Jump to content

E38 Probleme pornire la rece


Amun-Ra

Recommended Posts

Salutare la toti. Este vorba de un 728i din 98" cod motor M52b28. De cand am masina tot am probleme cu pornirea la rece, cand e calda porneste sfert. Prima cheie dimineata sau dupa cateva ore (cand s-a racit cat de cat) invarte mult, de multe ori nu o las sa invarta foarte mult, i-au contactul si dau din nou si porneste bine. De curand a crapat si pompa de benzina, am schimbat-o, dar aceleasi simptome. Acum recent a inceput sa dea si rateuri in admisie cand e rece, dupa ce se incalzeste un pic(Maxim 1 min) totul revine la normal si merge perfect. Am schimbat urmatoarele: bujiile(anul trecut), fise bobine, bobine, reglator presiune (de 2 ori), filtru benzina, furtune alimentare, vacumuri la admisie, garnituri admisie, etc etc etc... Pe tester nu da nici un fel de eroare, problema a ajuns sa ma termine psihic, nu mai am idei ce sa ii fac. Daca aveti vreun sfat.....va rog mult, am ajuns in stadiul in care chiar nu mai stiu ce sa mai fac.
Link to comment
Share on other sites

senzorul de temperatura al motorului ala nu da eroare pe ECU.

 

 

mai poti incerca sa scoti mufa de la vanos, sa vezi daca o sa iti porneasca mai usor. Daca da, trebuie sa il reconditionezi. Nici ala nu da erori.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Salut si multumesc de reply. Senzorul de pe motor nu este, am scos mufa si exact la fel. La vansos nu se aude absolut nimic, stiu ca ar trebuii sa bata si pe la toti care am fost chiar au zis ca se aude prea bine motorul si "vanosul nu bate", exact asta a fost expresia.

 

Simptoma este ca nu se alimenteaza sau nu primeste scanteie.

Edited by Amun-Ra
Link to comment
Share on other sites

de unde stii ca nu se alimenteaza ? si de ce nu s-ar alimenta la rece ?

adica la rece ai scos furtunul din rampa, ai dat cheie si nu a sarit bennzina la vreun 1 m asa ?

 

 

vezi ca sunt 2. senzori . unul pentru ce iti apare pe indicator in bord si celalat il foloseste ECU, printre altele sa regleze amestecul la aprindere.

 

la motorul ala din ce spui tu in 90 % din cazuri cu probleme la pornire fie rece sau cald, sunt ceva senzori defecti..

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

de unde stii ca nu se alimenteaza ? si de ce nu s-ar alimenta la rece ?

adica la rece ai scos furtunul din rampa, ai dat cheie si nu a sarit bennzina la vreun 1 m asa ?

 

 

vezi ca sunt 2. senzori . unul pentru ce iti apare pe indicator in bord si celalat il foloseste ECU, printre altele sa regleze amestecul la aprindere.

 

la motorul ala din ce spui tu in 90 % din cazuri cu probleme la pornire fie rece sau cald, sunt ceva senzori defecti..

 

spune-mi te rog unde este al 2-lea senzor care il foloseste ECU, cel de pe motor care il folosesc acele l-am exclus, am scos mufa si am pornit-o si la fel face. o sa incerc si tot ce ai spus mai sus, sa scot furtunu din rampa si sa dau la automat, sa vad ce face.

Link to comment
Share on other sites

Peste noapte e problema defapt, sau cand sta vreo 4-5 ore, dupa ce reusesc sa o pornesc daca o opresc porneste imediat la sfert, la fel si cand e calda.

 

Am sa incerc si cu senzorul dupa radiator, o sa ii scot mufa si o sa ii dau la automat, sa vedem ce zice. Multumesc pentru schita si info.

Link to comment
Share on other sites

la motorul asta probleme de pornire sunt cunoscute, doar daca nu ai tu ceva mai special, 90 % au fost senzori volanta/axa cu came, senzorii de temperatura si VANOS.

poti sa incerci sa scoti si mufa de la VANOS si vezi daca pleaca, la ala merge verificat asa.

 

nu stiu daca rezolvi ceva doar scotand mufa de la senzorul de temperatura, mai bine ii schimbi oricum..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

ar mai putea fi ceva, sa nu tina presiunea in rampa, si practic, cand lasi masina parcata mai mult, sa nu mai ai benzina in rampa, si bineinteles trebuie cateva chei pana ai din nou.

oricum e ciudat.

Am avut 'problema' asta, la pornire dureaza un pic mai mult pana o ia (maxim 4-5 secunde sa zicem), dar nimic aproape de ce se vede in film. Pompa de benzina are un debit mare, umple repede conducte, rampa.

Link to comment
Share on other sites

Incep sa cred ca masina mea este posedata, deodata a inceput sa porneasca mai bine la prima cheie, invarte de vreo 2-3 ori si porneste, DAR a aparut alta problema, motorul nu mai merge rotund, la relanti sta bine dar cand o accelerez merge in 5 si trepideaza. Mi-a dat eroare pe bobina nr 3 si am inversat bobinele intre ele..si..Surpriza.... tot bobina nr 3 apare pe diagnoza. :mellow:post-61263-14454085246808_thumb.jpg Edited by Amun-Ra
Link to comment
Share on other sites

Incep sa cred ca masina mea este posedata, deodata a inceput sa porneasca mai bine la prima cheie, invarte de vreo 2-3 ori si porneste, DAR a aparut alta problema, motorul nu mai merge rotund, la relanti sta bine dar cand o accelerez merge in 5 si trepideaza. Mi-a dat eroare pe bobina nr 3 si am inversat bobinele intre ele..si..Surpriza.... tot bobina nr 3 apare pe diagnoza. :mellow:post-61263-14454085246808_thumb.jpg

vezi injectorul sa fie ok.daca poti fa schimb injectorul 3 cu 4

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.