Jump to content

Fum alb si pornire sacadata


Recommended Posts

Si eu am tot un bmw 320 d e46 si exact aceasi problema o am si eu dimineata inca nu i-am dat de cap tot am citit in mai multe parti si poate sa fie garnitura de _chiulasa_, pompa de motorina ,injectoare , bujii , releu si in momentul de fata eu nu prea imi permit sa schimb fiecare piesa in parte,daca afli ce are te rog sa postezi aici sau poate a mai patit cineva de pe bmwclub si ne ajuta si pe noi, asa se comporta masina mea dimineata
.
Link to comment
Share on other sites

eu am verificat bujii relee injectoare turbina,egr ... e in regula.. mecanicul mi-a zis ca e pompa de vina, ca ar fi obosita or e dusa partea electronica si nu-i da avans cat trebuie pana se incalzeste ori nu lucreaza pistonasul de avans din pompa pana se incalzeste e intepenit.... o sa schimb pompa cat de curand si o sa te anunt daca isi revine

si la tine e la fel dupa ce o pornesti,ai pedala moale si nu se accelereaza calumea?

Edited by Royal
Link to comment
Share on other sites

exact la fel, o accelerez si la mine mai mult de 3000 rpm nu urca.. asta pana cand se incalzeste motorul si apoi trage foarte bine masina nu am treaba cu ea, eu momentan sunt in spania si aici e cald dar imi e frica cand vin cu ea in romania pe frigul ala nici nu o sa mai imi porneasca si plus ca vreau sa vin cu ea in tara si nu vreau sa ma lase pe drum sa mai platesc o gramada de bani sa o aduc trasa in tara plus ca aici piesele sunt mai scumpe din cate am vazut si as vrea sa mai astept sa ajung in romania sa o pun la punct acolo, cel mai frica imi este sa nu fie dusa pompa de injectie...te-ai uitat la video asa fum iti scoate si tie ?
Link to comment
Share on other sites

si eu am aceeasi problema, numai ca nu am schimbat releul sa vad daca e de la el sau din alta parte. alti colegi care se plang cu aceeasi problema au schimbat releul, au schimbat senzorul de temperatura apa/ulei de pe motor au resoftat ecu si tot degeaba. singura solutie la care sa ajuns a fost de a adauga un temporizator peste releul actual de preincalzire care sa dea curent pe bujii pentru un timp de 10/15 secunde la fiecare punere de contact. asta a fost rezolvarea. sper sa nu fiu/fim nevoiti sa ajungem toti la acest tip de modificare totusi e un BMW nu o DACIE. eu momentan nu am avut cum sa masor daca vine sau nu curent la releu cand pun contactul pentru ca temperatura afara e peste 15grade si nu da comanda ecu la releu.(eu sunt in Italia)
Link to comment
Share on other sites

chestia cu releul am mai auzit-o si eu de la cineva si pe mine ma dispera fumul ala cand pornesc masina chiar ieri m-am uitat dupa ce se incalzeste motorul nu scoate nici un gram de fum dar la pornire parca pornesc un tractor, daca rezolvati ceva sa puneti aici sa stiu si eu va rog , eu o schimb releul dar abia peste o luna jumate Edited by sorynx
Link to comment
Share on other sites

chestia cu releul am mai auzit-o si eu de la cineva si pe mine ma dispera fumul ala cand pornesc masina chiar ieri m-am uitat dupa ce se incalzeste motorul nu scoate nici un gram de fum dar la pornire parca pornesc un tractor, daca rezolvati ceva sa puneti aici sa stiu si eu va rog , eu o schimb releul dar abia peste o luna jumate

 

Ala e mai mult abur decat fum. Toate fac asa la pornire cand sunt temperature scazute.

Link to comment
Share on other sites

nu este abur pentru ca eu momentan sunt in spania si aici temperatura este destul de mare nu prea scade sub 15 grade si la fel si la mine miroase a motorina nearsa, dar chestia este ca dupa ce ce se incalzeste putin motorul nu mai am treaba si nici nu mai scoate fum deloc pot sa o opresc si sa o pornesc de cate ori vreau si nu mai scoate fum...nu stiu ce poate sa fie, eu sper sa nu fie pompa de injectie. :cry: :cry:
Link to comment
Share on other sites

nu e abur... miroase a motorina nearsa si e cam mult abur .. mecanicul mi-a zis ca e obosita pompa

care pompa e obosita? daca la tine e pompa obosita la mine pompa are 1an de cand am schimbato si inainte si dupa facea la fel. pompa am schimbato la delphi reprezentant bosh in italia ca sa nu mai zic ca am dat injectoarele jos si mi lea pus pe stand curatate si puse la punct deci ce pompa zii sa se impuste lu nenea ala......are nevoie de bani si nu stie cum sai scoata....

Link to comment
Share on other sites

Ai mai rezolvat ceva ? Daca rezolvi sa postezi si aici care a fost cauza

da am reusit sa o scot la capat prin inlocuirea pompei de injectie cu o alta aproape noua .. acum porneste la sfert de sfert fara gram de fum si trage in draci... ai grija daca iti schimbi pompa sa ti-o schimbe cineva care stie... operatiunea nu consta doar in scoaterea pompei vechi si punerea celelailte .. motorul trebuie pus la semn ... si a mai facut cateva manevre mecanicul pe acolo.. totul stas

Edited by Royal
Link to comment
Share on other sites

si cam cat te-a ajuns toata joaca asta ?

 

350E pompa si 3 mil manopera.. acum nu stiu ce sa fac cu pompa veche ca nu e chiar moarta.. trebuie doar desfacuta si rectificat pistonasul de avans.. ca ala ramane intepenit si scoate fumu ala pana se incalzeste bine motorul apoi merge normal

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.