Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

Ce frumos arata E46-le !! Si sa nu zic ca e pur si simplu o bestie. Imi place topicul tau maxim, am incercat si eu sa schimb un pic look-ul la E60 meu si au inceput niste colegi de pe forum sa jigneasca :)) Spor in continuare, sunt cu ochii pe topicul tau !
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce frumos arata E46-le !! Si sa nu zic ca e pur si simplu o bestie. Imi place topicul tau maxim, am incercat si eu sa schimb un pic look-ul la E60 meu si au inceput niste colegi de pe forum sa jigneasca :)) Spor in continuare, sunt cu ochii pe topicul tau !

 

Multumesc!

Stai linistit ca si pe mine la inceput ma luau la misto pentru intrebarile mele si ideile exagerate care le aveam la momentul ala(acum 4-5 ani)unii de aici iar acum primesc aprecieri din partea lor.:D Tu da-i inainte cu ce iti doresti si iti place pentru ca evolutia s-a nascut din critici nu din aprecieri.Bafta!

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Multumesc!

Stai linistit ca si pe mine la inceput ma luau la misto pentru intrebarile mele si ideile exagerate care le aveam la momentul ala(acum 4-5 ani)unii de aici iar acum primesc aprecieri din partea lor.:D Tu da-i inainte cu ce iti doresti si iti place pentru ca evolutia s-a nascut din critici nu din aprecieri.Bafta!

Adevarat, nu dau inapoi, proiectul e proiect iar eu il voi finaliza, desigur cel mai probabil nu voi ajunge la aceasi etapa ca tine deoarece E46 asta e LEGENDAR, cai multi - look extraordinar. Succes in continuare, si sa ne auzim cu bine !

Edited by Di Angelis
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Miercuri si joi (22-23.11.2017) am fost la Iasi cu gandul de a finaliza softul si a stoarce ce ar mai fi de stors din motor.La acest drum am avut posibilitatea de a ii da talpa pe treptele inalte si pot spune ca masina trage cum nu a mai tras niciodata,pe langa targetul obtinut,trage progresiv pana la turatie finala.Pe drum am avut si ceva actiune,un X5 M (567CP stock) ridicat la 750CP,pot spune ca am fost acolo pana la 200++ a fost o masina intre noi si stateam asa,nici startul nu a fost foarte ok,facanduse din mers de la aproximativ 100 si plecand pe rand,nu chiar in acelasi timp.

Am ajuns la Dragos si nerabdator o ancoram pe dyno dar surpriza care nu o asteptam a aparut,nu ma gandeam ca voi auzi asa ceva,AMBEIAJUL PATINEAZA ! :bash: :2guns: Dyno de la Iasi cum am spus avand o inertie mai buna a putut infrana rotile mult mai bine si mai repede decat cel de la Bucuresti iar la 780Nm,ambreiajul a patinat si nu a putut fi masurata,respectiv lucrata in detaliu cum ar fi trebuit...

Putin dezamagit dar la spusele lui Dragos ca totul este spre bine,masina poate doar ca este limitata de ambreiaj acum,am plecat si va urma sa trec iar la masa dubla si sa vedem daca alt ambreiaj.Poate voi mai incerca o masuratoare cu trecerea timpului poate nu s-a pasuit inca ambreiajul,poate pucul nu calca pe toata suprafata,vom vedea...Pe strada ambreiajul nu patineaza,doar pe dyno unde incarcarea este mai rapida.

Luni masina este programata la muzica,iar miercuri ar trebui sa fie gata.

 

Aveti aici un video cu 100-200 km/h atentie cu start de la 100 km/h (nu de la 80 km/h iar la 100 sa fie in boost perfect) treapta 5,voi face pe viitor 100-200 km/h dar cu constructia boostului de la 80 pentru a fi la 100 in full boost nu pentru a mai pierde timp pentru constructia lui:

 

https://www.youtube.com/watch?v=DxFPB_QWKhw&feature=youtu.be

 

 

 

Aici aveti 100-200 km/h tot cu start de la 100km/h dar treapta 4-5(schimbarea de treapta nu a fost cea mai rapida):

 

https://www.youtube.com/watch?v=ACyWDd_80aQ

 

 

IMG_2458.jpg

 

IMG_2500.jpg

 

IMG_2504.jpg

 

NDONE9449.jpg

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Aseara am ridicat masina de la AutoXCustoms responsabili cu muzica.Il recomand pe Tiberiu,este un profesionist,stie cu ce se mananca treaba asta,are "n" premii iar masina lui este top in ce priveste muzica,este atent la detalii si serios.

Fata de fabrica,adica ce difuzoare aveam inainte nu exista comparatie.

Optasem pentru difuzoare Hertz dar importatorul nu le-a mai avut pe stoc si a anuntat in ultimul moment cand trebuiau puse pe masina iar pentru greseala lor mi-au dat unele de la Audison o clasa mai sus decat ce difuzoare Hertz alesesem :yahoo:

Amplificatorul este un Gladen RC150c5 4x90W si 1x560W(subwoofer).

Cabluri bla,bla,bla inele perfect taiate pentru a pastra aspectul OEM.

Playerul a ramas navigatia DINAVI Android care din cauza ei nu se poate scoate mai mult,poate pe viitor voi gasi ceva tot cu asptect OEM dar cu tehnologie mai noua.

Se aude ok,nu competitie,basul se simte mai mult vibratii decat acel pumn in spate care este asteptat la volum inalt,se aude f clar si la volum ridicat, asta s-a putut la spatiul care l-am cerut,wooferul poate mult mai mult dar trebuia sa fac o incinta cat tot portbagajul si nu am vrut asta.

Greutatea ce s-a adaugat este:

 

-cabluri ~ 3,4kg

-difuzoarele ~ 2,2kg toate 4 (pe astea nu le iau in calcul pentru ca oricum aveam difuzoare pe usi)

-amplificator ~ 4kg

-subwoofer ~ 25-30kg(inca nu l-am cantarit)

 

Subwooferul poate fi dat jos f usor cand este vorba de curse la fel si amplificatorul(daca este cazul pentru 4 kg),deci a fost ingreunata cu aprox 4kg(cablurile)

Este bine ca am terminat si acest capitol,acum urmeaza capitolul urmator si cred ca si ultimul al proiectului -exteriorul- :D

 

Ceva poze cu ce a primit:

 

IMG_2551.jpg

 

IMG_2566.jpg

 

IMG_2572.jpg

 

IMG_2581.jpg

 

IMG_2582.jpg

 

IMG_2586.jpg

 

...

IMG_2588.jpg

 

IMG_2591.jpg

 

IMG_2595.jpg

 

IMG_2596.jpg

 

IMG_2601.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Multim visam cand citim povestea ta ...

 

Daca iti doresti mult ceva anume vei face in asa fel incat mai devreme sau mai tarziu sa ai acel ceva !

 

Felicitari pentru rabdare si pasiune! :) te-ai gandit sa prezinti masina si pe forumurile internationale?

 

Multumesc !

Nu m-am gandit,nu cred ca as avea rabdarea sa incep inca odata un thread de genul asta,la fel si cu intrebarile de genul "Ce ai modificat la masina?",imi este mai simplu sa le dau link-ul la tot ce am scris aici si cine este cu adevarat interesat va citi,iar cei d-afara daca vor detaliile sa invete romana :super: :D.Poate pentru ceva de genul interviu as accepta sa ramana si pe sticla explicate modificarile dar toate la timpul lor sa o vad terminata.

 

Frumos, felicitari!

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Pai masinuta ta o sa ajunga ca "Sagrada Familia" si anume nu are voie sa fie terminata niciodata, intotdeauna trebuie sa se lucreze la ea :D :)), in sensul bun!

 

Si eu mi-as dori sa nu se termine,sa o imbunatatesc continuu si sa fac ce teste vreau eu pentru a obtine rezultate si modificari noi dar asta s-ar intampla doar in momentul cand voi avea service-ul meu.Pana si Sagrada Familia ar avea un termen si acela se presupune ca ar fi 2026...

Link to comment
Share on other sites

Si eu mi-as dori sa nu se termine,sa o imbunatatesc continuu si sa fac ce teste vreau eu pentru a obtine rezultate si modificari noi dar asta s-ar intampla doar in momentul cand voi avea service-ul meu.Pana si Sagrada Familia ar avea un termen si acela se presupune ca ar fi 2026...

Corect.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am inceput cautarile pentru piesele de exterior si ca o furnicuta am inceput sa adun de ici colo ce trebuie.

Am gasit bara spate originala de M3 cu senzori de parcare si armatura din "carbon" spunea vanzatorul dar mie imi pare a fi mai mult kevlar,orice ar fi dintre acestea este bun si rezistent.Ma bucur ca am gasit bara cu loc pentru senzori,nu as fi vrut sa o gausesc eu si sa ii fac tiganisme.Am luat-o fara difuzor deoarece difuzorul va fi cel de tip CSL din carbon.

Am luat si pragurile tot originale de M3 la un pret foarte bun,mai mic decat pretul unor praguri noi aftermarket de M3 :frantics:

Nu am gasit bara de CSL fata din plastic la noi,toti au pe site-uri dar nimeni pe stoc,nu suport tipul asta de vanzator care vinde ce nu are si ma pune sa astept 4-6 luni pana ii vine lui pe stoc,am preferat sa o iau din UK la pret dublu dar macar va ajunge in cateva saptamani sper.

Nu am gasit multe piese la noi,toate in afara de cele mentionate mai sus a trebuit sa le comand din afara tarii...

 

IMG_2659.jpg

 

IMG_2660.jpg

 

IMG_2662.jpg

 

IMG_2663.jpg

 

IMG_2695.jpg

 

IMG_2696.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Se va potrivi bara spate pe sasiul tău, ma refer la faptul ca bara de m3 nu este mai lata?

P.S. Poți să-mi dai și mie link-ul către bara față?

Mulțumesc frumos.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Edited by Rcc-67
Link to comment
Share on other sites

Se va potrivi bara spate pe sasiul tĂŁu, ma refer la faptul ca bara de m3 nu este mai lata?

P.S. Poți sĂŁ-mi dai și mie link-ul cĂŁtre bara fațĂŁ?

Mulțumesc frumos.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Da,este mai lata bara de M3 dar pentru ce voi face este foarte buna.

 

Aici ai link de unde am luat bara fata: https://www.ebay.com/itm/BMW-E46-M3-CSL-Style-Front-Bumper-Lightweight-Polypropylene-w-Carbon-Splitters/172973255277?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.