Jump to content

probleme turbo


Recommended Posts

Sunt posesor de Bmw e90, an 2006, 163 cp,km 185k si in urma cu cca 1 luna s-a dus turbosuflanta pe care am trimis-o la rectificat.

Pana aici toate bune(stiam ca asta e problema lor cu turbo), a montat-o mecanicul si am plecat cu ea si spre surpriza mea, masina nu avea putere, am mers cu ea la drum drept si am simtit ca nu are nervu ala ca inainte.

M-am intors cu ea la mecanic si dupa mai multe verificari la furtune, intercooler mi-au zis ca nu are nimic si ca ar fii tot de la turbo de la actuator, dupa care mi-au facut legatura la un alt actuator de la un turbo dus masina nemaiscotand acel suierat(am uitat sa mentionez de el si mai face un zgomot ciudat cand decelereaza la schimbatul vitezelor).

As dori sa-mi dati si mie niste sfaturi sa scap de problema asta ca imi vine sa inebunesc.

Si inca o problema de cand au pus turbosuflanta rectificata simt in masina miros de noxe.

Cu stima si multumesc anticipat!!

Edited by sobranie
Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat, de fapt reconditionat, turbo, si dupa asta simt in interior miros de noxe, de exemplu cand opresc la semafor, in mers nu am observat pana acum. Voi merge sãptãmâna viitoare la service si le voi expune problema sa vedem ce zic. Referitor la problema puterii si mie mi se pare ca merge/trage altfel sub 2000 de ture(poate doar mi se pare, o sa mai urmaresc comportamentul) dar peste 2000 de ture nu am probleme, trage destul de bine.

Deci, in cazul mirosului de noxe in habitaclu, care afla primu' cauza, zic s-o spunem aici.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Aici cred ca e problema cu cei care ti-au facut lucrarea.

 

Fie nu au conectat sau montat ceva actuator cum trebe, la miros pierzi / scapa gaze pe partea de evacuare verifca montajul, de aici si sunetul la decelerari.

 

E greu sa iti spuna cineva pe forum excact problema ta trebuie cu rabdare verificat montajul si daca operatiunea facuta ca la carte.

Link to comment
Share on other sites

Sunt posesor de Bmw e90, an 2006, 163 cp,km 185k si in urma cu cca 1 luna s-a dus turbosuflanta pe care am trimis-o la rectificat.

Pana aici toate bune(stiam ca asta e problema lor cu turbo), a montat-o mecanicul si am plecat cu ea si spre surpriza mea, masina nu avea putere, am mers cu ea la drum drept si am simtit ca nu are nervu ala ca inainte.

M-am intors cu ea la mecanic si dupa mai multe verificari la furtune, intercooler mi-au zis ca nu are nimic si ca ar fii tot de la turbo de la actuator, dupa care mi-au facut legatura la un alt actuator de la un turbo dus masina nemaiscotand acel suierat(am uitat sa mentionez de el si mai face un zgomot ciudat cand decelereaza la schimbatul vitezelor).

As dori sa-mi dati si mie niste sfaturi sa scap de problema asta ca imi vine sa inebunesc.

Si inca o problema de cand au pus turbosuflanta rectificata simt in masina miros de noxe.

Cu stima si multumesc anticipat!!

Salut , de curiozitate , ai stat langa mecanic cand a asamblat si montat turbina ? Ai vazut sa-ti regleze actuatorul ? Vezi ca turbinele Mitsuishi si in general cele cu actuator electronic necesita o interfata spaciala de calibrare ( ATD-1 ), nu dupa ochi...Ti-am atasat link in care arata cum se regleaza actuatorul chiar la o turbina Mitsubishi , partea proasta este ca tipul e polonez , da-ti dai tu seama despre ce e vorba...

Edited by Lancer
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De curiozitate, cat costa o turbina noua, si cat a costat reconditionarea ei?

2700 lei noua si 1000 lei reconditionare. ;)

 

Salut , de curiozitate , ai stat langa mecanic cand a asamblat si montat turbina ? Ai vazut sa-ti regleze actuatorul ? Vezi ca turbinele Mitsuishi si in general cele cu actuator electronic necesita o interfata spaciala de calibrare ( ATD-1 ), nu dupa ochi...Ti-am atasat link in care arata cum se regleaza actuatorul chiar la o turbina Mitsubishi , partea proasta este ca tipul e polonez , da-ti dai tu seama despre ce e vorba...

Am stat langa el dar de unde naiba sa stiu eu ce face el acolo.

Am vazut si eu pe YT cum il regleaza, le-am spus de treaba asta dar au zis ca nu stiu ei destea.

In orasul vietii Drobeta vaisamar de meseriasi.

Multumesc ptr. sfaturile date si Pyu nu te supara da sunt un car de nervi.

Link to comment
Share on other sites

2700 lei noua si 1000 lei reconditionare. ;)

 

 

Spune-ne si noua de unde iei tu turbina noua cu 2700RON ca acum ma duc si-mi iau cel putin una. O turbina noua Mitsubishi costa 6000 - 6500RON. Da, reconditionata, poate sa coste 1000RON, desi mi se pare putin cam mic pretul si pt aceasta, dar in fine. Mai mult ca sigur actuatorul nu e sincronizat cu turbina, asta fiind una din problemele ce apar mai tot timpul la astfel de operatii.

Link to comment
Share on other sites

Spune-ne si noua de unde iei tu turbina noua cu 2700RON ca acum ma duc si-mi iau cel putin una. O turbina noua Mitsubishi costa 6000 - 6500RON. Da, reconditionata, poate sa coste 1000RON, desi mi se pare putin cam mic pretul si pt aceasta, dar in fine. Mai mult ca sigur actuatorul nu e sincronizat cu turbina, asta fiind una din problemele ce apar mai tot timpul la astfel de operatii.

Parca atat vazusem ca e noua, in fine cred ca vazut eu gresit.

Unde pot sincroziza actuatorul daca stii?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca de vina ar fi colierul dintre turbina si DPF. Il voi schimba saptamana viitoare. Vedem daca se rezolva.

 

 

Cum spunea Kenbobo, daca suiera la deccelerare cand schimbi viteza si baga gaze inauntru e din cauza ca nu e stransa bine evacuarea de turbo. Asa a facut si a mea. Am strans mai tare suruburile si n-am mai avut treaba.

 

In primul rand, la mine nu suiera dar baga gaze inauntru. Am schimbat colierul dintre turbo si DPF (colier care parea OK) si am pus unul nou cu garnitura (cica e de putin timp incoace garnitura). Nu am mai simtit miros de gaze deloc.

DECI, la mine nu mai strangea colierul bine si baga gaze in habitaclu, DAR nu suiera.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.