Jump to content

Costuri post achizitie bmw seria 1 SH


Cosmin-00

Recommended Posts

Salutare tuturor,

 

Va multumesc ca m-ati acceptat in cadrul acestui club pentru ca am cateva intrebari legate de Seria 1 si sper ca voi sa ma puteti ajutati prin cateva raspunsuri si sfaturi.

 

Nu sunt inca posesor de BMW, insa intentionez sa achizitionez un BMW Seria 1 SH 2008-2011 (116d sau 118d) si as vrea sa stiu mai multe despre costurile post achizitie. Marimea costurilor post achizitie sunt destul de importante in decizia de a achizitiona masina si ma astept sa fie mai mari decat la o masina normala avand in vedere faptul ca face parte din categoria premium. In acest sens as vrea sa stiu daca sunt capabil financiar sa imi permit masina.

 

As dori ca dupa achizitia masinii tot ce inseamna reparatii, inlocuire piese si schimb consumabile sa se faca cu piese originale la service-urile din cadrul reprezentantelor BMW din Bucuresti (ex: Automobile Bavaria). Am petrecut foarte mult timp cautand preturi de piese si de manopera pe site-ul celor de la Automobile Bavaria si pe alte forum-uri insa nu am gasit nimic in acest sens. Ma puteti ajuta cu un link sau orice altceva in cazul in care stiti ca se afiseaza asa ceva undeva?

 

M-ar interesa in special cat costa un schimb de kit de transmisie sau suspensie si cat ar costa schimbul periodic de consumabile. Avand in vedere faptul ca masina va fi SH ma gandesc ca ar trebui sa fiu pregatit si pentru schimbul altor piese inafara de cele consumabile.

 

De asemenea as vrea sa stiu daca exista vreo diferenta din punct de vedere al calitativ intre un service autorizat BMW si un service din cadrul reprezentatei BMW.

 

Orice parere/sfat este bine-venita.

 

 

Multumesc frumos

Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta nu stii ce spui daca vrei sa cumperi o masina de cateva mii de euro si s-o servisezi numai la reprezentanta cu piese originale. Pai doar un litru de ulei BMW la reprezentanta costa 117 Ron, pe cand il poti cumpara din magazine sau chiar si de aici de pe forum cu preturi sub 50 Ron.

Ca sa ti se raspunda la intrebari trebuie mai intai sa spui ce rulaj anual faci, unde mergi prodeominant (oras sau extraurban), ce venituri lunare ai si ce masina ai avut pana acum.

Link to comment
Share on other sites

O revizie e in jur de 700 ron cu tot cu manopera la orice service. Iti iei tu piesele ca sa fii sigur si aia e :)

La reprezentanta e in jur de 1400 ron - chiar acum o luna am cerut o oferta.

 

Discuri - 200 ron

Stergatoare - 130 ron

Lichid frana - 200 ron

Lichid diferential - 130 ron

Amortizor - 300 ron

Flansa amortizor - 100 ron

Brat inferior - 130 ron

 

Cam astea sunt preturile aproximative, iti faci tu o idee.

Daca iei diesel verifica distributia ca e cu probleme la N47

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta nu stii ce spui daca vrei sa cumperi o masina de cateva mii de euro si s-o servisezi numai la reprezentanta cu piese originale. Pai doar un litru de ulei BMW la reprezentanta costa 117 Ron, pe cand il poti cumpara din magazine sau chiar si de aici de pe forum cu preturi sub 50 Ron.

Ca sa ti se raspunda la intrebari trebuie mai intai sa spui ce rulaj anual faci, unde mergi prodeominant (oras sau extraurban), ce venituri lunare ai si ce masina ai avut pana acum.

 

Din ce spui tu acelasi litru de ulei e pur si simplu mai scump doar pentru ca e de la reprezentata, fara sa fie vreo diferenta calitativa. Adica sa inteleg ca si in cazul pieselor e la fel, aceleasi piese care le gasesti prin service-uri sunt si la reprezentanta BMW. Ideea e ca nu o sa achizitionez o masina cu sute de mii de km de 5000 euro si apoi sa bag mai mult in piese decat valoarea ei (daca asta vrei sa imi spui).

Edited by Cosmin-00
Link to comment
Share on other sites

Din ce spui tu acelasi litru de ulei e pur si simplu mai scump doar pentru ca e de la reprezentata, fara sa fie vreo diferenta calitativa. Adica sa inteleg ca si in cazul pieselor e la fel, aceleasi piese care le gasesti prin service-uri sunt si la reprezentanta BMW. Ideea e ca nu o sa achizitionez o masina cu sute de mii de km de 5000 euro si apoi sa bag mai mult in piese decat valoarea ei.

Pai tocmai asta ai spus in primul post, ca masina va si servisata numai la reprezentanta cu piese originale. Nu trebuie sa aiba sute de mii de km masina ca sa se duca turbina, vezi ca mai devreme putin a spus cineva ca s-a stricat turbina la 120 de mii de km. Pai la reprezentanta turbina costa 7000 Ron si cu tot ce implica schimbatul ei si restul de piese si revizie care este obligatorie la schimbatul turbinei, se ajunge la aprox 10.000 Ron.

La o masina de aprox 30.000 Ron nu iti permiti sa dai 10.000 pe o singura reparatie. Asa ca taie de pe lista reprezentanta.

Cat priveste piesele evident ca ele au acceasi calitate daca sunt piese originale, indiferent ca le cumperi de la reprezentanta sau din alte parte, singura diferenta este pretul.

Pe langa turbina alte piese costisitoare sunt filtrul de particule, ambreiajul si volanta care vor fi cele mai uzate intr-un mediu de circulatie urban.

Si ca sa ti se raspunda la obiect mentioneaza ce te-am intrebat mai devreme.

Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai asta ai spus in primul post, ca masina va si servisata numai la reprezentanta cu piese originale. Nu trebuie sa aibe sute de mii de km masina ca sa se duca turbina, vezi ca mai devreme putin a spus cineva ca s-a stricat turbina la 120 de mii de km. Pai la reprezentanta turbina costa 7000 Ron si cu tot ce implica schimbatul ei si restul de piese si revizie ca este obligatorie la schimbatul turbinei, se ajunge la aprox 10.000 Ron.

La o masina de aprox 30.000 Ron nu iti permiti sa dai 10.000 pe o singura reparatie. Asa ca taie de pe lista reprezentanta.

Cat priveste piesele evident ca ele au acceasi calitate daca sunt piese originale, indiferent ca le cumperi de la reprezentanta sau din alte parte, singura diferenta este pretul.

Pe langa turbina alte piese costisitoare sunt filtrul de particule, ambreiajul si volanta care vor fi cele mai uzate intr-un mediu de circulatie urban.

Si ca sa ti se raspunda la obiect mentioneaza ce te-am intrebat mai devreme.

Asta vroiam sa stiu.

 

Acum am un golf 5 si rulajul nu a fost mai mare de 10000km/an din care 90% facuti urban. Masina a fost intretinuta numai cu piese din reprezentanta si nu am avut nicio problema pana acum (118000 km).

 

Intentionez sa cumpar seria 1 care sa fie servisat la fel ca golf, insa peste tot pe unde am cautat nu am gasit nimic legat de preturile pe care le are reprezentata.

In ceea ce priveste BMW-urile care sunt reparate la diverse service-uri "autorizate" nu am citit numai de bine pe internet.

Link to comment
Share on other sites

Daca o sa cauti o sa vezi ca nici reprezentantele nu sunt fara de greseala. Sunt destule servisuri serioase, iti recomand unul care lucreaza preponderent marca BMW.

 

Cel mai important este sa iei o masina in stare foarte buna, nu doar sa arate bine, asa ca asigura-te de o verificare temeinica inainte de a da banu'.

 

Dar daca mergi asa mult in oras ar fi mai potrivit un motor pe benzina.

Link to comment
Share on other sites

O revizie e in jur de 700 ron cu tot cu manopera la orice service. Iti iei tu piesele ca sa fii sigur si aia e :)

La reprezentanta e in jur de 1400 ron - chiar acum o luna am cerut o oferta.

 

Discuri - 200 ron

Stergatoare - 130 ron

Lichid frana - 200 ron

Lichid diferential - 130 ron

Amortizor - 300 ron

Flansa amortizor - 100 ron

Brat inferior - 130 ron

 

Cam astea sunt preturile aproximative, iti faci tu o idee.

Daca iei diesel verifica distributia ca e cu probleme la N47

 

Bafta!

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Ăn ce sens? Poți tu sĂŁ-i garantezi cĂŁ dacĂŁ face schimbul de ulei la timp nu-i picĂŁ diverse chestii pe la direcție sau suspensie? :)

Prin schimburi periodice nu se intelege doar ulei si filtre, daca citim putin in manual , gasim ca sunt si alte schimburi care se fac la un anumit nr de km/ interval, de exemplu: tampon motor, capete de bara, rulmenti, planetare,etc.

Eu mi-am luat masina la 250 000 km din Germania cu cartea service la zi si facturi. Cel mai costisitor schimb a fost turbina , in rest intretinerea cu piesele originale (acolo) se ducea la 200 maxim 300 euro pe 6 luni.

 

+ ca mai toate seria 1 au probleme cu ambreiajul (pica repede)

 

Cum o tii asa o ai ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.