Jump to content

Problema grava E36


Recommended Posts

Salut!Vineri cand veneam de la munca dupa aproximativ 10 minute de mers la un moment dat masina a inceput sa nu mi se mai accelereze(mi se tura maxim 2500-3000 ture) si imi trepida.Dupa vreo 2-3 minute si-a revenit iar seara am vrut sa vad daca mai am probleme la ea.M-am urcat in ea insa aceeasi problema..masina pe liber in punctul mort,mergea sa ii dau turatie chiar si 5-6 mii iar cand o bagam in viteza maxim 2500 ture.A doua zi insa dupa ce am mers vreo 20-30 de km iar aceeasi problema..mi se tura maxim 2500 ture si pe liber si in viteza si mi-a continuat asa toata ziua.A doua zi cand am vrut insa sa ma duc cu ea la service..surpriza..nu mai pornea!(incerc sa ii dau cheie si imi miroase puternic a benzina)..a mai intalnit cnv problema asta?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

E GRAva, catastrofa, incredibil, NU ITI MAI PORNESTE MASINA! Salvarea ai chemat? mai respira?

 

Si ca sa fiu dragut, incearca sa scoti bateria/pui bateria, verifica sigurantele. Probabil s-a dus senzorul de turatie de la vibrochen, sau pompa de benzina, sau ...

 

L.E. nu se tureaza peste 2500 de ture indica ca a intrat in LIMP MODE.

Edited by VrajitoruldinOZ
Link to comment
Share on other sites

E grava, incearca aghiasma poate se potoleste.

 

cine spune ca adreleni nu au haz =)))))))))))))))))

 

cu replica asta imi aduci aminte de un user...Pachu...

on-topic => macanic, service !

 

mirosul puternic de benzina si faptul ca nu iti porneste ar pute sa fie de la pompa de benzina din rezervor ( daca tot incerci ai toate sansele sa ineci motorul cu benzina si sa uzi bujiile, de curiozitate scoate joja de ulei si verifca)

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Tu in primul rand trebuie sa afli ce are. Daca e apa, trebuie golit rezervorul, evident, aruncat continutul, curatata instalatia de alimentare si verificat daca sunt defecte (injectoare, etc).

Poate vorbesc prostii, dar apa nu prea poate fi comprimata, deci daca a ajuns pana in cilindru poate face pagube mari.

Dar nu stii daca e sa nu apa, deci nu ai rezolvat nimic. Mergi cu masina la service si afli.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tu in primul rand trebuie sa afli ce are. Daca e apa, trebuie golit rezervorul, evident, aruncat continutul, curatata instalatia de alimentare si verificat daca sunt defecte (injectoare, etc).

Poate vorbesc prostii, dar apa nu prea poate fi comprimata, deci daca a ajuns pana in cilindru poate face pagube mari.

Dar nu stii daca e sa nu apa, deci nu ai rezolvat nimic. Mergi cu masina la service si afli.

 

face pagube cand intra pe admisie, nu prin injectoare. Cand o baga injectoarele baga f putina si nu are timp sa se acumuleze ca o da afara in timpii de evacuare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.