Jump to content

motor n53


BOASKA

Recommended Posts

Am eu N53 ... am facut cu masina 150.000 de km.

 

Singura problema a motorolui a fost la injectoare care au picat la 120.000 de km.

Nu ar fi reparatie scumpa daca nu ar pica si cativa senzori pe langa o data cu injectoarele. Tine de noroc aici.

Un rand de injectoare cu bobine este in jur de 4000 Ron.

 

Consuma ulei cam 1 litru la 10.000 de km de cand am luat-o.

 

Injectoarele se pot testa dimineata la rece. Daca porneste si oscileaza turatia la relanti urmeaza sa pice injectoarele.

La pornire relantiul trebuie sa stea perfect fara nici un fel de trepidatie sau balbaiala.

 

Cati km are masina?

Link to comment
Share on other sites

Am eu N53 ... am facut cu masina 150.000 de km.

 

Singura problema a motorolui a fost la injectoare care au picat la 120.000 de km.

Nu ar fi reparatie scumpa daca nu ar pica si cativa senzori pe langa o data cu injectoarele. Tine de noroc aici.

Un rand de injectoare cu bobine este in jur de 4000 Ron.

 

Consuma ulei cam 1 litru la 10.000 de km de cand am luat-o.

 

Injectoarele se pot testa dimineata la rece. Daca porneste si oscileaza turatia la relanti urmeaza sa pice injectoarele.

La pornire relantiul trebuie sa stea perfect fara nici un fel de trepidatie sau balbaiala.

 

Cati km are masina?

 

Prima data cand am pornit-o a oscilat motorul un pic, pe urma si-a revenit

Masina are 217k KM

 

Pana la 150k are tot facut la Bmw, ptr restul are facturi, nu stiu daca a prins recallul la bobine sau daca are injectoarele schimbate

 

Am vizionat-o ptr ca eram curios, masina arata binisor.... si are si ceva optiuni, i-am luat vin.ul si am plecat...

 

 

 

BMWVIN.COM - Online BMW Vin Decoder

Vehicle information

Type code WE31

Type 325I UL (EUR)

Dev. series E92 ()

Line 3

Body type COUPE

Steering LL

Door count 2

Engine N53

Cubical capacity 3.00

Power 160

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour SPACEGRAU METALLIC (A52)

Upholstery LEDER DAKOTA/CREAMBEIGE (LCGE)

Prod. date 2007-11-22

Order options

No. Description

1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

1CD BRAKE ENERGY REGENERATION

2HC LIGHT-ALLOY WHEELS RADIAL SPOKE 187

2PA LOCKING WHEEL BOLTS

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

302 ALARM SYSTEM

313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

4AB FINE-WOOD TRIM BURR WALNUT

4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

441 SMOKERS PACKAGE

493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE

507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

521 RAIN SENSOR

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION

563 LIGHTS PACKAGE

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

620 VOICE INPUT SYSTEM

644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF.

7RS COMFORT PACKAGE

8SP COP CONTROL

8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY

843 ENGINE DESIGN

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

868 LANGUAGE VERSION DUTCH

 

877 DELETION CROSS-OVER OPERATION

886 DUTCH / ON-BOARD DOCUMENTATION

Series options

No. Description

1CB CO2 CONTENT

255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL

4UA SEMI-ELECTR. ADJ. BOTH FRONT SEATS

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

520 FOGLIGHTS

522 XENON LIGHT

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Trist daca si romanii din afara sunt la fel.

 

PS: am ajuns cu stupoare la concluzia ca sunt mai fiabile diesel-urile decat benzinarele din ziua de azi :) sau, ma rog, la aceeasi fiabilitate ai costuri mai mici prin prisma consumului. Corect?

 

Da m-a sictirit rau, eu nu ma dau neamt, nu mi-am uitat nici limba si nici nu ma dau integrat si nu scuip pe alti romani

 

Vreau masina sa-i dau avans, de altfel sparg banii pe cafele si motorina sa vad masini, el are clienti....dar vad ca e disperat mai disperat ca mine, nu a vrut sa puna nr rosii sa facem proba, a fost cu masina la munchen, ca era lasata cu plinul de benzina.... vrem banii pe nemteste dar o ardem in golaneli si ne dam mari afaceristi....

 

In fine ma mai gandesc nu spun pass, da daca ma mai prinde pe acolo o sa vorbim ca la vitan si ii fac pret.... altfel sa o vanda la polonezi, cica il suna polonezii.... el vroia sa ma arda pe mine, romanii sunt disperati si nu negociaza destul.... daca nu e asta e alta

 

 

Altfel mai caut si poate iau diesel :pardon:

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

De obicei vanzatorii care se lauda ca ii cauta lumea sa cumpere masina vand o tzeapa :) "mai vine cineva sa o vada", "a venit un samsar sa o ia si nu i-am lasat nici 200".

 

Eu zic ca adevarul este undeva la jumatate, oricum nici un neamt nu cumpara masini cu 200k, deci raman camatarii si restul de natii romani, turci, polonezi, croati.... dar daca este sa judeci un pic nici un samsar nu o cumpara la banii aia, si motoarele de 3000 nu sunt asa usor de vandut

 

Nu sunt decis, vrea avans zice, mi-a dat termen :flowers:

 

Eu vreau sa mai scada la pret.... :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca are 160 kw,motorul fiind de 3l. Cred ca poti sa o urci pana in 200kw(270 cai)din soft-ul original si poate trebuie umblat si la admisie;stiu ca la n52 merg ceva modificari la admisie si soft)iar cu chiptunning o poti urca pana in 220 kw(300cai).Ar fi un castig enorm de aproximtiv 81 cai.
Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca are 160 kw,motorul fiind de 3l. Cred ca poti sa o urci pana in 200kw(270 cai)din soft-ul original si poate trebuie umblat si la admisie;stiu ca la n52 merg ceva modificari la admisie si soft)iar cu chiptunning o poti urca pana in 220 kw(300cai).Ar fi un castig enorm de aproximtiv 81 cai.

 

Deloc rau, 270cp suna bine

Link to comment
Share on other sites

Trist daca si romanii din afara sunt la fel.

 

PS: am ajuns cu stupoare la concluzia ca sunt mai fiabile diesel-urile decat benzinarele din ziua de azi :) sau, ma rog, la aceeasi fiabilitate ai costuri mai mici prin prisma consumului. Corect?

 

Discutia asta nu are sfarsit.

Dieselul consuma putin si este fiabil dar costa mult reparatiile.

Bezina consuma mai mult si sunt mai putin fiabile dar costa mai putin reparatiile.

 

Cand tragi linie, pe termen lung, cred ca ajungi pe la aceeasi bani.

Edited by MoFo
Link to comment
Share on other sites

cum sa nu poti, asta se face, se taie dpf si se anuleaza din soft.. :) . Poate in germania nu poti, in romania poti. :)

plus ca la astea noi euro 6 regenerarea se face la cel mult 250 de km facuti.. si consumul e dublu intimpul regenerarii , creste media lejer cu 1l minim per total.. sunt niste povesti cu consumurile astea la dieselurile noi mama mama...

 

inca au consum mic urban, ce e drept..numai ca daca mergi foarte mult urban, fara sa mia iesi din oras.. vine problema cu regenerarea..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

la modele vechi e bine, sa vezi la astea noi euro 6.. cand ma uit la consumul ala instant si vad 12 % la 70 km/h, consumul instant.. :) si te bucuri ca prostul ca cica ai consum sub 6 , dupa ce termina tregenerarea hop media sare la 6.5 minim.. :) asa daca ai pornit de undeva de la sub 6... :)

eu cred ca in cativa ani se duc dracul dieselurile astea, ca sa treaca noile norme de poluare care o sa fie, ori o sa fie extrem de scumpe ori or sa consume cat o benzina... nu o sa mai merite..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.