Jump to content

Problema Keyless go F10


BADICA

Recommended Posts

Problema sta in felul urmator:

 

Nu mai merge sa inchid masina de pe manerul soferului, de cele mai multe ori dupa ce o deschid ea comanda deschiderea in continuu.

La un moment dat nu mai merge nici din cheie sa o inchid sau deschid.

 

Oare ce sa fie si care ar fi rezolvarea.

Problema a aparut dupa ce am spalat masina

Link to comment
Share on other sites

si eu am o problema asemanatoare la manerul de la sofer. ca s-o deschid trebuie sa trag odata de maner ca sa se deschida centralizarea si a doua oara se deschide usa si tot ca si la tine nu se inchide deloc. asa am luat-o.

 

la mine chiar a mers. treaba e ca merge sa se inchida de pe celelalte usi. de deschis se deschide de pe usa soferului numai ca nu se inchide . si comanda care o da in continuu chiar daca ating manerul este tot de deschidere, se aude.

Link to comment
Share on other sites

si la mine se inchide de la celelalte usi, doar de la sofer nu se inchide si tot de la manerul de la sofer ca s-o deschid trebuie sa trag odata de maner ca sa se deschida centrala si mai trag odata ca sa deschid usa. la celelalte usi merge normal. deci problema e asemanatoare cu a ta

 

acum la mine a ramas blocat pe deschidere continua...cum ma apropii de masina cu cheia se deschide si in continuu incearca sa deschida usa.se pare ca e mai grav

Link to comment
Share on other sites

Am patit si eu, cand era pe inchis - cand era pe deschis...rezolvarea maner nou (900 lei, vine deja vopsit in culoarea masinii). Puteti sa incercati sa il deschideti (e capsulat), dar nu o sa intelegeti nimic din ce e in interior...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Da, eu.

Trebuie schimbat manerul.

L-am disecat pe cel defect si concluzia este ca, desi tot interiorul manerului este incapsulat in cauciuc, intra apa inauntru la senzori si-i face nefunctionali.

Apa intra prin partea din spate a manerului unde se gaseste un capac de plastic care are o garnitura de cauciuc.

Se pare ca aceasta garnitura nu mai etanseaza corespunzator si lasa sa intre apa.

Preventiv o sa izolez suplimentar acel capac cu silicon.

Asa arata partea electronica din maner (se observa in partea stanga urme de rugina) :

post-1566-0-06899800-1453575549_thumb.jpg

post-1566-0-68536500-1453575549_thumb.jpg

post-1566-0-79001400-1453575550_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

La mine cand sunt cu cheia langa masina , tot incearca sa o inchida, acceasi problema manerul de la sofer ...toate functioneaza mai putin cel de la sofer

 

Da, eu.

Trebuie schimbat manerul.

L-am disecat pe cel defect si concluzia este ca, desi tot interiorul manerului este incapsulat in cauciuc, intra apa inauntru la senzori si-i face nefunctionali.

Apa intra prin partea din spate a manerului unde se gaseste un capac de plastic care are o garnitura de cauciuc.

Se pare ca aceasta garnitura nu mai etanseaza corespunzator si lasa sa intre apa.

Preventiv o sa izolez suplimentar acel capac cu silicon.

Asa arata partea electronica din maner (se observa in partea stanga urme de rugina) :

 

Ai cumparat maner nou , sau l-ai reparat pe cel al masini?

Link to comment
Share on other sites

Nu se poate repara pentru ca nu ai cum sa-l desfaci fara sa strici componentele din interior.

Tot ce se afla in interior este inconjurat de o masa de cauciuc care este turnat initial in stare lichida.

La turnarea acestui cauciuc raman anumiti pori care favorizeaza intrarea apei la senzori.

L-am desfacut din curiozitate, sa vad cu ochii mei ce se strica acolo.

 

Pe aici intra apa:

 

Mie mi-au picat ambele manere de pe partea dreapta aproximativ in acelasi timp.download.gif

post-1566-0-38411500-1453633303_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mda, dupa faza asta nu o sa-ti mai mearga deloc, asa a evoluat si la mine.

Dupa cum am discutat si in privat, am incercat (ca si experiment) varianta cu manerul pus la uscat pe calorifer.rolleyes.gif

Manerul nu-si recapata functionalitatea, se pare ca odata intrata apa in el este compromis total.

Eu am schimbat ambele manere de pe partea dreapta si am izolat partea unde au capacul despre care povesteam cu silicon, la toate patru manerele.

Sper sa nu mai fie probleme.

post-1566-0-30622000-1453908318_thumb.jpg

post-1566-0-14604500-1453908323_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mda, dupa faza asta nu o sa-ti mai mearga deloc, asa a evoluat si la mine.

Dupa cum am discutat si in privat, am incercat (ca si experiment) varianta cu manerul pus la uscat pe calorifer.rolleyes.gif

Manerul nu-si recapata functionalitatea, se pare ca odata intrata apa in el este compromis total.

Eu am schimbat ambele manere de pe partea dreapta si am izolat partea unde au capacul despre care povesteam cu silicon, la toate patru manerele.

Sper sa nu mai fie probleme.

 

Salut, unde ai schimbat manerele?Am si eu aceeasi problema cu ambele manere de pe fata.

Link to comment
Share on other sites

Trebuie izolat manerul. Cand tragi de el, trebuie sa pui izolant pe el dar va arata tiganie curata. Asumati-va costuri de intretinere ridicate cand luati masini cu keyless entry/go sau alte minunatii. Sau o facem romaneste: punem niste CIOLOFAN pe maner, arata ca dreq si mergem cu ea asa. Ce sa mai, facem TRW-eu din BMW-eu.
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

cred ca se poate izola discret si sa nu se vada.

in plus, daca exista un defect de fabricatie de ce sa nu il remediem (in general vorbind).

asa si bujiile vin din fabrica fara vaselina speciala si asa se blocheaza sau se rup, distributia e lifetime si se schimba, uleiul la cutie e lifetime si se schimba...etc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.