Jump to content

Probleme turbina


Recommended Posts

In seara asta venind spre Cluj la iesire din Turda, intr-o depasire am simtit ca nu mai are putere, nu mai urca in ture mai mult de 2000rpm.

Se aude si un suierat puternic cand o turez....in bord nu am nicio avertizare, nimic doar ca e lesinata, nu mai urca deloc in ture, nu depasesc 40-50 km oricat as calca acceleratia.

Din ce am citit cam astea ar fi semnele ca a picat turbina.

 

Masina e 118d 2006 - km 127.000, intrebarea mea ar fi daca sunt ok reconditionarile de turbine sau sa cumpar una noua.

Daca e ok, ceva recomandari de firme in Cluj care se pricep?

 

Mersi

Link to comment
Share on other sites

Km aia sunt, masina a fost luata din reprezentanta...luni o duc la un service si vedem ce zic.

Eu nu prea foloseam masina in oras, dar de 1 an am fost nevoit sa merg cu ea la munca distante scurte gen 10-12km, mai mult de a 2a a 3a treapta nu i-am dat si schimb peste 2500 dar se pare ca degeaba.

In fine ma duc luni cu ea si ma hotarasc ce fac.

Link to comment
Share on other sites

Km aia sunt, masina a fost luata din reprezentanta...luni o duc la un service si vedem ce zic.

Eu nu prea foloseam masina in oras, dar de 1 an am fost nevoit sa merg cu ea la munca distante scurte gen 10-12km, mai mult de a 2a a 3a treapta nu i-am dat si schimb peste 2500 dar se pare ca degeaba.

In fine ma duc luni cu ea si ma hotarasc ce fac.

Eu folosesc E46 diesel de 3 ani...zi de zi merg la munca, distante scurte (4-6 km) si turbina lucreaza ca atunci cand am luat masina. Cred ca un factor important este tipul de ulei folosit si asigurarea lubrifierii in timpul functionarii - din acest motiv nu recomand peste 15 mii km si schimbarea filtrului de ulei odata cu uleiul!

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat uleiul in fiecare an pana in maxim 12 mii de km si am pus ori Castrol ori original BMW.

Tot timpul am avut grija sa nu o calc daca nu e incalzit motorul si dupa drumuri lungi daca m-am dat la ea pe ultimii km am lasat-o incet, am protejat-o tot timpul, asta e poate am avut ghinion :(

Link to comment
Share on other sites

S-a verificat tot ce se putea, nu era niciun futrun spart sau altceva, era turbina moarta...

 

Astazi am ridicat masina din service, totul e in regula, s-a montat turbina reconditionata (avea joc in ax si a fost geometria variabila refacuta ca era praf) si am facut schimbul de ulei si filtre cu noul ulei Shell.

Costuri 1800 reconditionare turbina + 500 ulei si filtre + manopera service 400 = 2700 lei

 

Ma gandesc serios sa iau ceva pe benzina, nu pentru ca mi s-a intamplat chestia asta cu turbina, chiar imi place masina dar de 3 luni de zile m-am mutat si stau foarte aproape de locul de munca - sunt doar 3 km.

Decat sa o chinui asa pe distante scurte mai bine un benzinar, dar mai vedem :)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
si eu am patit-o cu turbina anul trecut, tot 118d din 2006, 122cp. avea cam 123k km. turbina mitsubishi, a ramas din ea doar carcasa si actuatorul, restul a fost inlocuit cu piese originale. 2000 m-a costat doar "reconditionarea", la care se mai adauga ulei castrol si filtre. totul a inceput cu un fluierat (ca la tren) si apoi nu mai tragea neam.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.