Jump to content

Built NOT Bought


V5P

Recommended Posts

Foarte frumoasĂŁ mașina, proiectul și prezentarea!

Nu te gândești s-o scoți și pe traseu?Ar fi pĂŁcat dupa atâta timp și bani investiți sĂŁ nu te bucuri de toatĂŁ puterea ei.

 

 

Legat de dimensiunea gumelor: de ce diferența de talon fațĂŁ-spate?

 

Mult succes ĂŽn continuare!

 

Multumesc!

La ce te referi sa o scot pe traseu?

Asa sunt date de producator 40 fata 35 spate,probabil mai mic pe spate pentru a nu atinge in aripa.

 

Am bbs rc300 et13 8,5j cu 225/40/18 Michelin Super Sport, o sa cantaresc una ca sa iti faci o idee...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Multumesc!

As aprecia mult!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc!

La ce te referi sa o scot pe traseu?

Asa sunt date de producator 40 fata 35 spate,probabil mai mic pe spate pentru a nu atinge in aripa.

Nu e complet adevarat, 35 e talonul pe spate daca pui anvelope 255/35/18, tu ai spus ca vrei sa pui 225 fata spate, asa ca ai nevoie de 225/40/18 fata spate.

 

Personal nu mi se pare buna alegerea. 225 pe spate la puterea aia, mai bine luai jante cu ET mai mare pe spate sa poti pune cum e standard: 255/35/18 pe spate iar cu anvelope semi-slick-uri cum doresti tu, ai fi avut aderenta mult mai buna mai ales ca momentan tu nu ai nici LSD ;)

 

PS: Jantele o sa dea foarte bine pe masina, ma batea si pe mine gandul la un moment dat sa trec la acest model.

Edited by Kenbobo
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Nu e complet adevarat, 35 e talonul pe spate daca pui anvelope 255/35/18, tu ai spus ca vrei sa pui 225 fata spate, asa ca ai nevoie de 225/40/18 fata spate.

 

Personal nu mi se pare buna alegerea. 225 pe spate la puterea aia, mai bine luai jante cu ET mai mare pe spate sa poti pune cum e standard: 255/35/18 pe spate iar cu anvelope semi-slick-uri cum doresti tu, ai fi avut aderenta mult mai buna mai ales ca momentan tu nu ai nici LSD ;)

 

PS: Jantele o sa dea foarte bine pe masina, ma batea si pe mine gandul la un moment dat sa trec la acest model.

 

Probabil ai vrut sa spui cu J mai mare pe spate.Da ,am cautat 10j pe spate dar pur si simplu astea nu exista,cel putin nu la noi ca le-as fi luat fara discutie.Eu momentan am pe spate 8,5j pe care sunt puse cele 255,deci pot pune fara probleme semi de 255 pe spate la cele Bbs care sunt tot 8,5j.Standardul la M3 E46 pe spate este 245/35/18 deci momentan sunt putin peste,de aceea m-am gandit ca as putea sa scad 2 marimi si sa pun 225 pe spate mai ales ca am cunostinta despre un E46 NFL coupe 2.8 turbo cu blocant care aceasta configuratie o are bbs rc 300 cu 225 pe toate 4.

Mai am timp pana la primavara sa vad care ar fi cea mai buna solutie mai ales ca urmatorul pas va fi LSD Quaife.

Orice sfaturi sunt binevenite.

Edited by CautRezolvari
Link to comment
Share on other sites

Probabil ai vrut sa spui cu J mai mare pe spate.Da ,am cautat 10j pe spate dar pur si simplu astea nu exista,cel putin nu la noi ca le-as fi luat fara discutie.Eu momentan am pe spate 8,5j pe care sunt puse cele 255,deci pot pune fara probleme semi de 255 pe spate la cele Bbs care sunt tot 8,5j.Standardul la M3 E46 pe spate este 245/35/18 deci momentan sunt putin peste,de aceea m-am gandit ca as putea sa scad 2 marimi si sa pun 225 pe spate mai ales ca am cunostinta despre un E46 NFL coupe 2.8 turbo cu blocant care aceasta configuratie o are bbs rc 300 cu 225 pe toate 4.

Mai am timp pana la primavara sa vad care ar fi cea mai buna solutie mai ales ca urmatorul pas va fi LSD Quaife.

Orice sfaturi sunt binevenite.

Nu, nu la J m-am referit ci la ET. Nu ai cum sa pui 255 cu ET13 pe E46 decat daca tai aripile ;)

 

Maxim am vazut pus 235 cu ET13 dar aripile trase la maxim, roluite, clema de la bara scoasa, camber negativ si tot freca.

 

Nu ai nici o sansa sa pui 255 cu ET13 sub aripi stock.

 

PS: La M3 ai stoc 255 pe ET26 pe spate dar si aripi mult mai evazate. ;)

Edited by Kenbobo
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Mă refer s-o scoți pe Adancata, sau la Motorpark.

 

De aceaa, am întrebat de gume, ca ai zis tot 225/35 cand defapt este 255/35.Să ști ca s-ar putea să iți frece și așa.Eu aveam probleme la 225/45/17 ET20.

Edited by Alynex
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

MĂŁ refer s-o scoți pe Adancata, sau la Motorpark.

 

De aceaa, am ĂŽntrebat de gume, ca ai zis tot 225/35 cand defapt este 255/35.SĂŁ ști ca s-ar putea sĂŁ iți frece și așa.Eu aveam probleme la 225/45/17 ET20.

 

O voi scoate pe viitor,chiar sutn curios de timp.

 

Nu, nu la J m-am referit ci la ET. Nu ai cum sa pui 255 cu ET13 pe E46 decat daca tai aripile ;)

 

Maxim am vazut pus 235 cu ET13 dar aripile trase la maxim, roluite, clema de la bara scoasa, camber negativ si tot freca.

 

Nu ai nici o sansa sa pui 255 cu ET13 sub aripi stock.

 

PS: La M3 ai stoc 255 pe ET26 pe spate dar si aripi mult mai evazate. ;)

 

Da,acum imi dau seama la ce te referi.Probabil d-asta s-a ales la masina care am spus ca am vazut-o 225 si pe spate.

 

Cu blocant ce dimensiune ar fi mai ideala pe spate(de mult imi doream sa mai evazez putin aripile spate precum la M3 dar inca nu aveam jantele necesare si nici omul potrivit care sa faca lucrarea cum trebuie nu din fibra)?

Link to comment
Share on other sites

Urmatoarele upgade-uri in ordinea care o vad eu necesara:

 

-blocant LSD Quaife

-intarire punte spate

-ramforsare volanta sau trecere la singlemass Sachs Performance(aici este de discutat pentru ca nu stiu cat de rau ar afecta placerea condusului cea single mass)

-bucsi poliuretanice spate si fata daca va fi nevoie

-semi-slick-uri si eventual modificare aripi spate in functie de hotararea dimensiunilor slick-urilor

-pompa motorina care sa faca presiune mai mare

-senzor MAF(am inteles ca se poate aduce un upgrade si acestuia)

-ceasuri presiune turbo,ulei si temperatura ulei (aici mai ramane de discutat ce ceasuri sa aleg exact)

-turbo(pale duble si mult usurata),din pacate acest tip a aparut dupa ce eu imi facusem upgrade-ul...

-capota si portbagaj CSL carbon(pe care as vrea sa le vopsesc la culoarea masinii daca se poate)

-bara fata tip CSL cu tipsuri carbon

-bara spate tip CSL cu difuzor carbon

-frane D2 fata-spate(le-am pus printre ultimele deoarece cele stock inca fac fata cu brio)

-poate umblam si la ceva sistem audio

 

Posibil pe viitor sa mai apara si altele dar dupa cum vedeti lista este mare.

In tot acest timp mai astept sfaturi pentru a merge pe aceeasi linie zic eu cat de cat profi.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Urmatoarele upgade-uri in ordinea care o vad eu necesara:

 

-blocant LSD Quaife DA

-intarire punte spate DA

-ramforsare volanta sau trecere la singlemass Sachs Performance(aici este de discutat pentru ca nu stiu cat de rau ar afecta placerea condusului cea single mass)

 

Cu cea de la ATIX e chiar, la ralanti se simt putin mai tare vibratiile, dar tot mai putin decat la 2.0d cu volanta stock. In mers e la fel

 

-bucsi poliuretanice spate si fata daca va fi nevoie

 

Bucsele mari de la bratele fata, bucsele de la barile stabilizatoare fata+spate si cele de la diferential. Pentru strada e suficient.

 

-semi-slick-uri si eventual modificare aripi spate in functie de hotararea dimensiunilor slick-urilor

-pompa motorina care sa faca presiune mai mare

 

Cum ai constatat ca nu mai face fata?

 

-senzor MAF(am inteles ca se poate aduce un upgrade si acestuia)

-ceasuri presiune turbo,ulei si temperatura ulei (aici mai ramane de discutat ce ceasuri sa aleg exact)

-turbo(pale duble si mult usurata),din pacate acest tip a aparut dupa ce eu imi facusem upgrade-ul...

 

Turbina de 535d facuta hibrid ar trebui sa fie suficient

 

 

-capota si portbagaj CSL carbon(pe care as vrea sa le vopsesc la culoarea masinii daca se poate)

-bara fata tip CSL cu tipsuri carbon

-bara spate tip CSL cu difuzor carbon

-frane D2 fata-spate(le-am pus printre ultimele deoarece cele stock inca fac fata cu brio)

 

Discuri Zimermann Perforate + placute ATE Ceramic + furtunase metalice si o sa te dea cu capul de volan

 

-poate umblam si la ceva sistem audio

 

Daca ai nevoie de sfaturi te ajut cu placere, dar va aduce multe kg in plus pe masina iar odata ce ai luat-o pe acest drum, va trebui sa faci ceva investitii inclusiv in insonorizare, altfel e egal cu zero

 

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Nu am constatat eu,a constatat sau mai bine zis a fost un sfat pentru a nu forta pompa de inalte unul dintre oamenii care au lucrat la masina.Rau in nici un caz nu va face si este doar in jur de 100 lire.

 

 

Din cate stiu 535d este twin turbo iar eu fara modificari nu am loc de 2 turbine si nici nu am auzit sa se poata pune 2 turbo pe E46 diesel(sau cel putin nu a incercat nimeni)din cauza spatiului foarte mic.Daca prin hybrid inseamna ajustari pentru a se potrivi pe E46 atunci sunt doar ochi si urechi !

 

 

De Zimermann nu vreau sa aud pentru ca am citit si vazut tot felul de pareri proaste,ca se ovalizeaza foarte usor,am vazut personal fisurate pe un Logan(tot Zimermann erau nu conteaza pe ce masina) si as vrea sa tin linia D2 cu suspensia(imi place cum se vede movul lor si as vrea sa il am si in spatele jantelor :p)

 

Nu as vrea sa o duc la concursuri de sound,doar sa se auda ceva mai bine fata de cum este acum + un subwoofer pe care sa il pot da jos usor cand este vorba de un "versus".Momentan are sistemul de fabrica(nici macar harman/kardon).

Edited by CautRezolvari
Link to comment
Share on other sites

Nu am constatat eu,a constatat sau mai bine zis a fost un sfat pentru a nu forta pompa de inalte unul dintre oamenii care au lucrat la masina.Rau in nici un caz nu va face si este doar in jur de 100 lire.

 

In acest caz, go for it.

 

Din cate stiu 535d este twin turbo iar eu fara modificari nu am loc de 2 turbine si nici nu am auzit sa se poata pune 2 turbo pe E46 diesel(sau cel putin nu a incercat nimeni)din cauza spatiului foarte mic.Daca prin hybrid inseamna ajustari pentru a se potrivi pe E46 atunci sunt doar ochi si urechi !

 

Poti sa pui doar turbina mare de pe 535d si facuta hibrid (palete mai mari si duble). O sa tina boostul de la turatii mici pana in limitare fara nici o problema.

 

De Zimermann nu vreau sa aud pentru ca am citit si vazut tot felul de pareri proaste,ca se ovalizeaza foarte usor,am vazut personal fisurate pe un Logan(tot Zimermann erau nu conteaza pe ce masina) si as vrea sa tin linia D2 cu suspensia(imi place cum se vede movul lor si as vrea sa il am si in spatele jantelor :p)

 

Cauta Zimermann originale(eventual comanda-le direct din Germania) si nu vor crapa, chiar si Rcc are pe masina cu jante pe 19, am fortat si eu franele si nu au nici pe dracu.

 

Nu as vrea sa o duc la concursuri de sound,doar sa se auda ceva mai bine fata de cum este acum + un subwoofer pe care sa il pot da jos usor cand este vorba de un "versus".Momentan are sistemul de fabrica(nici macar harman/kardon).

 

Chiar daca nu vrei sa mergi la concurs, ca sa scoti cat de cat un sunet decent ai nevoie de cel putin un set de difuzoare bune pe fata, creat incinta in usa, insonorizat usa, amplificator pt ele + subwoofer.

Link to comment
Share on other sites

In cazul turbinei care ar fi diferenta daca o iau doar pe cea mare de la 535d si ii pun pale mai mari si duble si cea care o am deja si ar urma sa fie upgradata tot cu pale duble si mai mari?

Da, va fi diferenta, poti sa pui ori cea de pe 535d ori Garret GTB2260V sau GTB2260VK (asta daca turbina actuala e actionata electronic) , toate sunt mult mai potente dar ultima varianta + facuta hibrid ar fi cel mai indicat:)

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Da, va fi diferenta, poti sa pui ori cea de pe 535d ori Garret GTB2260V sau GTB2260VK (asta daca turbina actuala e actionata electronic) , toate sunt mult mai potente dar ultima varianta + facuta hibrid ar fi cel mai indicat:)

 

Eu momentan am GT2260V si pe aceasta as vrea sa o upgradez,difera cu ceva ca nu este GTB si este doar GT sau sunt aceleasi?Merita efortul sa o iau pe cea GTB2260VK si sa o fac hybryd sau si aceasta GT2260V facuta hybrid va fi la fel de buna?

 

http://s20.postimg.org/iie8t2dvd/Picture_186.jpg

Edited by CautRezolvari
Link to comment
Share on other sites

GTB2260VK e mult peste cea actuala a ta care nu se comporta asa de bine la turatii mari si nici la turatii mici plus ca maximul pt cea actuala a ta e 310cp orice i-ai face, in schimb GTB2260VK facuta hibrid tine fara probleme 350cp si e mult mai rezistenta la temperaturi mari. Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

- Pentru turbo mai bine vorbeste cu dragos si haplea ... ca sa vezi care e cel mai bun compromis la tine ! nu vad rostul sa il inlocuiesti... poti sa ii pui si turbo de 400 de cai.... motorul nu are eficienta volumetrica necesara ca sa scoti 350 de cai curati din el !

 

- La frane , mai bine iesi cu discuri de m3 CSL de 345 de mm + etrieri performance de e90/f30 + suporti si conducte metalice !

- Poti merge pe EBC uri atat ca discuri cat si ca placute , varianta de buget ca sa zic asa, ramanan ATE power disc cu ate ceramic !

- La suspensie iti recomand sa te uiti pe langa d2 racing si la BC racing si HSD monopro !

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

- Pentru turbo mai bine vorbeste cu dragos si haplea ... ca sa vezi care e cel mai bun compromis la tine ! nu vad rostul sa il inlocuiesti... poti sa ii pui si turbo de 400 de cai.... motorul nu are eficienta volumetrica necesara ca sa scoti 350 de cai curati din el !

 

- La frane , mai bine iesi cu discuri de m3 CSL de 345 de mm + etrieri performance de e90/f30 + suporti si conducte metalice !

- Poti merge pe EBC uri atat ca discuri cat si ca placute , varianta de buget ca sa zic asa, ramanan ATE power disc cu ate ceramic !

- La suspensie iti recomand sa te uiti pe langa d2 racing si la BC racing si HSD monopro !

 

Crede-ma 400Cp se pot scoate din motorul asta,s-a facut deja.Chiar si mai mult doar ca la momentul respectiv s-au facut ceva compromisuri si s-au scos doar 400cp.Acolo as vrea sa ajung si eu.

 

Daca erai atent vedeai ca D2 deja este pe masina.

D2 frane fata-spate este in jur de 3000,iar bmw performance sunt in jur de 3000 fata

Edited by CautRezolvari
Link to comment
Share on other sites

Crede-ma 400Cp se pot scoate din motorul asta,s-a facut deja.Chiar si mai mult doar ca la momentul respectiv s-au facut ceva compromisuri si s-au scos doar 400cp.Acolo as vrea sa ajung si eu.

 

Daca erai atent vedeai ca D2 deja este pe masina.

D2 frane fata-spate este in jur de 3000,iar bmw performance sunt in jur de 3000 fata

 

- 400 de cai pe motorul de e46? daca reusesti , ai fi primul din tara cu acest target . Pe motorul de 535/335 stiu ca se poate si 500 de cai, evident cu fum [ destul de mult dupa parerea mea ]!

- Ti am zis de optiunea franelor performance pentru ca personal nu am incredere in d2 uri made in taiwan [ ca frane ma refer ] ! se vindeau pe ebay in anglia si germania cu aprox 1000-1200 de euro kit ul de frane performance [ fata si spate ] cu maxim 10.0000-15.0000 de km si asta pentru ca respectivii faceau upgrade uri la discuri mai mari ! personal o sa merg pe varianta etrierilor brembo + discurile de m3 csl noi !

 

Aici ai un exemplu : etrieri de q7 pe e36 !

http://s19.postimg.org/jbxm1fg8z/20150815_180724.jpg

Link to comment
Share on other sites

- 400 de cai pe motorul de e46? daca reusesti , ai fi primul din tara cu acest target . Pe motorul de 535/335 stiu ca se poate si 500 de cai, evident cu fum [ destul de mult dupa parerea mea ]!

- Ti am zis de optiunea franelor performance pentru ca personal nu am incredere in d2 uri made in taiwan [ ca frane ma refer ] ! se vindeau pe ebay in anglia si germania cu aprox 1000-1200 de euro kit ul de frane performance [ fata si spate ] cu maxim 10.0000-15.0000 de km si asta pentru ca respectivii faceau upgrade uri la discuri mai mari ! personal o sa merg pe varianta etrierilor brembo + discurile de m3 csl noi !

 

Aici ai un exemplu : etrieri de q7 pe e36 !

http://s19.postimg.org/jbxm1fg8z/20150815_180724.jpg

 

Ai dreptate LA NOI nu s-a mai facut,asta nu inseamna ca nu se poate.ORICE SE POATE,mie asa imi palce sa cred.Nici in 2005 cand a iesit pe poarta fabricii nu se putea E46 330d cu 300CP dar acum in 2015 se poate.

 

Mie imi par foarte profi D2 in orice piesa si nu fac multe.

Ce poza mi-ai dat tu este BMW Performance din poza mea?

Da-mi ceva link-uri cu ce ai gasit pentru ca eu nu am gasit.

 

http://s20.postimg.org/nsfzsqnjt/Copy_of_2013122211170638kqtd2l7h.jpg

 

http://s20.postimg.org/6hpl0pvw9/265863_400071246725298_632768338_o.jpg

 

http://s20.postimg.org/bhn18o1ix/Copy_of_20131202172302lokub24xer.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu .. sunt cei de audi q7/touareg/porsche cayenne cu 6 pistonase brembo !

 

Iarta mi pesimismul, este nu greu... ci extrem de greu sa atingi un target de 350 de cai cu el... dapoi 400... Sa nu confunzi m57n biturbo cu cel de pe 330d e46... pentru ca nu difera doar anexele de pe el !

 

Cum se descurca cardanul sub cei 700 de nm?

 

La ce fel de linkuri te referi?

post-30210-0-49207700-1447004918_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu .. sunt cei de audi q7/touareg/porsche cayenne cu 6 pistonase brembo !

 

Iarta mi pesimismul, este nu greu... ci extrem de greu sa atingi un target de 350 de cai cu el... dapoi 400... Sa nu confunzi m57n biturbo cu cel de pe 330d e46... pentru ca nu difera doar anexele de pe el !

 

Cum se descurca cardanul sub cei 700 de nm?

 

La ce fel de linkuri te referi?

 

320+ s-a atins si nu are noul turbo aparut pentru acest motor.Cu cel nou ar trebui sa fie undeva pe langa 350cp si se mai poate adauga metanol sistem(inca sa nu luam in calcul nos-ul).Iar in cazul in care nu se va ajunge acolo se va trece la usurarea internelor(daca va fi posibil si modificarea lor).In cazul in care se va adauga si methanol sistem voi face 2 harti pentru soft 1 cu

maxim safe si unul hard maxim doar de nevoie(am uitat sa enumar si acest upgrade).Va contribui si carburantul "upgaradat".

 

Cardanul este ok.

 

Link-uri cu kiturile de frana care spui ca le-ai gasit.

 

Nu am inteles ce ai vrut sa spui cu q7/touareg,etc.Sa pun etrierii de pe acele masini pe a mea?

Eu ce am aratat in poza mea inteleg ca este bmw performance si am spus ca este in jur de 3000 doar pentru fata.

Link to comment
Share on other sites

320+ s-a atins si nu are noul turbo aparut pentru acest motor.Cu cel nou ar trebui sa fie undeva pe langa 350cp si se mai poate adauga metanol sistem(inca sa nu luam in calcul nos-ul).Iar in cazul in care nu se va ajunge acolo se va trece la usurarea internelor(daca va fi posibil si modificarea lor).In cazul in care se va adauga si methanol sistem voi face 2 harti pentru soft 1 cu

maxim safe si unul hard maxim doar de nevoie(am uitat sa enumar si acest upgrade).Va contribui si carburantul "upgaradat".

 

Cardanul este ok.

 

Link-uri cu kiturile de frana care spui ca le-ai gasit.

 

Nu am inteles ce ai vrut sa spui cu q7/touareg,etc.Sa pun etrierii de pe acele masini pe a mea?

Eu ce am aratat in poza mea inteleg ca este bmw performance si am spus ca este in jur de 3000 doar pentru fata.

 

Eu vorbesc strict de puterea curata ! injectia de water - methanol are rol prioritar de a raci admisia ... nicidecum sa aduca un aport de putere... si chiar daca il va aduce... va fii un castig infim , NOS-ul pe de alta parte... e altceva ! ! degeaba e turbo ul capabil de 350 de cai... daca motorul nu ! sunt multe variabile in discutie ! stiu ca existenta unor 330d uri cu 340-350 de cai.... dar si fumul din spate .... !

 

- da.. se pot pune etrieri de genul pe bmw ....!

 

Poftim si un exemplu : http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-135i-BREMBO-Big-Brake-Upgrade-Kit-For-BMW-E81-E82-E87-E88-1-Series-/281735949752?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2047675.l2557&nma=true&si=yuZlNIAPJvRBiCJotYsRIyO2aUk%253D&orig_cvip=true&rt=nc

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.