Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

ceva diferit , nice :thumbsup:

 

Multumesc !

 

Foarte tare proiectul, urmaresc random topicul si de fiecare data reiau vizualizare cu cate 2-3 pagini in spate, cam ca si la Netflix cand iti prezinta episodul anterior :D

Sa ai bafta de masina si sa te bucuri de ea frantics.gif

 

Multumesc frumos pentru aprecieri !

 

Imi place maxim cum a iesit!.

Nu degeaba Sese e cel mai cĂŁutat din tara, cand e vorba de modificari, gen..

 

Multumesc ! Da,intradevar Sese stie ce face.

 

Felicitari și din partea mea ,intrebare de nepriceput,nu se poate umple cu chit(fibra de sticla) și vopsit totul ca o singura piesĂŁ ?

Sau este fĂŁcut intentionat așa ?

 

Se poate face si lucrul asta dar kitul Pandem asa este proiectat.Am vazut masini si cu ele incastrate ca o singura piesa si parca nu dadea asa bine.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Foarte fain a iesit!cat sunt de grele noile elemente?

 

Acum amvazut si postarea cu anvelopele. Foarte fain! Cum se comporta masina?

 

Multumesc.

Nu sunt grele.

 

Acum 3 saptamani a fost etapa de drag racing de la Ianca(1-2.09.2018) unde am incercat-o pentru prima oara dupa montarea chitului Pandem.Configuratia suspensiei nu a fost deloc potrivita,veti vedea si pe filmulet ca pe treapta 3 si 4 masina topaia.Am avut ceva dificultati in a incarca turbina pentru plecare cu noile anvelope care aveau foarte mult grip.Am reusit sa ating timpul masinii de la Arad,adica 12,4s cu plecare nu tocmai buna si topaiala pe treapta 3-4 si o viteza cu 3km/h mai mare decat la Arad (193 la Ianca fata de 190 la Arad).Am reusit sa montez si noua baterie si se comporta foarte bine pe timpul verii pentru o masina de zi cu zi.A stat 3-4 zile nepornita si cand a fost pornita a pornit fara probleme dar ultimele 8 zile nu a fost pornita si s-a descarcat,posibil si din cauza temperaturilor care seara au inceput sa scada simtitor acum.

Pentru Arad am de gand sa schimb volanta sa trec inapoi la masa dubla pentru a putea finaliza softul,sa ii montez o instalatie de methanol noua(daca voi avea timp) si sa reglez suspensia special pentru drag pentru a nu mai topai.

 

Mai jos aveti un mic video facut:

 

 

Si aici cateva poze:

 

IMG_7435_Moment.jpg

 

FCUN9424.jpg

 

IMG_7482.jpg

 

IMG_7466.jpg

 

YBWW7151.jpg

 

XIPG5995.jpg

 

IMG_7617.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Felicitari! Foarte frumoasa masina!

Gusturile sunt clar subiective, dar mi se pare partea frontala a masinii mult mai reusita. Mai ai ceva special in gand pentru partea din spate? :D

 

Multumesc !

 

Mai am alt portbagaj cu eleronul din chitul Pandem si vor mai veni mici lipuri la bara spate si praguri daca voi putea adauga noi surprize suspensiei.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc !

 

Mai am alt portbagaj cu eleronul din chitul Pandem si vor mai veni mici lipuri la bara spate si praguri daca voi putea adauga noi surprize suspensiei.

 

Portbagajul actual e full firba? respecta marimile CSL? l-ai facut la comanda sau comandat de pe net?

 

Intreb toate astea deoarece m-ar interesa sa-l achizitionez daca tot ti-l schimbi.

 

Eventual haide pe privat.

Edited by VladE46
Link to comment
Share on other sites

Portbagajul actual e full firba? respecta marimile CSL? l-ai facut la comanda sau comandat de pe net?

 

Intreb toate astea deoarece m-ar interesa sa-l achizitionez daca tot ti-l schimbi.

 

Eventual haide pe privat.

 

Este full fibra,comandat de prin Letonia sau ceva de genul(am foile cu plata p-acasa).L-am luat pentru ca ar fi trebuit sa aiba 4,5kg,fiind conceput ca o piesa racing,dar are 7,5kg si pana la cat ar avea un portbagaj original CSl nu cred ca mai este mult,asa ca l-as prefera pe acela care vine perfect.

Edited by CautRezolvari
Link to comment
Share on other sites

Este full fibra,comandat de prin Letonia sau ceva de genul(am foile cu plata p-acasa).L-am luat pentru ca ar fi trebuit sa aiba 4,5kg,fiind conceput ca o piesa racing,dar are 7,5kg si pana la cat ar avea un portbagaj original CSl nu cred ca mai este mult,asa ca l-as prefera pe acela care vine perfect.

 

 

Pe cand doresti sa-l schimbi? De ce zici cta asta nu vine perfect? care sunt diferentele?

Edited by VladE46
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In ultima perioada am reusit sa trec la masa dubla inapoi,am reinnoit pucurile pe vechiul disc Sachs Performance si am refacut distanta intregului kit cu speranta ca dupa schimbarea acestuia voi avea noi rezultate la optimizarea softului.

Vechiul disc arata asa iar comparatia intre vechile pucuri de pe discul Sachs Performance si pucurile uzate de pe discul care a fost in kit cu volanta cu masa simpla este asta:

 

IMG_7749.jpg

 

IMG_7750.jpg

 

Aici avem noua volanta cu noile pucuri pe disc:

 

IMG_7770.jpg

 

IMG_7771.jpg

 

Dupa montarea acestora a trebuit sa fac ceva km pentru a tasa ambreiajul si parca nu se mai terminau odata am decis in sfarsit sa plec la Iasi.Inainte de plecare am decis sa o mai ridic putin pentru a nu avea probleme cu drumul si oricum trebuia ridicata deoarece topaia de spate la viteza.

 

IMG_8071.jpg

 

Pe drum nu am abuzat deloc de ea.Drumul pana la Iasi este foarte bun si abia asteptam sa ma joc putin pe el.

Ajuns la Iasi Dragos a facut cateva run-uri in care la unul din ele ambreiajul a dat semne ca patineaza :cry: ,in final nu s-a reusit nimic notabil in plus,doar 2-3 cai in plus si am hotarat ca nici cu methanol nu este nevoie sa ii dau sa vad daca ar mai face ceva.Intr-un fel putin dezamagit am plecat si cu toata increderea am putut profita de cei aproximativ 80km de drum din Iasi spre Bucuresti care au fost o placere sa ii parcurg.Pe DN am avut ocazia sa ma dau cu un Porsche 991 Carrera,nu stiu exact ce model era,dar nu cred ca intelegea nimic baiatul ce se intampla cu E46 diesel :D,nu putea sa tina in nici un fel pasul pana la 230km/h cat a fost suficient de liber pentru a ne putea juca putin.

 

IMG_6570.jpg

 

IMG_8082.jpg

 

IMG_8078.jpg

 

Ajuns inapoi in Bucuresti am constatat ca bucsile de la bratele fata au cedat si am decis sa trec la PowerFlex.

 

IMG_8183.jpg

 

In weekendul ce urmeaza(6-7.10.2018) este ultima etapa la Arad pe acest an unde se anunta multe surprize si masini bomba.Abia astept sa ii dau drumu' pe pista si sper sa scad sub bestul personal de 12,4s.

 

Urmeaza sa schimb si bratele pe spate pentru a putea face un camber putin spre pozitiv ca atunci can masina se lasa la plecare sa puna jos pe toata latimea anvelopei.

Urmeaza noi surprize si posibil ca in primavara sa schimbam iar prefixul 5xx... :popcorn:

Edited by CautRezolvari
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Ai simtit vreo diferența după ce ai pus bucsele Powerflex?

Întreb pt ca de curând mi-am pus și eu și de la 120-130km/h in sus simt o vibratie care se accentuează cu creșterea vitezei. Am făcut și geometria și degeaba. Rotile sunt echilibrate, brațele și restul bucselor sunt noi, da oricum nu făcea înainte sa schimb bucsele astea.

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.