Jump to content

E92 320D


B 333 ZYX

Recommended Posts

Salutari,

 

E92 era in topul masinilor mele preferate, inca de prin 2006, de cand un prieten foarte bun si-a cumparat un exemplar superb - 330d albastru individual, full options, inclusiv active steering. Din pacate sau din fericire, coupe-ul pe care si eu il cautam, voiam sa aiba in principiu cam aceleasi optiuni de top, altfel, desi forma masinii mi se pare in continuare superba, fara optiunile pe care eu le doream parca totusi nu era aceeasi masina si poate ca unii dintre voi o sa ma inteleaga.

 

Revenind la subiect, intamplarea a facut sa intru in legatura cu o cunostinta care tocmai adusese aceasta masina in tara si avand in vedere dotarile masinii, am zis sa merg sa o vad. Nu aveam in plan sa cumpar o masina, dar la fata locului, mi-a picat cu tronc, bineinteles. Culoarea ei initial nu m-a atras (nu sunt un fan al albului), insa acest mineralweiss metalic chiar mi-a placut. Cu privire la interior, imi placea doar piano black (bineinteles cum o are amicul de care vorbeam mai sus), insa si acest BAMBOO GRAIN ANTHRACITE mi-a placut la nebunie. fffff importanta a fost si optiunea harman kardon, fara de care, nu as fi cumparat aceasta masina.

 

In rest, va prezint masina cu toate dotarile ei:

 

VIN long WBAKK31090E846470

Type code KK31

Type 320D (EUR)

Dev. series E92 (MUE)

Line 3

Body type COUPE

Steering LL

Door count 2

Engine N47T

Cubical capacity 2.00

Power 135

Transmision HECK

Gearbox AUT

Colour MINERALWEISS METALLIC (A96)

Upholstery POLSTER PEARLPOINT MIT ST/LED ANTHR (FHAT)

Prod. date 2011-12-16

Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

1CB CO2 CONTENT

1CD BRAKE ENERGY REGENERATION

2XA SPORTS LEATH.STEERING WHEEL+GEAR

205 AUTOMATIC TRANSMISSION

230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT

313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

322 COMFORT ACCESS SYSTEM

358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN

4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE

4BY FINE-WOOD TRIM BAMBOO GRAIN ANTHRACITE

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER

493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL

5AK LED-LIGHT ELEMENTS

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

521 RAIN SENSOR

524 ADAPTIVE HEADLIGHTS

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

540 CRUISE CONTROL

563 LIGHTS PACKAGE

575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET

6AA BMW TELESERVICES

6AB CONTROL TELESERVICES

6FL USB-/AUDIO INTERFACE

6NF EXT.CON.OF THE MUSIC PLAY.I.MOBILPH

6NR APPS

6VC CONTROL COMBOX

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

612 BMW ASSIST

614 INTERNET PREPARATION

615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION

616 BMW ONLINE

620 VOICE INPUT SYSTEM

633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.

688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM

698 AREA-CODE 2

7KB NAVIGATION PACKAGE PROFESSIONAL

7RS COMFORT PACKAGE

7R7 INNOVATION PACKAGE

775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE

8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE

8SP COP CONTROL

8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B

801 GERMANY VERSION

850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

Series options No. Description 2C4 L.-A. WHEELSSTAR SPOKE 157

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

522 XENON LIGHT

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

 

Atasez cateva poze si astept sugestii si feedback-uri :)

 

Salutari!

 

post-73894-0-95978700-1446554981_thumb.jpg

 

post-73894-0-46808500-1446554974_thumb.jpg

 

post-73894-0-25803000-1446554966_thumb.jpg

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc,

 

Pretul ei - 17.250 euro.

 

Mi s-a parut pretul corect, nu stiu daca a fost ok sau nu, dar dupa ce am verificat masina din punct de vedere mecanic, estetic si tinichigerie la bmw baneasa, nici nu mi-a mai pasat ca sa fiu sincer, mi-a placut prea mult masina.

 

Ma uitasem si dupa alte modele si sincer nu am gasit decat una aproximativ la fel, doar ca avea trapa in plus si era visinie (rotten nu mai stiu cum, daca stiti culoarea) si era cam 25.000 tva inclus, intr-adevar cu aprox. 45.000 km mai putini, dar la pretul asta se mai adaugau costurile de aducere in tara etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salutare,

 

Am intalnit urmatoarea "problema" la masina mea si am pus ghilimele pentru ca mi s-a spus la cateva service-uri ca nu ar fi nicio problema in realitate. De curand la bmw nu am fost, ultima oara am fost acum aproximativ 6 luni cand masina nu avea nicio problema din pct de vedere tehnic, electric si mecanic.

 

Ideea e in felul urmator: dimineatal, cand motorul este rece, iar temperaturile mai scazute (gen mai jos de 10-12 grade), primele 5 minute sa zic asa, daca merg cu masina putin mai turata (si nu ma refer la 3500 de ture), de la 2000 de turatii in sus, apare un rompait ca sa zic asa, ca si cum s-ar lovi o paleta de plastic de ceva (ca si cum ar lovi paletele de plastic de la radiator in ceva). Rompaitul respectiv sau bataia respectiva (nu stiu exact ce e si nici cum sa va explic, eventual o sa inregistrez, sper sa se si auda) dispare dupa ce motorul se incalzeste (sau oare o fi coincidenta cu incalzitul motorului, desi cam prea au legatura).

 

Mi s-a spus ca asa ar face injectia, ca la unele masini se intampla asta si ca nu e nicio problema.

 

Aveti ceva pareri ? S-a mai intalnit cineva cu problema asta? Ideea e ca si daca merg la un service pana ajung acolo se incalzeste motorul, iar ziua, cand sunt temperaturile mai mari, degeaba astept sa se raceasca motorul, pentru ca nu ajunge la temperaturile alea de dimineata devreme (10-12 grade cum am spus mai sus sau mai jos).

 

Multumesc anticipat!

Edited by B 333 ZYX
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am intalnit urmatoarea "problema" la masina mea si am pus ghilimele pentru ca mi s-a spus la cateva service-uri ca nu ar fi nicio problema in realitate. De curand la bmw nu am fost, ultima oara am fost acum aproximativ 6 luni cand masina nu avea nicio problema din pct de vedere tehnic, electric si mecanic.

 

Ideea e in felul urmator: dimineatal, cand motorul este rece, iar temperaturile mai scazute (gen mai jos de 10-12 grade), primele 5 minute sa zic asa, daca merg cu masina putin mai turata (si nu ma refer la 3500 de ture), de la 2000 de turatii in sus, apare un rompait ca sa zic asa, ca si cum s-ar lovi o paleta de plastic de ceva (ca si cum ar lovi paletele de plastic de la radiator in ceva). Rompaitul respectiv sau bataia respectiva (nu stiu exact ce e si nici cum sa va explic, eventual o sa inregistrez, sper sa se si auda) dispare dupa ce motorul se incalzeste (sau oare o fi coincidenta cu incalzitul motorului, desi cam prea au legatura).

 

Mi s-a spus ca asa ar face injectia, ca la unele masini se intampla asta si ca nu e nicio problema.

 

Aveti ceva pareri ? S-a mai intalnit cineva cu problema asta? Ideea e ca si daca merg la un service pana ajung acolo se incalzeste motorul, iar ziua, cand sunt temperaturile mai mari, degeaba astept sa se raceasca motorul, pentru ca nu ajunge la temperaturile alea de dimineata devreme (10-12 grade cum am spus mai sus sau mai jos).

 

Multumesc anticipat!

 

Poate fi capsula din plastic care acoperĂŁ motorul..Incearca sa apesi pe ea, poate nu e prinsa bine. Am avut si eu aceeasi problema.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Mi s-a spus ca asa ar face injectia, ca la unele masini se intampla asta si ca nu e nicio problema.

 

Aveti ceva pareri ? S-a mai intalnit cineva cu problema asta?

 

da, la mine facea exact la fel ,am mai scris pe undeva despre asta .

masina e92 320 diesel 184 cai fabricatie oct . 2010

 

_Pus tester pe injectoare in timp real cu motorul pornit :

injectorul 3 nu lucra in parametri ,ca si celelalte.Era sarit rau din valori

solutia: toate injectoarele jos,verificate pe banc ,injectorul cu pricina intr-adevar a necesitat curatare cu ultrasunete(nu inlocuire) .Am si acuma pe undeva fisele la toate 4 injectoarele.Montate la loc( in aceleasi pozitii neaparat) ,masina merge ca una noua ,zgomotul acel rapait de injectie a disparut complet !

aia e si la tine,din descriere ! Bafta .

Link to comment
Share on other sites

da, la mine facea exact la fel ,am mai scris pe undeva despre asta .

masina e92 320 diesel 184 cai fabricatie oct . 2010

 

_Pus tester pe injectoare in timp real cu motorul pornit :

injectorul 3 nu lucra in parametri ,ca si celelalte.Era sarit rau din valori

solutia: toate injectoarele jos,verificate pe banc ,injectorul cu pricina intr-adevar a necesitat curatare cu ultrasunete(nu inlocuire) .Am si acuma pe undeva fisele la toate 4 injectoarele.Montate la loc( in aceleasi pozitii neaparat) ,masina merge ca una noua ,zgomotul acel rapait de injectie a disparut complet !

aia e si la tine,din descriere ! Bafta .

 

Poti sa ma trimiti si pe mine in acelasi loc si sa imi trimiti pe PM locatia etc? Plec de la ideea ca daca tie ti-au facut lucrare buna si se cunoaste problema, o sa se rezolve si a mea.

 

Ms mult de feedback!

Link to comment
Share on other sites

mda, am vorbit si eu deja la service, cel care mi-a spus ca ar fi de la injectie mi-a confirmat acum pasii pe care i-ai scris si tu si deci cunoaste problema. O sa incerc la el, pentru ca folosesc service-ul lui de multi ani si sunt multumit.

 

daca nu, asta e, dau cafeaua la hunedoara, te anunt.

 

ms mult de tot!

Link to comment
Share on other sites

Da, ms mult!

 

Acum am inceput sa devin paranoic si dau timpul inapoi si ma tot gandesc si la alte simptome, gen am avut cred putine situatii (dimineti geroase) cand am simtit si o trepidatie mica. Dar pt un timp f scurt. Am zis ca na, gerul, pt ca imediat si-a revenit. Cred ca are legatura sau sunt chiar paranoic.

 

Oricum, o sa ma duc cu ea cat mai repede posibil. Am vorbit deja.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

multumesc pentru sfaturi, dar am gasit buba. Fulia era de vina, am schimbat-o si all ok dupa.

 

urmeaza revizia completa si schimb de placute fata + spate (si senzorii aferenti), precum si un detailling la mister DYC, daca ma mai primeste pentru ca nici pana in ziua de azi nu am mai reusit sa ajung la el; mi-e foarte greu sa ma lipsesc de masina cu drumurile pe care le fac zilnic.

 

ma tot gandesc daca sa ii pun eleronul de M precum si un set de arcuri sport, desi deja ma doare rau cand trec peste liniile de tramvai (chiar si fara runflat-uri, pe care le detest).

 

masina a primit jante pentru vara style 193M.

 

m-am jucat putin cu o poza pe care am gasit-o, recent facuta:

 

post-73894-0-92179700-1469411544_thumb.jpg

 

Edited by B 333 ZYX
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

partea cu arcurile am mai amanat-o, inca nu sunt 100% convins daca e ok sa le pun, la modul ca nu vreau sa devina masina extrem de dura si de sportiva. Am mai primit cateva sfaturi ca e mai ok sa ramana asa cum e si prin urmare o sa ma mai gandesc.

 

 

printre altele, i-am facut revizia completa si schimb placute frana fata + spate.

 

si mi-am facut o dambla, am reusit (mi-am facut curaj) sa ii pun folii si cred ca a iesit ceva de bun gust. la prima vedere imi place. Ideea e ca nu voiam si nu vreau sa exagerez cu sportivitatea. Culoarea masinii a fost un factor determinant si am ales sa pun folii ceramice care au aceeasi tenta verzulie cu geamurile, astfel incat, in urma aplicarii foliei pana la extremitatea geamurilor, a iesit ceva super bine din punct de vedere calitativ (inclusiv vizual) --- nici nu ai zice ca-s folii aplicate pe geamuri.

 

poze:

 

post-73894-0-15266800-1470386858_thumb.jpg

 

post-73894-0-97013400-1470386889_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.