii martori aprinsi,indicatoarele de benzina sus,de temperatura,kilometrajul palpaia slab... Am scos borna bateriei...s-au stins.

Ok,repun borna si pornesc motorul.Initial am crezut ca am ramas fara baterie.Alta surpriza;bordul ,,mort''.Nu se mai aprinde nici un martor(nici sagetile de semnalizare ) TUROMETRUL JOOS... In rest este ok,farurile,semnalizatoarele,electrica functioneaza , cu exceptia turometrului care ramane la zero si a tuturor martorilor morti.Bineinteles ca avaria nu mai are sunet,nici semnalizarea,au amutzit toate. Am verificat si sigurantele,toate, din sertarul torpedo-ului..sunt bune Dupa schema gasita inauntru,am verificat sigurantele de bord si cea de computer in mod responsabil ( 7 si 41 ) si inca una.Ce nu mi-a placut este un condens ce l-am gasit in sertar,si ce aveam acolo e umed...de la ultima scufundare :angry2: din Brasov.Ce ar putea fi? Pt ca imi este frica sa circul cu ,,bordul mort'' si cu turometrul pe zero..... Deocamdata am lasat deschis sertarul cu sigurante,sa se mai usuce pe acolo.... Si s-a inchis din centralizata. :-)

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu aceeasi problema, dar pe e46 coupe! m-a framantat mult problema asta pentru ca nimeni nu ii dadea de cap, insa totul s-a rezolvat cand am schimbat si codat ceasurile de bord (unii electricieni mi-au spus ca totul s-a tras de la baterie - care avea 10 ani - imediat dupa ce "s-a ars" bordul pierdea curent, iar dimineata, daca nu scoteam seara borna de la baterie, o gaseam mereu fara curent)

 

Poti incerca cu o pereche de ceasuri din dezmembrari (de preferat de pe e90 nfl pt ca pe lci este alta electronica) apoi, daca merg martorii si turometrul trebuie codate (trebuie inlocuita memoria acestora cu aceea din ceasurile tale)

 

Mult noroc!

Link to comment
Share on other sites

Am pus feonul pe toate sigurantele si am uscat pe acolo.Bineinteles ca bateria moarta,am pus-o la redresat.Am pus alta baterie si bordul merge acum,dar turometrul ba..e mort pt patrie. Si am luat la controlat sistematic,toate jgheaburile de scurgere de la parbriz( cele de la balamalele capotei );obstruate.Plus ca infiltra si inauntru.Am siliconat toate crapaturile de la jgheaburi si sub garniturile de la perimetrul unde este bateria. Am turnat si apa pe geamurile laterale din exterior(poate pe acolo curge...) nu.Precizez ca am inlocuit de curand si aparatoarea de parbriz (cea de la stergatoare ) si vad ca nu are dedesubt nimic,nici un mastic..chiar nu trebuie?? Poate pe acolo s-a infiltrat apa,si a plouat nu gluma.

CZ :am bordul inundat si a facut scurt pe undeva din cauza apei care a intrat ori pe sub aparatoarea aceea (originala,nu stift ) ori din preaplin de la jgheaburile de scurgere de la balamaua capotei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.