Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

Am terminat lucrarea la puntea spate dupa multa asteptare iar rezultatul este foarte bun momentan, sa vedem cum se va mentine in timp.

Am enumerat mai sus ce s-a facut la masina iar pe langa cele spuse am mai schimbat si bieletele pe spate si am mai eliberat putin evacuarea unde avea 2 coturi de 90 le-am facut la 45.

Masina este foarte stabila acum cu noile bucsi iar minunea de blocant mananca ambele anvelope la orice talpa in treptele 1-2.Acum scartaie si in a 3-a lucru care nu se intampla mereu inainte.

Mi se pare ca si cutia si-a schimbat putin statutul,mi se pare ca este mult mai precisa si sigura,intra mai bine in viteze.

Pot spune ca diferenta cu blocant este ca si cum as avea semi-slickurile puse cand de fapt nu sunt pe masina.Momentan nu am incercat si cu semi-slickurile deoarece inca lucrez la capitolul jante.Sper ca pana la jumatatea lunii urmatoare sa termin si capitolul jante cu tot cu roluit si sa trec mai departe la ultimele upgrade la motor...

 

IMG_4632.jpg

 

IMG_4634.jpg

 

IMG_4635.jpg

 

IMG_4637.jpg

 

IMG_4638.jpg

 

IMG_4639.jpg

 

IMG_4640.jpg

 

IMG_4646.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Dupa foarte multe cautari si incercari am reusit sa pun noile jante.A fost foarte greu sa gasesc anvelopele optime pentru a nu atinge nici acum si nici cand voi pune al 2-lea set de jante cu semislickurile pe ele care sunt mai late.Am incercat 225/40 pe fata,pe urma si pe spate,am roluit aripile pe spate sperand ca macar asa voi putea sa pun 225/40 pe spate si sa fie si joasa exact cat trebuie,dar fara succes...

In cele din urma am facut camber pe fata din suspensie si i-am pus 205/40/R18 (dupa camber incapea si 225/40/R18 dar nu si pe spate si din acest motiv nu avea rost sa las mai lat pe fata).

Pe spate nu am vrut sa fac camber deoarece masina are un "retard" si din cand in cand mai doresti linii avand nevoie de toata derenta anvelopelor asa ca am ales si pentru spate tot 205/40/R18.Acum totul este la fata si cum trebuie.De 4 ori a trebuit sa merg la service pentru a mai inalta sau lasa suspensia,ba era prea inalta de bot,ba prea lasata de spate,dupa ce am tot schimbat anvelopele si era cum trebuie atingea cand aveam pasager in spate si etc...Acum sper ca am gasit setup-ul perfect.

Maine voi merge la geometrie pentru ultimele reglaje pentru ca nu am fost deloc de cand am pus puntea inapoi.

Masina a mai fost coborata de fata cu 1 cm si de spate foarte putin aproximativ 0.5cm fata de cum era inainte,iar acum este putin mai rigida pe fata dar acceleratia este mai buna,probabil unghiul la acceleratie este mai bun.

In pozele ce le voi lasa acum nu era cu reglajul final ci cu penultimul(adica in prezent a mai fost lasata 1 cm de fata),voi reveni si cu alte poze pe viitor cand va fi curata.

In curand vor veni noile jucari pentru a atinge pragul propus de 400Cp :shifty: :yahoo:

 

13711719_1109569475748765_1185431111_o.jpg

 

13823352_1109569445748768_1717749504_n.jpg

 

IMG_5146.jpg

 

IMG_5161.jpg

 

IMG_5176.jpg

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

400cp pe anvelope 205...nici cu mama slickurilor nu o sa poti folosi puterea aia, o sa patinezi aiurea :rolleyes:

 

 

Iti sugerez in continuare sa cauti alte jante sau sa faci aripi de M3, macar un 255 sa indesi pe spate.

Edited by Kenbobo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

400cp pe anvelope 205...nici cu mama slickurilor nu o sa poti folosi puterea aia, o sa patinezi aiurea :rolleyes:

 

 

Iti sugerez in continuare sa cauti alte jante sau sa faci aripi de M3, macar un 255 sa indesi pe spate.

 

Subscriu, pacat de cat ai investit in motor ca cu 205-uri o sa o faci de drift

Tie iti trebuie minim 255, daca nu 275 sau 285

Link to comment
Share on other sites

Subscriu, pacat de cat ai investit in motor ca cu 205-uri o sa o faci de drift

Tie iti trebuie minim 255, daca nu 275 sau 285

 

Nu ati inteles :p

De 3 saptamani ma chinui sa iau inca un set de jante cu ET mai mare(adica 38) pe care sa pun slickurile si sa le tin doar pentru nevoie.Am gasit tot RC 300 ET 38 dar baiatul nu are alte le de schimb si pana isi ia altele dureaza.Aceeasi problema am intalnit-o si la o pereche de RK(RC sau RK sunt singurele optiuni deoarece doar acestea au 8kg/janta),iar acum sunt in tratative cu altcineva care are RK ET38,sper saptamana asta sa le pot lua si sa pun semislickurile (Toyo R888 245/40/18) pe 2 din ele si pe celelalte 2 voi pune numai anvelope pentru drift.

Nu aveam in nici un caz de gand sa ma dau cu 205-ul,acestea sunt doar de design.

Link to comment
Share on other sites

De foarte mult timp ma gandeam sa imi iau un volan de carbon,cred ca de cand am luat masina dar tot am amanat acest lucru incepand cu upgradeuri la motor iar astazi am vazut probabil cel mai nou model de volan M Performance cu Racing Display.

Se poate monta pe E90 dar pe E46 am vorbit cu cei de la Bavaria si mi-au spus ca nu se poate.In acest caz as dori sa achizitionez volanul de carbon de la autocarbon.de si sa ii adaptez eu un display precum cel de pe volanul de E90 sau F80.Poate face cineva aceasta modificare cu tot ce inseamna legaturi electrice la ECU si unde mai trebuie?Acel display arata timp 1/4 mile,temperatura ulei,apa plus altele.

 

http://s33.postimg.org/e39s9oi2j/Bimmian_Real_Carbon_Fiber_Interior_Goes_Perfectl.jpg

 

http://s33.postimg.org/vkx6qia9n/BMW_Performance_Steering_Wheel.jpg

 

http://s33.postimg.org/8i22dljej/m_performance_steering_wheel_628.jpg

 

http://s33.postimg.org/py0tt17qz/P1010242_1280.jpg

salut, in lagatura cu volanul ai rezolvat ceva ? si pe mine ma tot roade creierul sa schimb volanul doar ca sunt curios daca nu cum a deranjaza la condus mai ales noaptea, fac cv km si conduc mai mult noaptea de accea intreb ( 90% din km in germania) oricum volanul respectiv e mai mult de design ca nu te ajuta cu altceva doar presupun ca iti distrage atentia de la drum

Link to comment
Share on other sites

salut, in lagatura cu volanul ai rezolvat ceva ? si pe mine ma tot roade creierul sa schimb volanul doar ca sunt curios daca nu cum a deranjaza la condus mai ales noaptea, fac cv km si conduc mai mult noaptea de accea intreb ( 90% din km in germania) oricum volanul respectiv e mai mult de design ca nu te ajuta cu altceva doar presupun ca iti distrage atentia de la drum

 

Salut

Nu am mai avut timp pentru documentare in legatura cu volanul dar candva va veni si timpul lui.

Link to comment
Share on other sites

In sfarsit am reusit sa achizitionez si cel de-al doilea set de jante.

Alesele au fost BBS RK 8,5J ET 38 toate 4.Am avut de ales din 2 seturi cu ET 13 si ET 38.LE-am ales pe cele cu ET 38 pentru a putea pune semislickurile 245/40.Fiind 2 seturi unul era negru iar celalalt gri,iar acum am 2 gri si 2 negre.Nu ma deranjeaza pentru ca nu vor fi montate niciodata toate 4 pe masina,pe 2 din ele se vor pune doar anvelope de drift pentru zilele cand este chef de distractie :frantics: .Jantele sunt la fel de usoare precum cele RC adica 8,2KG/janta,probabil sunt cele mai usoare jante de la BBS.Voi reveni cu ceva poze mai pe seara.

Pentru doritori a ramas un set de BBS RK 8,5J ET 13 toate 4 (2 gri si 2 negre),cine doreste poate da PM.

 

Acum sunt in cautarea unor ceasuri suplimentare si dupa ceva documentatie m-am orientat catre 2-3 marci: VDO,AEM si INNOVATE MotorSport.

Momentan voi lua doar Boost,AFR,EGT si Turbo Timer.

Le vreau digitale si sa se incadreze cat de cat in iluminatul din interiorul masinii,adica portocaliul acela OE daca se poate.

 

Cele VDO(Germania) sunt aproxmativ 500$,cel de AFR cred ca arata daor in grafica din poza amestecul si nu si in cifre(sper sa nu fie un minus asta),iar Boostul sper ca il va arata si in BAR nu doar PSI

1.jpg

 

Cele AEM(USA) sunt aproximativ 740$,acestea am inteles ca se pun mai mult pe japoneze,are Boostul tot in PSI(sper sa fie si in BAR),iar EGT-ul in F sper sa fie si in Celsius.

3.jpg

 

Cele INNOVATE MotorSport(USA) am gasit doar AFR simplu sau un ceas cu AFR si BOOST,iar pentru EGT ar trebui sa iau alta firma ceea ce nu as vrea sa fac,adica sa le amestec.

2.jpg

 

Turbo Timer l-am gasit pe acesta de la HKS - 40$

s-l1600+(3).jpg

 

Multi m-au indrumat spre VDO,as vrea si cateva pareri daca exista useri care au sau au avut VDO sau una din marcile enumerate mai sus.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A trecut mai bine de 1 luna de cand nu am mai postat nimic dar am mai strans ceva jucari si informatii in acest timp.

Instalatia de metanol a fost achizitionata de la un prieten,este Snow Performance Stage 3.Prima oara am avut o pompa care facea 220PSI iar acum am luat una de 300 PSI,le puteti vedea si in poze.

Noua turbata cu prindere V-Band si galeria de evacuare au fost si ele achizitionate la care se va face si schimbul de filtre + ulei.

Pe data de 10-11.09 voi merge pana la Arad unde este etapa de Drag pentru a vedea ce timp scoate in configuratia actuala iar dupa ce se vor monta noile jucari va face iar un traseu pentru a vedea noul timp(al doilea traseu cred ca se va face la anul pentru ca anul acesta s-a incheiat pentru iubitorii de drag).

Cu noua galerie de evacuare V-Band vor fi ceva pozitii de modificat deoarece are iesirea mai in fata spre compresorul de AC si va trebuita modificata pozitia,urmeaza sa vedem ce putem face.

In aproximativ 2 saptamani vor ajunge si noile ceasuri AEM X-Series.

 

IMG_5907.jpg

 

IMG_5908.jpg

 

IMG_5909.jpg

 

IMG_5910.jpg

 

IMG_5922.jpg

 

IMG_5923.jpg

 

IMG_5924.jpg

 

IMG_5927.jpg

 

IMG_5928.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru ce ai facut la masina. In run-ul cu Audi (A5-A6 cred) ai plecat ca din pusca cat ala inca visa.

O intrebare mai offtopic - ce e cu Dacia aia 2.0 Quattro care a participat si ea la Arad? banuiesc ca e mecanica Audi in caroserie de Dacia?!

 

Multumesc !

Da,la Dacie doar caroseria mai era a ei.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc !Credeam ca vorbesc numai singur pe topicul asta. :D :laugh:

Nu vb singur ... doar ca subiectul tau nu e unul gen „tabloid”, la noi asta se cauta. Tu ai un proiect f.frumos, facut din pasiune si multi bani. Bafta in continuare ... poate vi intr-o vineri seara la intalnire sa vedem si noi, ceva plecari de pe loc ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vb singur ... doar ca subiectul tau nu e unul gen „tabloid”, la noi asta se cauta. Tu ai un proiect f.frumos, facut din pasiune si multi bani. Bafta in continuare ... poate vi intr-o vineri seara la intalnire sa vedem si noi, ceva plecari de pe loc ...

 

Multumesc !

Eu mai mereu vineri seara sunt la A2,tu unde iesi?

Link to comment
Share on other sites

In sfarsit au ajuns si mult asteptatele ceasuri,pana la urma am ales AEM pentru ca sunt toate digitale si sper sa se incadreze bine in interior cu iluminatul.

Am ales in final ceas pentru Boost 4 Bar,ceas pentru temperatura ulei/apa/transmisie si ceas pentru EGT.

Cand au ajuns toate erau in unitatile de masura din SUA cu toate ca le specificasem ca eu am nevoie in BAR nu PSI,in grade Celsius nu Fahrenheit.Am sunat la ei si mi-au spus sa desfac ceasul si sa intorc fata pentru ca pe partea cealalta are in ce imi trebuia mie.Am desfacut ceasul si intradevar asa era si m-am linistit.

Toate ceasurile au venit cu senzori si absolut tot ce este nevoie pentru montaj.Astept si suportul pentru ele pentru a le putea monta.

Intre timp a mai ajuns si kitul de anulare EGR.

 

IMG_5941.jpg

 

IMG_5942.jpg

 

IMG_5943.jpg

 

IMG_5944.jpg

 

IMG_5945.jpg

 

IMG_5946.jpg

 

IMG_5947.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.