Jump to content

Martor presiune ulei(rosu)


KayserSoze

Recommended Posts

Salutare.

Sunt nou pe acest forum si vrea sa-mi cer scuze daca postez la sectiunea gresita.

In luna martie a acestui an am achizitionat un e90 320i 150cp la 147000 km(nu am ajuns pe la bmw sa ii verific), la 150000 i-am facut revizia(ulei bmw 5-30W). Dupa vreo 2000 km in mers pe autostrada mi-a aparut eroarea.

Sonda de presiune ulei schimbata (OEM)

Sorbul din baia de ulei schimbat pentru ca sita din el era sparta tot OEM.

Eroarea apare doar cand motorul e rece sau daca opresc motorul si dupa 20-30 minute cand se lasa uleiul in baie o pornesc iar. Atasez 2 filmulete sa va faceti o parere.

 

Pornire la rece:

 

Pornire la 1 min dupa ce am oprit motorul:

 

Precizez ca nu se simte vreo diferenta la motor cand apare sau dispare eroarea. Cred ca am spart vreo 800 lei pana acum cu problema asta

Ajutati-ma va rog!

Link to comment
Share on other sites

Du-te la mecanic sa scoata sonda si sa verifice cu un manometru ce presiune ai la ulei

Nu mai merge asa cu ea ca faci mult mai rau daca e o problema de uzura a motorului si motorul nu-ti mai tine presiunea la ulei

Daca nu aveam presiune la ulei nu trebuia sa apara in mers si sa faca urat motorul?

Masina merge lin si dupa cum am zis cand apare martorul nu se simte nimic la motor. Dupa cum se vede in video de mai sus, dupa ce opresc motorul si il pornesc, nu mai apare. Merg asa de la inceputul lunii august(cam 2000-3000 KM)

Zilele astea ma duc la BMW Filaret sa vad ce zic "mecanicii" de acolo.

Link to comment
Share on other sites

Pompa de ulei este antrenata de motor.

Cu cat turatia motorului este mai mare presiunea creste, la relanti presiunea este mai mica.

Problemele de presiune apar de obicei la relanti.

La rece presiunea uleiului este mai mica decat la cald pentru ca uleiul este mai vascos, este normal.

Sfatul meu este sa nu mai mergi asa cu masina.

Link to comment
Share on other sites

Pompa de ulei este antrenata de motor.

Cu cat turatia motorului este mai mare presiunea creste, la relanti presiunea este mai mica.

Problemele de presiune apar de obicei la relanti.

La rece presiunea uleiului este mai mica decat la cald pentru ca uleiul este mai vascos, este normal.

Sfatul meu este sa nu mai mergi asa cu masina.

Eroarea dispare in 5 sec dupa ce a aparut

Opresc motorul si imediat il pornesc, iar faza asta o fac intr-un minut

Cat se poate incalzii ulei in mai putin de 1 minut? <_<

Edited by KayserSoze
Link to comment
Share on other sites

Salutare.

Sunt nou pe acest forum si vrea sa-mi cer scuze daca postez la sectiunea gresita.

In luna martie a acestui an am achizitionat un e90 320i 150cp la 147000 km(nu am ajuns pe la bmw sa ii verific), la 150000 i-am facut revizia(ulei bmw 5-30W). Dupa vreo 2000 km in mers pe autostrada mi-a aparut eroarea.

 

Sonda de presiune ulei schimbata (OEM)

Sorbul din baia de ulei schimbat pentru ca sita din el era sparta tot OEM.

Eroarea apare doar cand motorul e rece sau daca opresc

motorul si dupa 20-30 minute cand se lasa uleiul in baie o pornesc iar. Atasez 2 filmulete sa va faceti o parere.

 

Pornire la rece:

 

Pornire la 1 min dupa ce am oprit motorul:

 

Precizez ca nu se simte vreo diferenta la motor cand apare sau dispare eroarea. Cred ca am spart vreo 800 lei pana acum cu problema asta

Ajutati-ma va rog!

 

Salut, aveai bucati de plastic in baie si alea ti-au spart sita de la sorb? Daca ti-a tras plastic in pompa, posibil sa se fi stricat si de aia nu ai presiune buna

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca e problema similara cu cea de la multe e46 la care sta martorul de ulei rosu 4-5 secunde la pornire (dupa ce a stat mai mult timp).

Sint niste topicuri pe forum cu problema asta la e46. Se pierde presiunea pe undeva. Se zice ca ar trebui inlocuit corpul filtrului de ulei pentru a remedia problema.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca e problema similara cu cea de la multe e46 la care sta martorul de ulei rosu 4-5 secunde la pornire (dupa ce a stat mai mult timp).

Sint niste topicuri pe forum cu problema asta la e46. Se pierde presiunea pe undeva. Se zice ca ar trebui inlocuit corpul filtrului de ulei pentru a remedia problema.

Sita era sparta cam de diametrul unui deget si bucatile erau acolo( sita are cam 4-5cm patrati)

Problema cu corpul filtrului am mai auzit-o si dupa ce la schimbat cu unul nou s-a remediat problema.

Totusi, am facut programare marti la BMW Filaret sa vad ce au de zis "mecanicii" de acolo, asta daca nu gasesc pe forum pe cineva care stie sigur de la ce e problema. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Kayzer, ai aflat pana la urma care a fost buba? Aceeași problema o am și eu la E90 318i LCI, motor N43.

Apreciez un rĂŁspuns.

Stima

 

Verifica presiunea de ulei cu un aparat de masura,e posibil sa fie defect senzorul de presiune,e undeva la 70 de lei si se gaseste numai pe original,acelasi defect l-am avut si eu la 318i LCI,N43.

Link to comment
Share on other sites

Verifica presiunea de ulei cu un aparat de masura,e posibil sa fie defect senzorul de presiune,e undeva la 70 de lei si se gaseste numai pe original,acelasi defect l-am avut si eu la 318i LCI,N43.

Multumesc pentru raspuns Kayzer

Am uitat sa spun, beleaua a aparut dupa ce am facut schimbul de ulei in tara, acum o saptamana, filtru Mann si ulei Ravenol 5w30... Si martorul se aprinde doar daca depasesc 4000 ture (s-a intamplat de 2 ori)...

Sa fie doar coincidenta cu schimbul de ulei sau uleiul sa fie prea prost si sa nu faca presiunea necesara peste 4000 ture?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns Kayzer

Am uitat sa spun, beleaua a aparut dupa ce am facut schimbul de ulei in tara, acum o saptamana, filtru Mann si ulei Ravenol 5w30... Si martorul se aprinde doar daca depasesc 4000 ture (s-a intamplat de 2 ori)...

Sa fie doar coincidenta cu schimbul de ulei sau uleiul sa fie prea prost si sa nu faca presiunea necesara peste 4000 ture?

 

Nu uleiul face presiune ci pompa de ulei e cea care creaza presiune in instalatie.Langa pompa e o supapa de supra -presiune care se deschide doar daca presiunea e prea mare.Preferabil sa revii la acelasi tip de ulei pe care l-ai avut inainte.Daca problema persista atunci ori e supapa de suprapresiune sau poate fi chiar insasi pompa.

Link to comment
Share on other sites

Nu uleiul face presiune ci pompa de ulei e cea care creaza presiune in instalatie.Langa pompa e o supapa de supra -presiune care se deschide doar daca presiunea e prea mare.Preferabil sa revii la acelasi tip de ulei pe care l-ai avut inainte.Daca problema persista atunci ori e supapa de suprapresiune sau poate fi chiar insasi pompa.

Sunt de acord cu tine. Dar repet, prea mare coincidenta cu schimbul de ulei. Pana la schimb am mers 2000km cu masina si nu a aparut martorul rosu. Cum am schimbat uleiul in primii 100km a aparut.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare!

Am un E90 320i 170 cp 2011 cu motorul N43 (excelent motor :)) si pe 25 am tras o fuga pana in Salzburg (Locuiesc in MĂźnchen). Pe Autobahn am alergat ceva pana la o benzinarie unde am oprit pt a cumpara vinieta. Cand parcam s a aprins in bord martor rosu cu canistra de ulei iar in idrive scria ceva de genul cum ca presiunea e prea mica, sa opresc si sa contactez bmw service in caz contrar stricaciuni la motor :)). Am oprit si repornit motorul, mesajul a disparut. Am verificat nivelul de ulei pe loc si era undeva putin peste minim, eu vad asta in idrive, nu am joja! Pe langs vinieta am luat si 1l ulei si i am completat. Am ajuns in Salzburg, m am intors si acasa, am alergat o pe autostradĂŁ,nu a mai revenit. Am.citit pe forumuri din anglia si germania si m am ingrozit. Masina a mers si merge normal. Nu stiu ce sa fac! N43 ul asta cred ca e cu multe bube in cap

Masina are 125k km uleiul schimbat acum 11 sau 12 mii. Are castrol edge 0w30 pe care il cam papa, am completat de la schimb un litru cred. Nici nu stii ce masina sa mai cumperi, numai CAZANE dupa 2009 ĂŽncoace..

Edited by PCH
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

Am un E90 320i 170 cp 2011 cu motorul N43 (excelent motor :)) si pe 25 am tras o fuga pana in Salzburg (Locuiesc in München). Pe Autobahn am alergat ceva pana la o benzinarie unde am oprit pt a cumpara vinieta. Cand parcam s a aprins in bord martor rosu cu canistra de ulei iar in idrive scria ceva de genul cum ca presiunea e prea mica, sa opresc si sa contactez bmw service in caz contrar stricaciuni la motor :)). Am oprit si repornit motorul, mesajul a disparut. Am verificat nivelul de ulei pe loc si era undeva putin peste minim, eu vad asta in idrive, nu am joja! Pe langs vinieta am luat si 1l ulei si i am completat. Am ajuns in Salzburg, m am intors si acasa, am alergat o pe autostradă,nu a mai revenit. Am.citit pe forumuri din anglia si germania si m am ingrozit. Masina a mers si merge normal. Nu stiu ce sa fac! N43 ul asta cred ca e cu multe bube in cap

Masina are 125k km uleiul schimbat acum 11 sau 12 mii. Are castrol edge 0w30 pe care il cam papa, am completat de la schimb un litru cred. Nici nu stii ce masina sa mai cumperi, numai CAZANE dupa 2009 încoace..

aceeasi probnlema pe un e81 cu motor n43 de 2l si 122 cp,cu carly bmw imi da sporadic eroarea cu cod 00301c,presiune ulei motor static.dupa ce m-am ingrozit si eu de variantele posibile gasite cu gogu,am dus masina la reprezentanta bmw (in gERMANIA)pt schimb ulei si masurare presiune,si binewanteles pt a rezolva cauza erorii.mentionez ca la fel ca in cazul tau,cu motorul incalzit dupa o repriza de forja cand parcam sau reduceam drastic viteza si deci si rotatiile,se aprindea sporadic lampa rosie,cateodata efectiv doar clipea ,fara sunet ,cred ca de multe ori nici n-am vazut-o.cei de la bmw au testat presiunea si pompa,au cautat duipa resturi de spamn sau din patina si a fost totul curat,dupa care au vrut sa faca update la soft si am fost instiintat ca problema e una de software,pt. majoritatea motoarelor `n43 s-a facut din aceasta cauza recall in service unde dupa caz s-a updatat softul sau s-a inlocuit complet calculatorul unde nu s-a putut updata,pt. ca problema e din fabricatie,si calculatorul nu comanda destula preiune in momentul cand motorul incalzit reduce turatiile,la relanti in special.pt. codul meu de motor nu s-a efectuat recall,si desi pe constatarea facuta de maistrul de la reprezentanta scrie clar ca cauza o reprezinta defectul din fabricatie,am fost informat ca data fiind vechimea masinii si nrul de km s-ar putea sa nu beneficiez de inlocuirea calculatorului pe bunavointa,costul la bmw fiind undeva la 1700 de euro.asa ca te sfatuiesc sa verifici daca s-a facut recall pe motorul tau la acest update,poate ai noroc si il faci mocca,asta daca nu ai chipat cumva motorul.eu inca astept raspunsul,desi mi se pare absolut penibil sa recvunosti ca defectul iti apartine dar sa nu vrei sa-l repari ca e masina cica veche

Edited by maryus1975
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am masina din aprilie. Nu cred ca are chip, fostul proprietar fiind relativ in varsta! Ce am citit pe forumurile din Germania m-a ingrozit. Mulți spun de șpam, nu stiu ce pe la distribuție, pompe, senzori si distributie shimbata si chiar motorul cu totul! WTF!! La mine s a aprins odata si bine, a stat pe bord pana am oprit motorul, cam 7 secunde. De atunci nu a mai revenit si tot de atunci nu mai dorm bine :))). Tu in ce oras esti? La ce reprezentanta ai fost? Am citit Putin despre astea din MĂźnchen si mulți se vaita de ele. Nici nu stiu unde sa ma duc 😩 dar vreau sa vad urgent care i faza! Merci mult de raspuns!
Link to comment
Share on other sites

Eu am masina din aprilie. Nu cred ca are chip, fostul proprietar fiind relativ in varsta! Ce am citit pe forumurile din Germania m-a ingrozit. Mulți spun de șpam, nu stiu ce pe la distribuție, pompe, senzori si distributie shimbata si chiar motorul cu totul! WTF!! La mine s a aprins odata si bine, a stat pe bord pana am oprit motorul, cam 7 secunde. De atunci nu a mai revenit si tot de atunci nu mai dorm bine :))). Tu in ce oras esti? La ce reprezentanta ai fost? Am citit Putin despre astea din MĂźnchen si mulți se vaita de ele. Nici nu stiu unde sa ma duc 😩 dar vreau sa vad urgent care i faza! Merci mult de raspuns!

eu am fost langa Bremen,Delmenhorst,la Cllopenburg.Cel mai bine du-te la o reprezentanta,nu la un service independent,si cere sa-ti citeasca erorile si sa-ti dea protocolul la diagnoza.mie in 3000 de km mi s-a aprins de 3-4 ori martorul de presiune ulei,exact de fiecare data cand parcam sau trageam pe dreapta,pt. ca doar la turatii foarte mici nu comnda presiune calculatorul.sfatul meu e sa reduci cat mai mult circulatia cu masina pana nu are parte de o diagnoza la reprezentanta,desi sunt mai multe cauze care ar putea determina aprinderea mmartorului de presu=iune la ulei,cam toate duc la acelasi sfarsit tragic pt. motor.motorul,daca ai citit postarile patitilor,doar in cazul distributiei sarite de la punct da semnale de boala,in rest motorul se comporta normal,pana te lasa brusc cu motorul praf

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.