Jump to content

Baterie x5 e70 LCI


andreisaioc

Recommended Posts

important este sa se potriveasca la fix acolo, sa pot sa inchid suruburile alea. Am mai patit in trecut cu un cadillac, si nu am tinut cont de asta, si bateria nu s-a potrivit pe dimensiune, a trebuit sa fac o cacanarie acolo sa tin bateria sa nu sara in sus la gropi. Daca stiti modelul exact de baterie ar fi bine sa stiu. Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

A mea cea originala este Banner (tot din 2010), nu stiu despre Exide.

Si eu va trebui sa o schimb in curand, sunt f tentat sa merg tot pe un AGM insa Rombat. Am mai avut rombat (Premier) si am fost f multumit de ele. Rombat AGM VRLA 92Ah este in jur de 700 lei, Premier 95Ah in jur de 450.

Din ce am masurat eu bateria originala ar fi in jur de 190mm inaltime, 350mm lungime si in jur de 173 sau 175mm latime.

Atat rombatul AGM cat si rombat Premier de 95Ah (daca nu vrei sa mergi pe AGM) au aceleasi dimensiuni din ce am vazut.

Curentul de pornire la cea originala este de 900 A, la Exide vad ca este 800 iar la Banner 850, doar la Rombat e 900... de luat in calcul.

As tinde sa cred ca e mai bine cu un AGM... probabil ca poti sa iei si una normala cum e Premier si sa o schimbi mai repede.

Sa ne spui si noua ce ai luat si cum s-a potrivit.

Edited by blizzard
Link to comment
Share on other sites

AGM cred ca merg si eu. Momentan m-am programat la reprezentanta, masina e inca in garantie, sa vedem ce zic si ei, poate mi-or schimba-o pe garantie.

 

rombat premier (care vad ca nu e agm) ar fi solutia buna , are fixare b13 care cred ca e standardul de la bmw. Celelalte au alta fixare si par mai inguste, dar sunt agm

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

la service nu s-a rezolvat nimic pe garantie, vroiau sa ma puna sa platesc si diagnoza (nici ei nu erau siguri daca e de la baterie) dupa multe palavrageli si tiganeli au acceptat sa faca diagnoza pe garantie. Una peste alta evitati sa cumparati de la bavaria, garantia aparent nu prea inseamna mult pentru cumparator si pentru ei dupa ce ai dat banii...

 

o sa o schimb singur bateria

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

am comandat baterie AGM varta (105Ah) si am inlocuit-o, masina a pornit fara probleme chiar si necodata. Dar totusi pentru ca am cablu OBD am reusit sa o codez (ce-i drept e codata tot pe 90Ah) dar macar am codat-o.

masina merge fara probleme acum si porneste imediat. Inainte am verificat alternatorul sa vad daca nu era acolo buba (masurat cu motorul pornit, sa fie 14.5V)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Am si eu nevoie de ajutor de la cineva mai priceput ca mine :) . Am un Bmw E71 2010 modelulu euro 4 .l-am avut la service sa puna un kit tunning pe el si a ramas fara baterie , i-au dat curent a pornit prima data fara probleme dupa care au inceput probelemele . Imi apar mai multe erori la ia si motorul merge sacadat (tremura la relanti si mi-a aparut eroare de prea multe noxe + ceck engene in bord) + Lighting sistem fail pe navigatie si odata cu asta nu functioneaza geamurile electrice si in prima faza nu recunostea nici usa soferului nu mergea inchiderea centralizata faza lunga la farururi lumina din bird si lumina de masalier. Cine ma poate ajuta va rog s imi lasati un mesaj cu numarul in privat sa va sun .
Link to comment
Share on other sites

Pune bateria la incarcat si vezi daca mai ai simptomele dupa ce e incarcata.

Masinile astea fac urat daca raman fara curent.

Ai pus un tester pe masina?

 

Salut , baterie am pus alta noua pe ia si nu a schimbat cu nimic comportamentul , tester am pus pe ia dar...nu unul zdravan si imi dadea decat o eroare control al vibratiilor de la motor prea mare , atat in rest nimic .

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut. Cred ca problema este ca i-au dat curent. Cu ce anume ? Daca i-au dat cu o ieftinatura de pornitor e posibil sa-ti fi dat si un varf de tensiune numai bun sa prajeasca ceva module. La fel si daca i-a dat cu bateria de la alta masina veche pornita !
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Si la mine cred ca a crapat bateria. Masina are 96000 km si este din 06.2013. Aseara au fost aici -15 grade si dimineata m-am chinuit vreo 5 minute sa o pornesc. Bujiile au fost verificate acum 2 sapt, cu metoda becului si au fost ok. La cald masina merge perfect. Si in mers si la pornirea la cald. Bateria invarte motorul dar nu-s convins ca invarte suficient de tare. Dupa vreo 10 repetari a reusit si a pornit. Vad maine dimineata cum o mai face! Ma gandesc sa iau un AGM Varta 105ah dar nu am inteles deloc cum e cu acea codare sau reinitializare

Adica daca o schimb eu nu e ok sau cum?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.