Jump to content

Pierdere putere 323i


Haka

Recommended Posts

Va salut pe toti, cred ca sunt cel mai nou membru😊.Nu vreau sa va obosesc, asa ca trec direct la subiect.Acum 3 luni de zile, saturat pana peste cap de coteturi si idiotenii de masini, m-am hotarat sa achizitionez o masina made in Germany.Nefiind un tip cu foarte multi bani, ma gandisem la un Golf, insa, intr-o zi vad un anunt cu un 323i foarte frumos si foarte ieftin, dar care avea garnitura de _chiulasa_ sparta/rupta.M-am gandit...ok, cred ca merita sa fac o incercare.L-am luat, dupa care am intrat foarte repede in legatura cu mecanicul meu, care a acceptat lucrarea, si dupa aproximativ 3 zile de lucru m-a sunat sa imi spuna ca a terminat de schimbat kit-ul de garnituri.Eram aproape extaziat, pentru ca nu mai avusem pana acum o masina atat de puternica.Ma urc, pornesc, iar dupa cativa kilometrii...am inceput sa ma intreb unde au disparut calutii!?Normal, am primit o gramada de opinii, plus ca am facut si eu o cautare detaliata pe internet pentru a gasi cauza problemei.Relanti instabil, intre 1500-3000 rpm avea niste gauri mari in care pur si simplu se accelera lent si anormal, plecarea de pe loc era o acceleratie totala, nu scotea nici macar un pic de fum si din cand in cand la viteza mare, cand apasam acceleratia vibra toata masina destul de tare.Va dati seama, am avut o dezamagire totala pe moment.A urmat controlul tehnic, in care imi apareau doua probleme:o bucsa pe fata si sonda lamba care nu dadea niciun semnal.Dupa care, diagnostic la un service, in care mi s-a spus ca este SIGUR debimetrul si senzorul axe cu came esapament.Ok, am facut comanda pe net, a doua zi le-am schimbat, dupa care am facut din nou diagnosticul.Eroarea de la senzorul acela de la culbutori aparea in continuare, iar problemele masinii nu se ameliorasera in niciun fel.Damn!Fu.ck!Eram la un pas sa comand acele garnituri de la vanos, pentru a il restaura, pentru ca nu mai stiam ce sa fac, pana cand, putin mai tarziu in acea zi, mi-a venit geniala idee sa scot sondele lambda, si sa vad cum se comporta masina.Minune!Nu tu pierderi in acceleratie, nu tu zgaltaieli la relanti...ce sa mai, imi venea sa plang de fericire😂Sondele le-am comandat de urgenta, le-am schimbat a doua zi de dimineata, masina merge foarte bine si mi-a disparut si martorul acela de la motor din bord(am omis sa precizez ca a fost aprins pe tot parcursul povestii).Am decis sa sharuiesc povestea mea, pentru ca poate va fii de ajutor cuiva vreodata, si nu va fii nevoit sa treaca prin ce am trecut eu.Am invatat acum, ca cea mai buna metoda pentru a gasi problema pierderii de putere este sa scoti pe rand mufele de la fiecare element posibil vinovat acestei pierderi si sa vezi cum se comporta masina.Cat despre ea ca masina...nu pot spune decat ca este cea mai placuta si fiabila masina din cate am condus pana acum.Sper sa va fii fost de ajutor
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.