Jump to content

Built NOT Bought


V5P

Recommended Posts

Ai simtit vreo diferența dupĂŁ ce ai pus bucsele Powerflex?

Ăntreb pt ca de curând mi-am pus și eu și de la 120-130km/h in sus simt o vibratie care se accentueazĂŁ cu creșterea vitezei. Am fĂŁcut și geometria și degeaba. Rotile sunt echilibrate, brațele și restul bucselor sunt noi, da oricum nu fĂŁcea ĂŽnainte sa schimb bucsele astea.

 

Nu am simtit nici o diferenta sau sa fi intampinat vre-o problema din cauza lor.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu noutati dupa etapa de la Arad :msn-cry:

 

In prima zi eram foarte nerabdator si sigur ca o sa reusesc sa imi dobor recordul pentru ca toate astrele pareau ca lucrau pentru treaba asta: vantul batea din spate,racoare era,aderenta era mai buna ca pe multe alte piste de drag din Europa.Ma pun la start cu rotile de strada si scot un 12,9s primul run ceea ce era ok pentru inceput,trec la rotile de drag si incep sa ma dau dar ca si la Ianca nu reuseam sa plec progresiv.Turbina nu facea suficienta presiune la plecare si dupa ce inaintam 2 metri o punea in cap si abia dupa aceea se incarca si accelera cum trebuie.Am tot umflat Hoosier-ele pana am ajuns sa ma dau cu 2 bari in ele la cald ceea ce nu este normal (0,8-1 bar trebuie sa ai in ele la cald dupa ce le-ai incalzit) si abia am reusit un 12,6s cu 60ft de 2,1s.Discut cu Dragos si ramane sa imi faca lunch control pentru a doua zi.Pe baieti ii auzeam ca pleaca cu turbina incalcata la 1 bar de pe loc si eu abia vedeam un 0,2 pe ceas.

 

A doua zi nerabdator sa vad cum va fi,aceleasi conditii prielnice,imi baga Dragos lunchul si o accelerez de proba pe loc si turbina facea 0,6-0,7 bari,ALTCEVA !Abia asteptam sa ma pun la start incing bine anvelopele,sau cel putin asa am crezut, ma asez in celula o incarc la 0,6-0,7 se pune verde si plec...patinez toata treapta 1 aproape pe loc...normal fiind cand mergi cu 2 bari in anvelope(am uitat sa le las moi nestiind ca s-a rezolvat problema plecarii).Masina s-a comportat cum trebuia dar anvelopele umflate prea tare m-au tinut pe loc.Ma aliniez iar,le las la 0,9 daca nu ma insel,ajung la start incarc si trag,ba baiatule a plecat 4x4 fata de cum mergea pana acum :Jumpy: fiind putin luat prin surprindere de cum a plecat treapta a 2-a nu a vrut sa intre...Ma uit pe bon 60ft de 2 si se poate si mai bine.Zic ca s-a rezolvat plecarea acum trec la problema de la level 2: inghitirea treptei a 2-a,stiam problema ca dupa 3-4 run-uri a 2-a nu mai intra cand i-o dau repede.De aici au inceput rugaciunile si blestemele cand vedeam cat de bine pleaca si a-2-a tot nu vrea sa o inghita repede, un run si inca un run si inca unul pana la ultimul inainte de semifinale cand am reusit sa i-o dau dar pe urma nu a mai vrut a 3-a.... :censored: .Era run-ul cand am reusit cea mai buna plecare cu un 60ft de 1,9s... Asta este nu a fost sa fie de data asta,s-au doborat recorduri peste recorduri.

Dragos a mers cu E90-ul la Street 10,8s cel mai rapid diesel de strada din Romania si probabil nu numai,astfel iesind campion si cu recordul in picioare la aceasta grupa !

La grupa diesel Profi cealalta masina a lui a stabilit recordul de cel mai rapid diesel de la noi din tara si probabil nu numai cu un timp de 10,3s si cel mai rapid E90 330xd din lume !

WPP a facut o frumoasa surpriza venind cu un urs rosu foarte frumos 4x4 si stabilind si el recordul la cel mai rapid BMW de la noi din tara cu un timp de 9s !

Bulgarii cu S2-ul au stabilit cel mai mic timp atins vre-odata la noi in tara si anume 7,8s ! Dupa cum spuneam recodruri peste recorduri au fost doborate,ultima etapa a fost pe masura asteptarilor !Sper ca pana la anul sa ii rezolv problema cu treapta a 2-a si sa vad daca voi mai putea creste ceva.

M-am ales si cu cateva poze de la Arad(macar atat :worthy: )

Aveti aici cea mai buna plecare a mea de pana acum si cam atat :D :

 

 

IMG-7221.jpg

 

IMG-7215.jpg

 

IMG-7220.jpg

 

IMG-7261.jpg

 

IMG-7264.jpg

 

IMG-7262.jpg

 

IMG-8275.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pt etapa de la Arad (chiar daca nu a iesit cum ai vrut tu).

Am mai vazut video in trecut pe Youtube iar masina scotea putin fum(lucru normal la cata motorina intra in motor intr-un timp foarte scurt),totusi de data asta a scos doua puff-uri si atat,in schimb cel din dreapta ☻.

 

Iar masina arata superb,spatele uriaş.

Bafta in continuare.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

...am plecat si cu toata increderea am putut profita de cei aproximativ 80km de drum din Iasi spre Bucuresti care au fost o placere sa ii parcurg.Pe DN am avut ocazia sa ma dau cu un Porsche 991 Carrera,nu stiu exact ce model era,dar nu cred ca intelegea nimic baiatul ce se intampla cu E46 diesel :D,nu putea sa tina in nici un fel pasul pana la 230km/h cat a fost suficient de liber pentru a ne putea juca putin.

 

Extraordinar proiectul tau insa ceea ce ai relatat mai sus nu e de lauda.

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pt etapa de la Arad (chiar daca nu a iesit cum ai vrut tu).

Am mai vazut video in trecut pe Youtube iar masina scotea putin fum(lucru normal la cata motorina intra in motor intr-un timp foarte scurt),totusi de data asta a scos doua puff-uri si atat,in schimb cel din dreapta ☻.

 

Iar masina arata superb,spatele uriaÂş.

Bafta in continuare.

 

Multumesc !

In legatura cu fumul adversarului probabil softistul lui doar acest mode de a lucra cunoaste,motorina cat se poate pentru ca doar asa se poate face putere si nu este singurul care lucreaza asa,lucru care nu este deloc adevarat,uneori cu mai putina motorina se face aceeasi putere sau mai mare trebuie aflat pragul acela peste care degeaba mai pompezi motorina pentru ca aceeasi putere o face sau 2-3cp in + care sunt insesizabili...

 

Extraordinar proiectul tau insa ceea ce ai relatat mai sus nu e de lauda.

 

Multumesc !

Ai dreptate,nu ar fi trebuit sa relatez numere dar nu mai pot modifica acum.Am vrut sa para mai mult o comparatie decat o lauda.

 

Frumoasa plecare; Probabil este normal pentru drag dar CE FUM scoate adversarul tau

 

Multumesc ! :drinks:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am reusit sa schimb bratele pe spate si sa fac un camber pozitiv dar momentan doar "la ochi" pentru ca nu am facut inca geometria,si masina se simte ca pune mai bine jos si parca s-a imbunatatit si franarea.Intre timp au mai fost schimbate cate ceva pe la ea,un radiator de apa bubuit,ceva senzori,flanse cardan,etc...

 

IMG-8569.jpg

 

IMG-8570.jpg

 

IMG-8576.jpg

 

IMG-8586.jpg

 

IMG-8647s.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Salut baieti in caz ca mai calca cineva si p-aici !

 

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat nimic dar nu am facut nimic pe perioada iernii legat de masina.Acum masina este la montarea kitului de perne.Mi-a luat ceva timp sa ma hotarasc daca sa fac pasul asta sau nu.Tot auzeam ca nu va mai fi la fel,ca va fi barca pe curbe,etc dar majoritatea acestor remarci veneau de la oameni care si-au pus perne Rubena pe o suspensie Ta-Technix.

Initial ma hotarasem sa aleg kitul complet de la Air Lift Performance 3P dar...

M-am decis sa ii aleg pe baietii de la AFS(Air Force Suspension) care mi-au spus ca nu mi-ar recomanda acel kit deoarece au avut mai multi clienti nemultumiti de acel kit.Le-am explicat ca nu caut sa dansez cu masina sau sa o pun pe burta,pur si simplu imi doresc doar sa o ridic cat trebuie la nevoie pe drumurile patriei si la etapele de drag sa o pot ridica cat este nevoie pentru un maxim de grip,in rest as vrea ca masina sa ramana ca pana acum,la fel de stabila pe curbe.

La recomandarea lui Razvan am ales managementul Air Lift 3P cu 2 buteli si 2 compresoare(in caz ca se strica unul sa am rezerva :D ),un model mai nou de perne asemanatoare cu cele de la Air Lift doar ca acestea se pot ridica mai mult,si o suspensie BS Racing RM Series Type MA care are amortizorul intors invers(adica rotita pentru reglajul confortului va fi jos nu va mai fi sus sub capota),tot la fel cu reglaje pe inaltime,duritate si camber la fel ca cele D2 deja existente si o tija mai groasa decat cele din seria BR.

 

IMG-9946.jpg

 

IMG-9948.jpg

 

rm-lead-430.jpg

 

rm-2-436.jpg

 

rm-1-436.jpg

 

rm-3-436.jpg

 

La sfarsitul saptamanii au spus ca ar trebui sa fie gata.Abia astept sa imi raspund la intrebare daca va mai fi stabila sau nu pe perne. :nea:

Edited by CautRezolvari
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Suspensia pe perne a fost montata,setata si geometria facuta.

La inceput era mult mai rigida fata de cea reglabila pe arc dar dupa ce am setat duritatea amortizoarelor la maxim pe soft s-a mai inmuiat si se poate circula aproape ca inainte.La plecare sta bine, ca inainte probabil,acest lucru il voi afla sigur abia la prima etapa cand voi vedea ce 60ft reusesc.Am iesit si pe autostrada in "Germania" unde nu este limita de viteza B) si am rulat cu 2xxkm/h si s-a comportat foarte bine.Am facut si plecare de pe loc si accelerare din mers cu DSC on si off si se comporta bine,este in continuare stabila.Pe curbele de pe un drum ca Transalpina va trebui sa mai fac un test sa vad intradevar cum se prezinta.

Modulul are 5 memorii care pot fi editate dupa cum se doreste,1 momorie a fost ocupata cu setarea de mers daily,2 memorii cu maxim jos pentru parcare si maxim sus pentru drumuri accidentate,o memorie va fi pentru setarea finala de drag si una vom vedea.Exista si o Aplicatie Air Lift 3P din care se poate controla de pe tableta sau smartphone,lucru foarte util,dar nu se pot conecta 2 dispozitive in acelasi timp.

Vechia suspensie D2 si-a facut treaba si se afla intr-o stare tehnica foarte buna chiar daca vizual prezinta urme de rugina(arcurile pe spate au ruginit dupa primele 4 luni de la achizitie) iar noua suspensie BC Racing pot spune ca are plusuri la toate capitolele fata de D2.

Am reusit sa schimb ulei+filtre+tampoanele motor pe care le suspectam a fi cauza pentru ratarea treptei a 2-a pe pista de Drag.Dupa schimbare am facut cateva plecari si pare a nu mai avea probleme cu ratarea treptei,urmeaza schimbarea uleiului in cutie si grup.

Echipa de la Drag Racing Events Romania s-a afiliat la FRAS (Federatia Romana de Automobilism Sportiv),asta inseamna ca,cursele de Drag vor fi recunoscute oficial ca Motorsport in Romania iar cei ce vor participa vor fi piloti cu licenta,licenta urmand sa fie obtinuta printr-o serie de procese ! :yahoo:

Campionatul de Drag va incepe cu data de 30-31.03.2019 cu prima Etapa la Arad,aveti mai jos programul competitional daca conditiile meteo nu il vor schimba.

 

IMG-0137.jpg

 

IMG-0141.jpg

 

IMG-0144.jpg

 

IMG-0145.jpg

 

IMG-0146.jpg

 

IMG-0147.jpg

 

...

 

IMG-0148.jpg

 

IMG-0150.jpg

 

IMG-0151.jpg

 

IMG-0198s.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

O placere sa citesc postarile tale ... despre masina ce sa zic, cred ca multi dintre noi viseaza sa faca astfel de lucruri la masinile personale. Bafta in continuare.

Anul asta mi-am propus sa ajung si eu la Ianca ca spectator.

 

Multumesc ! Orice iti doresti suficient de mult se va implini la un moment dat.

Link to comment
Share on other sites

Saptamana trecuta am reusit sa stric prima piesa din ansamblul transmisiei si anume planetara stanga spate :frantics: ! Eram in mers treapta a 3-a si i-am dat talpa iar pe la 4000 rpm s-a auzit un mare POC undeva in partea stanga fata mi s-a parut mie,primul gand a fost "turbina sau motorul" :bye: .

Am oprit pe dreapta si incercand sa plec de pe loc nu s-a putut.Initial am suspectat flansa cardan dar aceasta a fost schimbata in toamna.Am ridicat masina si am constatat planetara stanga.Aceasta a fost schimbata impreuna cu uleiul din grup si cutie.

Terminand cu cele mentionate mai sus a intervenit si o pierdere de aer la roata dreapta fata si una mica la stanga fara si o bataie pe partea stanga fata.Revenind la baietii de la AFS pierderile de aer au fost remediate iar bataia s-a dovedit a fi de la o piulita nestransa a amortizorului la sistemul de duritate fiind si aceasta remediata si masina comportandu-se ca inainte.Astfel am avut ocazia de a poza amortizorul de pe fata cu noul set-up.

Sper sa nu mai intervina nimic si sa fim pregatiti pentru prima etapa de pe acest an.

 

IMG-0232.jpg

 

IMG-0238.jpg

 

IMG-0265.jpg

 

IMG-0268s.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ieri am avut proba de cantar cu Viespea sa vedem cat s-a ingrasat intr-un an,aveti mai jos video de acum un an si de ieri.

Aproximativ acum un an avea 1560kg fara sofer cu rotile BBS RC foate usoare,scaune M3 si subwoofer.

Acum are in configuratia care se vede cu scaune usoare,capota + portbagaj fibra,subwoofer,jante JR11,perne si Pandem 1580kg varianta Street.

Cu aceasta ocazie si-a primit si buletinul cu numele de " Viespea".

Peste aproximativ o saptamana o voi echipa pentru varianta de Drag si o voi cantari iar,banuiesc ca va fi o usurare de aproximativ 50-60kg.

 

OBUXE3531bx.jpg

 

IMG-0412b.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am cantarit-o in varianta pentru Drag si a rezultat 1500kg,un minus de 80kg fata de varianta Street din subwoofer,baterie si roti.As mai putea scadea inca 30kg daca as monta si usile din fibra care au fost achizitionate anul trecut,acestea sunt vopsite trebuie doar putin timp pentru ele pentru a le monta toate accesoriile.

 

Aici aveti video cu proba de cantar :popcorn:

 

 

IMG-0638a.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.